Verre van ideaal maar Bruins heeft geen regie en straalt op geen enkele manier uit in controle te zijn. Dus iemand anders die het overneemt kan het echt niet zoveel slechter doen. Nogmaals, niet ideaal, maar er is iemand nodig die sterk in zijn/haar schoenen staat en kan doorpakken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.
Ja, dit was niet een beste dag. Controle is ver te zoeken en daadkracht is er ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk...
Er is niemand die dit gewild heeft, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er ook van overtuigd dat men te laconiek heeft gereageerd. Rutte in Lech, geen mondkapje, niets...
man man wat een pestbende
Misschien dat het verstandiger is als hij wat nachtrust neemt.quote:
Het is nog onbekend wat er precies gebeurde. Betrokkenen melden dat het inmiddels weer goed gaat met de minister, die op eigen kracht de vergaderzaal kon verlaten. Bruins krijgt op dit moment ondersteuning achter de schermen. Er wordt eten naar de VVD’er gebracht om hem weer op te lappen. De bewindsman is volgens betrokkenen dag en nacht in de weer met de crisis, Kamerleden zijn zichtbaar aangeslagen na het opmerkelijke voorval. Ze melden dat de minister nu ’zijn bed in moet’ om bij te komen. Om 19.45 uur gaat het debat verder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Misschien dat het verstandiger is als hij wat nachtrust neemt.
En waarschijnlijk heeft hij er geen echte invloed op. Want dat wordt wel duidelijk. Acties helpen nauwelijks de groei te stoppen. Het land ligt zo goed als plat. In Italië helpt de lockdown ook niet echt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wie weet wat die Bruins al weet over het aantal mogelijke slachtoffers bij de huidige strategie. Daar zou ik ook niet goed van worden.
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.quote:
Ik ook Scrummie. Dit is waarschijnlijk de zwaarste ministerpost op dit moment en misschien wel ooit? zal waarschijnlijk niet genoeg hebben geslapen, te druk want dag in dag uit praten met experts, deskundigen enz = enorm veel stress.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit echt heel erg voor minister Bruins.
Dan moet Geertje maar gewoon even lekker zijn bek houden, dit is niet het moment voor politiek geneuzel in de marge.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef gniffie het volgende:
Als Bruins nu terugkomt lust Wilders hem rauw.
Juist. Bruins moet blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.
Heb je zelf ook gehamsterd in de wallmart?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.
Het heeft 2 kanten, je hebt nu eenmaal dit soort debatten en daar kan het hard gaan.quote:
Ja lekker voor een jaar of meer thuisblijvenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies dit. Geen paniek meer in de supermarkten, geen onduidelijkheid meer over thuiswerken de wel of de niet, geen halve maatregelen. Gewoon duidelijkheid. IEDEREEN THUIS BLIJVEN. totdat we zicht hebben op de situatie.
1000 nieuwe gevallen in New York alleen al. Paniekzaaierij of gewoon logisch gedrag?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.
Amen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook Scrummie. Dit is waarschijnlijk de zwaarste ministerpost op dit moment en misschien wel ooit? zal waarschijnlijk niet genoeg hebben geslapen, te druk want dag in dag uit praten met experts, deskundigen enz = enorm veel stress.
tsja dit gun je niemand en dan zijn er bepaalde users in dit topic die het grappig vinden of hem keihard afkraken. Doe normaal zeg.
Ik hoop wel dat zn familie hem goed in de gaten houd. Straks krijgt ie een hartaanval ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat bruins naar huis gaat om uit te rusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |