Tuurlijk. Das lekker eenvoudig. Zij kiezen ervoor om stout te zijn en het WHO te negeren. Onderzoek na onderzoek te negeren. Informatie te downplayen en wekenlang misinformatie te verspreiden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Types als jij zijn het kern van de probleem. Heb je dat wel door?
Ja sorry was maar een cynisch grapje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pfff, hou op. Dit soort dingen wil ik niet horen. We moeten positief proberen te blijven.
Ja, het is duidelijk oppositie voeren om het oppositie voeren. Het voelt met name bij Klaver heel hol aan. Wilders daarentegen lijkt standaard boos en verbolgen. Ik kan het maar moeilijk aanzien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als Klaver zijn werk is de populist uithangen, dan doet hij zijn werk goed.
Nee, het is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is het al. Maar ze doen nog steeds alsof het niet zo is.
Terwijl ze doorgaan totdat alle artsen wekenlang op knappen staan met gevaar voor eigen leven.
Het is schofterig.
Rot jij zelf lekker op. Kreeg ik net op een briefje..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Pfff, ga lekker naar het BNW subforum met dit soort onzin.
Dit is geen tijd voor grapjes. Laten we het hier serieus houden en proberen elkaar zéker niet bang te maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja sorry was maar een cynisch grapje.
WW II met dit vergelijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.
Hier als je t gewoon wil verstaan zonder dat er zo'n Russische Pravda kneus erdoorheen loopt te ratelen:quote:
Jaap for ministerquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.
Die clown De Jonge mag nu eens gaan werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit echt heel erg voor minister Bruins.
Een minister die niet tegen de druk kan is wel goed? Met alle respect.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
Gelukkig. Ik dacht echt dat er mensen waren die zo dachten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja sorry was maar een cynisch grapje.
Ik ook...:(quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeuren
Ja is normaal bij een schorsing, dan kappen ze het geluid af.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef RAVW het volgende:
even wat tussen door nog meer mensen wel geluid maar geen beeld bij Ziggo Go app
kan nu niets zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |