onvertoond... elke dag zie en lees en hoor ik dingen... het lijkt wel een dystopische filmquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij was ook al bijna aan het huilen. Triest dit. Arme man
Hij had in januari Dissel er uit moeten schoppen, nu kan hij zelf vertrekkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Bruins doet gewoon precies wat RIVM wil.
Hou toch opquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.
Dat is het al. Maar ze doen nog steeds alsof het niet zo is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
het gaat echt een onoverzienelijke ramp worden vrees ik
Kan je wel eens helemaal gelijk in hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Edith Schippers is haar koffer al aan het pakken.
Zeker weten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
het gaat echt een onoverzienelijke ramp worden vrees ik
En dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die op Bruins nu haten. Wel makkelijk achter jullie computertje. Jullie zouden het vast 10 keer beter doen ja
als je niet ziet dat het beiden is zou ik nog snel naar de opticien gaan... ze zijn nu nog openquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? En qua doden, economisch of beiden?
Types als jij zijn het kern van de probleem. Heb je dat wel door?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is het al. Maar ze doen nog steeds alsof het niet zo is.
Terwijl ze doorgaan totdat alle artsen wekenlang op knappen staan met gevaar voor eigen leven.
Het is schofterig.
Als Klaver zijn werk is de populist uithangen, dan doet hij zijn werk goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef hollandia02 het volgende:
Wilders en Klaver valt dit ook niet te verwijten, die doen ook gewoon hun werk.
Bruins is helaas niet geschikt voor zijn functie, en om dit in de toekomst te voorkomen is aftreden beter.
Pfff, hou op. Dit soort dingen wil ik niet horen. We moeten positief proberen te blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef Confetti het volgende:
Sorry, heb wel sympsthie voor de man Bruins maar hij had allang ontslagen moeten worden. Hij kan het gewoon niet aan en loopt al 3 maanden achter de feiten aan.
Hopelijk kan die man nu rusten en krijgen we een steviger persoon daar. Het gaat om duizenden levens.
Van Belgische badplaatsen krijg je sowieso al spontaan Coronaquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef riazop het volgende:
Nederlanders zijn niet langer welkom in Knokke-Heist, omdat de Nederlandse overheid geen drastische maatregelen neemt om de verspreiding van het coronavirus in te dijken. Dat bevestigt burgemeester Leopold Lippens
https://www.hln.be/in-de-(...)-besmetten~a095f673/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |