Verre van ideaal maar Bruins heeft geen regie en straalt op geen enkele manier uit in controle te zijn. Dus iemand anders die het overneemt kan het echt niet zoveel slechter doen. Nogmaals, niet ideaal, maar er is iemand nodig die sterk in zijn/haar schoenen staat en kan doorpakken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.
Ja, dit was niet een beste dag. Controle is ver te zoeken en daadkracht is er ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk...
Er is niemand die dit gewild heeft, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er ook van overtuigd dat men te laconiek heeft gereageerd. Rutte in Lech, geen mondkapje, niets...
man man wat een pestbende
Misschien dat het verstandiger is als hij wat nachtrust neemt.quote:
Het is nog onbekend wat er precies gebeurde. Betrokkenen melden dat het inmiddels weer goed gaat met de minister, die op eigen kracht de vergaderzaal kon verlaten. Bruins krijgt op dit moment ondersteuning achter de schermen. Er wordt eten naar de VVD’er gebracht om hem weer op te lappen. De bewindsman is volgens betrokkenen dag en nacht in de weer met de crisis, Kamerleden zijn zichtbaar aangeslagen na het opmerkelijke voorval. Ze melden dat de minister nu ’zijn bed in moet’ om bij te komen. Om 19.45 uur gaat het debat verder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Misschien dat het verstandiger is als hij wat nachtrust neemt.
En waarschijnlijk heeft hij er geen echte invloed op. Want dat wordt wel duidelijk. Acties helpen nauwelijks de groei te stoppen. Het land ligt zo goed als plat. In Italië helpt de lockdown ook niet echt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wie weet wat die Bruins al weet over het aantal mogelijke slachtoffers bij de huidige strategie. Daar zou ik ook niet goed van worden.
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.quote:
Ik ook Scrummie. Dit is waarschijnlijk de zwaarste ministerpost op dit moment en misschien wel ooit? zal waarschijnlijk niet genoeg hebben geslapen, te druk want dag in dag uit praten met experts, deskundigen enz = enorm veel stress.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit echt heel erg voor minister Bruins.
Dan moet Geertje maar gewoon even lekker zijn bek houden, dit is niet het moment voor politiek geneuzel in de marge.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef gniffie het volgende:
Als Bruins nu terugkomt lust Wilders hem rauw.
Juist. Bruins moet blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.
Heb je zelf ook gehamsterd in de wallmart?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.
Het heeft 2 kanten, je hebt nu eenmaal dit soort debatten en daar kan het hard gaan.quote:
Ja lekker voor een jaar of meer thuisblijvenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies dit. Geen paniek meer in de supermarkten, geen onduidelijkheid meer over thuiswerken de wel of de niet, geen halve maatregelen. Gewoon duidelijkheid. IEDEREEN THUIS BLIJVEN. totdat we zicht hebben op de situatie.
1000 nieuwe gevallen in New York alleen al. Paniekzaaierij of gewoon logisch gedrag?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.
Amen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook Scrummie. Dit is waarschijnlijk de zwaarste ministerpost op dit moment en misschien wel ooit? zal waarschijnlijk niet genoeg hebben geslapen, te druk want dag in dag uit praten met experts, deskundigen enz = enorm veel stress.
tsja dit gun je niemand en dan zijn er bepaalde users in dit topic die het grappig vinden of hem keihard afkraken. Doe normaal zeg.
Ik hoop wel dat zn familie hem goed in de gaten houd. Straks krijgt ie een hartaanval ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat bruins naar huis gaat om uit te rusten
De rust bewaren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef Revanches het volgende:
Het is inderdaad bidden en wachten op een vaccin, maar een lockdown van een jaar lijkt mij niet realistisch. Dus ja wat is het beste om te doen?
Viel flauw tijdens het debat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Friday12 het volgende:
Wat is er met bruins gebeurd? Had het even gemist!
Stortte in, hoogstwaarschijnlijk oververmoeid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Friday12 het volgende:
Flauwgevallenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Friday12 het volgende:
Ik was ook niet positief over hem maar heb wel een hartquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook Scrummie. Dit is waarschijnlijk de zwaarste ministerpost op dit moment en misschien wel ooit? zal waarschijnlijk niet genoeg hebben geslapen, te druk want dag in dag uit praten met experts, deskundigen enz = enorm veel stress.
tsja dit gun je niemand en dan zijn er bepaalde users in dit topic die het grappig vinden of hem keihard afkraken. Doe normaal zeg.
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die op Bruins nu haten. Wel makkelijk achter jullie computertje. Jullie zouden het vast 10 keer beter doen ja
En dan had de zorg het al erg zwaar Kapi. Kan jij nog herinneren dat er zelfs oud-medewerkers nodig waren bij de ziekenhuizen om aan de vraag te voldoen? en dat was voor corona.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Voorbode van wat er met de artsen en hulpverleners gaat gebeuren als ze al niet omvallen doordat ze met corona besmet worden door gebrek aan beschermingsmiddelen.
Lage bloedsuikerspiegel. Kan de beste gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Friday12 het volgende:
Het beste is dat iedereen gewoon de social distancing serieus neemt, maar dat gebeurt door een groot aantal mensen niet. Elke mongool die het niet doet moet er gewoon op aangesproken worden en beschaamd worden voor zijn asociale gedrag. Alle mensen die denken dat het nu een goed idee is om lekker in een groepje in het park te gaan zitten mogen wat mij betreft met de wapenstok uit elkaar geslagen worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef Revanches het volgende:
Het is inderdaad bidden en wachten op een vaccin, maar een lockdown van een jaar lijkt mij niet realistisch. Dus ja wat is het beste om te doen?
Een balans zoeken tussen wat je zorg aan kan en wat je nodig hebt om het land te laten draaien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef Revanches het volgende:
Hoe denk je dat die supermarkten dan bevoorraad gaan worden? En hoe moeten mensen in de zorg op hun werk moeten komen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies dit. Geen paniek meer in de supermarkten, geen onduidelijkheid meer over thuiswerken de wel of de niet, geen halve maatregelen. Gewoon duidelijkheid. IEDEREEN THUIS BLIJVEN. totdat we zicht hebben op de situatie.
Rust is wel het laatste waar we nu behoeft aan hebben. Actie, maar de juiste actie. Mensen aanspreken op hun gedrag. Mensen helpen die het nodig hebben.quote:
was hij niet minister van volksgezondheid ??quote:
Wat moet hij weten dan? Als jij niet hoeveel patiënten er morgen zijn, dan weet jij ook niet hoelang de voorraad meegaat. Als niemand kan leveren, dan kan jij wel wat uit je duim zuigen over mogelijke leveringen, maar dit is gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef Dazalbest het volgende:
Als Bruins zorgt dat hij wat meer op de hoogte is qua cijfers voor onderbouwing is er niks aan de hand.
Hij weet te weinig en heeft totaal geen idee en dat merkt iedereen. Begrijpelijk misschien ivm zijn rol.
Niemand had dit voorzien maar voorbereiding op de vragen die iedereen heeft is toch zijn taak?
Oke fokheld. Pak jij het anders even op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef JortKelder het volgende:
Sneu voor die man maar hij is compleet ongeschikt. Zo iemand moet dus ook gaan onderhandelen met andere partijen en landen. Dat werkt niet met zo'n uitstraling.
Dat die bijdraaide met die vordering was goed maar ook typerend. Een echte leider had dat gelijk geregeld.
Daarom inderdaad. Het gaat om directe bescherming voor zovelen in de zorg. Die bescherming móet er zijn, desnoods afgedwongen. Deze kant van kant van Klaver had ik nog niet gezien maar het moest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het heeft 2 kanten, je hebt nu eenmaal dit soort debatten en daar kan het hard gaan.
Wilders is "vol op het orgel", Klaver spaarde hem ook niet.
Maar het gaat ook ergens om: het kabinet controleren, dat gaat in alle debatten hard en iemand als Rutte kan daar prima mee omgaan.
Als er nu weken in deze crisis blijkbaar amper bekend is of we productie van mondkapjes in Nederland op gang kunnen krijgen en er word ook niet genoeg gedaan om die los te peuteren (terwijl de nood hoog is) dan mag je daar best over vallen.
Bruins is helaas niet de "crisismanager" voor dit werk, hoe hard hij nu ook werkt, daar twijfel ik niet aan.
Daar zijn draaiboeken voor; wat nodig is blijft functioneren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die supermarkten dan bevoorraad gaan worden? En hoe moeten mensen in de zorg op hun werk moeten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |