#IchBinBrunoquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet eens ben met de keuzes enorm veel respect voor hem. Ook om dit direct te melden. Word snel beter Bruno!
Ja wat was dat crisis overleg. Hebben we daar al iets over gehoord wat dat was?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Zou dit door de cirisoverleg en het briefje komen????
WAT STAAT ONS TE WACHTEN?!?
wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:58 schreef Jano9 het volgende:
Iemand die nog Jensen volgt voor het corona nieuws? Is weer zoals vanouds.
20.15u gaat het verderquote:
Dit dus. Geef de beste man wat extra steun. Misschien is vervangen inderdaad geen sterk signaal, maar iemand die hem ondersteunt om het uit te leggen kan geen kwaad. Hij lijkt er nu onder door te gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Zet er gewoon 2 extra man bij, meer verdelen.
Jensen ontkent toch dat er een crisis is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:58 schreef Jano9 het volgende:
Iemand die nog Jensen volgt voor het corona nieuws? Is weer zoals vanouds.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kritiek is prima.
Overal tegenaan schoppen en zeggen dat dit soort mensen door de bevoegdheid die ze momenteel hebben schuldig zijn aan vele doden zoals sommigen doen heeft echter bijster weinig zin vindt je niet?
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je zelf ook gehamsterd in de wallmart?
Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1000 nieuwe gevallen in New York alleen al. Paniekzaaierij of gewoon logisch gedrag?
Dat blijft mij verbazen dat NIMBY ontkenningsgedrag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, klopt, er is ook geen enkel lockdown scenario waarbij iedereen thuis blijft.
Een lockdown is: wie niet buiten hoeft te zijn, blijft binnen.
Je kan het virus ook niet stoppen, je kan wel de verspreiding zoveel mogelijk remmen.
Zolang we nog met z'n allen van Blokker naar Action rennen om bordjes met "Home Sweet Home" te kopen rem je het niet voldoende.
Ah dan heb ik hem gewoon gemist denk ikquote:
1000% eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.
[..]
Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.
Sterkte makker, hopelijk kunnen we weer snel ruzie maken over PSV en Ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.
[..]
Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.
Oke dit is interessantquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef HeatWave het volgende:
Heel dorp in Italie getest, 3000 mensen, 50-70% is asymptomatisch maar dus wel besmet.
(la repubblica)
Ik denk dat hij vannacht langer dan 4 uur gaat slapen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wordt dus helemaal volgespoten met kalmeringsmiddelen door de landsdokter.
Wat is dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef HeatWave het volgende:
Heel dorp in Italie getest, 3000 mensen, 50-70% is asymptomatisch maar dus wel besmet.
(la repubblica)
GEEN PANIEK MENSEN, ALLES ONDER CONTROLE.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Zou dit door de cirisoverleg en het briefje komen????
WAT STAAT ONS TE WACHTEN?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |