Al 3 Milj. in Nederland? Dat zou chill zijn. Al bijna er doorheen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier een hele provincie, Trentino, met relatief weinig besmettingen;
[..]
https://www.informazione.(...)-contagi-in-Trentino
20% is besmet. Ik vind het hele hoge aantallen.
Zo is dat maatje!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit. Gewoon werken voor je coronageld.
Vertoonden die 20% wel of geen klachten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier een hele provincie, Trentino, met relatief weinig besmettingen;
[..]
https://www.informazione.(...)-contagi-in-Trentino
20% is besmet. Ik vind het hele hoge aantallen.
Laten men dat op 5 april bekijken. OK ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Sucuk het volgende:
Het onwel worden is een kantelpunt en tekenend: we zijn de controle kwijt en zijn niet aan het winnen van Corona momenteel...
Tijd om 6 april te verlengen met nog 6 maanden.
Het komt Ajax wel goed uit net nu ze in een enorme dip zaten en AZ dichtbij kwamquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterkte makker, hopelijk kunnen we weer snel ruzie maken over PSV en Ajax.
Jup. Al ben ik het wel met hem eens dat we op moeten passen met wat de overheid gaat doen met al deze nooit vertoonde aanpassingen in ons leven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jensen ontkent toch dat er een crisis is?
Dat we gewoon moeten doen alsof er niets aan de hand is?
waren toen de ziekenhuizen ook overbelast of zijn de meesten thuis gestorven?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2017/2018 waren er al 9000 in NL.
2014/2015 65000 griepdoden in Italië.
dystopischquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
GEEN PANIEK MENSEN, ALLES ONDER CONTROLE.
Ondertussen valt de verantwoordelijke minister flauw, live op tv.
Denk dat dat ook de burger geen moed geeft.
Zal best dat de man hard werkt, maar dit geeft ook wel paniek.
Al die dictatuurliefhebbers worden hier nou eenmaal geil vanquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten men dat op 5 april bekijken. OK ?
hear hearquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef quarterpounder het volgende:
[..]
Exact. Hij voegt zoals we wel gewend zijn werkelijk niks toe met dat geblaat. Het is weer een en al populisme, geblaat en geschreeuw wat de klok slaat, deze vorm van politiek draagt normaliter al niks bij, maar nu is het al helemaal om onpasselijk van te worden. Komt me echt de strot uit. Alsof de grote blonde leider het ook maar een haar beter zou doen....We kunnen hem momenteel missen als kiespijn met z'n smerige spelletjes.
Geldt overigens ook voor de andere zijde van het politieke spectrum (Ouwehand met dat vogelgriepgeneuzel, een en al politiek geblaat). Ga ff wat nuttigs doen. Ga mondkapjes vouwen daar in de 2e kamer met z'n allen zou ik haast willen zeggen, voordat er weer een paar ministers down gaan.
Laat de meneren van het RIVM nu voorlopig maar even hun gang gaan. Die zijn misschien houterig en saai, maar hebben in tegenstelling tot de leeghoofden in de 2e kamer toch nog wat gestudeerd. Zoiets als virologie, microbiologie enz. Hoeven zich dan ook niet te profileren met one-liners, hebben daar ook helemaal geen tijd voor....
Totaal overbelast.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
waren toen de ziekenhuizen ook overbelast of zijn de meesten thuis gestorven?
Ja, de donkeren komen hier niet binnen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Hamsteren in Kenia, wonen best veel blanken btw.
Mijn post basht niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat we het elkaar ook iets te moeilijk maken. In dit geval de politiek dus. Laten we ff normaal doen met de mensen die de verantwoordelijkheid nemen zo te blijven bashen.
Blackedquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Hamsteren in Kenia, wonen best veel blanken btw.
Wat niet is kan nog komen. Maar de grote meerderheid dus niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Vertoonden die 20% wel of geen klachten?
duurt een tijdje voor de lockdown effect sorteertquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Frankrijk gaat hard op weg naar Spanje en Italië.
Waarom zou je iets wat niet werkt met 6 maanden verlengen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Sucuk het volgende:
Het onwel worden is een kantelpunt en tekenend: we zijn de controle kwijt en zijn niet aan het winnen van Corona momenteel...
Tijd om 6 april te verlengen met nog 6 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |