SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Wat een zwakzinnige reactiequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef _I het volgende:
[..]
Tuurlijk gunt niemand hem dit. Maar hij staat al weken met een stomme glimlach te vertellen dat ze zo lekker voorbereid zijn. Jaap dit, Jaap dat..
Maar er gaan straks echt mensen dood. Na twee maanden draaien en de mensen voorliegen. Dat vreet je ven binnenuit op. Je ziet hem al weken liegen en zweten.![]()
![]()
Merkel is nu ook aan het spreken
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Precies dit. Geen paniek meer in de supermarkten, geen onduidelijkheid meer over thuiswerken de wel of de niet, geen halve maatregelen. Gewoon duidelijkheid. IEDEREEN THUIS BLIJVEN. totdat we zicht hebben op de situatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Minimunt het volgende: Echt waar. Dit is precies waarom we een lockdown nodig hebben. We moeten controle krijgen over de situatie.. en rust...
![]()
De man is ook aangenomen als dossierminister, niet om de voorman te zijn bij een grote calamiteit. Ik heb het met hem te doen. Kunnen ze niet een andere minister invliegen? Ik vond 2 weken geleden al dat Bruins een collega moest krijgen die hem helpt. Toen zag je een paar dagen De Jonge, maar die is ook weer met noorderzon vertrokken.![]()
Mr. Riazop knows it all.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef riazop het volgende:
[..]
hij had nu net de luxe dat NL lang niet het eerste land was
Hij had dus alle tijd om te leren van de andere landen die ons voorgingen
Maar goed, hij bleek een complete onbenul die niet eens op de hoogte was van hoe Aziatische landen deze crisis probeerden te bezweren
Nog rekensommen? Moeten we de Duitsers nog volgen? Gaat daar ook lekker of niet?![]()
Ja, wat een idiote, fascistoïde houding. Ik heb me erover verbaasd. Ik vind het niveau van het debat sowieso bijzonder laag. Dat gemekker ook over de opmerking van Wiebes over zzp'ers. Wiebes had groot gelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hij stelde geen prima vragen. Hij hing de vieze populist uit. Wij vorderen geen mondkapjes want ze worden vrijwillig gegeven. En toch maar aan blijven dringen op het vorderen van de mondkapjes. Puur populisme.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ja dat is ook daar onvermijdelijk..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef Jano9 het volgende:
Tweede golf besmettingen Azië lijkt aanstaande:
https://www.ft.com/content/859e9336-68db-11ea-a3c9-1fe6fedcca75And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Tja, dan krijg je geen stress van liegen. Ook prima.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwakzinnige reactie![]()
Wir Schaffen Dasquote:
graag op anoniem![]()
Hier moet idd ff een crisismanager aangesteld ipv een dossiertijger.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef Jojoke het volgende:
De man is ook aangenomen als dossierminister, niet om de voorman te zijn bij een grote calamiteit. Ik heb het met hem te doen. Kunnen ze niet een andere minister invliegen? Ik vond 2 weken geleden al dat Bruins een collega moest krijgen die hem helpt. Toen zag je een paar dagen De Jonge, maar die is ook weer met noorderzon vertrokken.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wie is dat met die blaadjes in zijn handen?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is ze al gestopt met trillen?quote:![]()
Trage kutservers van fok
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Er lult iemand doorheenquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: