Dat leek ik vanavond ook voor het eerst bij Rutte te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Tyr80 het volgende:
Is ook maar een mens, denk dat de realiteit hard aankomt wanneer je beseft dat je handelen zoveel directe impact heeft.
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welk kanaal zitten jullie te kijken?
Je denkt serieus dat dat spul nog op de plank lag en dat landen als China export toestaan? Wat een waanideeėn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Je gunt niemand zoiets. Echter heeft zijn (veel te late) handelen ook gevolgen, zoals onvoldoende beschermende materialen.
bedankt voor het kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.html
Koolmees was er snel bij zeg.quote:
Stelde koken uit, snel aan de slag nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Kan ik ff koffie zettenieder nadeel hep zn voordeel
Echte leiders staan nu op en leven hiervoor. De beroepspolitici vallen letterlijk om.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik zou voor geen goud in de schoenen van de huidige regering willen staan hoor.
quote:
Dat was maandag bij Rutte ook al vrij duidelijk te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Dat leek ik vanavond ook voor het eerst bij Rutte te zien.
Geloof jij dat dat rust oplevert. 🤣🤣quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Minimunt het volgende:
Echt waar. Dit is precies waarom we een lockdown nodig hebben. We moeten controle krijgen over de situatie.. en rust...
Als Yvonne of Danny een X aantal users COR binnen laat bijvoorbeeld de nieuwe users eruit tyft dan zijn de servers weer in ordequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
FOK! is echt tergend traag. Kan iemand er weer even een muntje in gooien?
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat dat spul nog op de plank lag en dat landen als China export toestaan? Wat een waanideeėn.
Tuurlijk gunt niemand hem dit. Maar hij staat al weken met een stomme glimlach te vertellen dat ze zo lekker voorbereid zijn. Jaap dit, Jaap dat..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Je gunt niemand zoiets. Echter heeft zijn (veel te late) handelen ook gevolgen, zoals onvoldoende beschermende materialen.
Of mensen moeten wat minder paniekerig zijn... de huidige regels hebben nog niet eens hun vruchten kunnen afwerpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Minimunt het volgende:
Echt waar. Dit is precies waarom we een lockdown nodig hebben. We moeten controle krijgen over de situatie.. en rust...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |