Hij stelde geen prima vragen. Hij hing de vieze populist uit. Wij vorderen geen mondkapjes want ze worden vrijwillig gegeven. En toch maar aan blijven dringen op het vorderen van de mondkapjes. Puur populisme.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat doe je al tijden.
Hij stelde prima vragen maar Bruins is blijkbaar even niet meer helemaal top om daar mee om te gaan.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Kan een mod of iemand anders een clip posten? jezus
twitter:Olafvandijk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:23:34BREKEND: Minister #Bruins wordt onwel tijdens het #coronadebat https://t.co/R08QZ6si9l reageer retweet
.....quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef SunZomer het volgende:
Bruins hoort daar ook niet thuis. Onvoldoende voorbereid en al weken (maanden?) niet in staat correct te functioneren.
Ziggo 502quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welk kanaal zitten jullie te kijken?
Goed moment voor de trainer om te wisselen iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze een noodminister moeten bijschakelen
Kan ik ff koffie zettenquote:
Ollongren?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze een noodminister moeten bijschakelen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Kan een mod of iemand anders een clip posten? jezus
Hier in de buurt is een parkje met van die sportattributen. Een paar vierkante meter, en het is stervensdruk daar, nu de sportscholen gesloten zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Rondje wezen hardlopen om het hoofd leeg te maken en me verbaasd over de vele groepjes wandelaars - lekker kort op elkaar gezellig keuvelen
Je gunt niemand zoiets. Echter heeft zijn (veel te late) handelen ook gevolgen, zoals onvoldoende beschermende materialen.quote:
Die trilt nu zo hard dat je het niet meer ziet. Net als de Reverse Flash.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Chia het volgende:
Zijn Merkels trilaanvallen ondertussen eigenlijk alweer gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |