SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Misschien staat Italie wel op omvallen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Zeroku het volgende:
Crisisoverleg wsl niet over Italië. Waarom zou Hoekstra daarbij zijn ipv Bruins?![]()
![]()
Hahahaha Bruins, wat de fuck
Nu toch het vorderingsbesluit toepassen omdat Klaver wat staat te schreeuwen![]()
Bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:05 schreef Spanky78 het volgende:
Oja, in China wordt het eerst vaccin nu al toegepast. Het is daar al goedgekeurd. Blijkbaar.
Ze zullen wel snel in massaproductie gaan. Daar hebben ze er de capaciteit voor.... hopelijk sturen ze ons ook spullen voor een half miljard vaccins.![]()
Vordering voor medische spullen klinkt nog best als een goed plan.. voordat de bedrijven winst gaan maken in het buitenland.![]()
Wel eerlijk. Mooi dat ie daar verder niet meer op gepakt wordt
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
was natuurlijk ook wel te verwachten aan de hand van de horrorverhalen die er doorsijpelden vanuit die contreien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Markesh het volgende:
In Italië is het dodental zeer waarschijnlijk nog veel hoger
https://mobile.reuters.co(...)tter_impression=trueIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Bruins, wauw.. Medelijden met die man.
Je hoort bijna emotie in z'n stem.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Indonesië met z'n kwart miljard mensen is lekker bezig, nog maar 227 besmettingen en 19 doden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:07 schreef hollandia02 het volgende: [..] China wel, daarom krijgen ze daar sneller dingen voor elkaar en sterven er minder mensen. Ethisch tegen ethisch.
. Waarom denk je dat die procedures zo streng zijn? Vaak is er totaal geen idee aan het begin wat bijwerkingen (kunnen) zijn.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
We moeten toch juist allemaal ziek worden, zeik niet zo over wat mond kapjes"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
quote:Italian doctors don't know if the coronavirus lockdown is working. But there's no plan B
Rome (CNN)Italy is entering its fourth week of the worst national crisis since World War II with no end in sight.
More than 60 million people are living under an increasingly unbearable lockdown that is growing tighter by the day. The stores that remain open are shuttering earlier and police are patrolling in ever-greater numbers, chasing families out for walks back into their homes and ensuring no one is outside without a valid reason.
Lees verder...![]()
twitter:alexanderbakker twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:09:21Minister Bruins (Medische Zorg) draait in het debat: vanavond al een vorderingsbesluit voor mondkapjes #coronadebat reageer retweet
![]()
Waarom staat de Jonge hier trouwens niet? Dit is echt pijnlijk, ik wil gewoon meehuilen met die man..I see peas of green, red roses too....![]()
Wat een gelul. Mensen geven iets vrijwillig en dan zeuren waarom jij het niet vordert. Nou omdat ze het vrijwillig geven.![]()
Iemand link? Kom net terug van werk.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik begin me ook ziek te voelen
Net een hele zak popcorn op"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
woensdag 18 maart 2020 19:09 schreef Sfancta het volgende:[/b]
Ben godverdomme aan het janken man.
[/quote]
Ik kan ook wel janken om alles![]()
Als je mensen toch ook 4 weken op de IC hebt liggen, dan kun je er vanuit gaan dat dit nog wel even door blijft gaan. De mensen die nu in kritieke toestand liggen zullen over een tijdje misschien overlijden. Denk dus dat het eerst wat je zult zien een daling in nieuwe gevallen, dan weet je of het werkt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Elke dag hoop ik dat die Italië cijfers omlaag gaan maar het wordt steeds erger. Als de gemiddelde incubatietijd 5 dagen is zou je toch inmiddels al een Klein verschil moeten zien? Of moet het nog 5 dagen erger worden? Hopelijk dab wel daling.![]()
Heb je iemand om mee te praten? En anders even dit topic wegklikken.quote:
And I am a weapon of massive consumption
Op zich wel logisch..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:07 schreef crystal_meth het volgende: Het aantal nieuwe doden zal nog flink blijven stijgen in Italië. Ook nadat het aantal nieuwe gevallen begint te dalen. Kijk naar Korea: 1 tot 3 maart: +1076 gevallen +10 doden 11 tot 17 maart: +565 gevallen +21 doden
De genomen maatregelen zorgen voor minder explosieve besmettingssnelheid. En het duurt een tijdje voor je eraan overlijdt.
Hopelijk gaat het aantal doden over een paar dagen ook wel afnemen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Kunt beter op FOK! rondhangen jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat wij onderschatten onder hoeveel stress die mensen staan jongens
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Rutte vooropquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef Markesh het volgende:
[..]
Niet alleen hij hè, ook Rutte en zijn gevolg
![]()
Ik snap vooral dat Bruins dit zelf al had moeten regelen.quote:Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Bruins in Oranje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Newone82 het volgende:
Bruins breekt. Arme man. Die doet ook maar alles wat in zijn macht ligt.![]()
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.htmlDank!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef maryen65 het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream/npo-politiek.htmlAnd I am a weapon of massive consumption
Bij ons staan strepen op de vloer gelukkig!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:05 schreef BoneThugss het volgende:
Geen hond houdt zich aan die anderhalve meter. Ik had net al flinke bonje in de AH omdat iemand er gwn tussen komt staan.
En komt iemand te dicht bij mij dan zeg ik daar wat van!!!
Aub geen kuddevolk zijn die denkt dat dit meevalt.The secret of getting ahead is getting started![]()
preppers incomingquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef Confetti het volgende:
Een minister die van mening veranderd??
We gaan eindelijk mondkapjes in beslag nemen.![]()
![]()
Alsof Fokkers geen stress ondervinden. Weet je wel hoeveel fora en niewssites ik per minuut moet F5en"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die woordkeuze is dus zo'n beetje precies de reden waarom niemand in Nederland ooit bijdraait, omdat het hoe dan ook negatief wordt geframedquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:09:21Minister Bruins (Medische Zorg) draait in het debat: vanavond al een vorderingsbesluit voor mondkapjes #coronadebat reageer retweet
..
![]()
quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Italië nam pas 8 maart serieuze maatregelen. Gezien het feit dat de ziekte meestal 2-3 weken duurt, zal de groei van het dodental waarschijnlijk rond 22 maart gaan afvlakken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Elke dag hoop ik dat die Italië cijfers omlaag gaan maar het wordt steeds erger. Als de gemiddelde incubatietijd 5 dagen is zou je toch inmiddels al een Klein verschil moeten zien? Of moet het nog 5 dagen erger worden? Hopelijk dab wel daling.Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Hij is zelf verantwoordelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Newone82 het volgende:
Bruins breekt. Arme man. Die doet ook maar alles wat in zijn macht ligt.
Weg met die man. Met zijn groepsimmuniteit.![]()
Danku!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:12 schreef SunZomer het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-2
Waarom niet alle thuiszitters laten meehelpen om mondkapjes te maken, ergens in een fabriek? Tweede Kamer, kom eens met creatieve ideeen ipv steeds hetzelfde zeggen.![]()
Shockerend hoe weinig hij weet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Bruins acteert hier wel echt als een lulletje rozenwater zeg![]()
Bij ons staan strepen op de vloer gelukkig!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:05 schreef BoneThugss het volgende:
Geen hond houdt zich aan die anderhalve meter. Ik had net al flinke bonje in de AH omdat iemand er gwn tussen komt staan.
Aub geen kuddevolk zijn die denkt dat dit meevalt.The secret of getting ahead is getting started![]()
We moeten het van het weekend gaan zien dus... Woow.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:12 schreef Kaji het volgende:
[..]
Italië nam pas 8 maart serieuze maatregelen. Gezien het feit dat de ziekte meestal 2-3 weken duurt, zal de groei van het dodental waarschijnlijk rond 22 maart gaan afvlakken.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Hier op Fok zat toch iemand die paar maanden terug mondkapjes had ingekocht? Kan danny ff zijn IP adres doorsturen naar Bruins"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nou, wat zou jij doen dan???? Kom maar op met de beste oplossing.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:12 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is zelf verantwoordelijk.
Weg met die man. Met zijn groepsimmuniteit.
Man man man, wat simpel hè..... Hoe voelt dat nou? Zo simpel lullen?![]()
Klopt. Maar door het nu groot in te zetten zullen we ook snel zien wat de nadelen zijn als die er aan zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Waarom denk je dat die procedures zo streng zijn? Vaak is er totaal geen idee aan het begin wat bijwerkingen (kunnen) zijn.
Het is afwegen van zaken. In China kiezen ze voor de gemeenschap en niet het individu. Hier beschermen we het individu, zelfs als de gemeenschap er de dupe van wordt. Verschil in cultuur. Kun je van vinden wat je wilt.Whatever...![]()
Ik sympathiseer Bruins wel met z'n jaren 70 accent.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat doet ie al sinds januariquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Bruins acteert hier wel echt als een lulletje rozenwater zeg![]()
Er zit wat tegenstrijdigheid in:
- we moeten prioriteren
- we wachten eerst tot er vrijwillig kapjes komen
Afijn, hij is nu overgeleverd aan de wolven.![]()
worden al gemaakt door gevangen, maar die mondkapjes van hen zijn niet goed genoeg voor medisch personeelquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Mondkapje het volgende:
Waarom niet alle thuiszitters laten meehelpen om mondkapjes te maken, ergens in een fabriek? Tweede Kamer, kom eens met creatieve ideeen ipv steeds hetzelfde zeggen.And I am a weapon of massive consumption
Bruins is ook maar een stroman, maar kan er geen medelijden mee hebben. Er staan duizenden levens op het spel. Hij moet gewoon presteren of wegwezen.![]()
Blijkt maar weer dat Nederland het goed doet met zijn aanpak, trots dat wij dergelijk moedige besluiten durven te nemen. Gewoon eerlijk vertellen hoe de situatie in elkaar steekt, niks meer en niks minder.![]()
Ik ben heel precies en creatief, ik kan helpen met mondkapjes maken, kabinet, kom met een locatie en heel Nederland wil helpen met mondkapjes maken!![]()
GGD Groningen: vier nieuwe coronabesmettingen op 18 maart
https://www.dvhn.nl/groni(...)-maart-25477164.html![]()
Hij zal niet veel meer of minder weten dan anderen die er actief mee bezig zijn. Dat de Kamer niet kan accepteren dat het op dit moment gewoon heel chaotisch is en hij snel besluiten moet nemen op basis van halve informatie die een dag later misschien wel weer niet kan kloppen kan hij verder niet zo veel aan doen.quote:![]()
Wat ik ook van Bruins vind, ik heb op dit moment wel respect én medelijden met hem.
Je zal dit op je schouders hebben... poeh.*uit lurkstand herrezen*![]()
Bruins had alleen maar dit draadje moeten volgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, wat zou jij doen dan???? Kom maar op met de beste oplossing.
...
stap voor stap hebben horde fokkers aan gegeven wat er zou moeten gebeuren
Je kunt dat gewoon teruglezen trouwens![]()
Begin jij maar vast met naaien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Mondkapje het volgende:
Waarom niet alle thuiszitters laten meehelpen om mondkapjes te maken, ergens in een fabriek? Tweede Kamer, kom eens met creatieve ideeen ipv steeds hetzelfde zeggen.![]()
overzicht vandaag
3,2K China
2,9K Italy
1,1K Iran
623 Spain
175 France
117 USA
104 UK
84 S Korea
58 Netherlands
33 Switzerland
29 Japan
27 Germany
19 Indonesia
17 Philippines
14 Belgium
12 Iraq
11 San Marino
8 Sweden
8 Canada![]()
Ga jij nu klappen voor Bruins? #dtvquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef DawN het volgende:
Wat ik ook van Bruins vind, ik heb op dit moment wel respect én medelijden met hem.
Je zal dit op je schouders hebben... poeh.![]()
Nee, je kiest gewoon voor een veel groter risico omdat je niet weet wat voor bijwerkingen het product heeft. Als die erger zijn dan het initiële virus ben je nog veel verder van huis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klopt. Maar door het nu groot in te zetten zullen we ook snel zien wat de nadelen zijn als die er aan zitten.
Het is afwegen van zaken. In China kiezen ze voor de gemeenschap en niet het individu. Hier beschermen we het individu, zelfs als de gemeenschap er de dupe van wordt. Verschil in cultuur. Kun je van vinden wat je wilt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou Bruins na dit debat op het toilet gaan zitten en ter plekke in tranen uitbarsten?I see peas of green, red roses too....![]()
Welja in feite is het ook alleen maar de woordvoerder van zijn ministerie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef DawN het volgende:
Je zal dit op je schouders hebben... poeh.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Of misschien mondkapjes van bh's?And I am a weapon of massive consumption
Zullen wel die studenten van dat Corona-reisje zijn geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:14 schreef Zipportal het volgende:
GGD Groningen: vier nieuwe coronabesmettingen op 18 maart
https://www.dvhn.nl/groni(...)-maart-25477164.html![]()
Niet iedereen heeft tijd om 24 uur op FOK te zittenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Bruins had alleen maar dit draadje moeten volgen.
![]()
Zijn lichaamstaal en uh uh uh uh helpt niet mee. Wilders is hem mentaal aan het breken nu. Best walgelijke tv.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef DawN het volgende:
absoluut niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij nu klappen voor Bruins? #dtv*uit lurkstand herrezen*![]()
heywoodu
![]()
Doe dat maar niet.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zo gaat t bij zat bedrijvenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij zal niet veel meer of minder weten dan anderen die er actief mee bezig zijn. Dat de Kamer niet kan accepteren dat het op dit moment gewoon heel chaotisch is en hij snel besluiten moet nemen op basis van halve informatie die een dag later misschien wel weer niet kan kloppen kan hij verder niet zo veel aan doen.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
HAHAHAHA nee. Wat hier gezegd wordt is voor 99% ondoordacht en ongefundeerd geblaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Gebruikte?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een huilende ministerTjonge
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
we zitten in de top 10quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef riazop het volgende:
overzicht vandaag
3,2K China
2,9K Italy
1,1K Iran
623 Spain
175 France
117 USA
104 UK
84 S Korea
58 Netherlands
33 Switzerland
29 Japan
27 Germany
19 Indonesia
17 Philippines
14 Belgium
12 Iraq
11 San Marino
8 Sweden
8 Canada![]()
![]()
Moet jij je voorraad onder je matras vandaan plukken, wel eerst uitwassen hequote:
Klaververmoeiende act.
Snap je nou echt niet dat er een reden is dat ze het land niet op volledige lockdown gooien????quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Je kunt dat gewoon teruglezen trouwens
Dan heb je een lockdown.... en dan????? Hoe lang wil je dat volhouden?
We hebben hier te maken met een virus, niemand heeft dit zien aankomen, dit is nieuw. Niemand weet hoe dit virus precies zal reageren en/of zal ontplooien.
Dit virus deelt ook niet mee aan een debat, laat staan dat dit virus vatbaar is voor onze democratische besluiten.![]()
Laat ze lekker condooms over hun hoofd trekken. Die worden nu toch minder gebruikt"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
Hij valt niet te benijden. Maar hij mag de mensen op zijn ministerie wel een schop onder de kont geven. Nauwelijks concrete antwoorden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef DawN het volgende:
Ik begrijp niet waarom het zo moelijk is om mondkapjes te fabriceren. Een fabriek die luiers maakt oid, moet dit toch kunnen?![]()
In 5 dgn gewoon een mondkapjesfabriek uit de grond stampen.The secret of getting ahead is getting started![]()
in belgie worden die door gevangen gemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef SunZomer het volgende:
Mooie vragen van deze man en fijn dat er toch invorderingen komen (mondkapjes)![]()
Ja, waarom halen die rare ministers niet gewoon hun adviezen over hoe het het land te besturen van FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
HAHAHAHA nee. Wat hier gezegd wordt is voor 99% ondoordacht en ongefundeerd geblaat.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Vrouwen in Nederland.. stuur uw luiers zodat wij mondkapjes kunnen maken... heeft u die niet dan zijn theedoeken ook goed."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Er is ook geen echt goede oplossing tot er medicatie/vaccin is. Ja, alle bejaarden en chronisch zieken isoleren c.q. opsluiten.quote:![]()
Maar die mondkapjes zijn vandaag toch ingevlogen door China?Of is dat zo snel al op?
Ja, maar het is niet vraag maar raak voor een knaak. Hij kan misschien in de tweede termijn wel antwoord geven na overleg met mensen uit het ministerie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij valt niet te benijden. Maar hij mag de mensen op zijn ministerie wel een schop onder de kont geven. Nauwelijks concrete antwoorden.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Concrete antwoorden mag je zelf gaan bedenken, en er dan een briefje onder hangen met 'concreet antwoord'quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij valt niet te benijden. Maar hij mag de mensen op zijn ministerie wel een schop onder de kont geven. Nauwelijks concrete antwoorden.
Raar hè.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.worldometers.info/coronavirus/ helemaal weg nu?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Alsof er iemand is die nu echt weet wat werkt. Het is de essentie van crisis; je moet snel keuzes maken met hoog risico, zonder dat je voldoende en betrouwbare informatie hebt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:12 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is zelf verantwoordelijk.
Weg met die man. Met zijn groepsimmuniteit.
Bruins is niet verantwoordelijk voor deze ziekte. En hij kan het objectief gezien nauwelijks goed doen. Pas achteraf kun je zeggen wie het goed heeft gedaan.
Het enige wat ik zeker weet is dat ze heel snel aan de slag moeten met die antistoffen, nog sneller die vaccins moeten testen en wereldwijd beter samenwerken om tot een oplossing te komen. Geef die onderzoekers van het Erasmus Carré blanche en vorder een lab + een bedrijf dat kan produceren.
Maar als je denkt dat een lockdown gaat werken.... het virus is al overal. Ongedetecteerd en de fout ligt bij het niet direct afsluiten van Wuhan/China van de rest van de wereld en het direct isoleren van Chinezen uit die hoek. Daarna al die mensen die toch nog even gingen skiën en carnavallen. Daar kan Bruins Verder weinig aan doen.Whatever...![]()
Een bedrijf in Purmerend zei mondkapjes te kunnen leveren. Er kwam een order van 1,5 miljoen. Maar ze leverden niet. Is ook een probleem natuurlijk.![]()
Hij is extreem slecht voorbereid en dacht weg te komen met halve waarheden. Heel goed dat men doorvraagt en exacte antwoorden en toezegging wil.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef Greenpeas het volgende:
Zou Bruins na dit debat op het toilet gaan zitten en ter plekke in tranen uitbarsten?
Dit had allang op voorraad kunnen zijn (inkopen va januari/productie in eigen land opzetten)![]()
Dit debat en de reacties doet mij nog meer twijfelen aan de strategie van het kabinet. Voor mijn gevoel zijn ze totaal niet in controle.![]()
Mijn moeder gebruikt er al 10 tot 12 per (mogelijke corona)patiënt op één werkdag. Dus reken maar uit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef Revanches het volgende:
Maar die mondkapjes zijn vandaag toch ingevlogen door China?Of is dat zo snel al op?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als het opschalen naar 2000 IC bedden enkele weken zal duren, dan moeten we daar toch nu mee beginnen!?I see peas of green, red roses too....![]()
Ik vraag me vooral af of Bruins zich met zijn familie al aangemeld heeft voor het befaamde Groepsimmuniteit experiment van Ruttequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef Greenpeas het volgende:
Zou Bruins na dit debat op het toilet gaan zitten en ter plekke in tranen uitbarsten?![]()
Hij heeft het gehad en ziet er ontzettend moe uit. Hij doet alles wat in zijn macht ligt. Dit mag hem niet zijn kop kosten.quote:![]()
Bruins lijkt wel of tie aan t praten is op een crematie.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat wordt ook gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Greenpeas het volgende:
Als het opschalen naar 2000 IC bedden enkele weken zal duren, dan moeten we daar toch nu mee beginnen!?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Maar momenteel stijgt het aantal nieuwe gevallen nog, en eens dat afneemt zal het dagelijkse aantal doden waarschijnlijk nog 10 dagen of langer blijven stijgen, en de afname daarna verloopt waarschijnlijk trager dan die van het aantal nieuwe gevallen. ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op zich wel logisch..
De genomen maatregelen zorgen voor minder explosieve besmettingssnelheid. En het duurt een tijdje voor je eraan overlijdt.
Hopelijk gaat het aantal doden over een paar dagen ook wel afnemen.are we infinite or am I alone![]()
ik zou dat niet vertrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in belgie worden die door gevangen gemaakt![]()
https://corona-scanner.com/quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.worldometers.info/coronavirus/ helemaal weg nu?![]()
Of je nu 1150, 1500 of 2000 plaatsen gaat maken..... het gaat niet voldoende zijn.
Je moet ook kijken naar de voorafgaande en de daarna komende nazorg......
Het is paniekvoetbal en Bruins wordt gebokst."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hij heeft duizenden medewerkers...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om 24 uur op FOK te zitten![]()
Holy shit. Bruins
Ahh ok, ik kan het niet helemaal volgen aangezien hier iemand heel luidruchtig de vaatwasser aan het inruimen is..quote:I see peas of green, red roses too....![]()
heywoodu
![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Bruins stort in... Jezus."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Mijn buurtjes staan al dagen gezellig op het pleintje voor mn deur te kletsen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Bij ons staan strepen op de vloer gelukkig!
Aub geen kuddevolk zijn die denkt dat dit meevalt.
Maandag werd er nog pizzas besteld, en samen opgegeten.
Gisteren stonden ze ook buiten.
En nu ook, as we speak, staan er zon 20 man (met een paar kinderen erbij) bij elkaar te kletsen.
Niks "anderhalve meter afstand".
![]()
![]()
Hij stort letterlijk in!"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
Jeetje.. hij viel zo omAnd everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
De tering joh"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Denk dat Korea stabiliseert dus in het weekend kan NL 9e wordenquote:
Maar met de groepsimmuniteit van Rutte worden we uiteindelijk 1e!!![]()
Dit verklaart wel wat.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik hoorde het alleen op de achtergrond, viel hij gewoon om?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Wauw...In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
ja ik krijg een 404quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.worldometers.info/coronavirus/ helemaal weg nu?
Not Found (a Virus )![]()
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
BruBruins zakte in elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef Elvi het volgende:
Ik schakel even raar in net. Wat gebeurde er? Ik zie allemaal mensen geschokt kijken.
Moest van Barney.![]()
Beetje zwalken volgens mij en toen ving iemand hem op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef Cara het volgende:
Ik hoorde het alleen op de achtergrond, viel hij gewoon om?![]()
Zielig. Als ze zeggen dat het niet erg is als er 50.000 mensen dood gaan zijn ze lekker bezig en dit is zielig.![]()
![]()
Minister viel flauw, stond al een half uur op breken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef Elvi het volgende:
Ik schakel even raar in net. Wat gebeurde er? Ik zie allemaal mensen geschokt kijken.![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Die man is vast oververmoeid. Reken maar dat hij lange uren maakt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Bruins zakte zojuist in elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef Elvi het volgende:
Ik schakel even raar in net. Wat gebeurde er? Ik zie allemaal mensen geschokt kijken.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat doe je al tijden.quote:
Hij stelde prima vragen maar Bruins is blijkbaar even niet meer helemaal top om daar mee om te gaan.![]()
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Rewimo het volgende:
Die man is vast oververmoeid. Reken maar dat hij lange uren maakt.
De arbeidstijdenwet geldt even niet voor hemOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Minister Bruins ging tegen de vlakte. Was al bleek en stond direct weer op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef Elvi het volgende:
Ik schakel even raar in net. Wat gebeurde er? Ik zie allemaal mensen geschokt kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arme manOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Hij vond het al zo spannend zei hij in het beginAnd everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Rewimo
![]()
Ze staan ineens allemaal veel te dicht bij elkaarMost people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Die doet amper een oogt dicht vrees ik inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Rewimo het volgende:
Die man is vast oververmoeid. Reken maar dat hij lange uren maakt.![]()
Hij zakte in elkaar achter het spreekgestoelte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Jojoke het volgende:
Ik kan niet kijken. Wat is er met Bruins? Is hij flauwgevallen?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Yep vrij snel weer bij overigens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Jojoke het volgende:
Ik kan niet kijken. Wat is er met Bruins? Is hij flauwgevallen?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dat is standaard bij dit soort situatiesquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Het is Klaver en iedereen in die Tweede kamer te verwijten dat er geen mondkapjes genoeg zijn, dat is niet de schuld van minister Bruins.![]()
Bruins hoort daar ook niet thuis. Onvoldoende voorbereid en al weken (maanden?) niet in staat correct te functioneren.![]()
Is ook maar een mens, denk dat de realiteit hard aankomt wanneer je beseft dat je handelen zoveel directe impact heeft."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
81. (kpn)quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welk kanaal zitten jullie te kijken?![]()
https://www.npostart.nl/live/npo-2quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welk kanaal zitten jullie te kijken?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Schorsing van 3 kwartier!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Rondje wezen hardlopen om het hoofd leeg te maken en me verbaasd over de vele groepjes wandelaars - lekker kort op elkaar gezellig keuvelen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik heb het moment gemist, maar hij zag er al dagen uit alsof die elk moment kon omvallen. Volgens mij werkt die momenteel ook gewoon 20 uur per dag, respect dat die het zo lang heeft volgehouden.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
NPO2quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welk kanaal zitten jullie te kijken?![]()
Hij stelde geen prima vragen. Hij hing de vieze populist uit. Wij vorderen geen mondkapjes want ze worden vrijwillig gegeven. En toch maar aan blijven dringen op het vorderen van de mondkapjes. Puur populisme.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat doe je al tijden.
Hij stelde prima vragen maar Bruins is blijkbaar even niet meer helemaal top om daar mee om te gaan.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Kan een mod of iemand anders een clip posten? jezustwitter:Olafvandijk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:23:34BREKEND: Minister #Bruins wordt onwel tijdens het #coronadebat https://t.co/R08QZ6si9l reageer retweet
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
.....quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef SunZomer het volgende:
Bruins hoort daar ook niet thuis. Onvoldoende voorbereid en al weken (maanden?) niet in staat correct te functioneren.![]()
Ziggo 502quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welk kanaal zitten jullie te kijken?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Grote verantwoordelijkheid.
Geeft stress.
Dat moet je aankunnen.The secret of getting ahead is getting started![]()
Goed moment voor de trainer om te wisselen iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze een noodminister moeten bijschakelen
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Kunnen we nu dus opzoek naar een nieuwe minister.
Die we dan weer overal de schuld van kunnen geven.
WANT NIKS IS GOED BLABLA![]()
Kan ik ff koffie zettenquote:ieder nadeel hep zn voordeel
Die gast krijgt een hoop ellende, zal waarschijnlijk nauwelijks kunnen slapen. Teringlijers zeggraag op anoniem![]()
Ollongren?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze een noodminister moeten bijschakelen![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Kan een mod of iemand anders een clip posten? jezus
Hier in de buurt is een parkje met van die sportattributen. Een paar vierkante meter, en het is stervensdruk daar, nu de sportscholen gesloten zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Rondje wezen hardlopen om het hoofd leeg te maken en me verbaasd over de vele groepjes wandelaars - lekker kort op elkaar gezellig keuvelen![]()
Je gunt niemand zoiets. Echter heeft zijn (veel te late) handelen ook gevolgen, zoals onvoldoende beschermende materialen.quote:![]()
FOK! is echt tergend traag. Kan iemand er weer even een muntje in gooien?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zou voor geen goud in de schoenen van de huidige regering willen staan hoor.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ik heb met hem te doen. Je hebt een bizar grote verantwoordelijkheid. Ik zou ook niet meer kunnen slapen![]()
![]()
Die trilt nu zo hard dat je het niet meer ziet. Net als de Reverse Flash.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Chia het volgende:
Zijn Merkels trilaanvallen ondertussen eigenlijk alweer gestopt?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Echt waar. Dit is precies waarom we een lockdown nodig hebben. We moeten controle krijgen over de situatie.. en rust...![]()
Dat leek ik vanavond ook voor het eerst bij Rutte te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Tyr80 het volgende:
Is ook maar een mens, denk dat de realiteit hard aankomt wanneer je beseft dat je handelen zoveel directe impact heeft.![]()
Rewimo
![]()
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welk kanaal zitten jullie te kijken?Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Je denkt serieus dat dat spul nog op de plank lag en dat landen als China export toestaan? Wat een waanideeën.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Je gunt niemand zoiets. Echter heeft zijn (veel te late) handelen ook gevolgen, zoals onvoldoende beschermende materialen.![]()
bedankt voor het kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.htmlIk heb het recht om te bepalen!![]()
Koolmees was er snel bij zeg.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stelde koken uit, snel aan de slag nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Kan ik ff koffie zettenieder nadeel hep zn voordeel
![]()
Echte leiders staan nu op en leven hiervoor. De beroepspolitici vallen letterlijk om.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik zou voor geen goud in de schoenen van de huidige regering willen staan hoor.![]()
quote:
heywoodu
![]()
Dat was maandag bij Rutte ook al vrij duidelijk te zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Dat leek ik vanavond ook voor het eerst bij Rutte te zien.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Geloof jij dat dat rust oplevert. 🤣🤣quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Minimunt het volgende:
Echt waar. Dit is precies waarom we een lockdown nodig hebben. We moeten controle krijgen over de situatie.. en rust...
In tegenstelling.![]()
Als Yvonne of Danny een X aantal users COR binnen laat bijvoorbeeld de nieuwe users eruit tyft dan zijn de servers weer in ordequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
FOK! is echt tergend traag. Kan iemand er weer even een muntje in gooien?graag op anoniem![]()
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat dat spul nog op de plank lag en dat landen als China export toestaan? Wat een waanideeën.![]()
Tuurlijk gunt niemand hem dit. Maar hij staat al weken met een stomme glimlach te vertellen dat ze zo lekker voorbereid zijn. Jaap dit, Jaap dat..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Je gunt niemand zoiets. Echter heeft zijn (veel te late) handelen ook gevolgen, zoals onvoldoende beschermende materialen.
Maar er gaan straks echt mensen dood. Na twee maanden draaien en de mensen voorliegen. Dat vreet je ven binnenuit op. Je ziet hem al weken liegen en zweten.![]()
Of mensen moeten wat minder paniekerig zijn... de huidige regels hebben nog niet eens hun vruchten kunnen afwerpen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Minimunt het volgende:
Echt waar. Dit is precies waarom we een lockdown nodig hebben. We moeten controle krijgen over de situatie.. en rust...![]()
Voorzitter greep heel snel in
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Wat een watjes.
Als mijn vrouw in haar element zit en dus bezig is om mij het leven zuur te maken en ik zeg' 'ik schors de vergadering'.
Nou, daar kom ik dus echt niet mee weg![]()
Tweede golf besmettingen Azië lijkt aanstaande:
https://www.ft.com/content/859e9336-68db-11ea-a3c9-1fe6fedcca75![]()
hij had nu net de luxe dat NL lang niet het eerste land wasquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die nu echt weet wat werkt. Het is de essentie van crisis; je moet snel keuzes maken met hoog risico, zonder dat je voldoende en betrouwbare informatie hebt. ...
Hij had dus alle tijd om te leren van de andere landen die ons voorgingen
Maar goed, hij bleek een complete onbenul die niet eens op de hoogte was van hoe Aziatische landen deze crisis probeerden te bezweren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: