Klopt maar door dat de kinderen de ouderen aanstaken, werd het daar een soort Kruidvat, zie je ook met Carnaval in het Zuiden van Nl, daarnaast zijn de bejaarden in nl meer geïsoleerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit allemaal van die drogredenen om maar geen strenge maatregelen te nemen. Weet je hoeveel bejaardenclubs er in Nederland zijn?
'Goedgekeurd' ja. Direct testen op de bevolking bedoel je. Zo onethisch gaan we niet met mensen om in Europa.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:05 schreef Spanky78 het volgende:
Oja, in China wordt het eerst vaccin nu al toegepast. Het is daar al goedgekeurd. Blijkbaar.
Ze zullen wel snel in massaproductie gaan. Daar hebben ze er de capaciteit voor.... hopelijk sturen ze ons ook spullen voor een half miljard vaccins.
Voornamelijk de oudjes boeien lijkt het geen fuck te boeienquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:05 schreef BoneThugss het volgende:
Geen hond houdt zich aan die anderhalve meter. Ik had net al flinke bonje in de AH omdat iemand er gwn tussen komt staan.
Londen gaat (nog) niet in lockdownquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Engeland sluit de scholen en Londen gaat in lockdown
https://www.telegraph.co.(...)l-government-advice/
China wel, daarom krijgen ze daar sneller dingen voor elkaar en sterven er minder mensen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
'Goedgekeurd' ja. Direct testen op de bevolking bedoel je. Zo onethisch gaan we niet met mensen om in Europa.
Laten we hopen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Klopt maar door dat de kinderen de ouderen aanstaken werd het daar een soort Kruidvat, zie je ook met Carnaval in het Zuiden van Nl, daarnaast zijn de bejaarden in nl meer geïsoleerd
Zal vast niet veel zijn de afgelopen dagen nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Greenpeas het volgende:
Bruins staat erbij alsof hij al dagen niet geslapen heeft.
Hij beslist niet alles alleen hè of ben jij in de veronderstelling van wel,?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf in de hand. Bruins heeft vanaf het begin van deze crisis geblunderd.
Klopt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Voornamelijk de oudjes boeien lijkt het geen fuck te boeien.
Mijn medicijnen zijn Angiotensine II-receptorantagonisten. Gelukkig geen ACE-remmer, die ik voorheen had.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef Spanky78 het volgende:
Even de huisarts bellen.
[..]
Even je huisarts bellen. Het lijkt erop of het virus via ace2 long cellen binnenkomt. Dit is een receptor die meer wordt aangemaakt als je bepaalde bloeddruk medicatie neemt. Ibuprofen heeft er ook invloed op. Er is bloeddruk medicatie die niets met ace2 doet.
Maar het is allemaal niet volledig helder (kan ook niet, op zulke korte tijd). Sommige onderzoekers denken dat het nemen van die ace remmers de kans op ernstige complicaties vergroot.
Ja, als je van corona gered wordt met een vaccin waar je nieren en lever van afgebroken worden. Erg verstandig. Daar teken ik niet voor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
China wel, daarom krijgen ze daar sneller dingen voor elkaar en sterven er minder mensen.
Ethisch tegen ethisch.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:06 schreef Zipportal het volgende:
Die SP lul wil razzia's om mondkapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |