Bijna niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:52 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ja dit dus kan ik ook niet vinden....
Lijkt me ook zorgwekkend
Ze overleggen iedere dag. Dat gaf Rutte ook aan voor Bruins spreekbeurt.quote:
Dat heeft hij zelf in de hand. Bruins heeft vanaf het begin van deze crisis geblunderd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:00 schreef Markesh het volgende:
Ik krijg echt een beetje medelijden met Bruins..
Die heeft het echt niet makkelijk
Gewoon niet goed genoeg. Weg ermee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:00 schreef Markesh het volgende:
Ik krijg echt een beetje medelijden met Bruins..
Die heeft het echt niet makkelijk
En als ze zich beter voelen....2 weken nog in quarantaine aub.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:00 schreef RipCity het volgende:
Een Rotterdamse vriendengroep, die ruim anderhalve week geleden terugkeerde uit de Oostenrijkse wintersportplaats Ischgl, zit ziek thuis. Een van hen testte positief op corona, de anderen zijn ervan overtuigd dat zij het ook hebben. ‘Het voelde soms alsof ik verdronk’.
Lekker dan. Kijk er naar uit
Even je huisarts bellen. Het lijkt erop of het virus via ace2 long cellen binnenkomt. Dit is een receptor die meer wordt aangemaakt als je bepaalde bloeddruk medicatie neemt. Ibuprofen heeft er ook invloed op. Er is bloeddruk medicatie die niets met ace2 doet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geldt dit voor mensen die hun bloeddruk op dit moment niet onder controle hebben? Mijn bloeddruk is nu gereguleerd door medicatie, maar was vorig jaar heel hoog (en daarvoor ook). Ik ben wel zeer uitgebreid onderzocht (alle organen, hormonen, hart) en het heeft geen schade aangericht
Zorgelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Markesh het volgende:
In Italië is het dodental zeer waarschijnlijk nog veel hoger
https://mobile.reuters.co(...)tter_impression=true
Ongelofelijk niet?quote:
Kvind m wel een goede prater.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg. Weg ermee.
Dit dacht ik dus ook...quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:51 schreef Breekfast het volgende:
Ter nuance, Italië was behoorlijk laat met zijn lockdown, pas op 9 maart:
[ afbeelding ]
Toen zat het aantal besmettingen al op meer dan 9000.
Uitstraling van een kikker.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg. Weg ermee.
Pff vreselijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Markesh het volgende:
In Italië is het dodental zeer waarschijnlijk nog veel hoger
https://mobile.reuters.co(...)tter_impression=true
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef michiel_merk het volgende:
Cultuur en omgang speelt ook een rol,in landen als Italië/Spanje raken ze elkaar veel meer aan, wonen ouderen bij hun kinderen thuis. China zelfde verhaal wat betreft ouderen die bij hun kinderen inwonen
Ik vind dit allemaal van die drogredenen om maar geen strenge maatregelen te nemen. Weet je hoeveel bejaardenclubs er in Nederland zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef michiel_merk het volgende:
Cultuur en omgang speelt ook een rol,in landen als Italië/Spanje raken ze elkaar veel meer aan, wonen ouderen bij hun kinderen thuis. China zelfde verhaal wat betreft ouderen die bij hun kinderen inwonen
Nee, dat staat er niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Kortom, mensen met mindere weerstand. Gezonde mensen hoeven zich dus weinig zorgen te maken.
Zou je denken. Waarom nu ineens midden in een debat crisisoverleg voeren. Dat moet wel serieus zijn danquote:
Wat een lelijke opmerkingquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:59 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
hij is aan het trollen.. hoop ik
Of het was gewoon een smoes, omdat de bitterballen klaar zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken. Waarom nu ineens midden in een debat crisisoverleg voeren. Dat moet wel serieus zijn dan
Misschien toch alle winkels dicht om het toerisme te stoppenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken. Waarom nu ineens midden in een debat crisisoverleg voeren. Dat moet wel serieus zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |