Als je mensen toch ook 4 weken op de IC hebt liggen, dan kun je er vanuit gaan dat dit nog wel even door blijft gaan. De mensen die nu in kritieke toestand liggen zullen over een tijdje misschien overlijden. Denk dus dat het eerst wat je zult zien een daling in nieuwe gevallen, dan weet je of het werkt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Elke dag hoop ik dat die Italië cijfers omlaag gaan maar het wordt steeds erger. Als de gemiddelde incubatietijd 5 dagen is zou je toch inmiddels al een Klein verschil moeten zien? Of moet het nog 5 dagen erger worden? Hopelijk dab wel daling.
Heb je iemand om mee te praten? En anders even dit topic wegklikken.quote:
Op zich wel logisch..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:07 schreef crystal_meth het volgende: Het aantal nieuwe doden zal nog flink blijven stijgen in Italië. Ook nadat het aantal nieuwe gevallen begint te dalen. Kijk naar Korea: 1 tot 3 maart: +1076 gevallen +10 doden 11 tot 17 maart: +565 gevallen +21 doden
Kunt beter op FOK! rondhangen jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat wij onderschatten onder hoeveel stress die mensen staan jongens
Rutte vooropquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef Markesh het volgende:
[..]
Niet alleen hij hè, ook Rutte en zijn gevolg
Ik snap vooral dat Bruins dit zelf al had moeten regelen.quote:
Bruins in Oranje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Newone82 het volgende:
Bruins breekt. Arme man. Die doet ook maar alles wat in zijn macht ligt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)gen-coronavirus.html
Dank!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef maryen65 het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream/npo-politiek.html
Bij ons staan strepen op de vloer gelukkig!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:05 schreef BoneThugss het volgende:
Geen hond houdt zich aan die anderhalve meter. Ik had net al flinke bonje in de AH omdat iemand er gwn tussen komt staan.
preppers incomingquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef Confetti het volgende:
Een minister die van mening veranderd??
We gaan eindelijk mondkapjes in beslag nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |