Ik vraag me vooral af of Bruins zich met zijn familie al aangemeld heeft voor het befaamde Groepsimmuniteit experiment van Ruttequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef Greenpeas het volgende:
Zou Bruins na dit debat op het toilet gaan zitten en ter plekke in tranen uitbarsten?
Hij heeft het gehad en ziet er ontzettend moe uit. Hij doet alles wat in zijn macht ligt. Dit mag hem niet zijn kop kosten.quote:
Dat wordt ook gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Greenpeas het volgende:
Als het opschalen naar 2000 IC bedden enkele weken zal duren, dan moeten we daar toch nu mee beginnen!?
Maar momenteel stijgt het aantal nieuwe gevallen nog, en eens dat afneemt zal het dagelijkse aantal doden waarschijnlijk nog 10 dagen of langer blijven stijgen, en de afname daarna verloopt waarschijnlijk trager dan die van het aantal nieuwe gevallen. ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op zich wel logisch..
De genomen maatregelen zorgen voor minder explosieve besmettingssnelheid. En het duurt een tijdje voor je eraan overlijdt.
Hopelijk gaat het aantal doden over een paar dagen ook wel afnemen.
ik zou dat niet vertrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in belgie worden die door gevangen gemaakt
https://corona-scanner.com/quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.worldometers.info/coronavirus/ helemaal weg nu?
Hij heeft duizenden medewerkers...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om 24 uur op FOK te zitten
Ahh ok, ik kan het niet helemaal volgen aangezien hier iemand heel luidruchtig de vaatwasser aan het inruimen is..quote:
Mijn buurtjes staan al dagen gezellig op het pleintje voor mn deur te kletsen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Bij ons staan strepen op de vloer gelukkig!
En komt iemand te dicht bij mij dan zeg ik daar wat van!!!
Aub geen kuddevolk zijn die denkt dat dit meevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |