Snap je nou echt niet dat er een reden is dat ze het land niet op volledige lockdown gooien????quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Bruins had alleen maar dit draadje moeten volgen.
stap voor stap hebben horde fokkers aan gegeven wat er zou moeten gebeuren
Je kunt dat gewoon teruglezen trouwens
Hij valt niet te benijden. Maar hij mag de mensen op zijn ministerie wel een schop onder de kont geven. Nauwelijks concrete antwoorden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef DawN het volgende:
Wat ik ook van Bruins vind, ik heb op dit moment wel respect én medelijden met hem.
Je zal dit op je schouders hebben... poeh.
in belgie worden die door gevangen gemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef SunZomer het volgende:
Mooie vragen van deze man en fijn dat er toch invorderingen komen (mondkapjes)
Ja, waarom halen die rare ministers niet gewoon hun adviezen over hoe het het land te besturen van FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
HAHAHAHA nee. Wat hier gezegd wordt is voor 99% ondoordacht en ongefundeerd geblaat.
Er is ook geen echt goede oplossing tot er medicatie/vaccin is. Ja, alle bejaarden en chronisch zieken isoleren c.q. opsluiten.quote:
Ja, maar het is niet vraag maar raak voor een knaak. Hij kan misschien in de tweede termijn wel antwoord geven na overleg met mensen uit het ministerie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij valt niet te benijden. Maar hij mag de mensen op zijn ministerie wel een schop onder de kont geven. Nauwelijks concrete antwoorden.
Concrete antwoorden mag je zelf gaan bedenken, en er dan een briefje onder hangen met 'concreet antwoord'quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij valt niet te benijden. Maar hij mag de mensen op zijn ministerie wel een schop onder de kont geven. Nauwelijks concrete antwoorden.
Nee.quote:
Alsof er iemand is die nu echt weet wat werkt. Het is de essentie van crisis; je moet snel keuzes maken met hoog risico, zonder dat je voldoende en betrouwbare informatie hebt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:12 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij is zelf verantwoordelijk.
Weg met die man. Met zijn groepsimmuniteit.
Hij is extreem slecht voorbereid en dacht weg te komen met halve waarheden. Heel goed dat men doorvraagt en exacte antwoorden en toezegging wil.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef Greenpeas het volgende:
Zou Bruins na dit debat op het toilet gaan zitten en ter plekke in tranen uitbarsten?
Mijn moeder gebruikt er al 10 tot 12 per (mogelijke corona)patiënt op één werkdag. Dus reken maar uit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef Revanches het volgende:
Maar die mondkapjes zijn vandaag toch ingevlogen door China?Of is dat zo snel al op?
Ik vraag me vooral af of Bruins zich met zijn familie al aangemeld heeft voor het befaamde Groepsimmuniteit experiment van Ruttequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef Greenpeas het volgende:
Zou Bruins na dit debat op het toilet gaan zitten en ter plekke in tranen uitbarsten?
Hij heeft het gehad en ziet er ontzettend moe uit. Hij doet alles wat in zijn macht ligt. Dit mag hem niet zijn kop kosten.quote:
Dat wordt ook gedaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Greenpeas het volgende:
Als het opschalen naar 2000 IC bedden enkele weken zal duren, dan moeten we daar toch nu mee beginnen!?
Maar momenteel stijgt het aantal nieuwe gevallen nog, en eens dat afneemt zal het dagelijkse aantal doden waarschijnlijk nog 10 dagen of langer blijven stijgen, en de afname daarna verloopt waarschijnlijk trager dan die van het aantal nieuwe gevallen. ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op zich wel logisch..
De genomen maatregelen zorgen voor minder explosieve besmettingssnelheid. En het duurt een tijdje voor je eraan overlijdt.
Hopelijk gaat het aantal doden over een paar dagen ook wel afnemen.
ik zou dat niet vertrouwenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in belgie worden die door gevangen gemaakt
https://corona-scanner.com/quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.worldometers.info/coronavirus/ helemaal weg nu?
Hij heeft duizenden medewerkers...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om 24 uur op FOK te zitten
Ahh ok, ik kan het niet helemaal volgen aangezien hier iemand heel luidruchtig de vaatwasser aan het inruimen is..quote:
Mijn buurtjes staan al dagen gezellig op het pleintje voor mn deur te kletsen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Bij ons staan strepen op de vloer gelukkig!
En komt iemand te dicht bij mij dan zeg ik daar wat van!!!
Aub geen kuddevolk zijn die denkt dat dit meevalt.
Denk dat Korea stabiliseert dus in het weekend kan NL 9e wordenquote:
ja ik krijg een 404quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.worldometers.info/coronavirus/ helemaal weg nu?
Bruins zakte in elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef Elvi het volgende:
Ik schakel even raar in net. Wat gebeurde er? Ik zie allemaal mensen geschokt kijken.
Beetje zwalken volgens mij en toen ving iemand hem op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef Cara het volgende:
Ik hoorde het alleen op de achtergrond, viel hij gewoon om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |