misschien nu al?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:52 schreef El_Grando101 het volgende:
Vorige week heel vermoeid, kon bijna niet meer naar de WC lopen. Van t weekend heel erg benauwd, nu 38.1 graden koorts....![]()
Morgen toch maar eens aan de bel trekken...
Heeft ook totaal geen uitstraling. Voor Rutte is zo'n debat easy.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:53 schreef Oostwoud het volgende:
Dit wordt prijsschieten. Rutte is een professioneel politicus. Die Bruins komt er nooit goed uit wanneer hij onder druk staat.
Domme vraag misschien maar gebeurd dat alleen tijdens schooltijden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ouders die hun kinderen mishandelen dat soort dingen.
Ik zie online dat er 2 mensen hersteld zijn, in werkelijkheid waarschijnlijk wel meer. Maar denk dat dat niet de prioriteit heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:52 schreef -XOR- het volgende:
Update Nederland het aantal herstelden eigenlijk niet?
Beide waar!quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar het hele land ging pas op slot toen er al duizenden bevestigde besmettingen waren (daarvoor enkel wat dorpjes ja). Heel wat later dan bij ons dus. En ja, ik kop hem zelf al ff in: wij hebben veel meer besmettingen dan dat de officiele nummers aangeven, maar dat was voor Italie natuurlijk net zo.
Die infecteren vervolgens de rest van de samenleving. Even een paar stappen verder denken graag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is ook al heel vaak gezegd. Eén van de redenen dat het onderwijs, objectief gezien, waarschijnlijk prima open had kunnen blijven.
Checkquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De WHO heeft daar vandaag ook wat over geroepen:
Had het in een ander topic samengevat:
[..]
Geldt dit voor mensen die hun bloeddruk op dit moment niet onder controle hebben? Mijn bloeddruk is nu gereguleerd door medicatie, maar was vorig jaar heel hoog (en daarvoor ook). Ik ben wel zeer uitgebreid onderzocht (alle organen, hormonen, hart) en het heeft geen schade aangerichtquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef Pumpalov het volgende:
Dus, meeste overlijdens in Italië hebben als onderliggende reden een hoge bloeddruk
Gegevens NL
[ afbeelding ]
Of Diabetes
[ afbeelding ]
Nu hebben de meeste mensen met diabetes sowieso al een hoge bloeddruk.
De andere risicofactor was hart- en vaatziekten. Een kleine 10% van de Nederlandse bevolking heeft (chronische) hart- en vaatziekten (geen grafiek voor momenteel).
maar geeft dus goed weer waarom het risico vanaf een jaar of 40 om grote complicaties op te lopen wegens COVID-19.
Toen het daar al aan het huishouden was volgens mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:45 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Is dat wel zo, ze gooiden daar vrij snel die dorpjes op slot
Ja, die nood ziekenhuizen hebben wel nut gehad in Chinaquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Idisrom het volgende:
Morgen gaat Italië over China heen qua aantal doden.
Engeland sluit de scholen en Londen gaat in lockdownquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef gniffie het volgende:
Dus in Engeland doen ze nog steeds minder dan hier terwijl allemaal trolletjes zaten te gillen dat Engeland van HERD IMMUNITY is afgestapt?
Gezondheidszorg is in zuid Europa ook veel slechterquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Simmertje het volgende:
Heeft het ook niet te maken met het feit dat in Zuid Europese landen de band met ouderen heel anders is dan in Noord Europa? Wij stoppen ze weg in bejaarden tehuizen en bezoeken bij wijze van onze ouders 1x in de week. Terwijl in het Zuid Europa het volgens mij vrij normaal is om je moeder in huis te nemen en meerdere keren per week gezellig met elkaar te eten.
Dat is inderdaad al een aantal keren aangehaald. Het lijkt mij wel degelijk een verschil maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Simmertje het volgende:
Heeft het ook niet te maken met het feit dat in Zuid Europese landen de band met ouderen heel anders is dan in Noord Europa? Wij stoppen ze weg in bejaarden tehuizen en bezoeken bij wijze van onze ouders 1x in de week. Terwijl in het Zuid Europa het volgens mij vrij normaal is om je moeder in huis te nemen en meerdere keren per week gezellig met elkaar te eten.
Alles duurt 2 weken schijnt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef gniffie het volgende:
Dus in Engeland doen ze nog steeds minder dan hier terwijl allemaal trolletjes zaten te gillen dat Engeland van HERD IMMUNITY is afgestapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |