Geldt dit voor mensen die hun bloeddruk op dit moment niet onder controle hebben? Mijn bloeddruk is nu gereguleerd door medicatie, maar was vorig jaar heel hoog (en daarvoor ook). Ik ben wel zeer uitgebreid onderzocht (alle organen, hormonen, hart) en het heeft geen schade aangerichtquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef Pumpalov het volgende:
Dus, meeste overlijdens in Italië hebben als onderliggende reden een hoge bloeddruk
Gegevens NL
[ afbeelding ]
Of Diabetes
[ afbeelding ]
Nu hebben de meeste mensen met diabetes sowieso al een hoge bloeddruk.
De andere risicofactor was hart- en vaatziekten. Een kleine 10% van de Nederlandse bevolking heeft (chronische) hart- en vaatziekten (geen grafiek voor momenteel).
maar geeft dus goed weer waarom het risico vanaf een jaar of 40 om grote complicaties op te lopen wegens COVID-19.
Toen het daar al aan het huishouden was volgens mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:45 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Is dat wel zo, ze gooiden daar vrij snel die dorpjes op slot
Ja, die nood ziekenhuizen hebben wel nut gehad in Chinaquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Idisrom het volgende:
Morgen gaat Italië over China heen qua aantal doden.
Engeland sluit de scholen en Londen gaat in lockdownquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef gniffie het volgende:
Dus in Engeland doen ze nog steeds minder dan hier terwijl allemaal trolletjes zaten te gillen dat Engeland van HERD IMMUNITY is afgestapt?
Gezondheidszorg is in zuid Europa ook veel slechterquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Simmertje het volgende:
Heeft het ook niet te maken met het feit dat in Zuid Europese landen de band met ouderen heel anders is dan in Noord Europa? Wij stoppen ze weg in bejaarden tehuizen en bezoeken bij wijze van onze ouders 1x in de week. Terwijl in het Zuid Europa het volgens mij vrij normaal is om je moeder in huis te nemen en meerdere keren per week gezellig met elkaar te eten.
Dat is inderdaad al een aantal keren aangehaald. Het lijkt mij wel degelijk een verschil maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Simmertje het volgende:
Heeft het ook niet te maken met het feit dat in Zuid Europese landen de band met ouderen heel anders is dan in Noord Europa? Wij stoppen ze weg in bejaarden tehuizen en bezoeken bij wijze van onze ouders 1x in de week. Terwijl in het Zuid Europa het volgens mij vrij normaal is om je moeder in huis te nemen en meerdere keren per week gezellig met elkaar te eten.
Alles duurt 2 weken schijnt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:56 schreef gniffie het volgende:
Dus in Engeland doen ze nog steeds minder dan hier terwijl allemaal trolletjes zaten te gillen dat Engeland van HERD IMMUNITY is afgestapt?
Dat niet maar hij lijkt mij wel een hele oprechte man.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bruins is schutterig en niet erg charismatisch..
Dat zijn dezelfde verhalen als in Chinaquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:55 schreef Markesh het volgende:
In Italië is het dodental zeer waarschijnlijk nog veel hoger
https://mobile.reuters.co(...)tter_impression=true
Welnee. Iig niet in Italiëquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gezondheidszorg is in zuid Europa ook veel slechter
Hij komt heel onzeker over, twijfelachtig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bruins is schutterig en niet erg charismatisch..
Noord-Italië staat in de Europese top qua zorg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
twitter:alexanderbakker twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:52:58Premier Rutte én minister Hoekstra (Financiën) verlaten even het debat voor crisisoverleg #coronadebat reageer retweet
Dat geldt zeer zeker niet voor Noord-Italië en zeker niet voor Lombardije.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is heel weinig inderdaad. Maar zij hebben volgens mij niet zo'n carnavalsbrandhaard.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Maar kijk ook naar het absolute aantal. 28 doden is gewoon bizar weinig voor zo'n groot land met zoveel inwoners.
Qua hartproblemen ging dat over ene vernauwde/zwakke hartspier las ik ooit ergens. Helaas weinig meer over gezien welke hartproblemen nu voor problemen zorgenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef Pumpalov het volgende:
Dus, meeste overlijdens in Italië hebben als onderliggende reden een hoge bloeddruk
Gegevens NL
[ afbeelding ]
Of Diabetes
[ afbeelding ]
Nu hebben de meeste mensen met diabetes sowieso al een hoge bloeddruk.
De andere risicofactor was hart- en vaatziekten. Een kleine 10% van de Nederlandse bevolking heeft (chronische) hart- en vaatziekten (geen grafiek voor momenteel).
maar geeft dus goed weer waarom het risico vanaf een jaar of 40 om grote complicaties op te lopen wegens COVID-19.
Niet in Noord-Italie hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarover, enig idee?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:52:58Premier Rutte én minister Hoekstra (Financiën) verlaten even het debat voor crisisoverleg #coronadebat reageer retweet
In Lombardije absoluut niet. Die staan wereldwijd bekend als een van de beste.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is aan het trollen.. hoop ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef Revanches het volgende:
[..]
Noord-Italië staat in de Europese top qua zorg.
Waarover dan??quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:58 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat niet maar hij lijkt mij wel een hele oprechte man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |