abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189700621
Geen tt om wrevel te veroorzaken.

Laten we het goede en slechte van elkaar omarmen zodat wij samen sterker worden.

We zijn op het punt beland om niet ons eigen belang te laten prevaleren.

We staan samen sterk in onze gebundelde individualiteiten.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2019 16:43:11 ]
pi_189700634
Man3 Begin jij nu ook? :')
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:40:16 #3
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:39 schreef pullup het volgende:
Man3 Begin jij nu ook? :')
Het begint idd een beetje erg triest te worden.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:40:32 #4
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700644
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:

[..]

Verstandig, dingen gaan dan bump in de nacht!

(bekender is halloweenbenaming)
Nope, Halloween is de avond ervoor.
pi_189700650
Romano is onze allerheiligste
TEAM BAKSTEEN
pi_189700659
Eindelijk thuis!
Gooooeienavond allemaal. :Y)
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:43:41 #7
18653 crew  D.
pi_189700677
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het begint idd een beetje erg triest te worden.
Ik snap die behoefte niet om te laten zien dat je zwakbegaafd bent :N

Anyway, kennelijk hebben ze die, dus we moeten er maar mee leren leven :Y
pi_189700679
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Nope, Halloween is de avond ervoor.
Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:44:21 #9
18653 crew  D.
pi_189700687
En verder is het gewoon een mooie dag natuurlijk *O*
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:44:38 #10
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189700691
alweer romano? 8)7
pi_189700701
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:45:21 #12
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189700702
yep ik heb allerheiligen dag bedoelt
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:45:27 #13
18653 crew  D.
pi_189700703
8782 stappen, maar de vloer is eruit :7
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:46:04 #14
18653 crew  D.
pi_189700710
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op elkaar :Y
pi_189700716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef mario390 het volgende:
yep ik heb allerheiligen dag bedoelt
Onder de Katholieken wordt het gevierd. Veel mensen in Nederland zijn niet meer gelovig/niet meer kerkelijk.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef D. het volgende:
8782 stappen, maar de vloer is eruit :7
25.000 gisteren, vandaag ga ik dat niet halen.

Die 10.000 red je wel :Y
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op elkaar :Y
Ook goed, de liefde is mooi!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700725
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef Voxs het volgende:

[..]

Onder de Katholieken wordt het gevierd. Veel mensen in Nederland zijn niet meer gelovig/niet meer kerkelijk.
Ja ik dacht wel dat het iets Katholieks was
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700730
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:43 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
Wil je met mij Sint Maarten lopen?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:47:16 #20
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700731
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:43 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
Ah het Keltische nieuwjaar. Wat ook door de kerk overgenomen is.
pi_189700743
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Wil je met mij Sint Maarten lopen?
Nee, ik ben niet zo dol op bedelen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700749
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
Ik niet :6
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:49:39 #23
18653 crew  D.
pi_189700750
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef pullup het volgende:

[..]

25.000 gisteren, vandaag ga ik dat niet halen.

Die 10.000 red je wel :Y
Weer op de fiets neem ik aan :D

Nou, ik was niet van plan nog veel te doen vandaag :D
pi_189700760
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:49 schreef Voxs het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet zo dol op bedelen.
Wil je dan m'n cougarette zijn?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:50:21 #25
18653 crew  D.
pi_189700762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ook goed, de liefde is mooi!
Laten we maar blij voor ze zijn dan dat ze elkaar gevonden hebben :Y
pi_189700766
Ik vind Halloween wel fascinerend.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_189700776
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Wil je dan m'n cougarette zijn?
Er kan geen muntgeld in, dus nee.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef D. het volgende:

[..]

Laten we maar blij voor ze zijn dan dat ze elkaar gevonden hebben :Y
Romano niet waarderen, wat heb je dan voor arm leven :')
pi_189700780
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:51 schreef Voxs het volgende:

[..]

Er kan geen muntgeld in, dus nee.
Heb jij geen goede spaarpot zoals @sacha?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:51:55 #30
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700787
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vind Halloween wel fascinerend.
Vreselijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189700802
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vreselijk
Eens
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:54:04 #32
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700811
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Eens
Mooi :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189700816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef D. het volgende:

[..]

Laten we maar blij voor ze zijn dan dat ze elkaar gevonden hebben :Y
Bedankt maat
pi_189700827
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vreselijk
:@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_189700833
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:55 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

:@
Hoi Pin O+
pi_189700839
Beetje goede dag gehad.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_189700841
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Mooi :P
Neuken?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:56:11 #38
18653 crew  D.
pi_189700844
Ik ken niemand in NL die actief iets aan Halloween doet, maar is het niet gewoon een excuus om boven de rivieren ook een soort carnaval te vieren?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:56:14 #39
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700846
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:55 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

:@
Geeft niet :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189700856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef D. het volgende:
Ik ken niemand in NL die actief iets aan Halloween doet, maar is het niet gewoon een excuus om boven de rivieren ook een soort carnaval te vieren?
Kom eens buiten ventje, laatste jaren is er niet aan te ontkomen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:56:50 #41
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700857
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Daar heb je je vriendin gelukkig voor hoop ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189700876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Geeft niet :*
Drummer van Megadeth is mijn neef en die woont in de USA.

Altijd bangelijk goeie foto's met Halloween. Zijn vrouw is beroepsfotografe.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:58:31 #43
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Daar heb je je vriendin gelukkig voor hoop ik
Als hij zijn rechterhand "vriendin" noemt. :D
pi_189700887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Daar heb je je vriendin gelukkig voor hoop ik
Nu de kids de deur uit zijn beleef jij toch weer een hele revival in je seksleef?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:00:02 #45
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700896
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Drummer van Megadeth is mijn neef en die woont in de USA.

Altijd bangelijk goeie foto's met Halloween. Zijn vrouw is beroepsfotografe.
Megadeth is tof althans hun oude albums ...Geen idee hoe ze het nu doen
... Leuke job heeft zijn vrouw
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:01:02 #46
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700918
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Als hij zijn rechterhand "vriendin" noemt. :D
Ja weet ik veel , hij zei dat hij een vriendin heeft , alleen maar leuk toch :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:02:18 #47
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189700939
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies

Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil

Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool

Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189700941
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef TillyB het volgende:
https://ricette.giallozaf(...)ata-e-melanzane.html

Dit spookt al maanden door m'n hoofd :9 maar ik laat het nog ff spoken :z
Met je aubergine |:)
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:02:43 #49
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700944
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Nu de kids de deur uit zijn beleef jij toch weer een hele revival in je seksleef?
Joh ...mijn hele leven is een spannende speeltuin qua seks ..dat hangt niet van kinderen af...
Niet bij mij iig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:03:47 #50
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700961
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies

Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil

Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool

Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies.

Dat is niet aan te raden, ik heb het wel eens iemand zien doen. _O-
pi_189700966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Joh ...mijn hele leven is een spannende speeltuin qua seks ..dat hangt niet van kinderen af...
Niet bij mij iig
interessant zeg :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:04:42 #52
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189700976
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij bent het schrikdraad waarop ik pies.

Dat is niet aan te raden, ik heb het wel eens iemand zien doen. _O-
En natuurlijk geen filmpje ervan? }:|
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:05:34 #53
18653 crew  D.
pi_189700990
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies

Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil

Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool

Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
Doe mij ook een slokje van wat jij hebt gehad :P
pi_189701004
@TillyB TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:06:35 #55
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189701006
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:04 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

interessant zeg :')
Sorry ..ik ben nou eenmaal wie ik ben , en ik heb tot ik ziek werd een wild leven gehad :9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189701008
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Met je aubergine |:)
Is goed voor je sjampuni |:)
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:06:59 #57
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701016
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

En natuurlijk geen filmpje ervan? }:|
Toen hadden we nog geen mobieltjes.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:07:11 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef D. het volgende:

[..]

Doe mij ook een slokje van wat jij hebt gehad :P
Alleen nog maar koffie en cola _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:07:26 #59
18653 crew  D.
pi_189701025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef sjampoeh het volgende:
@:tillyb TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
Iedereen aan de spaghetti vandaag *O*
pi_189701029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef sjampoeh het volgende:
@:tillyb TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
ga maken dan :9 toe maar
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:08:18 #61
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701039
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Toen hadden we nog geen mobieltjes.
Ah in de goede oude tijd. En wat ben ik daar toch ontzettend dankbaar voor. Toen kon je nog dingen doen zonder dat je gelijk op Youtube of FB stond _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:08:46 #62
18653 crew  D.
pi_189701044
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Alleen nog maar koffie en cola _O-
Dan moet het jouw koffie zijn, cola heb ik ook gehad, voor het eerst sinds jaren in de middag :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:09:52 #63
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701065
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef D. het volgende:

[..]

Dan moet het jouw koffie zijn, cola heb ik ook gehad, voor het eerst sinds jaren in de middag :P
Ik drink het ook niet meer zo veel. Maar ben vandaag naar de dierentuin geweest en daarna naar de Burger King. Daar hoort een Cola bij *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:10:17 #64
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701072
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ah in de goede oude tijd. En wat ben ik daar toch ontzettend dankbaar voor. Toen kon je nog dingen doen zonder dat je gelijk op Youtube of FB stond _O-
Toen leerde je jezelf te redden. :D
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:10:43 #65
18653 crew  D.
pi_189701080
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik drink het ook niet meer zo veel. Maar ben vandaag naar de dierentuin geweest en daarna naar de Burger King. Daar hoort een Cola bij *O*
Da’s een redelijk goed excuus :Y
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:11:02 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701089
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Toen leerde je jezelf te redden. :D
Dat kon ook gewoon. Tegenwoordig wordt je overspoeld met hypocriete moraalridders.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:11:13 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:10 schreef D. het volgende:

[..]

Da’s een redelijk goed excuus :Y
:Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:13:38 #68
18653 crew  D.
pi_189701130
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

:Y
Al vind ik die automatencola ook niet zo’n succes, dus dan neem ik liever iets anders :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:14:26 #69
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:13 schreef D. het volgende:

[..]

Al vind ik die automatencola ook niet zo’n succes, dus dan neem ik liever iets anders :P
ach met al die vette, ongezonde calorieënbommen die ik erbij had proef je dat niet eens _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:16:45 #70
18653 crew  D.
pi_189701177
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

ach met al die vette, ongezonde calorieënbommen die ik erbij had proef je dat niet eens _O-
Ik nam laatst een flesje Spa, daar voelde ik me minder schuldig bij :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:18:08 #71
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:16 schreef D. het volgende:

[..]

Ik nam laatst een flesje Spa, daar voelde ik me minder schuldig bij :P
Het is best wel lekker om je af en toe eens zo te laten gaan. *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701219
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Ik ga het NU googelen.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:22:43 #74
18653 crew  D.
pi_189701242
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is best wel lekker om je af en toe eens zo te laten gaan. *O*
Ik laat me graag vaker gaan, dus dan wel een beetje met mate :D
pi_189701243
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik ga het NU googelen.
DOE HET NIET!!!
pi_189701255
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik ga het NU googelen.
Ik kan er niks over vinden, ze ging compleet voor lul
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:24:32 #77
18653 crew  D.
pi_189701258
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Die zat toen bij de Lama’s.
Idd een goed voorbeeld ook van vrouw die geen cabaret zou moeten doen :N
pi_189701264
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:22 schreef MCH het volgende:

[..]

DOE HET NIET!!!
Ga jij maar lekker naar CUL
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:25:20 #79
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Vreselijk mens idd.
pi_189701271
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:07 schreef D. het volgende:

[..]

Iedereen aan de spaghetti vandaag *O*
Nee
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker naar CUL
Daar heb ik ook een ban
pi_189701281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:25 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nee
Ik ook niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:26:22 #83
18653 crew  D.
pi_189701283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:25 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nee
Ow -O-


Menigeen aan de spaghetti vandaag *O*
pi_189701288
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:25 schreef MCH het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een ban
Je kan ook niet koken :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701290
Het is koud buiten. }:| @TillyB zit vast weer in bikini aan het strand. :9~
pi_189701292
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:07 schreef TillyB het volgende:

[..]

ga maken dan :9 toe maar
te laat, heb al bloemkool -O-
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:27:12 #87
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701301
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Je kan ook niet koken :D
Hoe weet je dat nou
pi_189701304
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef D. het volgende:

[..]

Ow -O-


Menigeen aan de spaghetti vandaag *O*
Wel bijna :7
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701312
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
Het is koud buiten. }:| @:TillyB zit vast weer in bikini aan het strand. :9~
Met dr klauwtjes in de zon
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

te laat, heb al bloemkool -O-
Ik heb paksoi gekocht maar de spinasie moet eerst op
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:27 schreef Charmian het volgende:

[..]

Wel bijna :7
macaroni ?
pi_189701327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb paksoi gekocht maar de spinasie moet eerst op
gewokte spinazie :9
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:28:58 #94
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701328
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
Het is koud buiten. }:| @:TillyB zit vast weer in bikini aan het strand. :9~
Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:29:12 #95
18653 crew  D.
pi_189701333
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
Het is koud buiten. }:| @:TillyB zit vast weer in bikini aan het strand. :9~
Ik ken iemand (nouja, weet iemand) die het hele jaar door in korte broek met hemdje fietst, en dan thuis in bikini op het balkon gaat zitten :Y
pi_189701341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

Met dr klauwtjes in de zon
Bij deze temperaturen voel je je klauwtjes na verloop van tijd niet meer.
pi_189701342
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb paksoi gekocht maar de spinasie moet eerst op
:')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:30:04 #98
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701351
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Daar houd ik ook van. :Y
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:30:06 #99
18653 crew  D.
pi_189701352
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:27 schreef Charmian het volgende:

[..]

Wel bijna :7
Morgen? :P
pi_189701353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

gewokte spinazie :9
Teentje knof er doorheen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701358
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ken iemand (nouja, weet iemand) die het hele jaar door in korte broek met hemdje fietst, en dan thuis in bikini op het balkon gaat zitten :Y
Je bedoelt niet gewoon Tilly?
pi_189701359
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi O+

40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10

ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
pi_189701361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Teentje knof er doorheen
:Y
pi_189701366
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Ja skeet :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701379
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja skeet :P
Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @bitterbal
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:31:43 #106
18653 crew  D.
pi_189701385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Recce het volgende:

[..]

Je bedoelt niet gewoon Tilly?
Nee, jaar op 60 gok ik :Y
pi_189701390
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Ik niet hoor.
pi_189701394
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:32:28 #109
111260 Charmian
a little joy
pi_189701402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

macaroni ?
Neuh een tosti...mijn lunch was kibbeling...zoooo gezond allemaal :Y)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701403
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi O+

40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10

ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:33:10 #111
111260 Charmian
a little joy
pi_189701413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef D. het volgende:

[..]

Morgen? :P
Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Waarom ben jij zo grofgebekt
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:33:28 #113
18653 crew  D.
pi_189701418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:


ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
pi_189701419
Snol
pi_189701425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Uh? wtf lul jij nou weer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:34:17 #116
18653 crew  D.
pi_189701429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Goed plan! Ik doe mee :Y
pi_189701433
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo grofgebekt
Waarom niet?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
Baggermuziek :D er staan daar hele mooie liedjes heur....... :P
pi_189701438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
_O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:34:53 #120
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom niet?
Daar raak in de war van
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:35:32 #122
111260 Charmian
a little joy
pi_189701452
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef Recce het volgende:

[..]

Bij deze temperaturen voel je je klauwtjes na verloop van tijd niet meer.
Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:36:00 #123
18653 crew  D.
pi_189701457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef FANN het volgende:

[..]

Baggermuziek :D er staan daar hele mooie liedjes heur....... :P
Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet :P
pi_189701480
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
[ afbeelding ]
_O- Gelukkig hoef ik de laatste tijd niet erg ver te fietsen, dus ik red het zonder die extreme maatregelen ook wel. :P
pi_189701491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:35 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
Tja, blauw zijn komt met voordelen.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:37:49 #126
18653 crew  D.
pi_189701493
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
[ afbeelding ]
Oeh, ben benieuwd of die ook op mijn ‘nieuwe’ fiets zitten *O*
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:38:30 #127
111260 Charmian
a little joy
pi_189701513
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef D. het volgende:

[..]

Goed plan! Ik doe mee :Y
Nomnomnom *O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet :P
daarom laat ik het daar maar daaro dan...

en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi O+

sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens :P
pi_189701530
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef Recce het volgende:

[..]

Tja, blauw zijn komt met voordelen.
Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701532
TT en OP _O_
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:39:43 #131
18653 crew  D.
pi_189701542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nomnomnom *O*
Met spekjes, en worst? *O*
pi_189701551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen. :D
Dan heb je geen dubbel glas.
pi_189701558
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Omdat je best wel een sneu figuur bent
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:40:40 #134
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef FANN het volgende:

[..]

daarom laat ik het daar maar daaro dan...

en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi O+

sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens :P
Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
pi_189701561
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
pi_189701566
*O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:40:58 #137
111260 Charmian
a little joy
pi_189701568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef D. het volgende:

[..]

Met spekjes, en worst? *O*
Ik heb geen spekjes -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:41:17 #138
18653 crew  D.
pi_189701574
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Omdat je best wel een sneu figuur bent
:D
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:41:21 #139
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:

[..]

Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
Je kan ook te ver gaan. :D
pi_189701582
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Dat is inderdaad heerlijk. :Y
pi_189701584
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Je kan ook te ver gaan. :D
Fann komt tot leven na 300 posts
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:42:12 #142
18653 crew  D.
pi_189701585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik heb geen spekjes -O-
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd :P
pi_189701592
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
pi_189701593
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heerlijk. :Y
Slecht zweefvliegweer wel.
pi_189701596
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Neuken?
pi_189701605
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Je spamt Fann
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701614
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Ga eens wieberen jij :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189701616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Je spamt Fann
ja ja...
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:43:49 #149
111260 Charmian
a little joy
pi_189701617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef D. het volgende:

[..]

Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd :P
Ik lust het wel maar kan op het moment vettig eten niet zo goed verdragen -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:43:52 #150
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.
pi_189701622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Vandaag in 4 supermarkten geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen. Er heerst een andijvietekort in Nederland, denk ik.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:44:08 #152
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef D. het volgende:

[..]

Oeh, ben benieuwd of die ook op mijn ‘nieuwe’ fiets zitten *O*
Lekker warm joh!! Boeien hoe het eruit ziet. Je lacht iedereen uit die met die bleke, witte, bevroren vingertjes stoer lopen te doen *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701627
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef Recce het volgende:

[..]

Slecht zweefvliegweer wel.
Mwah, heb wel wat thermiek zien ontstaan vandaag hoor. Gisteren was het nog beter, de ene na de andere straat kwam tevoorschijn.
pi_189701630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Ga eens wieberen jij :W
Ga zelf wieberen of janken bij Delseney
pi_189701632
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.
Oh... gelukkig :D
pi_189701638
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:

[..]

Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
En dan ook gewoon ieder ander topic op FOK! zo noemen ^O^
pi_189701642
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga zelf wieberen of janken bij Delseney
Nee ik hoor hier thuis *O*
Wie is Delseney ?
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189701645
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef FANN het volgende:

[..]

ja ja...
Ja nou het is niet anders. Je YT's kunnen overal maar jij besluit om het 2 of 3 keer te posten. Goddank zit de tekst er niet bij :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:45:30 #159
18653 crew  D.
pi_189701648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Hoho, niemand maakt jou belachelijk, ik noemde alleen de muziek bagger, ik veroordeel jou niet omdat jij het wel kunt waarderen ;)
pi_189701659
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Nee ik hoor hier thuis *O*
Wie is Delseney ?
Jullie mod
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:46:16 #161
111260 Charmian
a little joy
pi_189701661
quote:
4s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vandaag in 4 supermarkten geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen. Er heerst een andijvietekort in Nederland, denk ik.
Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701662
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef D. het volgende:

[..]

Hoho, niemand maakt jou belachelijk, ik noemde alleen de muziek bagger, ik veroordeel jou niet omdat jij het wel kunt waarderen ;)
Slijmbal
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:

[..]

Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
Niet zelf je andijvie verbouwen :')
pi_189701677
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Euh nee, daar heb ik al iemand voor.
pi_189701683
Ik heb een dikke Omelet gegeten ... met kaas / tomaat

op bruin brood natuurlijk dat spreekt voor zich
pi_189701685
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Euh nee, daar heb ik al iemand voor.
Een rooie hond?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En dan ook gewoon ieder ander topic op FOK! zo noemen ^O^
Ja... dan raar ik hélemaal nooit meer in de war :D
pi_189701695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Slijmbal
:D
pi_189701698
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet zelf je andijvie verbouwen :')
Heb ik geprobeerd. Maar vooral die dakkapel was lastig te monteren.
Voortaan maar gewoon weer naar de Appie. :{w
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:48:40 #170
18653 crew  D.
pi_189701700
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik lust het wel maar kan op het moment vettig eten niet zo goed verdragen -O-
Ow, ik heb maar een klein portie, goed uitgebakken, maar als het teveel van het goede is, niet doen ;)
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:49:02 #171
111260 Charmian
a little joy
pi_189701706
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet zelf je andijvie verbouwen :')
Ik heb wel wat beters te doen dan @Prisha spelen...lummelen ftw *O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:49:29 #172
18653 crew  D.
pi_189701713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Slijmbal
Het was toch zo? :D

:*
pi_189701721
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Schuldig.
pi_189701722
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Mwah, heb wel wat thermiek zien ontstaan vandaag hoor. Gisteren was het nog beter, de ene na de andere straat kwam tevoorschijn.
Oh, daar had ik niet op gelet. Als het strak blauw en koud is, zal er meestal niet veel thermiek zijn, toch?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:50:06 #175
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701730
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef FANN het volgende:
Ik heb een dikke Omelet gegeten ... met kaas / tomaat

op bruin brood natuurlijk dat spreekt voor zich
Ik eet vooral bruinbrood maar een omelet gaat op witbrood. :Y
pi_189701734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:49 schreef D. het volgende:

[..]

Het was toch zo? :D

:*
Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:50:24 #177
111260 Charmian
a little joy
pi_189701738
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:48 schreef D. het volgende:

[..]

Ow, ik heb maar een klein portie, goed uitgebakken, maar als het teveel van het goede is, niet doen ;)
Ik kijk de GP F1 liever op tv dan die op de plee te beleven :P
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:

[..]

Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
Jumbo en Dirk ook :Y maar ik weet niet of het uitverkocht is vandaag, ik heb geen boodschappen gedaan vandaag
pi_189701751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Jumbo en Dirk ook :Y maar ik weet niet of het uitverkocht is vandaag, ik heb geen boodschappen gedaan vandaag
Wat lul je dan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:51:53 #180
18653 crew  D.
pi_189701762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Nou zeg, wat heb ik jou misdaan? :o

Dan wens ik er jou ook eentje toe, mag je gezellig mee :7
pi_189701768
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik eet vooral bruinbrood maar een omelet gaat op witbrood. :Y
Wit brood is voor Tostie's da vind ik dan weer :D

liever geen wit brood voor mij, dan kan ik niet kakken :@
pi_189701774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:51 schreef D. het volgende:

[..]

Nou zeg, wat heb ik jou misdaan? :o

Dan wens ik er jou ook eentje toe, mag je gezellig mee :7
:D Nee dank je
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:52:49 #183
18653 crew  D.
pi_189701784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik kijk de GP F1 liever op tv dan die op de plee te beleven :P
kan ook heel verlossend zijn :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:53:30 #184
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Wit brood is voor Tostie's da vind ik dan weer :D

liever geen wit brood voor mij, dan kan ik niet kakken :@
Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:55:21 #185
18653 crew  D.
pi_189701825
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
Bij tosti graag wel, maar ga het er niet speciaal voor kopen :N
pi_189701829
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
Dan word het niks met ons :+
pi_189701834
Het ging hier laatst over een remake van The Shining, maar over ik kan zien gaat het om een Sequel.

Dat kan er nog mee door

No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189701841
word? nee wordt toch?
pi_189701844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:49 schreef Recce het volgende:

[..]

Oh, daar had ik niet op gelet. Als het strak blauw en koud is, zal er meestal niet veel thermiek zijn, toch?
Hangt er vanaf.
We hebben nu steeds wat koudere nachten en ochtenden gehad. Als dan het zonnetje doorkomt, wil de grond redelijk snel opwarmen, waardoor de luchtlaag daarboven opgewarmd wordt. Voordeel is dat de grond nu nog niet door en door koud is.
Ook als het strak blauw is, kan er thermiek zijn. Je ziet het dan alleen niet.
De zichtbaarheid van thermiek wordt bepaald door de luchtvochtigheid. Lucht warmt op en gaat omhoog. Maar boven is het een stuk koeler, waardoor het vocht in de opstijgende lucht weer condenseert. En zo ontstaat cumulus bewolking.
Droge lucht stijgt ook maar heeft te weinig vocht om wolken te vormen.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:56:27 #190
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701854
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:55 schreef pullup het volgende:
Het ging hier laatst over een remake van The Shining, maar over ik kan zien gaat het om een Sequel.

Dat kan er nog mee door

Nee never
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Ouch... :X
pi_189701866
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

;(
Ik zou toch uitslag krijgen van je Kanarie.. dus ! :D
pi_189701876
Of Parkiet...weet ik veel :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:58:56 #195
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701886
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik zou toch uitslag krijgen van je Kanarie.. dus ! :D
En ik ruzie met een griek. :D
pi_189701889
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef FANN het volgende:
Of Parkiet...weet ik veel :P
Waren dat DM's ooohhheeeee
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:59:08 #197
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:59:19 #198
184769 crew  Deisyy
pi_189701893
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Jullie mod
En de jouwe mop :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189701897
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

En ik ruzie met een griek. :D
Oh... ja die was ik bijna vergeten :+
pi_189701899
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee never
Ook niet als het door Steven King zelf geschreven is?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189701908
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef pullup het volgende:

[..]

Ook niet als het door Steven King zelf geschreven is?
Wat snap je niet?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701910
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Waren dat DM's ooohhheeeee
Huh?
pi_189701918
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En de jouwe mop :*
Dat zijn @Budapestenaar en @Leonos al
pi_189701920
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef FANN het volgende:

[..]

Huh?
Geintje doos
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:00:48 #205
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701921
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En de jouwe mop :*
We hebben niet eens een mod, we hebben iemand aangewezen die de modrechten mag beheren. :D
pi_189701927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Geintje doos
Oh... oké
pi_189701936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat snap je niet?
Dan niet :D
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189701962
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Hangt er vanaf.
We hebben nu steeds wat koudere nachten en ochtenden gehad. Als dan het zonnetje doorkomt, wil de grond redelijk snel opwarmen, waardoor de luchtlaag daarboven opgewarmd wordt. Voordeel is dat de grond nu nog niet door en door koud is.
Ook als het strak blauw is, kan er thermiek zijn. Je ziet het dan alleen niet.
De zichtbaarheid van thermiek wordt bepaald door de luchtvochtigheid. Lucht warmt op en gaat omhoog. Maar boven is het een stuk koeler, waardoor het vocht in de opstijgende lucht weer condenseert. En zo ontstaat cumulus bewolking.
Droge lucht stijgt ook maar heeft te weinig vocht om wolken te vormen.
Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.
Ik vind weer altijd fascinerend, maar ik heb nooit een goed boek over meteorologie gelezen. Heb jij nog een suggestie?
pi_189701966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:01 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan niet :D
Remake van de Shining, waar ik het eerder over had
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Remake van de Shining, waar ik het eerder over had
Daar kan ik niets over vinden
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702006
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Daar kan ik niets over vinden
Je heb de trailer toch net gepost
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Je heb de trailer toch net gepost
Ja maar dat is geen remake
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:08:05 #213
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702032
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
pi_189702036
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef pullup het volgende:

[..]

Ja maar dat is geen remake
Nee een slechte film wat wat referenties heeft
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702041
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
Denk t niet _O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee een slechte film wat wat referenties heeft
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:09:15 #217
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189702061
BLACK RAIN
pi_189702071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Recce het volgende:

[..]

Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.
Ik vind weer altijd fascinerend, maar ik heb nooit een goed boek over meteorologie gelezen. Heb jij nog een suggestie?
Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.

Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.

Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
pi_189702073
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:10:08 #220
18653 crew  D.
pi_189702074
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
Ach, even met nog een tractor er overheen en opnieuw inzaaien :Y
pi_189702081
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Tot over een een half jaar ofzo dan zit ie wel in de download
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702082
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
Ik zal verder niet gaan spoileren :X
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik zal verder niet gaan spoileren :X
Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:12:53 #224
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702130
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
7 november begrijp ik
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702136
Vanavond Toy story 4 kijken *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond Toy story 4 kijken *O*
Die zijn nog wel grappig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:15:23 #229
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189702162
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Michael Douglas ^O^
yep nu op TNT Film
pi_189702163
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Eet een Snickers.
pi_189702172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Die zijn nog wel grappig
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:16:56 #232
18653 crew  D.
pi_189702193
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
Ah, legaal, dat kan ook ja :P
pi_189702202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:16 schreef D. het volgende:

[..]

Ah, legaal, dat kan ook ja :P
Tuurlijk legaal O-)
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702205
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:17:47 #235
18653 crew  D.
pi_189702214
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Da's raar ja
pi_189702219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef D. het volgende:

[..]

Da's raar ja
Waarom? :o
pi_189702226
Hell no laat de 40+sc maar gewoon zo blijven
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Waarom? :o
Je kan toch gewoon in beiden posten :?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702234
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
pi_189702240
quote:
4s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Eet een Snickers.
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:19:03 #241
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Tuurlijk legaal O-)
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:19:18 #242
18653 crew  D.
pi_189702253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Waarom? :o
Omdat er geen enkele reden is om chats samen toe voegen.
Iedereen kan of daar, of hier, of allebei posten. En da's prima zo :Y
pi_189702254
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Rot even lekker op zeg
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702259
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn. :Y
pi_189702264
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
Hahaha, ja ik stop er al mee vind deze toch t leukst en de benen avatar
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:20:01 #246
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702267
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Dat is niet raar maar een idioot idee. :D
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:20:02 #247
18653 crew  D.
pi_189702269
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
GADVERDAMME!
pi_189702274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Ik zeg, doen! *O* *O*
pi_189702284
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ik zeg, doen! *O* *O*
Ik heb ijzer in mijn schoenen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702297
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
pi_189702298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb ijzer in mijn schoenen
Oeh, stalen ballerina’s. Kinky.. : *)
pi_189702317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
de 40+ dingesen kunnen dan naar MLN / [MLN Kletshonk #124] Een nieuw begin is altijd een goede start
[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
Ga jij je nou maar druk maken over je was
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:22:55 #253
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:23:34 #254
18653 crew  D.
pi_189702341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
FANN, stop met drinken! Je bent aan het raaskallen :D
pi_189702350
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
Ja jij hang vaak in de boom met een gitaar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:24:11 #256
370431 drakin
vurig typje
pi_189702354
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:24:29 #257
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
Dat was meer een invasie.
pi_189702383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn. :Y
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
pi_189702392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
Nee hoor JIJ zit overal.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.

Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.

Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link. ^O^ Ik vond op die pagina dit plaatje:



Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:26:26 #262
18653 crew  D.
pi_189702402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee hoor JIJ zit overal.
Ja, precies :Y
pi_189702410
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
...
pi_189702416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?

als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
pi_189702419
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
dit klopt wel
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:27:42 #266
370431 drakin
vurig typje
pi_189702426
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat was meer een invasie.
Maar ze zitten er toch nog?

Het is nog steeds druk hier
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:27:45 #267
18653 crew  D.
pi_189702427
Nieuwste Airpods, 280 euro :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:04 #268
370431 drakin
vurig typje
pi_189702432
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
ja heerlijk was dat toen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:25 #269
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:30 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_189702445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
ow eens kijken wat dat is
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_189702450
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
pi_189702454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef FANN het volgende:

[..]

ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?

als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef D. het volgende:
Nieuwste Airpods, 280 euro :')
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
Ja ik zag het
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:29:58 #275
18653 crew  D.
pi_189702478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk :P
pi_189702479
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van? :{
waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoor
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:30:08 #277
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
_O- _O- _O-
pi_189702486
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
Ja een beetje wel ineens :D maar als ze praten toch niet over UTO, dus....... dan maakt het niet uit, Oké Mario is een apart geval... dat dan weer wel :+ of die heeft het altijd over BB?

ik weet het soms niet eens :')
pi_189702494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef D. het volgende:

[..]

Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk :P
Oh dat weet ik niet, heb ook een koptelefoon van de action niks mis mee :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:31:58 #281
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702520
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef MCH het volgende:

[..]

waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoor
Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.
pi_189702526
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:

[..]

Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link. ^O^ Ik vond op die pagina dit plaatje:

[ afbeelding ]

Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar in de link die ik je gaf kun je al heel ver komen. Het werk van Dick Corporaal geldt als een standaardwerk voor elke zweefvliegopleiding in Nederland.
pi_189702534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja een beetje wel ineens :D maar als ze praten toch niet over UTO, dus....... dan maakt het niet uit, Oké Mario is een apart geval... dat dan weer wel :+ of die heeft het altijd over BB?

ik weet het soms niet eens :')
Wie heeft het over BB? Niemand. Je lult poep.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef drakin het volgende:

[..]

ow eens kijken wat dat is
Is niet veel hoor :+

Maar het kan wel wat worden... dat wel... :P
pi_189702545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar ze zitten er toch nog?

Het is nog steeds druk hier
Een aantal is blijven hangen, maar zeker niet iedereen.
pi_189702555
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.
Dan ben je een vervelende newbie
pi_189702565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
Nou nee jij valt in een nare herhaling
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:35:05 #288
184769 crew  Deisyy
pi_189702579
_O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:35:19 #289
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan ben je een vervelende newbie
Mij newbie noemen. _O- _O- _O-
pi_189702586
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
Kun je je liedje nog 1 x posten, heb het helemaal gemist
pi_189702595
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Mij newbie noemen. _O- _O- _O-
geregistreerd in 2017 :')
pi_189702596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee jij valt in een nare herhaling
Oké... la maar.... waar maak ik me ook druk over....... :')
pi_189702600
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan ben je een vervelende newbie
Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tja
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:36:24 #294
184769 crew  Deisyy
pi_189702605
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Recce het volgende:

[..]

Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
Ho ho, niet iedereen hè, wat mij betreft waren die sprinkhanen meer dan welkom *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tja
Hij zegt dat ik nergens wat van weet
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:36:52 #296
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:35 schreef MCH het volgende:

[..]

geregistreerd in 2017 :')
En sinds eind '99 op Fok.
pi_189702612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar in de link die ik je gaf kun je al heel ver komen. Het werk van Dick Corporaal geldt als een standaardwerk voor elke zweefvliegopleiding in Nederland.
Ik denk dat mijn verklaring wel kan kloppen. Het zeewater is een stuk warmer dan de bovenlucht nu.
Ik heb de site gebookmarked. ^O^
pi_189702613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik nergens wat van weet
Eens, verder boeiend, niet dus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ho ho, niet iedereen hè, wat mij betreft waren die sprinkhanen meer dan welkom *O*
Ik voel een nickchange op komen. O+
pi_189702616
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

En sinds eind '99 op Fok.
Dat zeggen ze allemaal
pi_189702619
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')