Het begint idd een beetje erg triest te worden.quote:
Nope, Halloween is de avond ervoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verstandig, dingen gaan dan bump in de nacht!
(bekender is halloweenbenaming)
Ik snap die behoefte niet om te laten zien dat je zwakbegaafd bentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het begint idd een beetje erg triest te worden.
Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, Halloween is de avond ervoor.
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op elkaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
Onder de Katholieken wordt het gevierd. Veel mensen in Nederland zijn niet meer gelovig/niet meer kerkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef mario390 het volgende:
yep ik heb allerheiligen dag bedoelt
25.000 gisteren, vandaag ga ik dat niet halen.quote:
Ook goed, de liefde is mooi!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op elkaar
Ja ik dacht wel dat het iets Katholieks wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder de Katholieken wordt het gevierd. Veel mensen in Nederland zijn niet meer gelovig/niet meer kerkelijk.
Wil je met mij Sint Maarten lopen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
Ah het Keltische nieuwjaar. Wat ook door de kerk overgenomen is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
Nee, ik ben niet zo dol op bedelen.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
Weer op de fiets neem ik aanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
25.000 gisteren, vandaag ga ik dat niet halen.
Die 10.000 red je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |