abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189700621
Geen tt om wrevel te veroorzaken.

Laten we het goede en slechte van elkaar omarmen zodat wij samen sterker worden.

We zijn op het punt beland om niet ons eigen belang te laten prevaleren.

We staan samen sterk in onze gebundelde individualiteiten.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2019 16:43:11 ]
pi_189700634
Man3 Begin jij nu ook? :')
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:40:16 #3
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:39 schreef pullup het volgende:
Man3 Begin jij nu ook? :')
Het begint idd een beetje erg triest te worden.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:40:32 #4
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700644
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:

[..]

Verstandig, dingen gaan dan bump in de nacht!

(bekender is halloweenbenaming)
Nope, Halloween is de avond ervoor.
pi_189700650
Romano is onze allerheiligste
TEAM BAKSTEEN
pi_189700659
Eindelijk thuis!
Gooooeienavond allemaal. :Y)
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:43:41 #7
18653 crew  D.
pi_189700677
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het begint idd een beetje erg triest te worden.
Ik snap die behoefte niet om te laten zien dat je zwakbegaafd bent :N

Anyway, kennelijk hebben ze die, dus we moeten er maar mee leren leven :Y
pi_189700679
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Nope, Halloween is de avond ervoor.
Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:44:21 #9
18653 crew  D.
pi_189700687
En verder is het gewoon een mooie dag natuurlijk *O*
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:44:38 #10
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189700691
alweer romano? 8)7
pi_189700701
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:45:21 #12
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189700702
yep ik heb allerheiligen dag bedoelt
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:45:27 #13
18653 crew  D.
pi_189700703
8782 stappen, maar de vloer is eruit :7
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:46:04 #14
18653 crew  D.
pi_189700710
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op elkaar :Y
pi_189700716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef mario390 het volgende:
yep ik heb allerheiligen dag bedoelt
Onder de Katholieken wordt het gevierd. Veel mensen in Nederland zijn niet meer gelovig/niet meer kerkelijk.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef D. het volgende:
8782 stappen, maar de vloer is eruit :7
25.000 gisteren, vandaag ga ik dat niet halen.

Die 10.000 red je wel :Y
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op elkaar :Y
Ook goed, de liefde is mooi!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700725
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef Voxs het volgende:

[..]

Onder de Katholieken wordt het gevierd. Veel mensen in Nederland zijn niet meer gelovig/niet meer kerkelijk.
Ja ik dacht wel dat het iets Katholieks was
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700730
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:43 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
Wil je met mij Sint Maarten lopen?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:47:16 #20
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700731
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:43 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
Ah het Keltische nieuwjaar. Wat ook door de kerk overgenomen is.
pi_189700743
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Wil je met mij Sint Maarten lopen?
Nee, ik ben niet zo dol op bedelen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700749
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
Ik niet :6
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:49:39 #23
18653 crew  D.
pi_189700750
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef pullup het volgende:

[..]

25.000 gisteren, vandaag ga ik dat niet halen.

Die 10.000 red je wel :Y
Weer op de fiets neem ik aan :D

Nou, ik was niet van plan nog veel te doen vandaag :D
pi_189700760
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:49 schreef Voxs het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet zo dol op bedelen.
Wil je dan m'n cougarette zijn?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:50:21 #25
18653 crew  D.
pi_189700762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ook goed, de liefde is mooi!
Laten we maar blij voor ze zijn dan dat ze elkaar gevonden hebben :Y
pi_189700766
Ik vind Halloween wel fascinerend.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_189700776
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Wil je dan m'n cougarette zijn?
Er kan geen muntgeld in, dus nee.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef D. het volgende:

[..]

Laten we maar blij voor ze zijn dan dat ze elkaar gevonden hebben :Y
Romano niet waarderen, wat heb je dan voor arm leven :')
pi_189700780
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:51 schreef Voxs het volgende:

[..]

Er kan geen muntgeld in, dus nee.
Heb jij geen goede spaarpot zoals @sacha?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:51:55 #30
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700787
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vind Halloween wel fascinerend.
Vreselijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189700802
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vreselijk
Eens
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:54:04 #32
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700811
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Eens
Mooi :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189700816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef D. het volgende:

[..]

Laten we maar blij voor ze zijn dan dat ze elkaar gevonden hebben :Y
Bedankt maat
pi_189700827
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vreselijk
:@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_189700833
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:55 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

:@
Hoi Pin O+
pi_189700839
Beetje goede dag gehad.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_189700841
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Mooi :P
Neuken?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:56:11 #38
18653 crew  D.
pi_189700844
Ik ken niemand in NL die actief iets aan Halloween doet, maar is het niet gewoon een excuus om boven de rivieren ook een soort carnaval te vieren?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:56:14 #39
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700846
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:55 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

:@
Geeft niet :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189700856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef D. het volgende:
Ik ken niemand in NL die actief iets aan Halloween doet, maar is het niet gewoon een excuus om boven de rivieren ook een soort carnaval te vieren?
Kom eens buiten ventje, laatste jaren is er niet aan te ontkomen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:56:50 #41
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700857
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Daar heb je je vriendin gelukkig voor hoop ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189700876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Geeft niet :*
Drummer van Megadeth is mijn neef en die woont in de USA.

Altijd bangelijk goeie foto's met Halloween. Zijn vrouw is beroepsfotografe.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:58:31 #43
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Daar heb je je vriendin gelukkig voor hoop ik
Als hij zijn rechterhand "vriendin" noemt. :D
pi_189700887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Daar heb je je vriendin gelukkig voor hoop ik
Nu de kids de deur uit zijn beleef jij toch weer een hele revival in je seksleef?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:00:02 #45
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700896
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Drummer van Megadeth is mijn neef en die woont in de USA.

Altijd bangelijk goeie foto's met Halloween. Zijn vrouw is beroepsfotografe.
Megadeth is tof althans hun oude albums ...Geen idee hoe ze het nu doen
... Leuke job heeft zijn vrouw
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:01:02 #46
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700918
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Als hij zijn rechterhand "vriendin" noemt. :D
Ja weet ik veel , hij zei dat hij een vriendin heeft , alleen maar leuk toch :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:02:18 #47
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189700939
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies

Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil

Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool

Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189700941
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef TillyB het volgende:
https://ricette.giallozaf(...)ata-e-melanzane.html

Dit spookt al maanden door m'n hoofd :9 maar ik laat het nog ff spoken :z
Met je aubergine |:)
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:02:43 #49
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189700944
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Nu de kids de deur uit zijn beleef jij toch weer een hele revival in je seksleef?
Joh ...mijn hele leven is een spannende speeltuin qua seks ..dat hangt niet van kinderen af...
Niet bij mij iig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:03:47 #50
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700961
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies

Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil

Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool

Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies.

Dat is niet aan te raden, ik heb het wel eens iemand zien doen. _O-
pi_189700966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Joh ...mijn hele leven is een spannende speeltuin qua seks ..dat hangt niet van kinderen af...
Niet bij mij iig
interessant zeg :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:04:42 #52
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189700976
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij bent het schrikdraad waarop ik pies.

Dat is niet aan te raden, ik heb het wel eens iemand zien doen. _O-
En natuurlijk geen filmpje ervan? }:|
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:05:34 #53
18653 crew  D.
pi_189700990
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies

Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil

Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool

Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
Doe mij ook een slokje van wat jij hebt gehad :P
pi_189701004
@TillyB TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:06:35 #55
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189701006
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:04 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

interessant zeg :')
Sorry ..ik ben nou eenmaal wie ik ben , en ik heb tot ik ziek werd een wild leven gehad :9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189701008
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Met je aubergine |:)
Is goed voor je sjampuni |:)
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:06:59 #57
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701016
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

En natuurlijk geen filmpje ervan? }:|
Toen hadden we nog geen mobieltjes.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:07:11 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef D. het volgende:

[..]

Doe mij ook een slokje van wat jij hebt gehad :P
Alleen nog maar koffie en cola _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:07:26 #59
18653 crew  D.
pi_189701025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef sjampoeh het volgende:
@:tillyb TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
Iedereen aan de spaghetti vandaag *O*
pi_189701029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef sjampoeh het volgende:
@:tillyb TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
ga maken dan :9 toe maar
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:08:18 #61
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701039
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Toen hadden we nog geen mobieltjes.
Ah in de goede oude tijd. En wat ben ik daar toch ontzettend dankbaar voor. Toen kon je nog dingen doen zonder dat je gelijk op Youtube of FB stond _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:08:46 #62
18653 crew  D.
pi_189701044
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Alleen nog maar koffie en cola _O-
Dan moet het jouw koffie zijn, cola heb ik ook gehad, voor het eerst sinds jaren in de middag :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:09:52 #63
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701065
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef D. het volgende:

[..]

Dan moet het jouw koffie zijn, cola heb ik ook gehad, voor het eerst sinds jaren in de middag :P
Ik drink het ook niet meer zo veel. Maar ben vandaag naar de dierentuin geweest en daarna naar de Burger King. Daar hoort een Cola bij *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:10:17 #64
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701072
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ah in de goede oude tijd. En wat ben ik daar toch ontzettend dankbaar voor. Toen kon je nog dingen doen zonder dat je gelijk op Youtube of FB stond _O-
Toen leerde je jezelf te redden. :D
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:10:43 #65
18653 crew  D.
pi_189701080
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik drink het ook niet meer zo veel. Maar ben vandaag naar de dierentuin geweest en daarna naar de Burger King. Daar hoort een Cola bij *O*
Da’s een redelijk goed excuus :Y
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:11:02 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701089
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Toen leerde je jezelf te redden. :D
Dat kon ook gewoon. Tegenwoordig wordt je overspoeld met hypocriete moraalridders.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:11:13 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:10 schreef D. het volgende:

[..]

Da’s een redelijk goed excuus :Y
:Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:13:38 #68
18653 crew  D.
pi_189701130
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

:Y
Al vind ik die automatencola ook niet zo’n succes, dus dan neem ik liever iets anders :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:14:26 #69
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:13 schreef D. het volgende:

[..]

Al vind ik die automatencola ook niet zo’n succes, dus dan neem ik liever iets anders :P
ach met al die vette, ongezonde calorieënbommen die ik erbij had proef je dat niet eens _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:16:45 #70
18653 crew  D.
pi_189701177
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

ach met al die vette, ongezonde calorieënbommen die ik erbij had proef je dat niet eens _O-
Ik nam laatst een flesje Spa, daar voelde ik me minder schuldig bij :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:18:08 #71
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:16 schreef D. het volgende:

[..]

Ik nam laatst een flesje Spa, daar voelde ik me minder schuldig bij :P
Het is best wel lekker om je af en toe eens zo te laten gaan. *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701219
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Ik ga het NU googelen.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:22:43 #74
18653 crew  D.
pi_189701242
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is best wel lekker om je af en toe eens zo te laten gaan. *O*
Ik laat me graag vaker gaan, dus dan wel een beetje met mate :D
pi_189701243
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik ga het NU googelen.
DOE HET NIET!!!
pi_189701255
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik ga het NU googelen.
Ik kan er niks over vinden, ze ging compleet voor lul
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:24:32 #77
18653 crew  D.
pi_189701258
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Die zat toen bij de Lama’s.
Idd een goed voorbeeld ook van vrouw die geen cabaret zou moeten doen :N
pi_189701264
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:22 schreef MCH het volgende:

[..]

DOE HET NIET!!!
Ga jij maar lekker naar CUL
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:25:20 #79
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Vreselijk mens idd.
pi_189701271
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:07 schreef D. het volgende:

[..]

Iedereen aan de spaghetti vandaag *O*
Nee
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')