Het begint idd een beetje erg triest te worden.quote:
Nope, Halloween is de avond ervoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verstandig, dingen gaan dan bump in de nacht!
(bekender is halloweenbenaming)
Ik snap die behoefte niet om te laten zien dat je zwakbegaafd bentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het begint idd een beetje erg triest te worden.
Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, Halloween is de avond ervoor.
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op elkaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
Onder de Katholieken wordt het gevierd. Veel mensen in Nederland zijn niet meer gelovig/niet meer kerkelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef mario390 het volgende:
yep ik heb allerheiligen dag bedoelt
25.000 gisteren, vandaag ga ik dat niet halen.quote:
Ook goed, de liefde is mooi!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op elkaar
Ja ik dacht wel dat het iets Katholieks wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onder de Katholieken wordt het gevierd. Veel mensen in Nederland zijn niet meer gelovig/niet meer kerkelijk.
Wil je met mij Sint Maarten lopen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
Ah het Keltische nieuwjaar. Wat ook door de kerk overgenomen is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het over Samhain, het Keltische feest waar Allerheiligen en Allerzielen en Halloween op 'gebaseerd' is. Samhain wordt gevierd rond de 31, afhankelijk van kalender/andere kalender.
Nee, ik ben niet zo dol op bedelen.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:45 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat ze een beetje verliefd zijn op Romano.
Weer op de fiets neem ik aanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
25.000 gisteren, vandaag ga ik dat niet halen.
Die 10.000 red je wel
Er kan geen muntgeld in, dus nee.quote:
Romano niet waarderen, wat heb je dan voor arm levenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we maar blij voor ze zijn dan dat ze elkaar gevonden hebben
Vreselijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vind Halloween wel fascinerend.
Bedankt maatquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we maar blij voor ze zijn dan dat ze elkaar gevonden hebben
quote:
Kom eens buiten ventje, laatste jaren is er niet aan te ontkomenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef D. het volgende:
Ik ken niemand in NL die actief iets aan Halloween doet, maar is het niet gewoon een excuus om boven de rivieren ook een soort carnaval te vieren?
Drummer van Megadeth is mijn neef en die woont in de USA.quote:
Als hij zijn rechterhand "vriendin" noemt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb je je vriendin gelukkig voor hoop ik
Nu de kids de deur uit zijn beleef jij toch weer een hele revival in je seksleef?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb je je vriendin gelukkig voor hoop ik
Megadeth is tof althans hun oude albums ...Geen idee hoe ze het nu doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Drummer van Megadeth is mijn neef en die woont in de USA.
Altijd bangelijk goeie foto's met Halloween. Zijn vrouw is beroepsfotografe.
Ja weet ik veel , hij zei dat hij een vriendin heeft , alleen maar leuk tochquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij zijn rechterhand "vriendin" noemt.
Met je auberginequote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef TillyB het volgende:
https://ricette.giallozaf(...)ata-e-melanzane.html
Dit spookt al maanden door m'n hoofdmaar ik laat het nog ff spoken
Joh ...mijn hele leven is een spannende speeltuin qua seks ..dat hangt niet van kinderen af...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu de kids de deur uit zijn beleef jij toch weer een hele revival in je seksleef?
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies
Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil
Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool
Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
interessant zegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh ...mijn hele leven is een spannende speeltuin qua seks ..dat hangt niet van kinderen af...
Niet bij mij iig
En natuurlijk geen filmpje ervan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies.
Dat is niet aan te raden, ik heb het wel eens iemand zien doen.
Doe mij ook een slokje van wat jij hebt gehadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies
Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil
Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool
Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
Sorry ..ik ben nou eenmaal wie ik ben , en ik heb tot ik ziek werd een wild leven gehadquote:
Toen hadden we nog geen mobieltjes.quote:
Alleen nog maar koffie en colaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij ook een slokje van wat jij hebt gehad
Iedereen aan de spaghetti vandaagquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef sjampoeh het volgende:
@:tillyb TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti
ga maken danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef sjampoeh het volgende:
@:tillyb TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti
Ah in de goede oude tijd. En wat ben ik daar toch ontzettend dankbaar voor. Toen kon je nog dingen doen zonder dat je gelijk op Youtube of FB stondquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen mobieltjes.
Ik drink het ook niet meer zo veel. Maar ben vandaag naar de dierentuin geweest en daarna naar de Burger King. Daar hoort een Cola bijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet het jouw koffie zijn, cola heb ik ook gehad, voor het eerst sinds jaren in de middag
Toen leerde je jezelf te redden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah in de goede oude tijd. En wat ben ik daar toch ontzettend dankbaar voor. Toen kon je nog dingen doen zonder dat je gelijk op Youtube of FB stond
Da’s een redelijk goed excuusquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet meer zo veel. Maar ben vandaag naar de dierentuin geweest en daarna naar de Burger King. Daar hoort een Cola bij
Dat kon ook gewoon. Tegenwoordig wordt je overspoeld met hypocriete moraalridders.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen leerde je jezelf te redden.
ach met al die vette, ongezonde calorieënbommen die ik erbij had proef je dat niet eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Al vind ik die automatencola ook niet zo’n succes, dus dan neem ik liever iets anders
Ik nam laatst een flesje Spa, daar voelde ik me minder schuldig bijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
ach met al die vette, ongezonde calorieënbommen die ik erbij had proef je dat niet eens
Het is best wel lekker om je af en toe eens zo te laten gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nam laatst een flesje Spa, daar voelde ik me minder schuldig bij
Ik ga het NU googelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Ik laat me graag vaker gaan, dus dan wel een beetje met matequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is best wel lekker om je af en toe eens zo te laten gaan.
Ik kan er niks over vinden, ze ging compleet voor lulquote:
Die zat toen bij de Lama’s.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Ga jij maar lekker naar CULquote:
Vreselijk mens idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |