Ik moest lachen en deed gelijk eenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat vrouwen geen humor zouden hebben is pure onzin. Als je ze ziet schiet je al in de lach.
En van Claudia word ik niet vrolijk .. echt nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
Ow ik dacht eenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest lachen en deed gelijk een
Ik moet er meestal een beetje van jankenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En van Claudia word ik niet vrolijk .. echt niet
Is dat een schreet met talkpoeder?quote:
Of coke, kan ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat een schreet met talkpoeder?
Alleen als de zoom boven de knie is, anders heeft het geen nut.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik de foto van rokje trouwens naar bezem sturen?
Nee, als je een foto stuurt, dan zonder rok.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik de foto van rokje trouwens naar bezem sturen?
Het was er niet..dus broodje rosbief!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is een schat.
Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud.
Vind ik iets te ver gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, als je een foto stuurt, dan zonder rok.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was er niet..dus broodje rosbief!
[ afbeelding ]
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht.quote:
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht.
Lezen lukt niet? Ze mag geen jurk aan op dr werkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Oh, nou dan heeft het weinig zin om een foto van die jurk te laten zien, want dat is wat je voor ogen had.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Dank je! ( geen rosbief btw, kipfilet, tomaat, sla)quote:
Neemt u mij vooral niet kwalijk, o grote chufi.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lezen lukt niet? Ze mag geen jurk aan op dr werk
Hoeveel andere vrouwelijke collegas lopen er verder nog rond?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Dat en dan met gerookte kipfilet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! ( geen rosbief btw, kipfilet, tomaat, sla)
Hmquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was er niet..dus broodje rosbief!
[ afbeelding ]
ohquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat en dan met gerookte kipfilet.
Genoeg en ik ben niet eens de leukste of de knapste.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel andere vrouwelijke collegas lopen er verder nog rond?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neemt u mij vooral niet kwalijk, o grote chufi.
Heerlijk weer! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eet smakelijk!
Nu op weg naar het bosmaaier avontuur.
Niet in je voeten maaien!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eet smakelijk!
Nu op weg naar het bosmaaier avontuur.
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
HIj zit aan je, maar wil niet iets met je gaan drinken? Dan zou ik er geen energie meer in steken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel
dan is ie homoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
HIj zit aan je, maar wil niet iets met je gaan drinken? Dan zou ik er geen energie meer in steken.
Ja, kan niet anders!quote:
Beide kan ook.quote:
TMIquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:23 schreef D. het volgende:
Als ik hoest is het net de bips van Deisyy’s gifje
Ja doei hequote:
Oud nieuwsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
Ik las het idd .. jammer .. hij was al met pensioen iigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
Hij werd meteen ziek toen hij stopte met werken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het idd .. jammer .. hij was al met pensioen iig
Triest idd, ik vond het een erg sympathieke vent.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij werd meteen ziek toen hij stopte met werken.En hij moest weg bij PSW.
Ik rookworstquote:
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel
Ieni is niet zo goed in afwimpelenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
vanavond weet ik nog niet of toch wel , maar is een probeersel uit eigen hoofd en ben er nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik rookworst![]()
Erwtensoepie vanavond
Dat wist ik al langerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ieni is niet zo goed in afwimpelen
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijn
quote:
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.quote:
Geloof helemaal niksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
Ik denk: "oi"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
En op het laatste moment nog even die hartjes er uit persen, vandaar die ogen/wenkbrauwen die wat samenknijpen.quote:
"Conjooo"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
quote:
Dan kijk je die kant op --->quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |