abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189696458
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189696465
Fijn krijgen we straks pissige Roma gasten
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189696469
:D
pi_189696475
No more Romanoooooooo's
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 11:51:40 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189696480
Campers
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189696483
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:48 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik Deissy je de moeder
GATVERDAMME!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:51:44 #7
18653 crew  D.
pi_189696485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Fijn krijgen we straks pissige Roma gasten
Gezellig altijd, nieuwe mensen :Y
pi_189696493
L2B's Mixcloud
pi_189696494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:51 schreef D. het volgende:

[..]

Gezellig altijd, nieuwe mensen :Y
Ja we moeten wel aanwas hebben om dit het topic op Fok te houden
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:52:54 #10
184769 crew  Deisyy
pi_189696502
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we nou een voor een even een afspraak maken met de fok psycholoog onze harten uiten over bepaalde fokkers en dan weer verder gaan met ons leven?
Is dat een idee?
Prima idee! Ik stel voor dat jij die gesprekken dan leidt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696503
Liefst alleen vrouwen die liggen mij beter
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189696505
LeidT :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189696514
Adios amore ik ga interessant doen op een dak :B :W
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189696522
Ik ga lunch halen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak :B :W
Ik ga ook op pad :W
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:54:50 #16
184769 crew  Deisyy
pi_189696534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
LeidT :7
Dat staat er toch :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696541
12 uur. Tijd voor de lunsj.

:W
pi_189696542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:54 schreef Voxs het volgende:
Ik ga lunch halen.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:54 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga ook op pad :W
Eet ende pad ze. :W
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:55:42 #19
18653 crew  D.
pi_189696546
Denk dat ze lijdt :Y
pi_189696547
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
12 uur. Tijd voor de lunsj.

:W
Goed plan, eet ze!
L2B's Mixcloud
pi_189696549
Een leuke mop

Gisteren liep ik langs het gemeentehuis in Assen waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde. Er stond een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag te staren.
Hij vroeg me wat nu de betekenis is van de kleuren rood, wit en blauw. Ik zei tegen hem.... dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland. Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede. Als we het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg. Om ons vervolgens blauw te betalen.
De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde.... bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696558
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak :B :W
Niet té interessant doen hoor. :W

|:)
L2B's Mixcloud
pi_189696565
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Een leuke mop

Gisteren liep ik langs het gemeentehuis in Assen waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde. Er stond een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag te staren.
Hij vroeg me wat nu de betekenis is van de kleuren rood, wit en blauw. Ik zei tegen hem.... dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland. Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede. Als we het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg. Om ons vervolgens blauw te betalen.
De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde.... bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij.
_O-
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:57:43 #24
18653 crew  D.
pi_189696568
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Een leuke mop
Ja, doe eens :P
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:57:48 #25
184769 crew  Deisyy
pi_189696572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef D. het volgende:
Denk dat ze lijdt :Y
Dat zo en zo.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 11:59:47 #26
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696596
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Prima idee! Ik stel voor dat jij die gesprekken dan leidt.
Helemaal prima.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:00:26 #27
18653 crew  D.
pi_189696606
Ieni, mag ik even met je praten?
Want 't verward me, wat er allemaal gebeurt
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je bekruipt, als je alleen bent?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:01:22 #28
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696617
Rokje foto

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:01:51 #29
18653 crew  D.
pi_189696623
Ja, sorry, nog steeds Pop in je moerstaal :+
pi_189696627
Ik heb een diploma Art Therapy. Kunnen we er wel bij doen. Lekker timmeren enzo voor agressieregulatie.

oja lunch. Broodjes?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O-
Moest er ook wel om lachen _O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:03:00 #32
184769 crew  Deisyy
pi_189696641
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:00 schreef D. het volgende:
Ieni, mag ik even met je praten?
Want 't verward me, wat er allemaal gebeurt
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je bekruipt, als je alleen bent?
Open er ook maar aan apart topic voor Pompy.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696645
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:57 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, doe eens :P
Deed ik toch :6
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696647
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rokje foto

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! O+ Maar zoals altijd: die mag een klein stukje korter, net boven je bevallige knieën.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696652
oh die trui ook!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:04:16 #36
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696662
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:00 schreef D. het volgende:
Ieni, mag ik even met je praten?
Want 't verward me, wat er allemaal gebeurt
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je bekruipt, als je alleen bent?
Ik voel slechts vrijheid als ik alleen ben. Vertel rustig meer.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696664
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rokje foto

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet je klok eens op tijd.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:05:02 #38
18653 crew  D.
pi_189696682
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Open er ook maar aan apart topic voor Pompy.
40+ / Ieni?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:05:52 #39
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef Voxs het volgende:

[..]

Mooi! O+ Maar zoals altijd: die mag een klein stukje korter, net boven je bevallige knieën.
Ja maar mijn knieën :'(
En ik vind het degelijker om beneden knie te hebben.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696699
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef D. het volgende:

[..]

40+ / Ieni?
Mogen wij daar ook posten :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:06:21 #41
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696707
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zet je klok eens op tijd.
Foto uit de toekomst *O*
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:07:01 #42
184769 crew  Deisyy
pi_189696717
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rokje foto

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, maar inderdaad wat Voxs zegt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:07:06 #43
18653 crew  D.
pi_189696718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:06 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Mogen wij daar ook posten :P
tuurlijk, we moesten allemaal op gesprek komen, dus makkelijkste als dat een beetje centraal gaat :P
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:08:26 #44
18653 crew  D.
pi_189696737
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zet je klok eens op tijd.
Een klok staat altijd op tijd, of het de gewenste tijd is hangt af van de gebruiker :P
pi_189696743
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ja maar mijn knieën :'(
En ik vind het degelijker om beneden knie te hebben.
Lieve schat, je bent jong, als je 80 bent mag je degelijken!
en knieën..zijn nooit erg mooi, ach, het gaat om de lijnen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:07 schreef D. het volgende:

[..]

tuurlijk, we moesten allemaal op gesprek komen, dus makkelijkste als dat een beetje centraal gaat :P
Ojee, maar maar krijg ik nog een datum wanneer ik op gesprek moet komen daar dan? :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696755
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696760
Nou mijn knieën zijn pas lelijk, en sommige hebben gewoon ook mooie benen en knieën
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:10:06 #49
184769 crew  Deisyy
pi_189696761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef D. het volgende:

[..]

40+ / Ieni?
Jij pakt het serieus op, nu ienie nog :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:10:19 #50
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696763
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Durf je dat?
pi_189696771
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
Dan zo laten toch ^O^
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696773
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga het dak op bij mijn moeder vanmiddag, de haters kunnen duimen |:)
Ik ga duimen dan je niet valt!

  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:11:46 #54
184769 crew  Deisyy
pi_189696776
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zet je klok eens op tijd.
Ideetje van Rolf X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:12:34 #55
184769 crew  Deisyy
pi_189696786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Doe maar, het is een mooi weertje O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:13:23 #56
18653 crew  D.
pi_189696799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij pakt het serieus op, nu ienie nog :D
Ieni wil vast helpen :Y

Heb jij jouw jurkje al gehad? :P
pi_189696831
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
het is goed zo :Y het is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus :P
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:16:52 #58
184769 crew  Deisyy
pi_189696851
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef D. het volgende:

[..]

Ieni wil vast helpen :Y

Heb jij jouw jurkje al gehad? :P
ienie naait niet op commando ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:17:12 #59
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696855
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:15 schreef FANN het volgende:

[..]

het is goed zo :Y het is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus :P
Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Doe maar, het is een mooi weertje O+
Uhuh, van mij mag het ook tot maart zo blijven!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696874
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Oh nou is ook goed... ik vind het een mooi setje :Y
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:18:55 #62
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189696884
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:19:56 #63
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:18 schreef chufi het volgende:

[..]

Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?
Jups.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696920
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:22:10 #65
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189696934
Oh ik zou siësta doen, maar daarvoor is het nog te vroeg ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189696940
Ik stap zo op de fiets, heerlijk weertje vandaag wel een beetje koud
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696942
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
Slapen valt ook onder nuttige zaken. :Y
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:23:31 #68
184769 crew  Deisyy
pi_189696952
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
Succes!

Slaapze!

Eetze!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:23:54 #69
184769 crew  Deisyy
pi_189696956
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Slapen valt ook onder nuttige zaken. :Y
Eten ook :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Eten ook :9
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:25:01 #71
184769 crew  Deisyy
pi_189696974
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:25:22 #72
184769 crew  Deisyy
pi_189696979
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
Wat lief van Voxs :9~
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:26:16 #74
18653 crew  D.
pi_189696998
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
Oja, tijd voor een tosti :9
pi_189697000
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat lief van Voxs :9~
Voxs is een schat.

Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud. :(
L2B's Mixcloud
pi_189697003
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:50 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
o|O
pi_189697014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef D. het volgende:

[..]

Oja, tijd voor een tosti :9
Niet kruimelen op uw fonkelnieuwe vloer gaarne.

Smak smakelijk!
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:27:34 #78
184769 crew  Deisyy
pi_189697017
Als Fann het maar niet tegelijk doet :o

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:27:43 #79
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189697019
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik ga duimen dan je niet valt!

Alweer?
wat een kut nummer :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189697023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Deisyy het volgende:
Als Fann het maar niet tegelijk doet :o

[ afbeelding ]
_O- _O-
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:28:11 #81
184769 crew  Deisyy
pi_189697029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is een schat.

Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud. :(
Een gegeven broodje warm vlees.....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189697036
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Alweer?
wat een kut nummer :@
Nou, nou, nou, puzzie!
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:28:42 #83
184769 crew  Deisyy
pi_189697039
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Alweer?
wat een kut nummer :@
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189697043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
:D!
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:29:33 #85
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697048
Zeg jongens waarom zit er niemwnd in mijn wachtkamer?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:32:50 #86
18653 crew  D.
pi_189697098
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Niet kruimelen op uw fonkelnieuwe vloer gaarne.

Smak smakelijk!
Die zit nog netjes in de verpakking ;)
pi_189697103
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg jongens waarom zit er niemwnd in mijn wachtkamer?
U let niet op!
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:33:31 #88
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189697106
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Nou, nou, nou, puzzie!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Als het nou een leuk nummer was ...maar dan ook nog die vreselijke De Breij ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:33:31 #89
18653 crew  D.
pi_189697107
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Nou, nou, nou, puzzie!
Ik heb niet geklikt, maar neem het voor waar aan :Y
pi_189697114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:32 schreef D. het volgende:

[..]

Die zit nog netjes in de verpakking ;)
48 uur minimaal is aanbevolen bij vinyl?
L2B's Mixcloud
pi_189697127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb niet geklikt, maar neem het voor waar aan :Y
Van sommige nummers weet je al hoe het zal klinken zonder dat je het ooit hoorde. :P
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:35:31 #92
18653 crew  D.
pi_189697138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

48 uur minimaal is aanbevolen bij vinyl?
Yep :Y
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:36:09 #93
18653 crew  D.
pi_189697153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Van sommige nummers weet je al hoe het zal klinken zonder dat je het ooit hoorde. :P
Ik weet hoe Claudia klinkt; niet :P
pi_189697178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef D. het volgende:

[..]

Ik weet hoe Claudia klinkt; niet :P
:D De naam ken ik wel. Geen idee waarvan.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:38:38 #95
18653 crew  D.
pi_189697203
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D De naam ken ik wel. Geen idee waarvan.
ze doet ook caberet, nouja, probeert leuk te zijn...
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:39:14 #96
18653 crew  D.
pi_189697212
En was ooit DJ bij 3FM
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:43:05 #97
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697260
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189697272
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:38 schreef D. het volgende:

[..]

ze doet ook caberet, nouja, probeert leuk te zijn...
Oh, denk dat ik haar daarvan ken en ben afgehaakt.
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:50:39 #99
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189697359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Oh, denk dat ik haar daarvan ken en ben afgehaakt.
Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
pi_189697375
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
Ken er geen. Veel vrouwen hier in de 40+ SC zouden het wél uitstekend doen.
L2B's Mixcloud
pi_189697390
Dat vrouwen geen humor zouden hebben is pure onzin. Als je ze ziet schiet je al in de lach. |:)
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:53:37 #102
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697396
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat vrouwen geen humor zouden hebben is pure onzin. Als je ze ziet schiet je al in de lach. |:)
Ik moest lachen en deed gelijk een :o
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189697407
:D
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:54:30 #104
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189697416
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
En van Claudia word ik niet vrolijk .. echt niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189697418
Als je er over nadenkt, zijn er hier helemaal geen vrouwen zonder humor.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:55:05 #106
184769 crew  Deisyy
pi_189697427
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik moest lachen en deed gelijk een :o
Ow ik dacht een

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:55:07 #107
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697428
Heel soms maak ik leuke grappen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:55:32 #108
184769 crew  Deisyy
pi_189697431
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:54 schreef chufi het volgende:

[..]

En van Claudia word ik niet vrolijk .. echt niet
Ik moet er meestal een beetje van janken ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189697434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ow ik dacht een

[ afbeelding ]
_O-
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:55:41 #110
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ow ik dacht een

[ afbeelding ]
Is dat een schreet met talkpoeder?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:56:03 #111
184769 crew  Deisyy
pi_189697443
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Is dat een schreet met talkpoeder?
Of coke, kan ook.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:56:07 #112
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697445
Moet ik de foto van rokje trouwens naar bezem sturen? :@
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:56:27 #113
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697450
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of coke, kan ook.
Minder aannemelijk bij een baby
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:56:48 #114
184769 crew  Deisyy
pi_189697457
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik de foto van rokje trouwens naar bezem sturen? :@
Alleen als de zoom boven de knie is, anders heeft het geen nut.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189697463
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik de foto van rokje trouwens naar bezem sturen? :@
Nee, als je een foto stuurt, dan zonder rok.
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:57:17 #116
26374 made
..made by made..
pi_189697466
*O* *O* *O*
Lurkt !
pi_189697468
Niets aantrekken van wat Deisyy post in dit geval. |:)
L2B's Mixcloud
pi_189697480
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is een schat.

Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud. :(
Het was er niet..dus broodje rosbief!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189697490
Een foto van jezelf maken zonder rok aan, met de vraag wat voor jurk daarbij zou passen.
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:58:49 #120
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Nee, als je een foto stuurt, dan zonder rok.
Vind ik iets te ver gaan.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189697499
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:

[..]

Het was er niet..dus broodje rosbief!
[ afbeelding ]
:D Ooh, ook erg lekker!
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:59:58 #122
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697508
Geen worst?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189697512
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D Ooh, ook erg lekker!
Yes!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189697547
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Vind ik iets te ver gaan.
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht. :P
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:03:00 #125
26374 made
..made by made..
pi_189697562
lol. 8)7
Lurkt !
pi_189697568
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:00 schreef Voxs het volgende:

[..]

Yes!
Eet smakelijk!
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:04:03 #127
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht. :P
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:05:27 #128
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189697602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht. :P
Lezen lukt niet? Ze mag geen jurk aan op dr werk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189697605
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
:9
pi_189697607
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Oh, nou dan heeft het weinig zin om een foto van die jurk te laten zien, want dat is wat je voor ogen had. :D
L2B's Mixcloud
pi_189697610
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Eet smakelijk!
Dank je! ( geen rosbief btw, kipfilet, tomaat, sla)
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189697617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:05 schreef chufi het volgende:

[..]

Lezen lukt niet? Ze mag geen jurk aan op dr werk
Neemt u mij vooral niet kwalijk, o grote chufi.
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:06:26 #133
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189697618
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Hoeveel andere vrouwelijke collegas lopen er verder nog rond?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189697626
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dank je! ( geen rosbief btw, kipfilet, tomaat, sla)
Dat en dan met gerookte kipfilet. :9
L2B's Mixcloud
pi_189697637
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:

[..]

Het was er niet..dus broodje rosbief!
[ afbeelding ]
Hm
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189697640
Ik zie er wat anders in maar rosbief :Y)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189697643
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Dat en dan met gerookte kipfilet. :9
oh :o Volgende keer maar!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:08:58 #138
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef chufi het volgende:

[..]

Hoeveel andere vrouwelijke collegas lopen er verder nog rond?
Genoeg en ik ben niet eens de leukste of de knapste.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189697656
Leuke rok Lenie ^O^ vrij hip
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189697677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Neemt u mij vooral niet kwalijk, o grote chufi.
|:)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189697682
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond :Y)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189697684
HIj zit aan je, maar wil niet iets met je gaan drinken? Dan zou ik er geen energie meer in steken.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189697692
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond :Y)
Heerlijk weer! Eet smakelijk!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189697698
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond :Y)
:D Eet smakelijk!

Nu op weg naar het bosmaaier avontuur. :W
L2B's Mixcloud
pi_189697699
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:

[..]

Heerlijk weer! Eet smakelijk!
Dank u same to joe
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189697702
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D Eet smakelijk!

Nu op weg naar het bosmaaier avontuur. :W
:D succes
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:15:23 #147
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697708
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuke rok Lenie ^O^ vrij hip
Bedankt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189697716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D Eet smakelijk!

Nu op weg naar het bosmaaier avontuur. :W
Niet in je voeten maaien!!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:17:15 #149
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697726
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
HIj zit aan je, maar wil niet iets met je gaan drinken? Dan zou ik er geen energie meer in steken.
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel :+
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:18:52 #150
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697749
Werk :W
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189697759
Verzuip hem :W
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 13:19:43 #152
18653 crew  D.
pi_189697761
Godver...


Verbazend hoeveel stof er onder zo’n vloer te vinden is :o
pi_189697764
Mijn Aap word altijd gek van mijn relatie tips
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189697768
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel :+
:+

Werk ze!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:20:40 #155
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189697775
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
HIj zit aan je, maar wil niet iets met je gaan drinken? Dan zou ik er geen energie meer in steken.
dan is ie homo :+ of maagd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189697788
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:20 schreef chufi het volgende:

[..]

dan is ie homo :+ of maagd
Ja, kan niet anders! :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:22:03 #157
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 13:23:01 #158
184769 crew  Deisyy
pi_189697802
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Beide kan ook. :+
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:23:03 #159
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189697803
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Beide kan ook. :+
Dat verklaard de kast ook gelijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 13:23:40 #160
18653 crew  D.
pi_189697807
Als ik hoest is het net de bips van Deisyy’s gifje :P
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 13:28:04 #161
184769 crew  Deisyy
pi_189697846
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:23 schreef D. het volgende:
Als ik hoest is het net de bips van Deisyy’s gifje :P
TMI :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 13:35:10 #162
18653 crew  D.
pi_189697937
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

TMI :{w
hoesten met mijn mond he :o
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:54:23 #163
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189698125
goede middag :W

deze kut tts :D
pi_189698151
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:54 schreef mario390 het volgende:
goede middag :W

deze kut tts :D
Ja doei he
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:00:22 #165
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189698201
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
pi_189698219
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
Oud nieuws
pi_189698227
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
:{

Ook geen fuck aan met die nieuwe presentator.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:02:53 #168
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189698237
Spaghetti had ik :9
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:05:29 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189698263
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
Ik las het idd .. jammer .. hij was al met pensioen iig
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:05:49 #170
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189698269
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:02 schreef mario390 het volgende:
Spaghetti had ik :9
Altijd lekker. Middag
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189698286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:05 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik las het idd .. jammer .. hij was al met pensioen iig
Hij werd meteen ziek toen hij stopte met werken. :{ En hij moest weg bij PSW.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:08:38 #172
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189698301
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Hij werd meteen ziek toen hij stopte met werken. :{ En hij moest weg bij PSW.
Triest idd, ik vond het een erg sympathieke vent.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:15:48 #173
18653 crew  D.
pi_189698381
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:02 schreef mario390 het volgende:
Spaghetti had ik :9
Spaghetti heb ik :Y
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:25:34 #174
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189698492
Ik vermicelli in mijn soep
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189698508
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:25 schreef chufi het volgende:
Ik vermicelli in mijn soep
Ik rookworst :9

Erwtensoepie vanavond
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189698660
@Ghostbuster nee dat heb ik idd niet. Gebruik je het weleens?
TEAM BAKSTEEN
pi_189698700
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel :+
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
pi_189698869
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:

[..]

O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
Ieni is niet zo goed in afwimpelen
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:45:39 #179
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189698888
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik rookworst :9

Erwtensoepie vanavond
vanavond weet ik nog niet of toch wel , maar is een probeersel uit eigen hoofd en ben er nog niet aan begonnen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189698909
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:44 schreef pullup het volgende:

[..]

Ieni is niet zo goed in afwimpelen
Dat wist ik al langer
pi_189698929
@Ghostbuster heb dat wel My Emoji *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:48:51 #182
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189698938
Waarom afwimpelen? Ik vind het wel een grappig spel.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:49:46 #183
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189698957
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:

[..]

O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijn
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189698963
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijn
:')
pi_189698980
https://ricette.giallozaf(...)ata-e-melanzane.html

Dit spookt al maanden door m'n hoofd :9 maar ik laat het nog ff spoken :z
TEAM BAKSTEEN
pi_189699059
<----
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:57:31 #187
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189699074
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
<----
Lekker hoor
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189699084
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:57 schreef chufi het volgende:

[..]

Lekker hoor
:D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189699118
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
<----
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189699129
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
Geloof helemaal niks :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189699133
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
Ik denk: "oi"
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189699152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:01 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik denk: "oi"
En op het laatste moment nog even die hartjes er uit persen, vandaar die ogen/wenkbrauwen die wat samenknijpen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189699169
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
"Conjooo"
TEAM BAKSTEEN
pi_189699171
Ik kan nog meer verzinnen..maar niet erg geschikt voor hier. :X
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189699178
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef TillyB het volgende:

[..]

"Conjooo"
:D
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189699182
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
<----
Dit kunnen wij niet zien op mobiel
pi_189699184
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef TillyB het volgende:

[..]

"Conjooo"
:D Dan doet Til het wel voor je Voxs
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189699210
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Dit kunnen wij niet zien op mobiel
Ik wel hoor
TEAM BAKSTEEN
pi_189699220
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:04 schreef MCH het volgende:

[..]

Dit kunnen wij niet zien op mobiel
Dan kijk je die kant op ---> :')
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189699221
Kan het juist beter zien op mobiel want dan kan je makkelijker inzoomen
TEAM BAKSTEEN
pi_189699222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:04 schreef pullup het volgende:

[..]

:D Dan doet Til het wel voor je Voxs
Komt in de buurt :Y
:D
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 15:07:30 #202
184769 crew  Deisyy
pi_189699243
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:03 schreef TillyB het volgende:

[..]

"Conjooo"
Op zijn Drents.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 15:07:45 #203
184769 crew  Deisyy
pi_189699252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:06 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Dan kijk je die kant op ---> :')
_O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189699254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Op zijn Drents.
_O-
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:08:21 #205
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189699283
Ja zo simpel is het toch man³
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189699305
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:06 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Dan kijk je die kant op ---> :')
Ik ben bezig met hooggeleid werk dus maak het me niet zo moeilijk
pi_189699332
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:10 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik ben bezig met hooggeleid werk dus maak het me niet zo moeilijk
Dan kan je beter Fok! sluiten :Y
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:19:13 #209
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189699569
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef TillyB het volgende:
https://ricette.giallozaf(...)ata-e-melanzane.html

Dit spookt al maanden door m'n hoofd :9 maar ik laat het nog ff spoken :z
:Y) Ziet er lekker uit wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699587
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster nee dat heb ik idd niet. Gebruik je het weleens?
Om mijn dochter te jennen met debiele emojs
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699593
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:11 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Dan kan je beter Fok! sluiten :Y
Waar is je Emoij
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699619
Ik heb de ramen gezeemd ook, wat een kwekker die dwerg zeg, hier zit wat daar nog wat |:)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699651
Eigen SC :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699654
Lekker heur
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699672
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699687
Why does the skeleton has to go dancing alone?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699695
He has nobody to dance with |:)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699718
TEAM BAKSTEEN
pi_189699746
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:34 schreef TillyB het volgende:

[..]

Waaaaarommm
KLIK HEM
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

KLIK HEM
Neen!!
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189699775
Ohja @PoezeligDing ik kwam je papi nog tegen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
pi_189699782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Waar is je Emoij
<--- O-)
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189699784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

KLIK HEM
Ik weiger!
TEAM BAKSTEEN
pi_189699794
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:PoezeligDing ik kwam je papi nog tegen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189699842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

<--- O-)
:D Guitig
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699873
Die van mij is net een debiel, ik had iets meer verwacht van augmented reallity
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699878
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:PoezeligDing ik kwam je papi nog tegen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel een beetje mediageil eh?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699898
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:44 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

:D Guitig
Vind hem niet zo maar boeie :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189699917
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Vind hem niet zo maar boeie :P
Lijk je er op?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699929
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Lijk je er op?
Beetje :Y
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189699943
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:50:33 #233
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189699953
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_189699956
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Hij is wel een beetje mediageil eh?
is ammel tactiek!
TEAM BAKSTEEN
pi_189699971
@Ghostbuster heb je wel genoeg lip, eventueel een tip :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
pi_189699976
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Wat raar zeg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189699993
Leave wopke alone
pi_189699999
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster heb je wel genoeg lip, eventueel een tip :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet veel lip nee, was trouwens gisteren bij 'ik durf het bijna niet te vragen?'' plastic fantastic mensen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 15:53:06 #239
184769 crew  Deisyy
pi_189700012
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrek! _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189700025
quote:
9s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef scrupuleus het volgende:
Leave wopke alone
Undercover Wopke gespot :o
TEAM BAKSTEEN
pi_189700043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik heb niet veel lip nee, was trouwens gisteren bij 'ik durf het bijna niet te vragen?'' plastic fantastic mensen
Nooit van gehoord, klinkt een beetje vies
TEAM BAKSTEEN
pi_189700052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:54 schreef TillyB het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, klinkt een beetje vies
Grappig programma van BNN
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hilarische serie
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700123
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:53 schreef TillyB het volgende:

[..]

Undercover Wopke gespot :o
Wij van teamwopke houden u in de gaten.
pi_189700139
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189700144
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700153
Nou Poezel have fun |:)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700217
Petra denkt |:)

I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700239
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wij van teamwopke houden u in de gaten.
kijk maar goed hun

TEAM BAKSTEEN
pi_189700264
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Petra denkt |:)

[ afbeelding ]
HOE noem je onze koninklijke hoogheid Laurentien van Oranje??????
TEAM BAKSTEEN
pi_189700272
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:

[..]

HOE noem je onze koninklijke hoogheid Laurentien van Oranje??????
Petra Laurentien is haar 2de naam
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700304
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:08 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Petra Laurentien is haar 2de naam
:o is nog echt waar ook
TEAM BAKSTEEN
pi_189700308
PETRA, wat een Anjanaam, wtf
TEAM BAKSTEEN
pi_189700311
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:10 schreef TillyB het volgende:

[..]

:o is nog echt waar ook
Ja :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700314
oops no offense petz
TEAM BAKSTEEN
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:11:00 #259
184769 crew  Deisyy
pi_189700317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:10 schreef TillyB het volgende:

[..]

:o is nog echt waar ook
Wist je dat niet?

Celeb-/royalty watcher :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189700320
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:10 schreef TillyB het volgende:
oops no offense petz
_O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700324
Den Deis noemt haar ook zo :D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wist je dat niet?

Celeb-/royalty watcher :{w
:@
TEAM BAKSTEEN
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:12:49 #263
184769 crew  Deisyy
pi_189700338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:12 schreef TillyB het volgende:

[..]

:@
Jij hebt toch speciale Instaloeraccounts?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189700343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:10 schreef TillyB het volgende:
PETRA, wat een Anjanaam, wtf
Zo'n 40 plussers naam :T
pi_189700347
Alle Petra's over de emmer nu |:)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700363
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Alle Petra's over de emmer nu |:)
Zuig ze op met je buster apparaat :9
pi_189700376
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij hebt toch speciale Instaloeraccounts?
Hmmmmmmmmmm soort van ja. Hoezo?
TEAM BAKSTEEN
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:16:23 #268
184769 crew  Deisyy
pi_189700397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:15 schreef TillyB het volgende:

[..]

Hmmmmmmmmmm soort van ja. Hoezo?
Dan weet je toch alles?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189700405
quote:
Ienimienie moves *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189700406
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan weet je toch alles?
Delsey, waar blijft m'n red Bull |:)
pi_189700416
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Delsey, waar blijft m'n red Bull |:)
DELSEY? het is geen koffer of wah
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:18:06 #272
184769 crew  Deisyy
pi_189700421
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189700422
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan weet je toch alles?
Dat valt tegen blijkbaar. ;( En ik doe nog wel zo m'n stalkbest.
TEAM BAKSTEEN
pi_189700426
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ienimienie moves *O*
:D
TEAM BAKSTEEN
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:18:48 #275
184769 crew  Deisyy
pi_189700428
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Delsey, waar blijft m'n red Bull |:)
Wie?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189700430
Dan mag ze die rok wel iets wijder maken
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189700433
quote:
was toch zo duidelijk as wat. Weer een cover up poging. En het gaat maar door. En door.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189700436
quote:
Niet echt nee :s) Man3
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wie?
Je moeder
pi_189700447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan mag ze die rok wel iets wijder maken
In het lab mag ze die toch niet aan. Dus dat gaat best. Bezemkastconjo gaat hier wel voor overstag :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189700450
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

In het lab mag ze die toch niet aan. Dus dat gaat best. Bezemkastconjo gaat hier wel voor overstag :Y
Oh ja in dat werkpak kan dit wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:22:09 #282
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189700465
is bij jullie frijdag ook de dag?
pi_189700467

@ieniminimuis die mensen probeert duidelijk te maken dat ze niet zo onschuldig is als ze eruit ziet. Die kreet op het eind. _O-
TEAM BAKSTEEN
pi_189700468
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:22 schreef mario390 het volgende:
is bij jullie frijdag ook de dag?
ja :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:23:20 #285
184769 crew  Deisyy
pi_189700482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:22 schreef mario390 het volgende:
is bij jullie frijdag ook de dag?
De hele dag.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189700486
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:22 schreef mario390 het volgende:
is bij jullie frijdag ook de dag?

dan komen we samen *;
TEAM BAKSTEEN
pi_189700489
Wat is de vrijdag dan?
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189700490
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:22 schreef TillyB het volgende:

@:ienimini die mensen probeert duidelijk te maken dat ze niet zo onschuldig is als ze eruit ziet. Die kreet op het eind. _O-
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_189700515
:W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 16:27:04 #290
184769 crew  Deisyy
pi_189700518
quote:
:W
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:30:34 #291
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189700555
nee de bestimmte dag 1.11
pi_189700559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:30 schreef mario390 het volgende:
nee de bestimmte dag 1.11
En dan?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700562
Ik houd van mario raadsels
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700563
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:30 schreef mario390 het volgende:
nee de bestimmte dag 1.11
Allerheiligen?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700568
/ Allerzielen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700578
samhain eigenlijk
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189700590
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:33 schreef Voxs het volgende:
samhain eigenlijk
Wat het ook is, ik doe er niet aan
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700597
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Wat het ook is, ik doe er niet aan
Verstandig, dingen gaan dan bump in de nacht!

(bekender is halloweenbenaming)
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  woensdag 30 oktober 2019 @ 16:36:29 #299
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189700606
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Wat het ook is, ik doe er niet aan
Da dag dat alle heiligen worden herdacht. :D
pi_189700607
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:

[..]

Verstandig, dingen gaan dan bump in de nacht!
Oh ja dat feest, ze komen hier wel met een bloederige optocht langs de laatste jaren
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189700610
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Da dag dat alle heiligen worden herdacht. :D
Precies ^O^ Ik doe er niet aan
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')