Durf je dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Dan zo laten tochquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
Ik ga duimen dan je niet valt!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga het dak op bij mijn moeder vanmiddag, de haters kunnen duimen |:)
Doe maar, het is een mooi weertjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Ieni wil vast helpenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij pakt het serieus op, nu ienie nog
het is goed zoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
ienie naait niet op commandoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ieni wil vast helpen
Heb jij jouw jurkje al gehad?
Het is vrijetijdskledingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
het is goed zohet is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus
Uhuh, van mij mag het ook tot maart zo blijven!quote:
Oh nou is ook goed... ik vind het een mooi setjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is vrijetijdskleding![]()
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is vrijetijdskleding![]()
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Slapen valt ook onder nuttige zaken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...
één van de twee......
of eerst eten dat kan ook
Succes!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...
één van de twee......
of eerst eten dat kan ook
Eten ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Slapen valt ook onder nuttige zaken.
Wat lief van Voxsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan.
Oja, tijd voor een tostiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan.
Alweer?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Deisyy het volgende:
Als Fann het maar niet tegelijk doet
[ afbeelding ]
Een gegeven broodje warm vlees.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is een schat.
Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud.
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Die zit nog netjes in de verpakkingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet kruimelen op uw fonkelnieuwe vloer gaarne.
Smak smakelijk!
U let niet op!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg jongens waarom zit er niemwnd in mijn wachtkamer?
quote:
Als het nou een leuk nummer was ...maar dan ook nog die vreselijke De Breijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Van sommige nummers weet je al hoe het zal klinken zonder dat je het ooit hoorde.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, maar neem het voor waar aan
Yepquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
48 uur minimaal is aanbevolen bij vinyl?
Ik weet hoe Claudia klinkt; nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van sommige nummers weet je al hoe het zal klinken zonder dat je het ooit hoorde.
ze doet ook caberet, nouja, probeert leuk te zijn...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De naam ken ik wel. Geen idee waarvan.
Oh, denk dat ik haar daarvan ken en ben afgehaakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
ze doet ook caberet, nouja, probeert leuk te zijn...
Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik haar daarvan ken en ben afgehaakt.
Ken er geen. Veel vrouwen hier in de 40+ SC zouden het wél uitstekend doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |