abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189696768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Durf je dat?
pi_189696771
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
Dan zo laten toch ^O^
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696773
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga het dak op bij mijn moeder vanmiddag, de haters kunnen duimen |:)
Ik ga duimen dan je niet valt!

  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:11:46 #54
184769 crew  Deisyy
pi_189696776
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zet je klok eens op tijd.
Ideetje van Rolf X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:12:34 #55
184769 crew  Deisyy
pi_189696786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Doe maar, het is een mooi weertje O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:13:23 #56
18653 crew  D.
pi_189696799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij pakt het serieus op, nu ienie nog :D
Ieni wil vast helpen :Y

Heb jij jouw jurkje al gehad? :P
pi_189696831
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
het is goed zo :Y het is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus :P
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:16:52 #58
184769 crew  Deisyy
pi_189696851
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef D. het volgende:

[..]

Ieni wil vast helpen :Y

Heb jij jouw jurkje al gehad? :P
ienie naait niet op commando ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:17:12 #59
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696855
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:15 schreef FANN het volgende:

[..]

het is goed zo :Y het is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus :P
Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Doe maar, het is een mooi weertje O+
Uhuh, van mij mag het ook tot maart zo blijven!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696874
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Oh nou is ook goed... ik vind het een mooi setje :Y
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:18:55 #62
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189696884
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:19:56 #63
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:18 schreef chufi het volgende:

[..]

Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?
Jups.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696920
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:22:10 #65
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189696934
Oh ik zou siësta doen, maar daarvoor is het nog te vroeg ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189696940
Ik stap zo op de fiets, heerlijk weertje vandaag wel een beetje koud
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696942
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
Slapen valt ook onder nuttige zaken. :Y
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:23:31 #68
184769 crew  Deisyy
pi_189696952
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
Succes!

Slaapze!

Eetze!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:23:54 #69
184769 crew  Deisyy
pi_189696956
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Slapen valt ook onder nuttige zaken. :Y
Eten ook :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Eten ook :9
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:25:01 #71
184769 crew  Deisyy
pi_189696974
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:25:22 #72
184769 crew  Deisyy
pi_189696979
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
Wat lief van Voxs :9~
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:26:16 #74
18653 crew  D.
pi_189696998
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
Oja, tijd voor een tosti :9
pi_189697000
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat lief van Voxs :9~
Voxs is een schat.

Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud. :(
L2B's Mixcloud
pi_189697003
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:50 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
o|O
pi_189697014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef D. het volgende:

[..]

Oja, tijd voor een tosti :9
Niet kruimelen op uw fonkelnieuwe vloer gaarne.

Smak smakelijk!
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:27:34 #78
184769 crew  Deisyy
pi_189697017
Als Fann het maar niet tegelijk doet :o

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:27:43 #79
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189697019
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik ga duimen dan je niet valt!

Alweer?
wat een kut nummer :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189697023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Deisyy het volgende:
Als Fann het maar niet tegelijk doet :o

[ afbeelding ]
_O- _O-
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:28:11 #81
184769 crew  Deisyy
pi_189697029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is een schat.

Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud. :(
Een gegeven broodje warm vlees.....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189697036
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Alweer?
wat een kut nummer :@
Nou, nou, nou, puzzie!
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:28:42 #83
184769 crew  Deisyy
pi_189697039
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Alweer?
wat een kut nummer :@
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189697043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
:D!
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:29:33 #85
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697048
Zeg jongens waarom zit er niemwnd in mijn wachtkamer?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:32:50 #86
18653 crew  D.
pi_189697098
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Niet kruimelen op uw fonkelnieuwe vloer gaarne.

Smak smakelijk!
Die zit nog netjes in de verpakking ;)
pi_189697103
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg jongens waarom zit er niemwnd in mijn wachtkamer?
U let niet op!
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:33:31 #88
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189697106
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Nou, nou, nou, puzzie!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Als het nou een leuk nummer was ...maar dan ook nog die vreselijke De Breij ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:33:31 #89
18653 crew  D.
pi_189697107
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Nou, nou, nou, puzzie!
Ik heb niet geklikt, maar neem het voor waar aan :Y
pi_189697114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:32 schreef D. het volgende:

[..]

Die zit nog netjes in de verpakking ;)
48 uur minimaal is aanbevolen bij vinyl?
L2B's Mixcloud
pi_189697127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb niet geklikt, maar neem het voor waar aan :Y
Van sommige nummers weet je al hoe het zal klinken zonder dat je het ooit hoorde. :P
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:35:31 #92
18653 crew  D.
pi_189697138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

48 uur minimaal is aanbevolen bij vinyl?
Yep :Y
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:36:09 #93
18653 crew  D.
pi_189697153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Van sommige nummers weet je al hoe het zal klinken zonder dat je het ooit hoorde. :P
Ik weet hoe Claudia klinkt; niet :P
pi_189697178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:36 schreef D. het volgende:

[..]

Ik weet hoe Claudia klinkt; niet :P
:D De naam ken ik wel. Geen idee waarvan.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:38:38 #95
18653 crew  D.
pi_189697203
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D De naam ken ik wel. Geen idee waarvan.
ze doet ook caberet, nouja, probeert leuk te zijn...
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:39:14 #96
18653 crew  D.
pi_189697212
En was ooit DJ bij 3FM
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:43:05 #97
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189697260
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189697272
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:38 schreef D. het volgende:

[..]

ze doet ook caberet, nouja, probeert leuk te zijn...
Oh, denk dat ik haar daarvan ken en ben afgehaakt.
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:50:39 #99
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189697359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Oh, denk dat ik haar daarvan ken en ben afgehaakt.
Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
pi_189697375
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
Ken er geen. Veel vrouwen hier in de 40+ SC zouden het wél uitstekend doen.
L2B's Mixcloud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')