Gezellig altijd, nieuwe mensenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Fijn krijgen we straks pissige Roma gasten
Ja we moeten wel aanwas hebben om dit het topic op Fok te houdenquote:
Prima idee! Ik stel voor dat jij die gesprekken dan leidt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we nou een voor een even een afspraak maken met de fok psycholoog onze harten uiten over bepaalde fokkers en dan weer verder gaan met ons leven?
Is dat een idee?
Ik ga ook op padquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak![]()
Niet té interessant doen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Een leuke mop
Gisteren liep ik langs het gemeentehuis in Assen waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde. Er stond een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag te staren.
Hij vroeg me wat nu de betekenis is van de kleuren rood, wit en blauw. Ik zei tegen hem.... dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland. Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede. Als we het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg. Om ons vervolgens blauw te betalen.
De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde.... bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij.
Helemaal prima.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima idee! Ik stel voor dat jij die gesprekken dan leidt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Moest er ook wel om lachenquote:
Open er ook maar aan apart topic voor Pompy.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:00 schreef D. het volgende:
Ieni, mag ik even met je praten?
Want 't verward me, wat er allemaal gebeurt
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je bekruipt, als je alleen bent?
Deed ik tochquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rokje fotoMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals altijd: die mag een klein stukje korter, net boven je bevallige knieën.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik voel slechts vrijheid als ik alleen ben. Vertel rustig meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:00 schreef D. het volgende:
Ieni, mag ik even met je praten?
Want 't verward me, wat er allemaal gebeurt
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je bekruipt, als je alleen bent?
Rokje fotoZet je klok eens op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
40+ / Ieni?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Open er ook maar aan apart topic voor Pompy.
Ja maar mijn knieënquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi!Maar zoals altijd: die mag een klein stukje korter, net boven je bevallige knieën.
Mogen wij daar ook postenquote:
Rokje fotoMooi, maar inderdaad wat Voxs zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
tuurlijk, we moesten allemaal op gesprek komen, dus makkelijkste als dat een beetje centraal gaatquote:
Lieve schat, je bent jong, als je 80 bent mag je degelijken!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar mijn knieën![]()
En ik vind het degelijker om beneden knie te hebben.
Ojee, maar maar krijg ik nog een datum wanneer ik op gesprek moet komen daar dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
tuurlijk, we moesten allemaal op gesprek komen, dus makkelijkste als dat een beetje centraal gaat
Durf je dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Dan zo laten tochquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
Ik ga duimen dan je niet valt!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga het dak op bij mijn moeder vanmiddag, de haters kunnen duimen |:)
Doe maar, het is een mooi weertjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Ieni wil vast helpenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij pakt het serieus op, nu ienie nog
het is goed zoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
ienie naait niet op commandoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ieni wil vast helpen
Heb jij jouw jurkje al gehad?
Het is vrijetijdskledingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
het is goed zohet is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus
Uhuh, van mij mag het ook tot maart zo blijven!quote:
Oh nou is ook goed... ik vind het een mooi setjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is vrijetijdskleding![]()
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is vrijetijdskleding![]()
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Slapen valt ook onder nuttige zaken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...
één van de twee......
of eerst eten dat kan ook
Succes!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...
één van de twee......
of eerst eten dat kan ook
Eten ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Slapen valt ook onder nuttige zaken.
Wat lief van Voxsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan.
Oja, tijd voor een tostiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan.
Alweer?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Deisyy het volgende:
Als Fann het maar niet tegelijk doet
[ afbeelding ]
Een gegeven broodje warm vlees.....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is een schat.
Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud.
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Die zit nog netjes in de verpakkingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet kruimelen op uw fonkelnieuwe vloer gaarne.
Smak smakelijk!
U let niet op!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg jongens waarom zit er niemwnd in mijn wachtkamer?
quote:
Als het nou een leuk nummer was ...maar dan ook nog die vreselijke De Breijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Van sommige nummers weet je al hoe het zal klinken zonder dat je het ooit hoorde.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, maar neem het voor waar aan
Yepquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
48 uur minimaal is aanbevolen bij vinyl?
Ik weet hoe Claudia klinkt; nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van sommige nummers weet je al hoe het zal klinken zonder dat je het ooit hoorde.
ze doet ook caberet, nouja, probeert leuk te zijn...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De naam ken ik wel. Geen idee waarvan.
Oh, denk dat ik haar daarvan ken en ben afgehaakt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
ze doet ook caberet, nouja, probeert leuk te zijn...
Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik haar daarvan ken en ben afgehaakt.
Ken er geen. Veel vrouwen hier in de 40+ SC zouden het wél uitstekend doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
Ik moest lachen en deed gelijk eenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat vrouwen geen humor zouden hebben is pure onzin. Als je ze ziet schiet je al in de lach.
En van Claudia word ik niet vrolijk .. echt nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die ook goede cabaretiers zijn.
Ow ik dacht eenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest lachen en deed gelijk een
Ik moet er meestal een beetje van jankenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En van Claudia word ik niet vrolijk .. echt niet
Is dat een schreet met talkpoeder?quote:
Of coke, kan ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat een schreet met talkpoeder?
Alleen als de zoom boven de knie is, anders heeft het geen nut.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik de foto van rokje trouwens naar bezem sturen?
Nee, als je een foto stuurt, dan zonder rok.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik de foto van rokje trouwens naar bezem sturen?
Het was er niet..dus broodje rosbief!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is een schat.
Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud.
Vind ik iets te ver gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, als je een foto stuurt, dan zonder rok.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was er niet..dus broodje rosbief!
[ afbeelding ]
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht.quote:
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht.
Lezen lukt niet? Ze mag geen jurk aan op dr werkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Oh, nou dan heeft het weinig zin om een foto van die jurk te laten zien, want dat is wat je voor ogen had.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Dank je! ( geen rosbief btw, kipfilet, tomaat, sla)quote:
Neemt u mij vooral niet kwalijk, o grote chufi.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lezen lukt niet? Ze mag geen jurk aan op dr werk
Hoeveel andere vrouwelijke collegas lopen er verder nog rond?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat en dan met gerookte kipfilet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! ( geen rosbief btw, kipfilet, tomaat, sla)
Hmquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was er niet..dus broodje rosbief!
[ afbeelding ]
ohquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat en dan met gerookte kipfilet.
Genoeg en ik ben niet eens de leukste of de knapste.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel andere vrouwelijke collegas lopen er verder nog rond?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neemt u mij vooral niet kwalijk, o grote chufi.
Heerlijk weer! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eet smakelijk!
Nu op weg naar het bosmaaier avontuur.
Niet in je voeten maaien!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eet smakelijk!
Nu op weg naar het bosmaaier avontuur.
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
HIj zit aan je, maar wil niet iets met je gaan drinken? Dan zou ik er geen energie meer in steken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel
dan is ie homoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
HIj zit aan je, maar wil niet iets met je gaan drinken? Dan zou ik er geen energie meer in steken.
Ja, kan niet anders!quote:
Beide kan ook.quote:
TMIquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:23 schreef D. het volgende:
Als ik hoest is het net de bips van Deisyy’s gifje
Ja doei hequote:
Oud nieuwsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
Ik las het idd .. jammer .. hij was al met pensioen iigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Hij werd meteen ziek toen hij stopte met werken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het idd .. jammer .. hij was al met pensioen iig
Triest idd, ik vond het een erg sympathieke vent.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij werd meteen ziek toen hij stopte met werken.En hij moest weg bij PSW.
Ik rookworstquote:
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel
Ieni is niet zo goed in afwimpelenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
vanavond weet ik nog niet of toch wel , maar is een probeersel uit eigen hoofd en ben er nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik rookworst![]()
Erwtensoepie vanavond
Dat wist ik al langerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ieni is niet zo goed in afwimpelen
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijn
quote:
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.quote:
Geloof helemaal niksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
Ik denk: "oi"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
En op het laatste moment nog even die hartjes er uit persen, vandaar die ogen/wenkbrauwen die wat samenknijpen.quote:
"Conjooo"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Dan kijk je die kant op --->quote:
Komt in de buurtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]Dan doet Til het wel voor je Voxs
quote:
Dan kan je beter Fok! sluitenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben bezig met hooggeleid werk dus maak het me niet zo moeilijk
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef TillyB het volgende:
https://ricette.giallozaf(...)ata-e-melanzane.html
Dit spookt al maanden door m'n hoofdmaar ik laat het nog ff spoken
Om mijn dochter te jennen met debiele emojsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster nee dat heb ik idd niet. Gebruik je het weleens?
Waar is je Emoijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kan je beter Fok! sluiten
Neen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
<---quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:PoezeligDing ik kwam je papi nog tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:PoezeligDing ik kwam je papi nog tegenHij is wel een beetje mediageil eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Vind hem niet zo maar boeiequote:
Beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
is ammel tactiek!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje mediageil eh?
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat raar zeg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster heb je wel genoeg lip, eventueel een tip
Ik heb niet veel lip nee, was trouwens gisteren bij 'ik durf het bijna niet te vragen?'' plastic fantastic mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.Verrek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nooit van gehoord, klinkt een beetje viesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb niet veel lip nee, was trouwens gisteren bij 'ik durf het bijna niet te vragen?'' plastic fantastic mensen
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Grappig programma van BNNquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, klinkt een beetje vies
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.Dat is een hilarische serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
kijk maar goed hunquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wij van teamwopke houden u in de gaten.
quote:
Petra Laurentien is haar 2de naamquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
HOE noem je onze koninklijke hoogheid Laurentien van Oranje??????
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Petra Laurentien is haar 2de naam
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Celeb-/royalty watcher
Hmmmmmmmmmm soort van ja. Hoezo?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch speciale Instaloeraccounts?
Ienimienie movesquote:
was toch zo duidelijk as wat. Weer een cover up poging. En het gaat maar door. En door.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
NWS / Epstein autopsie wijst op moord
Surprise!
Niet echt neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
NWS / Epstein autopsie wijst op moord
Surprise!
In het lab mag ze die toch niet aan. Dus dat gaat best. Bezemkastconjo gaat hier wel voor overstagquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan mag ze die rok wel iets wijder maken
Oh ja in dat werkpak kan dit welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
In het lab mag ze die toch niet aan. Dus dat gaat best. Bezemkastconjo gaat hier wel voor overstag
jaquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:22 schreef TillyB het volgende:
@:ienimini die mensen probeert duidelijk te maken dat ze niet zo onschuldig is als ze eruit ziet. Die kreet op het eind.
En dan?quote:
Wat het ook is, ik doe er niet aanquote:
Verstandig, dingen gaan dan bump in de nacht!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik doe er niet aan
Da dag dat alle heiligen worden herdacht.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik doe er niet aan
Oh ja dat feest, ze komen hier wel met een bloederige optocht langs de laatste jarenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Verstandig, dingen gaan dan bump in de nacht!
Preciesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Da dag dat alle heiligen worden herdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |