Als je interesse hebt in een plek, dan heb ik misschien wat voor je. dm dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aas er al jaren op, maar gaat 'm waarschijnlijk niet worden.
Ik ben niet begonnen,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen moeten eens wat minder op elkaar letten en te snel in de aanval gaan..
Stel je ook eens voor dat je uitzicht hebt op allemaal kleine huisjes met de nieuwste technieken en vooruitstrevende mensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een gedoe. Zijn oorspronkelijke plan was met 18 anderen een plek te huren. Echter waren er bezwaarschriften gekomen van buren. Waarschijnlijk vonden ze het eng
quote:
Graag!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je interesse hebt in een plek, dan heb ik misschien wat voor je. dm dan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gisterenmiddag ik elkaar gezet en staat nu klaar voor de grote test vanmiddag 4 km verderop. Daar kan ik met een gerust hart voor lul staan.
Ze hebben zelfs ergens Tinyhouse prijzen .. PC loterij of zo of je vrienden ..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:35 schreef D. het volgende:
Tiny house is toch een soort tuinhuisXL-bouwpakket?
Elke dag geconfronteerd met je eigen schuldgevoel om je consumisme ( dit moet een woord zijn!) , milieubelastende woongewoonten en kleinburgerlijke angsten! *quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stel je ook eens voor dat je uitzicht hebt op allemaal kleine huisjes met de nieuwste technieken en vooruitstrevende mensen.
*ril*
hitachi wattequote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:08 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB Apple heeft het ook My Emoij ik weet niet of jou hitachi dit heeft
Nou ja, je moet wel een klein burgertje zijn om in zo'n huisje te passen,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Elke dag geconfronteerd met je eigen schuldgevoel om je consumisme ( dit moet een woord zijn!) , milieubelastende woongewoonten en kleinburgerlijke angsten! *
*hyperbool
kavel mag je dan zelf regelen zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs ergens Tinyhouse prijzen .. PC loterij of zo of je vrienden ..
foonshaming!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jouw telefoon heeft dit niet denk ik een My Emoij
Dat heette vroeger gewoon reorganisatiequote:
Is dat het ontvrienden van Onvriendelijke vrienden?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoorde gisterenavond een raar woord 'ontmensen'
Nee mensen ontslaan of inkrimpenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:41 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat het ontvrienden van Onvriendelijke vrienden?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel een klein burgertje zijn om in zo'n huisje te passen,
Doe je voorzichtig?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga het dak op bij mijn moeder vanmiddag, de haters kunnen duimen
Al die rotzooi zegt me niets.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk deze, maar wil @:Deisyy niet in verlegenheid brengen
Ik doe de volgende wel weer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Zeker een TIllB TT? wat een gore TT zeg
Die doen 10 minuten over 23 meter, dus dat blijf ik nog wel voor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ben benieuwd ja anders komen al die buurt vrouwen op je af
Nee hequote:
Ik Deissy je de moederquote:
Dit was scherts itt wat er eerder passeerde.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we nou een voor een even een afspraak maken met de fok psycholoog onze harten uiten over bepaalde fokkers en dan weer verder gaan met ons leven?
Is dat een idee?
Of we trekken ze verplicht jouw rokjes aanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we nou een voor een even een afspraak maken met de fok psycholoog onze harten uiten over bepaalde fokkers en dan weer verder gaan met ons leven?
Is dat een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |