Gezellig altijd, nieuwe mensenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Fijn krijgen we straks pissige Roma gasten
Ja we moeten wel aanwas hebben om dit het topic op Fok te houdenquote:
Prima idee! Ik stel voor dat jij die gesprekken dan leidt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we nou een voor een even een afspraak maken met de fok psycholoog onze harten uiten over bepaalde fokkers en dan weer verder gaan met ons leven?
Is dat een idee?
Ik ga ook op padquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak![]()
Niet té interessant doen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Een leuke mop
Gisteren liep ik langs het gemeentehuis in Assen waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde. Er stond een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag te staren.
Hij vroeg me wat nu de betekenis is van de kleuren rood, wit en blauw. Ik zei tegen hem.... dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland. Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede. Als we het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg. Om ons vervolgens blauw te betalen.
De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde.... bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |