abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189696458
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189696465
Fijn krijgen we straks pissige Roma gasten
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189696469
:D
pi_189696475
No more Romanoooooooo's
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 11:51:40 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189696480
Campers
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189696483
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:48 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik Deissy je de moeder
GATVERDAMME!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:51:44 #7
18653 crew  D.
pi_189696485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Fijn krijgen we straks pissige Roma gasten
Gezellig altijd, nieuwe mensen :Y
pi_189696493
L2B's Mixcloud
pi_189696494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:51 schreef D. het volgende:

[..]

Gezellig altijd, nieuwe mensen :Y
Ja we moeten wel aanwas hebben om dit het topic op Fok te houden
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:52:54 #10
184769 crew  Deisyy
pi_189696502
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we nou een voor een even een afspraak maken met de fok psycholoog onze harten uiten over bepaalde fokkers en dan weer verder gaan met ons leven?
Is dat een idee?
Prima idee! Ik stel voor dat jij die gesprekken dan leidt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696503
Liefst alleen vrouwen die liggen mij beter
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189696505
LeidT :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189696514
Adios amore ik ga interessant doen op een dak :B :W
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_189696522
Ik ga lunch halen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak :B :W
Ik ga ook op pad :W
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:54:50 #16
184769 crew  Deisyy
pi_189696534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
LeidT :7
Dat staat er toch :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696541
12 uur. Tijd voor de lunsj.

:W
pi_189696542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:54 schreef Voxs het volgende:
Ik ga lunch halen.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:54 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga ook op pad :W
Eet ende pad ze. :W
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:55:42 #19
18653 crew  D.
pi_189696546
Denk dat ze lijdt :Y
pi_189696547
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
12 uur. Tijd voor de lunsj.

:W
Goed plan, eet ze!
L2B's Mixcloud
pi_189696549
Een leuke mop

Gisteren liep ik langs het gemeentehuis in Assen waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde. Er stond een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag te staren.
Hij vroeg me wat nu de betekenis is van de kleuren rood, wit en blauw. Ik zei tegen hem.... dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland. Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede. Als we het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg. Om ons vervolgens blauw te betalen.
De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde.... bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696558
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak :B :W
Niet té interessant doen hoor. :W

|:)
L2B's Mixcloud
pi_189696565
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Een leuke mop

Gisteren liep ik langs het gemeentehuis in Assen waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde. Er stond een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag te staren.
Hij vroeg me wat nu de betekenis is van de kleuren rood, wit en blauw. Ik zei tegen hem.... dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland. Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede. Als we het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg. Om ons vervolgens blauw te betalen.
De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde.... bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij.
_O-
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:57:43 #24
18653 crew  D.
pi_189696568
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Een leuke mop
Ja, doe eens :P
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 11:57:48 #25
184769 crew  Deisyy
pi_189696572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:55 schreef D. het volgende:
Denk dat ze lijdt :Y
Dat zo en zo.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')