Gezellig altijd, nieuwe mensenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Fijn krijgen we straks pissige Roma gasten
Ja we moeten wel aanwas hebben om dit het topic op Fok te houdenquote:
Prima idee! Ik stel voor dat jij die gesprekken dan leidt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als we nou een voor een even een afspraak maken met de fok psycholoog onze harten uiten over bepaalde fokkers en dan weer verder gaan met ons leven?
Is dat een idee?
Ik ga ook op padquote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak![]()
Niet té interessant doen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Adios amore ik ga interessant doen op een dak![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Een leuke mop
Gisteren liep ik langs het gemeentehuis in Assen waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde. Er stond een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag te staren.
Hij vroeg me wat nu de betekenis is van de kleuren rood, wit en blauw. Ik zei tegen hem.... dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland. Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede. Als we het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg. Om ons vervolgens blauw te betalen.
De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde.... bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij er nog sterretjes bij.
Helemaal prima.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima idee! Ik stel voor dat jij die gesprekken dan leidt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Moest er ook wel om lachenquote:
Open er ook maar aan apart topic voor Pompy.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:00 schreef D. het volgende:
Ieni, mag ik even met je praten?
Want 't verward me, wat er allemaal gebeurt
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je bekruipt, als je alleen bent?
Deed ik tochquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Rokje fotoMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals altijd: die mag een klein stukje korter, net boven je bevallige knieën.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ik voel slechts vrijheid als ik alleen ben. Vertel rustig meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:00 schreef D. het volgende:
Ieni, mag ik even met je praten?
Want 't verward me, wat er allemaal gebeurt
Heb jij dat ook, gevoel van angst dat je bekruipt, als je alleen bent?
Rokje fotoZet je klok eens op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
40+ / Ieni?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Open er ook maar aan apart topic voor Pompy.
Ja maar mijn knieënquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi!Maar zoals altijd: die mag een klein stukje korter, net boven je bevallige knieën.
Mogen wij daar ook postenquote:
Rokje fotoMooi, maar inderdaad wat Voxs zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
tuurlijk, we moesten allemaal op gesprek komen, dus makkelijkste als dat een beetje centraal gaatquote:
Lieve schat, je bent jong, als je 80 bent mag je degelijken!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar mijn knieën![]()
En ik vind het degelijker om beneden knie te hebben.
Ojee, maar maar krijg ik nog een datum wanneer ik op gesprek moet komen daar dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
tuurlijk, we moesten allemaal op gesprek komen, dus makkelijkste als dat een beetje centraal gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |