abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:07:06 #43
18653 crew  D.
pi_189696718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:06 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Mogen wij daar ook posten :P
tuurlijk, we moesten allemaal op gesprek komen, dus makkelijkste als dat een beetje centraal gaat :P
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:08:26 #44
18653 crew  D.
pi_189696737
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zet je klok eens op tijd.
Een klok staat altijd op tijd, of het de gewenste tijd is hangt af van de gebruiker :P
pi_189696743
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ja maar mijn knieën :'(
En ik vind het degelijker om beneden knie te hebben.
Lieve schat, je bent jong, als je 80 bent mag je degelijken!
en knieën..zijn nooit erg mooi, ach, het gaat om de lijnen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:07 schreef D. het volgende:

[..]

tuurlijk, we moesten allemaal op gesprek komen, dus makkelijkste als dat een beetje centraal gaat :P
Ojee, maar maar krijg ik nog een datum wanneer ik op gesprek moet komen daar dan? :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696755
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696760
Nou mijn knieën zijn pas lelijk, en sommige hebben gewoon ook mooie benen en knieën
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:10:06 #49
184769 crew  Deisyy
pi_189696761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:05 schreef D. het volgende:

[..]

40+ / Ieni?
Jij pakt het serieus op, nu ienie nog :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:10:19 #50
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696763
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Durf je dat?
pi_189696771
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
Dan zo laten toch ^O^
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696773
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga het dak op bij mijn moeder vanmiddag, de haters kunnen duimen |:)
Ik ga duimen dan je niet valt!

  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:11:46 #54
184769 crew  Deisyy
pi_189696776
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Zet je klok eens op tijd.
Ideetje van Rolf X
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:12:34 #55
184769 crew  Deisyy
pi_189696786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Doe maar, het is een mooi weertje O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:13:23 #56
18653 crew  D.
pi_189696799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jij pakt het serieus op, nu ienie nog :D
Ieni wil vast helpen :Y

Heb jij jouw jurkje al gehad? :P
pi_189696831
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
het is goed zo :Y het is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus :P
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:16:52 #58
184769 crew  Deisyy
pi_189696851
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef D. het volgende:

[..]

Ieni wil vast helpen :Y

Heb jij jouw jurkje al gehad? :P
ienie naait niet op commando ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:17:12 #59
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696855
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:15 schreef FANN het volgende:

[..]

het is goed zo :Y het is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus :P
Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Doe maar, het is een mooi weertje O+
Uhuh, van mij mag het ook tot maart zo blijven!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189696874
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Oh nou is ook goed... ik vind het een mooi setje :Y
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:18:55 #62
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189696884
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het is vrijetijdskleding :+
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:19:56 #63
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189696904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:18 schreef chufi het volgende:

[..]

Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?
Jups.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189696920
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:22:10 #65
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189696934
Oh ik zou siësta doen, maar daarvoor is het nog te vroeg ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189696940
Ik stap zo op de fiets, heerlijk weertje vandaag wel een beetje koud
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189696942
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
Slapen valt ook onder nuttige zaken. :Y
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:23:31 #68
184769 crew  Deisyy
pi_189696952
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...

één van de twee......

of eerst eten dat kan ook O+
Succes!

Slaapze!

Eetze!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:23:54 #69
184769 crew  Deisyy
pi_189696956
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Slapen valt ook onder nuttige zaken. :Y
Eten ook :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Eten ook :9
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:25:01 #71
184769 crew  Deisyy
pi_189696974
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:25:22 #72
184769 crew  Deisyy
pi_189696979
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
Wat lief van Voxs :9~
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189696986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:26:16 #74
18653 crew  D.
pi_189696998
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan. :9~
Oja, tijd voor een tosti :9
pi_189697000
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat lief van Voxs :9~
Voxs is een schat.

Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud. :(
L2B's Mixcloud
pi_189697003
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 11:50 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
o|O
pi_189697014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef D. het volgende:

[..]

Oja, tijd voor een tosti :9
Niet kruimelen op uw fonkelnieuwe vloer gaarne.

Smak smakelijk!
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:27:34 #78
184769 crew  Deisyy
pi_189697017
Als Fann het maar niet tegelijk doet :o

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 12:27:43 #79
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189697019
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik ga duimen dan je niet valt!

Alweer?
wat een kut nummer :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189697023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef Deisyy het volgende:
Als Fann het maar niet tegelijk doet :o

[ afbeelding ]
_O- _O-
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:28:11 #81
184769 crew  Deisyy
pi_189697029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Voxs is een schat.

Als ze maar opschiet, anders is het vlees net koud. :(
Een gegeven broodje warm vlees.....
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189697036
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Alweer?
wat een kut nummer :@
Nou, nou, nou, puzzie!
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 12:28:42 #83
184769 crew  Deisyy
pi_189697039
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Alweer?
wat een kut nummer :@
Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189697043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ah joh, is toch leuk twee keer hetzelfde kutnummer posten.
:D!
L2B's Mixcloud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')