Durf je dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Dan zo laten tochquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
Ik ga duimen dan je niet valt!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga het dak op bij mijn moeder vanmiddag, de haters kunnen duimen |:)
Doe maar, het is een mooi weertjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:09 schreef Voxs het volgende:
Zal ik dan nu een voet buiten de deur gaan zetten?
Ieni wil vast helpenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij pakt het serieus op, nu ienie nog
het is goed zoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Net afgespeld boven de knieën en ik vind het onder de knieën mooier. Sorry daar gaat niets aan veranderen.
ienie naait niet op commandoquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ieni wil vast helpen
Heb jij jouw jurkje al gehad?
Het is vrijetijdskledingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
het is goed zohet is voor op kantoor toch? Niet voorop het strand dus
Uhuh, van mij mag het ook tot maart zo blijven!quote:
Oh nou is ook goed... ik vind het een mooi setjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is vrijetijdskleding![]()
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Moet toch ook zo'n lab-jas aan ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is vrijetijdskleding![]()
Op lab mogen jammer genoeg geen rokjes of jurkjes ivm veiligheid
Slapen valt ook onder nuttige zaken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...
één van de twee......
of eerst eten dat kan ook
Succes!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:20 schreef FANN het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen... of ik ga slapen...
één van de twee......
of eerst eten dat kan ook
Eten ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Slapen valt ook onder nuttige zaken.
Wat lief van Voxsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan.
Oja, tijd voor een tostiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voxs is onderweg om broodjes warm vlees voor ons in te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |