De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht.
Lezen lukt niet? Ze mag geen jurk aan op dr werkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan doe je het volgende: trek die jurk aan naar je werk en vraag zijn mening. Dan iedere keer een stukje verder optillen met de vraag of dat hem beter bevalt. Krijg je dan een lauwe, of zelfs geen reactie, stop dan met energie steken in iemand die blijkbaar alleen geïnteresseerd is in eigen geslacht.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Oh, nou dan heeft het weinig zin om een foto van die jurk te laten zien, want dat is wat je voor ogen had.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De interesse in mij is er wel, hij kon gisteren zijn handen niet van mij af houden .
Dank je! ( geen rosbief btw, kipfilet, tomaat, sla)quote:
Neemt u mij vooral niet kwalijk, o grote chufi.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Lezen lukt niet? Ze mag geen jurk aan op dr werk
Hoeveel andere vrouwelijke collegas lopen er verder nog rond?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat en dan met gerookte kipfilet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! ( geen rosbief btw, kipfilet, tomaat, sla)
Hmquote:Op woensdag 30 oktober 2019 12:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was er niet..dus broodje rosbief!
[ afbeelding ]
ohquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat en dan met gerookte kipfilet.
Genoeg en ik ben niet eens de leukste of de knapste.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel andere vrouwelijke collegas lopen er verder nog rond?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neemt u mij vooral niet kwalijk, o grote chufi.
Heerlijk weer! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker weer of wah? ik bekijk het dak vanaf het terras met een broodje gezond
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eet smakelijk!
Nu op weg naar het bosmaaier avontuur.
Niet in je voeten maaien!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eet smakelijk!
Nu op weg naar het bosmaaier avontuur.
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
HIj zit aan je, maar wil niet iets met je gaan drinken? Dan zou ik er geen energie meer in steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |