Om mijn dochter te jennen met debiele emojsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster nee dat heb ik idd niet. Gebruik je het weleens?
Waar is je Emoijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kan je beter Fok! sluiten
Neen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
<---quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:PoezeligDing ik kwam je papi nog tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:39 schreef TillyB het volgende:
Ohja @:PoezeligDing ik kwam je papi nog tegenHij is wel een beetje mediageil eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Vind hem niet zo maar boeiequote:
Beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
is ammel tactiek!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje mediageil eh?
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat raar zeg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:51 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster heb je wel genoeg lip, eventueel een tip
Ik heb niet veel lip nee, was trouwens gisteren bij 'ik durf het bijna niet te vragen?'' plastic fantastic mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.Verrek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nooit van gehoord, klinkt een beetje viesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb niet veel lip nee, was trouwens gisteren bij 'ik durf het bijna niet te vragen?'' plastic fantastic mensen
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Grappig programma van BNNquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, klinkt een beetje vies
Ik zit weer eens Wopke te stalken op insta, valt me nu pas op dat hij vaak in dezelfde houding staat met zijn handen. Dit geeft 2 kinda vibes, òf ''Normaal sta ik altijd met m'n vinger in m'n neus totaan m'n hersenpan te graaien, maar volgens mijn mediatrainer komt dit beter over'' òf het lijkt alsof ie een inimini piemeltje vasthoudt.Dat is een hilarische serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
kijk maar goed hunquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wij van teamwopke houden u in de gaten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |