Ik las het idd .. jammer .. hij was al met pensioen iigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Kees Driehuis overleden.
Driehuis was onder meer bekend als presentator van de quiz Per Seconde Wijzer. Dat vond ik een leuke quis.
Hij werd meteen ziek toen hij stopte met werken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het idd .. jammer .. hij was al met pensioen iig
Triest idd, ik vond het een erg sympathieke vent.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij werd meteen ziek toen hij stopte met werken.En hij moest weg bij PSW.
Ik rookworstquote:
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel
Ieni is niet zo goed in afwimpelenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
vanavond weet ik nog niet of toch wel , maar is een probeersel uit eigen hoofd en ben er nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik rookworst![]()
Erwtensoepie vanavond
Dat wist ik al langerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ieni is niet zo goed in afwimpelen
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijn
quote:
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.quote:
Geloof helemaal niksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
Ik denk: "oi"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
En op het laatste moment nog even die hartjes er uit persen, vandaar die ogen/wenkbrauwen die wat samenknijpen.quote:
"Conjooo"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Dan kijk je die kant op --->quote:
Komt in de buurtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]Dan doet Til het wel voor je Voxs
quote:
Dan kan je beter Fok! sluitenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben bezig met hooggeleid werk dus maak het me niet zo moeilijk
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:51 schreef TillyB het volgende:
https://ricette.giallozaf(...)ata-e-melanzane.html
Dit spookt al maanden door m'n hoofdmaar ik laat het nog ff spoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |