O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt Voxs. Als hij mij echt wil dan valt hij vanaf wel
Ieni is niet zo goed in afwimpelenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
vanavond weet ik nog niet of toch wel , maar is een probeersel uit eigen hoofd en ben er nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik rookworst![]()
Erwtensoepie vanavond
Dat wist ik al langerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ieni is niet zo goed in afwimpelen
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
O god, zit je nog steeds met diezelfde kneus opgescheept of is dit nieuwe vangst?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wil je hem geen kneus noemen? Hij is meer dan jij ooit zult zijn
quote:
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.quote:
Geloof helemaal niksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit al 3 minuten te verzinnen wat ze daar zegt.
Ik denk: "oi"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
En op het laatste moment nog even die hartjes er uit persen, vandaar die ogen/wenkbrauwen die wat samenknijpen.quote:
"Conjooo"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Dan kijk je die kant op --->quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |