abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189700966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Joh ...mijn hele leven is een spannende speeltuin qua seks ..dat hangt niet van kinderen af...
Niet bij mij iig
interessant zeg :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:04:42 #52
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189700976
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij bent het schrikdraad waarop ik pies.

Dat is niet aan te raden, ik heb het wel eens iemand zien doen. _O-
En natuurlijk geen filmpje ervan? }:|
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:05:34 #53
18653 crew  D.
pi_189700990
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Bonifatius en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies

Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil

Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Steinberg, ik ben een viool

Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavierI
Doe mij ook een slokje van wat jij hebt gehad :P
pi_189701004
@TillyB TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:06:35 #55
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189701006
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:04 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

interessant zeg :')
Sorry ..ik ben nou eenmaal wie ik ben , en ik heb tot ik ziek werd een wild leven gehad :9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189701008
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:02 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Met je aubergine |:)
Is goed voor je sjampuni |:)
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:06:59 #57
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701016
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

En natuurlijk geen filmpje ervan? }:|
Toen hadden we nog geen mobieltjes.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:07:11 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:05 schreef D. het volgende:

[..]

Doe mij ook een slokje van wat jij hebt gehad :P
Alleen nog maar koffie en cola _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:07:26 #59
18653 crew  D.
pi_189701025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef sjampoeh het volgende:
@:tillyb TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
Iedereen aan de spaghetti vandaag *O*
pi_189701029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef sjampoeh het volgende:
@:tillyb TIllaHHH nu heb ik trek in spaghetti }:|
ga maken dan :9 toe maar
TEAM BAKSTEEN
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:08:18 #61
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701039
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Toen hadden we nog geen mobieltjes.
Ah in de goede oude tijd. En wat ben ik daar toch ontzettend dankbaar voor. Toen kon je nog dingen doen zonder dat je gelijk op Youtube of FB stond _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:08:46 #62
18653 crew  D.
pi_189701044
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Alleen nog maar koffie en cola _O-
Dan moet het jouw koffie zijn, cola heb ik ook gehad, voor het eerst sinds jaren in de middag :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:09:52 #63
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701065
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef D. het volgende:

[..]

Dan moet het jouw koffie zijn, cola heb ik ook gehad, voor het eerst sinds jaren in de middag :P
Ik drink het ook niet meer zo veel. Maar ben vandaag naar de dierentuin geweest en daarna naar de Burger King. Daar hoort een Cola bij *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:10:17 #64
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701072
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ah in de goede oude tijd. En wat ben ik daar toch ontzettend dankbaar voor. Toen kon je nog dingen doen zonder dat je gelijk op Youtube of FB stond _O-
Toen leerde je jezelf te redden. :D
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:10:43 #65
18653 crew  D.
pi_189701080
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik drink het ook niet meer zo veel. Maar ben vandaag naar de dierentuin geweest en daarna naar de Burger King. Daar hoort een Cola bij *O*
Da’s een redelijk goed excuus :Y
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:11:02 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701089
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Toen leerde je jezelf te redden. :D
Dat kon ook gewoon. Tegenwoordig wordt je overspoeld met hypocriete moraalridders.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:11:13 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:10 schreef D. het volgende:

[..]

Da’s een redelijk goed excuus :Y
:Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:13:38 #68
18653 crew  D.
pi_189701130
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

:Y
Al vind ik die automatencola ook niet zo’n succes, dus dan neem ik liever iets anders :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:14:26 #69
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:13 schreef D. het volgende:

[..]

Al vind ik die automatencola ook niet zo’n succes, dus dan neem ik liever iets anders :P
ach met al die vette, ongezonde calorieënbommen die ik erbij had proef je dat niet eens _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:16:45 #70
18653 crew  D.
pi_189701177
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

ach met al die vette, ongezonde calorieënbommen die ik erbij had proef je dat niet eens _O-
Ik nam laatst een flesje Spa, daar voelde ik me minder schuldig bij :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:18:08 #71
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:16 schreef D. het volgende:

[..]

Ik nam laatst een flesje Spa, daar voelde ik me minder schuldig bij :P
Het is best wel lekker om je af en toe eens zo te laten gaan. *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701219
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Ik ga het NU googelen.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:22:43 #74
18653 crew  D.
pi_189701242
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is best wel lekker om je af en toe eens zo te laten gaan. *O*
Ik laat me graag vaker gaan, dus dan wel een beetje met mate :D
pi_189701243
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik ga het NU googelen.
DOE HET NIET!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')