Ga jij je nou maar druk maken over je wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
de 40+ dingesen kunnen dan naar MLN / [MLN Kletshonk #124] Een nieuw begin is altijd een goede start
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
FANN, stop met drinken! Je bent aan het raaskallenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
Ja jij hang vaak in de boom met een gitaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel drukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jij hang vaak in de boom net een gitaar
Dat was meer een invasie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn.
Nee hoor JIJ zit overal.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.
Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.
Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
dit klopt welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Maar ze zitten er toch nog?quote:
ja heerlijk was dat toenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Wat weet jij daar nou van?quote:
ow eens kijken wat dat isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreidquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?
als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euroquote:
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |