abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189702298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb ijzer in mijn schoenen
Oeh, stalen ballerina’s. Kinky.. : *)
pi_189702317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
de 40+ dingesen kunnen dan naar MLN / [MLN Kletshonk #124] Een nieuw begin is altijd een goede start
[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
Ga jij je nou maar druk maken over je was
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:22:55 #253
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:23:34 #254
18653 crew  D.
pi_189702341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
FANN, stop met drinken! Je bent aan het raaskallen :D
pi_189702350
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
Ja jij hang vaak in de boom met een gitaar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:24:11 #256
370431 drakin
vurig typje
pi_189702354
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:24:29 #257
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
Dat was meer een invasie.
pi_189702383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn. :Y
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
pi_189702392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
Nee hoor JIJ zit overal.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.

Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.

Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link. ^O^ Ik vond op die pagina dit plaatje:



Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:26:26 #262
18653 crew  D.
pi_189702402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee hoor JIJ zit overal.
Ja, precies :Y
pi_189702410
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
...
pi_189702416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?

als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
pi_189702419
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
dit klopt wel
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:27:42 #266
370431 drakin
vurig typje
pi_189702426
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat was meer een invasie.
Maar ze zitten er toch nog?

Het is nog steeds druk hier
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:27:45 #267
18653 crew  D.
pi_189702427
Nieuwste Airpods, 280 euro :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:04 #268
370431 drakin
vurig typje
pi_189702432
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
ja heerlijk was dat toen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:25 #269
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:30 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_189702445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
ow eens kijken wat dat is
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_189702450
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
pi_189702454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef FANN het volgende:

[..]

ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?

als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef D. het volgende:
Nieuwste Airpods, 280 euro :')
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
Ja ik zag het
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:29:58 #275
18653 crew  D.
pi_189702478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')