abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:22:55 #253
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:23:34 #254
18653 crew  D.
pi_189702341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
FANN, stop met drinken! Je bent aan het raaskallen :D
pi_189702350
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
Ja jij hang vaak in de boom met een gitaar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:24:11 #256
370431 drakin
vurig typje
pi_189702354
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:24:29 #257
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
Dat was meer een invasie.
pi_189702383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn. :Y
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
pi_189702392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
Nee hoor JIJ zit overal.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.

Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.

Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link. ^O^ Ik vond op die pagina dit plaatje:



Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:26:26 #262
18653 crew  D.
pi_189702402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee hoor JIJ zit overal.
Ja, precies :Y
pi_189702410
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
...
pi_189702416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?

als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
pi_189702419
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
dit klopt wel
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:27:42 #266
370431 drakin
vurig typje
pi_189702426
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat was meer een invasie.
Maar ze zitten er toch nog?

Het is nog steeds druk hier
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:27:45 #267
18653 crew  D.
pi_189702427
Nieuwste Airpods, 280 euro :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:04 #268
370431 drakin
vurig typje
pi_189702432
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
ja heerlijk was dat toen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:25 #269
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:30 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_189702445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
ow eens kijken wat dat is
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_189702450
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
pi_189702454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef FANN het volgende:

[..]

ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?

als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef D. het volgende:
Nieuwste Airpods, 280 euro :')
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
Ja ik zag het
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:29:58 #275
18653 crew  D.
pi_189702478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk :P
pi_189702479
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van? :{
waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoor
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:30:08 #277
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
_O- _O- _O-
pi_189702486
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
Ja een beetje wel ineens :D maar als ze praten toch niet over UTO, dus....... dan maakt het niet uit, Oké Mario is een apart geval... dat dan weer wel :+ of die heeft het altijd over BB?

ik weet het soms niet eens :')
pi_189702494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef D. het volgende:

[..]

Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk :P
Oh dat weet ik niet, heb ook een koptelefoon van de action niks mis mee :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:31:58 #281
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702520
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef MCH het volgende:

[..]

waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoor
Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.
pi_189702526
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:

[..]

Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link. ^O^ Ik vond op die pagina dit plaatje:

[ afbeelding ]

Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar in de link die ik je gaf kun je al heel ver komen. Het werk van Dick Corporaal geldt als een standaardwerk voor elke zweefvliegopleiding in Nederland.
pi_189702534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja een beetje wel ineens :D maar als ze praten toch niet over UTO, dus....... dan maakt het niet uit, Oké Mario is een apart geval... dat dan weer wel :+ of die heeft het altijd over BB?

ik weet het soms niet eens :')
Wie heeft het over BB? Niemand. Je lult poep.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef drakin het volgende:

[..]

ow eens kijken wat dat is
Is niet veel hoor :+

Maar het kan wel wat worden... dat wel... :P
pi_189702545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar ze zitten er toch nog?

Het is nog steeds druk hier
Een aantal is blijven hangen, maar zeker niet iedereen.
pi_189702555
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.
Dan ben je een vervelende newbie
pi_189702565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
Nou nee jij valt in een nare herhaling
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:35:05 #288
184769 crew  Deisyy
pi_189702579
_O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:35:19 #289
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan ben je een vervelende newbie
Mij newbie noemen. _O- _O- _O-
pi_189702586
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
Kun je je liedje nog 1 x posten, heb het helemaal gemist
pi_189702595
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Mij newbie noemen. _O- _O- _O-
geregistreerd in 2017 :')
pi_189702596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee jij valt in een nare herhaling
Oké... la maar.... waar maak ik me ook druk over....... :')
pi_189702600
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan ben je een vervelende newbie
Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tja
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:36:24 #294
184769 crew  Deisyy
pi_189702605
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Recce het volgende:

[..]

Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
Ho ho, niet iedereen hè, wat mij betreft waren die sprinkhanen meer dan welkom *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')