Wat snap je niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook niet als het door Steven King zelf geschreven is?
Geintje doosquote:
We hebben niet eens een mod, we hebben iemand aangewezen die de modrechten mag beheren.quote:
Dan nietquote:
Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
We hebben nu steeds wat koudere nachten en ochtenden gehad. Als dan het zonnetje doorkomt, wil de grond redelijk snel opwarmen, waardoor de luchtlaag daarboven opgewarmd wordt. Voordeel is dat de grond nu nog niet door en door koud is.
Ook als het strak blauw is, kan er thermiek zijn. Je ziet het dan alleen niet.
De zichtbaarheid van thermiek wordt bepaald door de luchtvochtigheid. Lucht warmt op en gaat omhoog. Maar boven is het een stuk koeler, waardoor het vocht in de opstijgende lucht weer condenseert. En zo ontstaat cumulus bewolking.
Droge lucht stijgt ook maar heeft te weinig vocht om wolken te vormen.
Remake van de Shining, waar ik het eerder over hadquote:
Daar kan ik niets over vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Remake van de Shining, waar ik het eerder over had
Je heb de trailer toch net gepostquote:
Ja maar dat is geen remakequote:
Nee een slechte film wat wat referenties heeftquote:
Denk t nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten.
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een slechte film wat wat referenties heeft
Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.
Ik vind weer altijd fascinerend, maar ik heb nooit een goed boek over meteorologie gelezen. Heb jij nog een suggestie?
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Ach, even met nog een tractor er overheen en opnieuw inzaaienquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten.
Tot over een een half jaar ofzo dan zit ie wel in de downloadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Ik zal verder niet gaan spoilerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
Is ie nu al daar, zou me niks verbazenquote:
Michael Douglasquote:
Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etalerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
7 november begrijp ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
Die zijn nog wel grappigquote:
Eet een Snickers.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99quote:
Ah, legaal, dat kan ook jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
Tuurlijk legaalquote:
Da's raar jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Je kan toch gewoon in beiden postenquote:
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseresquote:
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.quote:
Omdat er geen enkele reden is om chats samen toe voegen.quote:
Rot even lekker op zegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
Hahaha, ja ik stop er al mee vind deze toch t leukst en de benen avatarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.
Dat is niet raar maar een idioot idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
GADVERDAMME!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.
Ik zeg, doen!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Ik heb ijzer in mijn schoenenquote:
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lanequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |