7 november begrijp ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
Die zijn nog wel grappigquote:
Eet een Snickers.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99quote:
Ah, legaal, dat kan ook jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
Tuurlijk legaalquote:
Da's raar jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Je kan toch gewoon in beiden postenquote:
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseresquote:
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.quote:
Omdat er geen enkele reden is om chats samen toe voegen.quote:
Rot even lekker op zegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Hahaha, ja ik stop er al mee vind deze toch t leukst en de benen avatarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.
Dat is niet raar maar een idioot idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
GADVERDAMME!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.
Ik zeg, doen!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Ik heb ijzer in mijn schoenenquote:
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lanequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |