Oh... ja die was ik bijna vergetenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik ruzie met een griek.
Ook niet als het door Steven King zelf geschreven is?quote:
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook niet als het door Steven King zelf geschreven is?
Geintje doosquote:
We hebben niet eens een mod, we hebben iemand aangewezen die de modrechten mag beheren.quote:
Dan nietquote:
Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
We hebben nu steeds wat koudere nachten en ochtenden gehad. Als dan het zonnetje doorkomt, wil de grond redelijk snel opwarmen, waardoor de luchtlaag daarboven opgewarmd wordt. Voordeel is dat de grond nu nog niet door en door koud is.
Ook als het strak blauw is, kan er thermiek zijn. Je ziet het dan alleen niet.
De zichtbaarheid van thermiek wordt bepaald door de luchtvochtigheid. Lucht warmt op en gaat omhoog. Maar boven is het een stuk koeler, waardoor het vocht in de opstijgende lucht weer condenseert. En zo ontstaat cumulus bewolking.
Droge lucht stijgt ook maar heeft te weinig vocht om wolken te vormen.
Remake van de Shining, waar ik het eerder over hadquote:
Daar kan ik niets over vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Remake van de Shining, waar ik het eerder over had
Je heb de trailer toch net gepostquote:
Ja maar dat is geen remakequote:
Nee een slechte film wat wat referenties heeftquote:
Denk t nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten.
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een slechte film wat wat referenties heeft
Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.
Ik vind weer altijd fascinerend, maar ik heb nooit een goed boek over meteorologie gelezen. Heb jij nog een suggestie?
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Ach, even met nog een tractor er overheen en opnieuw inzaaienquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten.
Tot over een een half jaar ofzo dan zit ie wel in de downloadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Ik zal verder niet gaan spoilerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
Is ie nu al daar, zou me niks verbazenquote:
Michael Douglasquote:
Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etalerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
7 november begrijp ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
Die zijn nog wel grappigquote:
Eet een Snickers.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99quote:
Ah, legaal, dat kan ook jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
Tuurlijk legaalquote:
Da's raar jaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Je kan toch gewoon in beiden postenquote:
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseresquote:
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.quote:
Omdat er geen enkele reden is om chats samen toe voegen.quote:
Rot even lekker op zegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
Hahaha, ja ik stop er al mee vind deze toch t leukst en de benen avatarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.
Dat is niet raar maar een idioot idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....
Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?
Of is dat ráááááar.........
GADVERDAMME!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek.
Ik zeg, doen!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Ik heb ijzer in mijn schoenenquote:
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lanequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
Ga jij je nou maar druk maken over je wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
de 40+ dingesen kunnen dan naar MLN / [MLN Kletshonk #124] Een nieuw begin is altijd een goede start
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
FANN, stop met drinken! Je bent aan het raaskallenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
Ja jij hang vaak in de boom met een gitaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel drukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jij hang vaak in de boom net een gitaar
Dat was meer een invasie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn.
Nee hoor JIJ zit overal.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.
Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.
Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
dit klopt welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Maar ze zitten er toch nog?quote:
ja heerlijk was dat toenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Wat weet jij daar nou van?quote:
ow eens kijken wat dat isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreidquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?
als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euroquote:
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro
waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Ja een beetje wel ineensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Oh dat weet ik niet, heb ook een koptelefoon van de action niks mis meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef MCH het volgende:
[..]
waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoor
Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link.Ik vond op die pagina dit plaatje:
[ afbeelding ]
Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
Wie heeft het over BB? Niemand. Je lult poep.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja een beetje wel ineensmaar als ze praten toch niet over UTO, dus....... dan maakt het niet uit, Oké Mario is een apart geval... dat dan weer wel
of die heeft het altijd over BB?
ik weet het soms niet eens
Een aantal is blijven hangen, maar zeker niet iedereen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ze zitten er toch nog?
Het is nog steeds druk hier
Dan ben je een vervelende newbiequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.
Nou nee jij valt in een nare herhalingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier...
Mij newbie noemen.quote:
Kun je je liedje nog 1 x posten, heb het helemaal gemistquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier...
Oké... la maar.... waar maak ik me ook druk over.......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee jij valt in een nare herhaling
Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tjaquote:
Ho ho, niet iedereen hè, wat mij betreft waren die sprinkhanen meer dan welkomquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
Hij zegt dat ik nergens wat van weetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tja
En sinds eind '99 op Fok.quote:
Ik denk dat mijn verklaring wel kan kloppen. Het zeewater is een stuk warmer dan de bovenlucht nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar in de link die ik je gaf kun je al heel ver komen. Het werk van Dick Corporaal geldt als een standaardwerk voor elke zweefvliegopleiding in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |