Ga jij je nou maar druk maken over je wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
de 40+ dingesen kunnen dan naar MLN / [MLN Kletshonk #124] Een nieuw begin is altijd een goede start
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
FANN, stop met drinken! Je bent aan het raaskallenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
Ja jij hang vaak in de boom met een gitaarquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel drukquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jij hang vaak in de boom net een gitaar
Dat was meer een invasie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn.
Nee hoor JIJ zit overal.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.
Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.
Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
dit klopt welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Maar ze zitten er toch nog?quote:
ja heerlijk was dat toenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Wat weet jij daar nou van?quote:
ow eens kijken wat dat isquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...
en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....
die is uitgestorven nu ....
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreidquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?
als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euroquote:
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro
waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Ja een beetje wel ineensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:
[..]
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen
Oh dat weet ik niet, heb ook een koptelefoon van de action niks mis meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef MCH het volgende:
[..]
waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoor
Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link.Ik vond op die pagina dit plaatje:
[ afbeelding ]
Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
Wie heeft het over BB? Niemand. Je lult poep.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja een beetje wel ineensmaar als ze praten toch niet over UTO, dus....... dan maakt het niet uit, Oké Mario is een apart geval... dat dan weer wel
of die heeft het altijd over BB?
ik weet het soms niet eens
Een aantal is blijven hangen, maar zeker niet iedereen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ze zitten er toch nog?
Het is nog steeds druk hier
Dan ben je een vervelende newbiequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.
Nou nee jij valt in een nare herhalingquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier...
Mij newbie noemen.quote:
Kun je je liedje nog 1 x posten, heb het helemaal gemistquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier...
Oké... la maar.... waar maak ik me ook druk over.......quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee jij valt in een nare herhaling
Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tjaquote:
Ho ho, niet iedereen hè, wat mij betreft waren die sprinkhanen meer dan welkomquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
Hij zegt dat ik nergens wat van weetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tja
En sinds eind '99 op Fok.quote:
Ik denk dat mijn verklaring wel kan kloppen. Het zeewater is een stuk warmer dan de bovenlucht nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar in de link die ik je gaf kun je al heel ver komen. Het werk van Dick Corporaal geldt als een standaardwerk voor elke zweefvliegopleiding in Nederland.
Eens, verder boeiend, niet dusquote:
Ik voel een nickchange op komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ho ho, niet iedereen hè, wat mij betreft waren die sprinkhanen meer dan welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |