abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189701734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:49 schreef D. het volgende:

[..]

Het was toch zo? :D

:*
Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:50:24 #177
111260 Charmian
a little joy
pi_189701738
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:48 schreef D. het volgende:

[..]

Ow, ik heb maar een klein portie, goed uitgebakken, maar als het teveel van het goede is, niet doen ;)
Ik kijk de GP F1 liever op tv dan die op de plee te beleven :P
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:

[..]

Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
Jumbo en Dirk ook :Y maar ik weet niet of het uitverkocht is vandaag, ik heb geen boodschappen gedaan vandaag
pi_189701751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Jumbo en Dirk ook :Y maar ik weet niet of het uitverkocht is vandaag, ik heb geen boodschappen gedaan vandaag
Wat lul je dan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:51:53 #180
18653 crew  D.
pi_189701762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Nou zeg, wat heb ik jou misdaan? :o

Dan wens ik er jou ook eentje toe, mag je gezellig mee :7
pi_189701768
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik eet vooral bruinbrood maar een omelet gaat op witbrood. :Y
Wit brood is voor Tostie's da vind ik dan weer :D

liever geen wit brood voor mij, dan kan ik niet kakken :@
pi_189701774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:51 schreef D. het volgende:

[..]

Nou zeg, wat heb ik jou misdaan? :o

Dan wens ik er jou ook eentje toe, mag je gezellig mee :7
:D Nee dank je
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:52:49 #183
18653 crew  D.
pi_189701784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik kijk de GP F1 liever op tv dan die op de plee te beleven :P
kan ook heel verlossend zijn :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:53:30 #184
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Wit brood is voor Tostie's da vind ik dan weer :D

liever geen wit brood voor mij, dan kan ik niet kakken :@
Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:55:21 #185
18653 crew  D.
pi_189701825
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
Bij tosti graag wel, maar ga het er niet speciaal voor kopen :N
pi_189701829
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
Dan word het niks met ons :+
pi_189701834
Het ging hier laatst over een remake van The Shining, maar over ik kan zien gaat het om een Sequel.

Dat kan er nog mee door

No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189701841
word? nee wordt toch?
pi_189701844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:49 schreef Recce het volgende:

[..]

Oh, daar had ik niet op gelet. Als het strak blauw en koud is, zal er meestal niet veel thermiek zijn, toch?
Hangt er vanaf.
We hebben nu steeds wat koudere nachten en ochtenden gehad. Als dan het zonnetje doorkomt, wil de grond redelijk snel opwarmen, waardoor de luchtlaag daarboven opgewarmd wordt. Voordeel is dat de grond nu nog niet door en door koud is.
Ook als het strak blauw is, kan er thermiek zijn. Je ziet het dan alleen niet.
De zichtbaarheid van thermiek wordt bepaald door de luchtvochtigheid. Lucht warmt op en gaat omhoog. Maar boven is het een stuk koeler, waardoor het vocht in de opstijgende lucht weer condenseert. En zo ontstaat cumulus bewolking.
Droge lucht stijgt ook maar heeft te weinig vocht om wolken te vormen.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:56:27 #190
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701854
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:55 schreef pullup het volgende:
Het ging hier laatst over een remake van The Shining, maar over ik kan zien gaat het om een Sequel.

Dat kan er nog mee door

Nee never
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Ouch... :X
pi_189701866
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

;(
Ik zou toch uitslag krijgen van je Kanarie.. dus ! :D
pi_189701876
Of Parkiet...weet ik veel :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:58:56 #195
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701886
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik zou toch uitslag krijgen van je Kanarie.. dus ! :D
En ik ruzie met een griek. :D
pi_189701889
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef FANN het volgende:
Of Parkiet...weet ik veel :P
Waren dat DM's ooohhheeeee
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:59:08 #197
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:59:19 #198
184769 crew  Deisyy
pi_189701893
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Jullie mod
En de jouwe mop :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189701897
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

En ik ruzie met een griek. :D
Oh... ja die was ik bijna vergeten :+
pi_189701899
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee never
Ook niet als het door Steven King zelf geschreven is?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')