Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroosquote:
Ik kijk de GP F1 liever op tv dan die op de plee te belevenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik heb maar een klein portie, goed uitgebakken, maar als het teveel van het goede is, niet doen
Jumbo en Dirk ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Appie.nl had hetwel voorgesneden
Wat lul je danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Jumbo en Dirk ookmaar ik weet niet of het uitverkocht is vandaag, ik heb geen boodschappen gedaan vandaag
Nou zeg, wat heb ik jou misdaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Wit brood is voor Tostie's da vind ik dan weerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik eet vooral bruinbrood maar een omelet gaat op witbrood.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nou zeg, wat heb ik jou misdaan?
Dan wens ik er jou ook eentje toe, mag je gezellig mee
kan ook heel verlossend zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kijk de GP F1 liever op tv dan die op de plee te beleven
Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Wit brood is voor Tostie's da vind ik dan weer![]()
liever geen wit brood voor mij, dan kan ik niet kakken
Bij tosti graag wel, maar ga het er niet speciaal voor kopenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
Dan word het niks met onsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
Hangt er vanaf.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, daar had ik niet op gelet. Als het strak blauw en koud is, zal er meestal niet veel thermiek zijn, toch?
quote:
Nee neverquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:55 schreef pullup het volgende:
Het ging hier laatst over een remake van The Shining, maar over ik kan zien gaat het om een Sequel.
Dat kan er nog mee door
Ouch...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
En ik ruzie met een griek.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou toch uitslag krijgen van je Kanarie.. dus !
Waren dat DM's ooohhheeeeequote:
quote:
Oh... ja die was ik bijna vergetenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik ruzie met een griek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |