abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189702006
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Daar kan ik niets over vinden
Je heb de trailer toch net gepost
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Je heb de trailer toch net gepost
Ja maar dat is geen remake
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:08:05 #213
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702032
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
pi_189702036
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef pullup het volgende:

[..]

Ja maar dat is geen remake
Nee een slechte film wat wat referenties heeft
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702041
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
Denk t niet _O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee een slechte film wat wat referenties heeft
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:09:15 #217
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189702061
BLACK RAIN
pi_189702071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Recce het volgende:

[..]

Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.
Ik vind weer altijd fascinerend, maar ik heb nooit een goed boek over meteorologie gelezen. Heb jij nog een suggestie?
Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.

Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.

Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
pi_189702073
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:10:08 #220
18653 crew  D.
pi_189702074
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
Ach, even met nog een tractor er overheen en opnieuw inzaaien :Y
pi_189702081
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Tot over een een half jaar ofzo dan zit ie wel in de download
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702082
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
Ik zal verder niet gaan spoileren :X
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik zal verder niet gaan spoileren :X
Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:12:53 #224
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702130
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
7 november begrijp ik
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702136
Vanavond Toy story 4 kijken *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond Toy story 4 kijken *O*
Die zijn nog wel grappig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:15:23 #229
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189702162
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Michael Douglas ^O^
yep nu op TNT Film
pi_189702163
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Eet een Snickers.
pi_189702172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Die zijn nog wel grappig
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:16:56 #232
18653 crew  D.
pi_189702193
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
Ah, legaal, dat kan ook ja :P
pi_189702202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:16 schreef D. het volgende:

[..]

Ah, legaal, dat kan ook ja :P
Tuurlijk legaal O-)
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702205
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:17:47 #235
18653 crew  D.
pi_189702214
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Da's raar ja
pi_189702219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef D. het volgende:

[..]

Da's raar ja
Waarom? :o
pi_189702226
Hell no laat de 40+sc maar gewoon zo blijven
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Waarom? :o
Je kan toch gewoon in beiden posten :?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702234
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
pi_189702240
quote:
4s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Eet een Snickers.
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:19:03 #241
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Tuurlijk legaal O-)
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:19:18 #242
18653 crew  D.
pi_189702253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Waarom? :o
Omdat er geen enkele reden is om chats samen toe voegen.
Iedereen kan of daar, of hier, of allebei posten. En da's prima zo :Y
pi_189702254
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Rot even lekker op zeg
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702259
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn. :Y
pi_189702264
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
Hahaha, ja ik stop er al mee vind deze toch t leukst en de benen avatar
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:20:01 #246
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702267
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Dat is niet raar maar een idioot idee. :D
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:20:02 #247
18653 crew  D.
pi_189702269
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
GADVERDAMME!
pi_189702274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Ik zeg, doen! *O* *O*
pi_189702284
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ik zeg, doen! *O* *O*
Ik heb ijzer in mijn schoenen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702297
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
pi_189702298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb ijzer in mijn schoenen
Oeh, stalen ballerina’s. Kinky.. : *)
pi_189702317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
de 40+ dingesen kunnen dan naar MLN / [MLN Kletshonk #124] Een nieuw begin is altijd een goede start
[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
Ga jij je nou maar druk maken over je was
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')