Ik kan er niks over vinden, ze ging compleet voor lulquote:
Die zat toen bij de Lama’s.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Ga jij maar lekker naar CULquote:
Vreselijk mens idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
Ik las hier even over Cladia, Sara Kroos is ook zo'n debiel. Die heeft zichzelf redelijk voor schut gezet in DWDD. Ik weet niet meer wie en wat
Neequote:
Ik ook nietquote:
Je kan ook niet kokenquote:
quote:
Wel bijnaquote:
Met dr klauwtjes in de zonquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
Het is koud buiten.@:TillyB zit vast weer in bikini aan het strand.
Ik heb paksoi gekocht maar de spinasie moet eerst opquote:
gewokte spinaziequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb paksoi gekocht maar de spinasie moet eerst op
Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
Ik ken iemand (nouja, weet iemand) die het hele jaar door in korte broek met hemdje fietst, en dan thuis in bikini op het balkon gaat zittenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:26 schreef Recce het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb paksoi gekocht maar de spinasie moet eerst op
Daar houd ik ook van.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |