SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zichzelf niet of nooit geweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:32 schreef FANN het volgende:
wat een Bonnie St Claire bagger weer....
Dat zou kunnen... maar tis niet echt orgineel.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 08:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Hij is zichzelf niet of nooit geweest
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 06:32 schreef FANN het volgende:
wat een Bonnie St Claire bagger weer....
dan ga ik stotterenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:07 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Leuke alliteraties door Andre van Duin
Bijna net zo oud als ikquote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Jeetje dit (opgezocht) is 30 jaar oud.
Wel leuk.
Soms moet je tot 10 tellen hieroquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 02:49 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een "zeglied" van Jan Beuving.
Ik kan inderdaad tot 10 tellen, want zoveel vingers heb ik:quote:
dan kan je ook zwaaienquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:01 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad tot 10 tellen, want zoveel vingers heb ik:
mooi.......quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:08 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een beschrijving van Vinkeveen.
Dus droom en dobber mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |