abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189701358
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ken iemand (nouja, weet iemand) die het hele jaar door in korte broek met hemdje fietst, en dan thuis in bikini op het balkon gaat zitten :Y
Je bedoelt niet gewoon Tilly?
pi_189701359
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi O+

40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10

ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
pi_189701361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Teentje knof er doorheen
:Y
pi_189701366
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Ja skeet :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701379
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja skeet :P
Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @bitterbal
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:31:43 #106
18653 crew  D.
pi_189701385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Recce het volgende:

[..]

Je bedoelt niet gewoon Tilly?
Nee, jaar op 60 gok ik :Y
pi_189701390
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Ik niet hoor.
pi_189701394
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:32:28 #109
111260 Charmian
a little joy
pi_189701402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

macaroni ?
Neuh een tosti...mijn lunch was kibbeling...zoooo gezond allemaal :Y)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701403
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi O+

40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10

ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:33:10 #111
111260 Charmian
a little joy
pi_189701413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef D. het volgende:

[..]

Morgen? :P
Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Waarom ben jij zo grofgebekt
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:33:28 #113
18653 crew  D.
pi_189701418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:


ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
pi_189701419
Snol
pi_189701425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Uh? wtf lul jij nou weer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:34:17 #116
18653 crew  D.
pi_189701429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Goed plan! Ik doe mee :Y
pi_189701433
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo grofgebekt
Waarom niet?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
Baggermuziek :D er staan daar hele mooie liedjes heur....... :P
pi_189701438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
_O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:34:53 #120
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom niet?
Daar raak in de war van
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:35:32 #122
111260 Charmian
a little joy
pi_189701452
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef Recce het volgende:

[..]

Bij deze temperaturen voel je je klauwtjes na verloop van tijd niet meer.
Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:36:00 #123
18653 crew  D.
pi_189701457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef FANN het volgende:

[..]

Baggermuziek :D er staan daar hele mooie liedjes heur....... :P
Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet :P
pi_189701480
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
[ afbeelding ]
_O- Gelukkig hoef ik de laatste tijd niet erg ver te fietsen, dus ik red het zonder die extreme maatregelen ook wel. :P
pi_189701491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:35 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
Tja, blauw zijn komt met voordelen.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:37:49 #126
18653 crew  D.
pi_189701493
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
[ afbeelding ]
Oeh, ben benieuwd of die ook op mijn ‘nieuwe’ fiets zitten *O*
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:38:30 #127
111260 Charmian
a little joy
pi_189701513
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef D. het volgende:

[..]

Goed plan! Ik doe mee :Y
Nomnomnom *O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet :P
daarom laat ik het daar maar daaro dan...

en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi O+

sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens :P
pi_189701530
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef Recce het volgende:

[..]

Tja, blauw zijn komt met voordelen.
Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701532
TT en OP _O_
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:39:43 #131
18653 crew  D.
pi_189701542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nomnomnom *O*
Met spekjes, en worst? *O*
pi_189701551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen. :D
Dan heb je geen dubbel glas.
pi_189701558
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Omdat je best wel een sneu figuur bent
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:40:40 #134
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef FANN het volgende:

[..]

daarom laat ik het daar maar daaro dan...

en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi O+

sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens :P
Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
pi_189701561
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
pi_189701566
*O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:40:58 #137
111260 Charmian
a little joy
pi_189701568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef D. het volgende:

[..]

Met spekjes, en worst? *O*
Ik heb geen spekjes -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:41:17 #138
18653 crew  D.
pi_189701574
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Omdat je best wel een sneu figuur bent
:D
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:41:21 #139
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:

[..]

Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
Je kan ook te ver gaan. :D
pi_189701582
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Dat is inderdaad heerlijk. :Y
pi_189701584
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Je kan ook te ver gaan. :D
Fann komt tot leven na 300 posts
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:42:12 #142
18653 crew  D.
pi_189701585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik heb geen spekjes -O-
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd :P
pi_189701592
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
pi_189701593
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heerlijk. :Y
Slecht zweefvliegweer wel.
pi_189701596
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Neuken?
pi_189701605
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Je spamt Fann
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701614
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Ga eens wieberen jij :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189701616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Je spamt Fann
ja ja...
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:43:49 #149
111260 Charmian
a little joy
pi_189701617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef D. het volgende:

[..]

Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd :P
Ik lust het wel maar kan op het moment vettig eten niet zo goed verdragen -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:43:52 #150
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')