Je bedoelt niet gewoon Tilly?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken iemand (nouja, weet iemand) die het hele jaar door in korte broek met hemdje fietst, en dan thuis in bikini op het balkon gaat zitten
Ja skeetquote:
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind...
Neuh een tosti...mijn lunch was kibbeling...zoooo gezond allemaalquote:
Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snolquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi![]()
40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10
ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Zou kunnen maar morgen andijvie stampotquote:
Waarom ben jij zo grofgebektquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Dat moet je niet zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Uh? wtf lul jij nou weerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Goed plan! Ik doe meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Waarom niet?quote:
Baggermuziekquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen
Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen
Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten makenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij deze temperaturen voel je je klauwtjes na verloop van tijd niet meer.
Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Baggermuzieker staan daar hele mooie liedjes heur.......
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken![]()
[ afbeelding ]
Tja, blauw zijn komt met voordelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
Oeh, ben benieuwd of die ook op mijn ‘nieuwe’ fiets zittenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken![]()
[ afbeelding ]
Nomnomnomquote:
daarom laat ik het daar maar daaro dan...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet
Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, blauw zijn komt met voordelen.
Dan heb je geen dubbel glas.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen.
Omdat je best wel een sneu figuur bentquote:
Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom laat ik het daar maar daaro dan...
en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi![]()
sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens
Ik heb geen spekjesquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je best wel een sneu figuur bent
Je kan ook te ver gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon niks meer veranderen
bij elke topic Romano ... lekker makkelijk
Dat is inderdaad heerlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind...
Fann komt tot leven na 300 postsquote:
volgens bij draai jij nu de boel omquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
Je spamt Fannquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens bij draai jij nu de boel omik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...
maar la maar.....![]()
geen zin in dat gedoe ook........
Ga eens wieberen jijquote:
Ik lust het wel maar kan op het moment vettig eten niet zo goed verdragenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd
Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens bij draai jij nu de boel omik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...
maar la maar.....![]()
geen zin in dat gedoe ook........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |