abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189701358
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ken iemand (nouja, weet iemand) die het hele jaar door in korte broek met hemdje fietst, en dan thuis in bikini op het balkon gaat zitten :Y
Je bedoelt niet gewoon Tilly?
pi_189701359
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi O+

40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10

ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
pi_189701361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Teentje knof er doorheen
:Y
pi_189701366
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Ja skeet :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701379
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja skeet :P
Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @bitterbal
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:31:43 #106
18653 crew  D.
pi_189701385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Recce het volgende:

[..]

Je bedoelt niet gewoon Tilly?
Nee, jaar op 60 gok ik :Y
pi_189701390
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Ik niet hoor.
pi_189701394
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:32:28 #109
111260 Charmian
a little joy
pi_189701402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

macaroni ?
Neuh een tosti...mijn lunch was kibbeling...zoooo gezond allemaal :Y)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701403
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi O+

40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10

ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:33:10 #111
111260 Charmian
a little joy
pi_189701413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef D. het volgende:

[..]

Morgen? :P
Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Waarom ben jij zo grofgebekt
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:33:28 #113
18653 crew  D.
pi_189701418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:


ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
pi_189701419
Snol
pi_189701425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Uh? wtf lul jij nou weer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:34:17 #116
18653 crew  D.
pi_189701429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Goed plan! Ik doe mee :Y
pi_189701433
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo grofgebekt
Waarom niet?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
Baggermuziek :D er staan daar hele mooie liedjes heur....... :P
pi_189701438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
_O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:34:53 #120
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom niet?
Daar raak in de war van
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:35:32 #122
111260 Charmian
a little joy
pi_189701452
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef Recce het volgende:

[..]

Bij deze temperaturen voel je je klauwtjes na verloop van tijd niet meer.
Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:36:00 #123
18653 crew  D.
pi_189701457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef FANN het volgende:

[..]

Baggermuziek :D er staan daar hele mooie liedjes heur....... :P
Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet :P
pi_189701480
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
[ afbeelding ]
_O- Gelukkig hoef ik de laatste tijd niet erg ver te fietsen, dus ik red het zonder die extreme maatregelen ook wel. :P
pi_189701491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:35 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
Tja, blauw zijn komt met voordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')