Je bedoelt niet gewoon Tilly?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken iemand (nouja, weet iemand) die het hele jaar door in korte broek met hemdje fietst, en dan thuis in bikini op het balkon gaat zitten
Ja skeetquote:
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind...
Neuh een tosti...mijn lunch was kibbeling...zoooo gezond allemaalquote:
Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snolquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi![]()
40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10
ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Zou kunnen maar morgen andijvie stampotquote:
Waarom ben jij zo grofgebektquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Dat moet je niet zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Uh? wtf lul jij nou weerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Goed plan! Ik doe meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Waarom niet?quote:
Baggermuziekquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen
Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen
Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten makenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij deze temperaturen voel je je klauwtjes na verloop van tijd niet meer.
Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Baggermuzieker staan daar hele mooie liedjes heur.......
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken![]()
[ afbeelding ]
Tja, blauw zijn komt met voordelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |