Nomnomnomquote:
daarom laat ik het daar maar daaro dan...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet
Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, blauw zijn komt met voordelen.
Dan heb je geen dubbel glas.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen.
Omdat je best wel een sneu figuur bentquote:
Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom laat ik het daar maar daaro dan...
en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi![]()
sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens
Ik heb geen spekjesquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je best wel een sneu figuur bent
Je kan ook te ver gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon niks meer veranderen
bij elke topic Romano ... lekker makkelijk
Dat is inderdaad heerlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind...
Fann komt tot leven na 300 postsquote:
volgens bij draai jij nu de boel omquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
Je spamt Fannquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens bij draai jij nu de boel omik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...
maar la maar.....![]()
geen zin in dat gedoe ook........
Ga eens wieberen jijquote:
Ik lust het wel maar kan op het moment vettig eten niet zo goed verdragenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd
Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens bij draai jij nu de boel omik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...
maar la maar.....![]()
geen zin in dat gedoe ook........
Vandaag in 4 supermarkten geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen. Er heerst een andijvietekort in Nederland, denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Lekker warm joh!! Boeien hoe het eruit ziet. Je lacht iedereen uit die met die bleke, witte, bevroren vingertjes stoer lopen te doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd of die ook op mijn ‘nieuwe’ fiets zitten
Mwah, heb wel wat thermiek zien ontstaan vandaag hoor. Gisteren was het nog beter, de ene na de andere straat kwam tevoorschijn.quote:
Oh... gelukkigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.
En dan ook gewoon ieder ander topic op FOK! zo noemenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon niks meer veranderen
bij elke topic Romano ... lekker makkelijk
Nee ik hoor hier thuisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga zelf wieberen of janken bij Delseney
Ja nou het is niet anders. Je YT's kunnen overal maar jij besluit om het 2 of 3 keer te posten. Goddank zit de tekst er niet bijquote:
Hoho, niemand maakt jou belachelijk, ik noemde alleen de muziek bagger, ik veroordeel jou niet omdat jij het wel kunt waarderenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens bij draai jij nu de boel omik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...
maar la maar.....![]()
geen zin in dat gedoe ook........
Jullie modquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ik hoor hier thuis![]()
Wie is Delseney ?
Appie.nl had hetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag in 4 supermarkten geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen. Er heerst een andijvietekort in Nederland, denk ik.
Slijmbalquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Hoho, niemand maakt jou belachelijk, ik noemde alleen de muziek bagger, ik veroordeel jou niet omdat jij het wel kunt waarderen
Niet zelf je andijvie verbouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Appie.nl had hetwel voorgesneden
Een rooie hond?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh nee, daar heb ik al iemand voor.
Ja... dan raar ik hélemaal nooit meer in de warquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan ook gewoon ieder ander topic op FOK! zo noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |