abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:38:30 #127
111260 Charmian
a little joy
pi_189701513
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef D. het volgende:

[..]

Goed plan! Ik doe mee :Y
Nomnomnom *O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet :P
daarom laat ik het daar maar daaro dan...

en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi O+

sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens :P
pi_189701530
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef Recce het volgende:

[..]

Tja, blauw zijn komt met voordelen.
Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701532
TT en OP _O_
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:39:43 #131
18653 crew  D.
pi_189701542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nomnomnom *O*
Met spekjes, en worst? *O*
pi_189701551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen. :D
Dan heb je geen dubbel glas.
pi_189701558
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Omdat je best wel een sneu figuur bent
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:40:40 #134
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef FANN het volgende:

[..]

daarom laat ik het daar maar daaro dan...

en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi O+

sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens :P
Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
pi_189701561
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
pi_189701566
*O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:40:58 #137
111260 Charmian
a little joy
pi_189701568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef D. het volgende:

[..]

Met spekjes, en worst? *O*
Ik heb geen spekjes -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:41:17 #138
18653 crew  D.
pi_189701574
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Omdat je best wel een sneu figuur bent
:D
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:41:21 #139
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:

[..]

Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
Je kan ook te ver gaan. :D
pi_189701582
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Dat is inderdaad heerlijk. :Y
pi_189701584
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Je kan ook te ver gaan. :D
Fann komt tot leven na 300 posts
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:42:12 #142
18653 crew  D.
pi_189701585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik heb geen spekjes -O-
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd :P
pi_189701592
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
pi_189701593
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heerlijk. :Y
Slecht zweefvliegweer wel.
pi_189701596
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Neuken?
pi_189701605
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Je spamt Fann
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701614
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Ga eens wieberen jij :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189701616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Je spamt Fann
ja ja...
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:43:49 #149
111260 Charmian
a little joy
pi_189701617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef D. het volgende:

[..]

Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd :P
Ik lust het wel maar kan op het moment vettig eten niet zo goed verdragen -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:43:52 #150
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.
pi_189701622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Vandaag in 4 supermarkten geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen. Er heerst een andijvietekort in Nederland, denk ik.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:44:08 #152
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef D. het volgende:

[..]

Oeh, ben benieuwd of die ook op mijn ‘nieuwe’ fiets zitten *O*
Lekker warm joh!! Boeien hoe het eruit ziet. Je lacht iedereen uit die met die bleke, witte, bevroren vingertjes stoer lopen te doen *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701627
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef Recce het volgende:

[..]

Slecht zweefvliegweer wel.
Mwah, heb wel wat thermiek zien ontstaan vandaag hoor. Gisteren was het nog beter, de ene na de andere straat kwam tevoorschijn.
pi_189701630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Ga eens wieberen jij :W
Ga zelf wieberen of janken bij Delseney
pi_189701632
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.
Oh... gelukkig :D
pi_189701638
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:

[..]

Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
En dan ook gewoon ieder ander topic op FOK! zo noemen ^O^
pi_189701642
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga zelf wieberen of janken bij Delseney
Nee ik hoor hier thuis *O*
Wie is Delseney ?
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189701645
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef FANN het volgende:

[..]

ja ja...
Ja nou het is niet anders. Je YT's kunnen overal maar jij besluit om het 2 of 3 keer te posten. Goddank zit de tekst er niet bij :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:45:30 #159
18653 crew  D.
pi_189701648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Hoho, niemand maakt jou belachelijk, ik noemde alleen de muziek bagger, ik veroordeel jou niet omdat jij het wel kunt waarderen ;)
pi_189701659
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Nee ik hoor hier thuis *O*
Wie is Delseney ?
Jullie mod
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:46:16 #161
111260 Charmian
a little joy
pi_189701661
quote:
4s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vandaag in 4 supermarkten geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen. Er heerst een andijvietekort in Nederland, denk ik.
Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701662
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef D. het volgende:

[..]

Hoho, niemand maakt jou belachelijk, ik noemde alleen de muziek bagger, ik veroordeel jou niet omdat jij het wel kunt waarderen ;)
Slijmbal
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:

[..]

Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
Niet zelf je andijvie verbouwen :')
pi_189701677
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Euh nee, daar heb ik al iemand voor.
pi_189701683
Ik heb een dikke Omelet gegeten ... met kaas / tomaat

op bruin brood natuurlijk dat spreekt voor zich
pi_189701685
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Euh nee, daar heb ik al iemand voor.
Een rooie hond?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En dan ook gewoon ieder ander topic op FOK! zo noemen ^O^
Ja... dan raar ik hélemaal nooit meer in de war :D
pi_189701695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Slijmbal
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')