abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189701353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

gewokte spinazie :9
Teentje knof er doorheen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701358
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ken iemand (nouja, weet iemand) die het hele jaar door in korte broek met hemdje fietst, en dan thuis in bikini op het balkon gaat zitten :Y
Je bedoelt niet gewoon Tilly?
pi_189701359
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi O+

40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10

ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
pi_189701361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Teentje knof er doorheen
:Y
pi_189701366
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Ja skeet :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701379
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja skeet :P
Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @bitterbal
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:31:43 #106
18653 crew  D.
pi_189701385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef Recce het volgende:

[..]

Je bedoelt niet gewoon Tilly?
Nee, jaar op 60 gok ik :Y
pi_189701390
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Ik niet hoor.
pi_189701394
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:32:28 #109
111260 Charmian
a little joy
pi_189701402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

macaroni ?
Neuh een tosti...mijn lunch was kibbeling...zoooo gezond allemaal :Y)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701403
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
Nou nou was een gedoe over liedje... Hinter had hem gepost en ik vond het mooi O+

40+ / Nederlandstalige muziek uit alle tijden! #10

ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:33:10 #111
111260 Charmian
a little joy
pi_189701413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef D. het volgende:

[..]

Morgen? :P
Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Je spamt dat kut nummer overal, en niet één keer maar meer. Leuk die snol
Waarom ben jij zo grofgebekt
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:33:28 #113
18653 crew  D.
pi_189701418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:30 schreef FANN het volgende:


ik zal het noooooooooooooooit meer doen ......
Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
pi_189701419
Snol
pi_189701425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Uh? wtf lul jij nou weer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:34:17 #116
18653 crew  D.
pi_189701429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Goed plan! Ik doe mee :Y
pi_189701433
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo grofgebekt
Waarom niet?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
Baggermuziek :D er staan daar hele mooie liedjes heur....... :P
pi_189701438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dat moet je niet zeggen :D

Jij bent FANN en post met regelmaat baggermuziek, dat hoort nou eenmaal bij jou ;)
_O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:34:53 #120
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:32 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik vind het te koud. Na een paar minuten fietsen heb ik al koude handen en voeten.
Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom niet?
Daar raak in de war van
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:35:32 #122
111260 Charmian
a little joy
pi_189701452
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:29 schreef Recce het volgende:

[..]

Bij deze temperaturen voel je je klauwtjes na verloop van tijd niet meer.
Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:36:00 #123
18653 crew  D.
pi_189701457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef FANN het volgende:

[..]

Baggermuziek :D er staan daar hele mooie liedjes heur....... :P
Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet :P
pi_189701480
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
[ afbeelding ]
_O- Gelukkig hoef ik de laatste tijd niet erg ver te fietsen, dus ik red het zonder die extreme maatregelen ook wel. :P
pi_189701491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:35 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik denk dat Till dat niet eens zo erg vindt...wist je trouwens dat de Dees een verwarmd stuur in haar bolide heeft?
Tja, blauw zijn komt met voordelen.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:37:49 #126
18653 crew  D.
pi_189701493
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Geitenharen sokken aantrekken en van die kappen op je handvatten maken 8-)
[ afbeelding ]
Oeh, ben benieuwd of die ook op mijn ‘nieuwe’ fiets zitten *O*
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:38:30 #127
111260 Charmian
a little joy
pi_189701513
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:34 schreef D. het volgende:

[..]

Goed plan! Ik doe mee :Y
Nomnomnom *O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:36 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, voor iemand met jouw smaak, en die delen de meeste mensen niet :P
daarom laat ik het daar maar daaro dan...

en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi O+

sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens :P
pi_189701530
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef Recce het volgende:

[..]

Tja, blauw zijn komt met voordelen.
Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701532
TT en OP _O_
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:39:43 #131
18653 crew  D.
pi_189701542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nomnomnom *O*
Met spekjes, en worst? *O*
pi_189701551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik had ijs buiten op de ramen maar ook binnen. :D
Dan heb je geen dubbel glas.
pi_189701558
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Omdat je best wel een sneu figuur bent
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:40:40 #134
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:38 schreef FANN het volgende:

[..]

daarom laat ik het daar maar daaro dan...

en dat doe ik bijna altijd maar deze vond ik écht mooi O+

sorry voor mijn baggersmaak... de baggermuziek die daar gepost wordt sla ik meestal over trouwens :P
Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
pi_189701561
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
pi_189701566
*O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:40:58 #137
111260 Charmian
a little joy
pi_189701568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef D. het volgende:

[..]

Met spekjes, en worst? *O*
Ik heb geen spekjes -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:41:17 #138
18653 crew  D.
pi_189701574
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Omdat je best wel een sneu figuur bent
:D
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:41:21 #139
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:

[..]

Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
Je kan ook te ver gaan. :D
pi_189701582
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hou zo ontzettend van dit weer! Koud, zonnetje, strakblauwe lucht, geen wind... O+
Dat is inderdaad heerlijk. :Y
pi_189701584
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Je kan ook te ver gaan. :D
Fann komt tot leven na 300 posts
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:42:12 #142
18653 crew  D.
pi_189701585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik heb geen spekjes -O-
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd :P
pi_189701592
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ieder zijn smaak, een beetje raar om daarom een ander belachelijk te maken.
volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
pi_189701593
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heerlijk. :Y
Slecht zweefvliegweer wel.
pi_189701596
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
TT en OP _O_
Neuken?
pi_189701605
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Je spamt Fann
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701614
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Ga eens wieberen jij :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189701616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Je spamt Fann
ja ja...
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:43:49 #149
111260 Charmian
a little joy
pi_189701617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef D. het volgende:

[..]

Kun je gewoon in de winkel kopen hoor, doe ik ook altijd :P
Ik lust het wel maar kan op het moment vettig eten niet zo goed verdragen -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:43:52 #150
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.
pi_189701622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Zou kunnen maar morgen andijvie stampot
Vandaag in 4 supermarkten geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen. Er heerst een andijvietekort in Nederland, denk ik.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:44:08 #152
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189701623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:37 schreef D. het volgende:

[..]

Oeh, ben benieuwd of die ook op mijn ‘nieuwe’ fiets zitten *O*
Lekker warm joh!! Boeien hoe het eruit ziet. Je lacht iedereen uit die met die bleke, witte, bevroren vingertjes stoer lopen te doen *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189701627
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef Recce het volgende:

[..]

Slecht zweefvliegweer wel.
Mwah, heb wel wat thermiek zien ontstaan vandaag hoor. Gisteren was het nog beter, de ene na de andere straat kwam tevoorschijn.
pi_189701630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Ga eens wieberen jij :W
Ga zelf wieberen of janken bij Delseney
pi_189701632
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ook, jij mag daar posten wat je wilt.
Oh... gelukkig :D
pi_189701638
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:40 schreef FANN het volgende:

[..]

Gewoon niks meer veranderen

bij elke topic Romano ... lekker makkelijk :P
En dan ook gewoon ieder ander topic op FOK! zo noemen ^O^
pi_189701642
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga zelf wieberen of janken bij Delseney
Nee ik hoor hier thuis *O*
Wie is Delseney ?
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189701645
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef FANN het volgende:

[..]

ja ja...
Ja nou het is niet anders. Je YT's kunnen overal maar jij besluit om het 2 of 3 keer te posten. Goddank zit de tekst er niet bij :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:45:30 #159
18653 crew  D.
pi_189701648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

volgens bij draai jij nu de boel om :D ik wordt belachelijk gemaakt omdat ik dat mooi vond...

maar la maar..... :')

geen zin in dat gedoe ook........
Hoho, niemand maakt jou belachelijk, ik noemde alleen de muziek bagger, ik veroordeel jou niet omdat jij het wel kunt waarderen ;)
pi_189701659
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Nee ik hoor hier thuis *O*
Wie is Delseney ?
Jullie mod
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:46:16 #161
111260 Charmian
a little joy
pi_189701661
quote:
4s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vandaag in 4 supermarkten geweest om de ingrediënten bij elkaar te sprokkelen. Er heerst een andijvietekort in Nederland, denk ik.
Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701662
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef D. het volgende:

[..]

Hoho, niemand maakt jou belachelijk, ik noemde alleen de muziek bagger, ik veroordeel jou niet omdat jij het wel kunt waarderen ;)
Slijmbal
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:

[..]

Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
Niet zelf je andijvie verbouwen :')
pi_189701677
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:42 schreef MCH het volgende:

[..]

Neuken?
Euh nee, daar heb ik al iemand voor.
pi_189701683
Ik heb een dikke Omelet gegeten ... met kaas / tomaat

op bruin brood natuurlijk dat spreekt voor zich
pi_189701685
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Euh nee, daar heb ik al iemand voor.
Een rooie hond?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En dan ook gewoon ieder ander topic op FOK! zo noemen ^O^
Ja... dan raar ik hélemaal nooit meer in de war :D
pi_189701695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Slijmbal
:D
pi_189701698
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet zelf je andijvie verbouwen :')
Heb ik geprobeerd. Maar vooral die dakkapel was lastig te monteren.
Voortaan maar gewoon weer naar de Appie. :{w
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:48:40 #170
18653 crew  D.
pi_189701700
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:43 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik lust het wel maar kan op het moment vettig eten niet zo goed verdragen -O-
Ow, ik heb maar een klein portie, goed uitgebakken, maar als het teveel van het goede is, niet doen ;)
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:49:02 #171
111260 Charmian
a little joy
pi_189701706
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet zelf je andijvie verbouwen :')
Ik heb wel wat beters te doen dan @Prisha spelen...lummelen ftw *O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:49:29 #172
18653 crew  D.
pi_189701713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Slijmbal
Het was toch zo? :D

:*
pi_189701721
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat singles vrij ongezond leefden, kijk maar naar @:bitterbal
Schuldig.
pi_189701722
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:44 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Mwah, heb wel wat thermiek zien ontstaan vandaag hoor. Gisteren was het nog beter, de ene na de andere straat kwam tevoorschijn.
Oh, daar had ik niet op gelet. Als het strak blauw en koud is, zal er meestal niet veel thermiek zijn, toch?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:50:06 #175
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701730
quote:
17s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:47 schreef FANN het volgende:
Ik heb een dikke Omelet gegeten ... met kaas / tomaat

op bruin brood natuurlijk dat spreekt voor zich
Ik eet vooral bruinbrood maar een omelet gaat op witbrood. :Y
pi_189701734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:49 schreef D. het volgende:

[..]

Het was toch zo? :D

:*
Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:50:24 #177
111260 Charmian
a little joy
pi_189701738
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:48 schreef D. het volgende:

[..]

Ow, ik heb maar een klein portie, goed uitgebakken, maar als het teveel van het goede is, niet doen ;)
Ik kijk de GP F1 liever op tv dan die op de plee te beleven :P
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189701744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef Charmian het volgende:

[..]

Appie.nl had het O+ wel voorgesneden :')
Jumbo en Dirk ook :Y maar ik weet niet of het uitverkocht is vandaag, ik heb geen boodschappen gedaan vandaag
pi_189701751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Jumbo en Dirk ook :Y maar ik weet niet of het uitverkocht is vandaag, ik heb geen boodschappen gedaan vandaag
Wat lul je dan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:51:53 #180
18653 crew  D.
pi_189701762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Nou zeg, wat heb ik jou misdaan? :o

Dan wens ik er jou ook eentje toe, mag je gezellig mee :7
pi_189701768
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik eet vooral bruinbrood maar een omelet gaat op witbrood. :Y
Wit brood is voor Tostie's da vind ik dan weer :D

liever geen wit brood voor mij, dan kan ik niet kakken :@
pi_189701774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:51 schreef D. het volgende:

[..]

Nou zeg, wat heb ik jou misdaan? :o

Dan wens ik er jou ook eentje toe, mag je gezellig mee :7
:D Nee dank je
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:52:49 #183
18653 crew  D.
pi_189701784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik kijk de GP F1 liever op tv dan die op de plee te beleven :P
kan ook heel verlossend zijn :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:53:30 #184
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Wit brood is voor Tostie's da vind ik dan weer :D

liever geen wit brood voor mij, dan kan ik niet kakken :@
Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:55:21 #185
18653 crew  D.
pi_189701825
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
Bij tosti graag wel, maar ga het er niet speciaal voor kopen :N
pi_189701829
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het zijn voor mij ook net die 2 dingen waarbij ik witbrood wil.
Dan word het niks met ons :+
pi_189701834
Het ging hier laatst over een remake van The Shining, maar over ik kan zien gaat het om een Sequel.

Dat kan er nog mee door

No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189701841
word? nee wordt toch?
pi_189701844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:49 schreef Recce het volgende:

[..]

Oh, daar had ik niet op gelet. Als het strak blauw en koud is, zal er meestal niet veel thermiek zijn, toch?
Hangt er vanaf.
We hebben nu steeds wat koudere nachten en ochtenden gehad. Als dan het zonnetje doorkomt, wil de grond redelijk snel opwarmen, waardoor de luchtlaag daarboven opgewarmd wordt. Voordeel is dat de grond nu nog niet door en door koud is.
Ook als het strak blauw is, kan er thermiek zijn. Je ziet het dan alleen niet.
De zichtbaarheid van thermiek wordt bepaald door de luchtvochtigheid. Lucht warmt op en gaat omhoog. Maar boven is het een stuk koeler, waardoor het vocht in de opstijgende lucht weer condenseert. En zo ontstaat cumulus bewolking.
Droge lucht stijgt ook maar heeft te weinig vocht om wolken te vormen.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:56:27 #190
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701854
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:55 schreef pullup het volgende:
Het ging hier laatst over een remake van The Shining, maar over ik kan zien gaat het om een Sequel.

Dat kan er nog mee door

Nee never
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wens je een vrijkaartje Sara Kroos
Ouch... :X
pi_189701866
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

;(
Ik zou toch uitslag krijgen van je Kanarie.. dus ! :D
pi_189701876
Of Parkiet...weet ik veel :P
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:58:56 #195
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701886
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik zou toch uitslag krijgen van je Kanarie.. dus ! :D
En ik ruzie met een griek. :D
pi_189701889
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef FANN het volgende:
Of Parkiet...weet ik veel :P
Waren dat DM's ooohhheeeee
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 17:59:08 #197
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 17:59:19 #198
184769 crew  Deisyy
pi_189701893
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Jullie mod
En de jouwe mop :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')