abonnement Unibet Coolblue
pi_183546910
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2018 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 december 2018 @ 11:47:04 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183547197
Naamtopic :D O+

quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:30 schreef McTwente het volgende:

[..]

Als dit rustig aan doen is bij jou, dan mag je mij gaan hazen... :P
Weet niet of ik dit tempo 21km ga volhouden :P Grootste verschil is wel dat ik op een rustig tempo ben vertrokken. Meestal ren ik de eerste kilometer veel te hard, waar ik de hele training last van heb. Lijkt wel alsof ik mijn energie beter kon verdelen, waardoor ik op het eind zelfs nog kon sprinten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183547371
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:47 schreef Maraca het volgende:
Naamtopic :D O+

[..]

Weet niet of ik dit tempo 21km ga volhouden :P Grootste verschil is wel dat ik op een rustig tempo ben vertrokken. Meestal ren ik de eerste kilometer veel te hard, waar ik de hele training last van heb. Lijkt wel alsof ik mijn energie beter kon verdelen, waardoor ik op het eind zelfs nog kon sprinten
Gelukkig is 15 seconden/km ook een groot verschil.
En dan kunnen we over anderhalve week ook wel rustig starten hoor, al zal het wel even duren voor we het goede tempo te pakken hebben. De start is meestal een beetje hectisch...
  woensdag 5 december 2018 @ 12:08:47 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183547653
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:55 schreef McTwente het volgende:

[..]

Gelukkig is 15 seconden/km ook een groot verschil.
En dan kunnen we over anderhalve week ook wel rustig starten hoor, al zal het wel even duren voor we het goede tempo te pakken hebben. De start is meestal een beetje hectisch...
Zolang we maar rustig starten ^O^ We kunnen altijd nog voor de negatieve split gaan en het tempo opvoeren. Ga deze week nog een 10km rondje lopen en volgende week eens taperen. Denk met een 10km (of 7,5km) en 5km loopje en een pasta party :Y)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183548156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zolang we maar rustig starten ^O^ We kunnen altijd nog voor de negatieve split gaan en het tempo opvoeren. Ga deze week nog een 10km rondje lopen en volgende week eens taperen. Denk met een 10km (of 7,5km) en 5km loopje en een pasta party :Y)
Ik ga proberen dit weekend nog een duurloopje te doen op beoogd wedstrijdtempo. En dan moet ik er wel klaar voor zijn.

De Fusion tight is al getest en in orde bevonden. Aan de kleding zal het dus niet liggen...
pi_183548339
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 11:55 schreef McTwente het volgende:

[..]

Gelukkig is 15 seconden/km ook een groot verschil.
En dan kunnen we over anderhalve week ook wel rustig starten hoor, al zal het wel even duren voor we het goede tempo te pakken hebben. De start is meestal een beetje hectisch...
Daar ben je haas voor om dat onder controle te hebben. :P
pi_183548977
Wat wordt het grote moment? Linschoterloop?

Misschien ga ik zondag ook maar eens proberen van mijn wedstrijdangst af te komen, gewoon zonder verwachtingen kijken waar ik sta, op de Kopjesloop.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183549509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat wordt het grote moment? Linschoterloop?

Misschien ga ik zondag ook maar eens proberen van mijn wedstrijdangst af te komen, gewoon zonder verwachtingen kijken waar ik sta, op de Kopjesloop.
De Kerstloop in Dronten. Speciaal een parcours gekozen met 2 rondjes, zodat de haar in ieder geval halverwege uit kan stappen. ;)

Mocht je inderdaad gaan lopen, dan alvast veel succes. Lopen zonder verwachtingen is ook wel lekker.
pi_183549570
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Daar ben je haas voor om dat onder controle te hebben. :P
Ja, bedankt hè... nu voel ík druk. :(
  woensdag 5 december 2018 @ 15:47:00 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183551004
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:17 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ja, bedankt hè... nu voel ík druk. :(
Voelde je die niet dan? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183556977
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 15:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Voelde je die niet dan? :o
Nog niet zoveel als nu...
pi_183603922
Ik heb volgende week een training in mijn schema staan waar ik geen chocolade van kan maken.
- Warm up, 10 minutes.
- Run in Z4, threshold pace, 7 minutes.
- Run in Z4, 10K pace, 3 minutes.
- Recovery jog, 3 minutes.
- Repeat 3 times.
- Cool down, 5 to 10 minutes

wat is het verschil tussen threshold en 10k pace?
pi_183604537
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 12:51 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb volgende week een training in mijn schema staan waar ik geen chocolade van kan maken.
- Warm up, 10 minutes.
- Run in Z4, threshold pace, 7 minutes.
- Run in Z4, 10K pace, 3 minutes.
- Recovery jog, 3 minutes.
- Repeat 3 times.
- Cool down, 5 to 10 minutes

wat is het verschil tussen threshold en 10k pace?
Goede vraag. Ik zou het logisch vinden als met 10k een hogere snelheid bedoeld wordt dan de treshold pace. Z4 zal wel een bereik hebben van 10 hartslagen. Dus de eerste Z4 is op aan de onderkant van je Z4 en de tweede dicht tegen Z5 aan.

Je zou een tempo op je anaerobe drempel circa een uur moeten kunnen volhouden, maar wat als je 10k langer dan een uur duurt?
pi_183606192
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 13:32 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik zou het logisch vinden als met 10k een hogere snelheid bedoeld wordt dan de treshold pace. Z4 zal wel een bereik hebben van 10 hartslagen. Dus de eerste Z4 is op aan de onderkant van je Z4 en de tweede dicht tegen Z5 aan.

Je zou een tempo op je anaerobe drempel circa een uur moeten kunnen volhouden, maar wat als je 10k langer dan een uur duurt?
Duidelijk! Kijken of dit gaat lukken.
Morgen eerst maar eens een herstelloopje doen in een lage hartslag.
pi_183624199
Zo, ik ben over mijn wedstrijdangst heen denk ik :) De laagdrempelige kopjesloop gedaan, 100 deelnemers totaal over 3 afstanden en geen chips of tijdmatten.. Ik had mijn horloge maar dubbel en dwars afgeplakt met sporttape, omdat ik toch niet wist wat ik kon en echt op gevoel wilde lopen. Dat ging eigenlijk heel lekker! Geen negatieve gedachten gehad onderweg, achteraf zie ik dat ik de 4e km wel wat ingezakt ben maar GPS was ook niet heel nauwkeurig, en de laatste km kon ik mooi weer versnellen. Lekker gebattled met wat mannen en in winderige omstandigheden 20.36 gelopen, terwijl ik met 22 minuten al dacht tevreden te zullen zijn. Hopelijk is hiermee de weg omhoog weer definitief ingezet! :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 9 december 2018 @ 14:40:59 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183624307
Goed bezig!! Mooi ook van het afplakken van je horloge :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183657332
Gisteravond mijn training threshold en 10 km tempo z4 ondernomen. Het viel niet mee. Ik kwam door mijn verkoudheid niet in de hoge regionen van z4. Ook de adembenemende tegenwind hielp daarbij niet mee.
Wel lekker gelopen. (en daar gaat het uiteindelijk om). *O*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 december 2018 @ 18:48:50 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183666399
Vandaag eens wat anders gedaan, wat ik nog nooit eerder had gedaan: 1 kilometer hardlopen, 3 minuten wandelen en dat dan vijf keer. In principe was mijn doel om elke kilometer onder de vijf minuten te lopen, met wel als belangrijkste 'ding' dat ik vooral geen kniepijn wilde voelen en ook gelijk zou stoppen als dat wel op begon te komen.

Knie niet gevoeld, en alle kilometers onder de vijf minuten:

4:52
4:32
4:29
4:37
4:12 (wel goed dood na afloop)

Daarna ging het wel een beetje fout: ik wilde na nog eens drie minuten wandelen het laatste stukje naar huis (grofweg een kilometer) heel rustig joggen, maar na een dikke minuut begonnen m'n bovenbeenspieren wat samen te trekken (waardoor ik mijn benen steeds minder kon buigen) en ineens schoot echt vól de kramp erin, beide benen tegelijk -O-

Ik heb denk ik vijf minuten lang voorovergebogen langs de kant van de weg gestaan, want ook maar iets overeind komen ging echt niet (terwijl door die houding ondertussen het melkzuurgevoel in alle andere spieren verzamelde), m'n benen stonden compleet vast. Uiteindelijk werd het gelukkig iets minder, kon ik heel voorzichtig weer wat stapjes zetten wat vrij snel overging in normaal wandelen.

Gewoon pech, of kan het komen door te weinig opwarmen, ook al had ik inmiddels ruim een half uur 1km/3min gedaan waarbij ik echt totaal nergens last van had behalve uiteraard gewoon moe worden? Voordeel is wel dat ik nu in elk geval weet hoe het voelt voor de kramp er daar in schiet en ik de volgende keer dus op tijd stop.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183667661
Waarschijnlijk gewoon te diep gegaan en weinig ervaring daarmee op lichamelijk vlak.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:31:33 #20
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183668662
Net de film 'De Marathon' gekeken. Nu nog meer zin in Rotterdam _O- voor degene die hem nog niet hebben gezien: kijken! Voor degene die hem al wel hadden gezien: Waarom hebben jullie mij hier niet op gewezen? :(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:32:24 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183668688
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon pech, of [...]
Teveel te snel willen en visa versa :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 20:46:10 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_183669033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef Maraca het volgende:
Net de film 'De Marathon' gekeken. Nu nog meer zin in Rotterdam _O- voor degene die hem nog niet hebben gezien: kijken! Voor degene die hem al wel hadden gezien: Waarom hebben jullie mij hier niet op gewezen? :(
De Marathon O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:56:17 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183669239
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:31 schreef Maraca het volgende:
Net de film 'De Marathon' gekeken. Nu nog meer zin in Rotterdam _O- voor degene die hem nog niet hebben gezien: kijken! Voor degene die hem al wel hadden gezien: Waarom hebben jullie mij hier niet op gewezen? :(
Dan had je de laatste paar jaar ff mee moeten lezen ;)
F means you're fucked
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:18:47 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183669793
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan had je de laatste paar jaar ff mee moeten lezen ;)
Toen zat ik 5 minuten bij te komen van 30 seconden hardlopen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 21:20:31 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_183669837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Toen zat ik 5 minuten bij te komen van 30 seconden hardlopen :+
Net als de jongens van Hoessein Occasions :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:21:27 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183669864
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Net als de jongens van Hoessein Occasions :Y
Moest zo hard lachen toen ze het eerste rondje gingen rennen _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 21:22:53 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_183669899
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Moest zo hard lachen toen ze het eerste rondje gingen rennen _O-
Ik heb m toen nog in de bioscoop gezien. Priceless, die hele film :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183670461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag eens wat anders gedaan, wat ik nog nooit eerder had gedaan: 1 kilometer hardlopen, 3 minuten wandelen en dat dan vijf keer. In principe was mijn doel om elke kilometer onder de vijf minuten te lopen, met wel als belangrijkste 'ding' dat ik vooral geen kniepijn wilde voelen en ook gelijk zou stoppen als dat wel op begon te komen.

Knie niet gevoeld, en alle kilometers onder de vijf minuten:

4:52
4:32
4:29
4:37
4:12 (wel goed dood na afloop)

Daarna ging het wel een beetje fout: ik wilde na nog eens drie minuten wandelen het laatste stukje naar huis (grofweg een kilometer) heel rustig joggen, maar na een dikke minuut begonnen m'n bovenbeenspieren wat samen te trekken (waardoor ik mijn benen steeds minder kon buigen) en ineens schoot echt vól de kramp erin, beide benen tegelijk -O-

Ik heb denk ik vijf minuten lang voorovergebogen langs de kant van de weg gestaan, want ook maar iets overeind komen ging echt niet (terwijl door die houding ondertussen het melkzuurgevoel in alle andere spieren verzamelde), m'n benen stonden compleet vast. Uiteindelijk werd het gelukkig iets minder, kon ik heel voorzichtig weer wat stapjes zetten wat vrij snel overging in normaal wandelen.

Gewoon pech, of kan het komen door te weinig opwarmen, ook al had ik inmiddels ruim een half uur 1km/3min gedaan waarbij ik echt totaal nergens last van had behalve uiteraard gewoon moe worden? Voordeel is wel dat ik nu in elk geval weet hoe het voelt voor de kramp er daar in schiet en ik de volgende keer dus op tijd stop.
Ik denk dat deze tempo's te hard zijn voor de tijden die jij nu loopt, de 4.12 in ieder geval. Wat kun je nu ongeveer als je een 10km maximaal zou doen denk je? Dat is ongeveer de snelheid die je in zo'n training zou moeten doen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 december 2018 @ 21:50:21 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183670564
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat deze tempo's te hard zijn voor de tijden die jij nu loopt, de 4.12 in ieder geval. Wat kun je nu ongeveer als je een 10km maximaal zou doen denk je? Dat is ongeveer de snelheid die je in zo'n training zou moeten doen..
Dan zou ik (denk ik) uitkomen op gemiddeld zo'n 5:10 per kilometer. Dan is het idee van vandaag an sich niet verkeerd denk ik, maar moet ik volgende keer vooral veel beter proberen om op het tempo te letten (niet rustig, maar ook niet té hard zoals ik vandaag eigenlijk wel deed). Rond de 12km/h blijven lopen zou dan prima moeten zijn?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183670587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dan zou ik (denk ik) uitkomen op gemiddeld zo'n 5:10 per kilometer. Dan is het idee van vandaag an sich niet verkeerd denk ik, maar moet ik volgende keer vooral veel beter proberen om op het tempo te letten (niet rustig, maar ook niet té hard zoals ik vandaag eigenlijk wel deed). Rond de 12km/h blijven lopen zou dan prima moeten zijn?
Ja lijkt me prima! Als je deze 5x1km tijden kunt lopen kun je denk ik wel iets harder dan 51 minuten op de 10km, maar ik zou eens beginnen met de intervallen op 4.50-5.00/km doen ja. Ik deed vandaag ook 5x1km en wij hadden ongeveer 90 seconden rust, daarbinnen moet je wel weer hersteld zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 december 2018 @ 21:55:23 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183670667
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja lijkt me prima! Als je deze 5x1km tijden kunt lopen kun je denk ik wel iets harder dan 51 minuten op de 10km, maar ik zou eens beginnen met de intervallen op 4.50-5.00/km doen ja. Ik deed vandaag ook 5x1km en wij hadden ongeveer 90 seconden rust, daarbinnen moet je wel weer hersteld zijn.
Ja het is nog even spelen ook met die intervallen wat wandelen/rust betreft, dit was de eerste keer dat ik het zo deed en ik had eigenlijk na twee minuten wel het idee dat ik wel weer verder zou kunen.

Ik begin langzaam over te stappen van 3/4x hometrainer + 1x hardlopen naar 2x hometrainer + 2x hardlopen in de week, misschien dat ik dan bijvoorbeeld één keer zoiets als vandaag (maar wat meer binnen de perken :+ ) kan doen, en één keer gewoon wat rustiger één stuk hardlopen. Ongeveer dan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183671580
Als dit je eerste keer intervallen zijn zou ik een kleinere afstand nemen. 200 of 400 meter. Puur om tempo gevoel te leren aanvoelen waarbij je zo hard gaat dat het nog ontspannen aanvoelt. Zou die kilometers even lekker laten voor wat ze zijn todat je die kortere intervallen onder de knie hebt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_183685490
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb m toen nog in de bioscoop gezien. Priceless, die hele film :D
De musical was ook heel leuk!

Ik heb m'n zorgpas afgestoft en mag morgen naar de fysio. Voor het eerst in jaren weer een hardnekkig pijntje aan m'n voet. Zondag halverwege de cross uit moeten stappen, en nu voelt het nog steeds niet helemaal jofel. Ik ging net weer een beetje lekker -O-
pi_183697055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 17:54 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

De musical was ook heel leuk!

Ik heb m'n zorgpas afgestoft en mag morgen naar de fysio. Voor het eerst in jaren weer een hardnekkig pijntje aan m'n voet. Zondag halverwege de cross uit moeten stappen, en nu voelt het nog steeds niet helemaal jofel. Ik ging net weer een beetje lekker -O-
Balen Hats! Hopelijk valt het mee. -O-
pi_183697065
Leermomentje: goede schoenen meenemen voor als de baan glad is :P . Ik heb voor het eerst een baanwedstrijd gedaan, maar dat was nog een hele uitdaging. Ik kwam er tijdens het inlopen achter dat het op de schoenen die ik meehad (crossers zonder spijkertjes) net schaatsen was. En aangezien ik geen ander paar meehad, heb ik uit nood maar op mijn kantoorschoenen gelopen. Dat zijn wel hardloopschoenen maar ik was er toch niet helemaal op ingesteld. En zelfs met dat paar was het bij iedere afzet glibberen. Dat was wel een beetje jammer, maar het is zeker voor herhaling vatbaar :) . Ik denk dat ik dit erin ga houden als maandelijks meetmoment.
  donderdag 13 december 2018 @ 09:00:46 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183697512
Ik kwam net deze tegen en hij sprak me om de een of andere reden bijzonder aan :+ :

https://www.omroepwest.nl(...)en-oplossing-gezocht

quote:
Darmklachten na het hardlopen? Er wordt naar een oplossing gezocht
LEIDEN - Buikpijn, diarree, bloed bij de ontlasting of tijdens het hardlopen ineens moeten poepen: het zijn allemaal klachten die bij veel duursporters bekend zijn. De Hogeschool Leiden gaat onderzoek doen naar de oorzaak en hoopt zelfs met een oplossing te komen.

Wielrenfans herinneren zich wellicht nog hoe Tom Dumoulin tijdens de Giro van 2017 de berm in dook om zijn behoefte te kunnen doen. Met de studie 'With a little help from my friends' willen onderzoekers van de Hogeschool Leiden kijken of er een oplossing voor dit probleem is.

'Veel mensen hebben last van hun darmen na het hardlopen. Dat komt doordat het bloed anders wordt verdeeld door het lichaam en daar hebben veel organen last van', vertelt Dionne Noordhof van de Hogeschool Leiden. In het najaar van 2019 moet er naar aanleiding van de studie meer duidelijkheid zijn over de klachten. Een vervolgonderzoek kan vervolgens een oplossing bieden in de vorm van een pil of dieetadvies.
Darmklachten bij duursporten al langer bekend
Noordhof: 'We willen onderzoeken of de samenstelling van darmmicrobiota (een combinatie van gist en bacteriën in je maag) gerelateerd is aan het krijgen van maag- en darmklachten tijdens of na het hardlopen. Het onderzoek komt nu in een stroomversnelling omdat de technieken die je nodig hebt om dit te onderzoeken steeds goedkoper en dus toegangkelijker worden.'

Benodigdheden voor het onderzoek: minstens tachtig mannen tussen de 18 en 45 jaar die drie maanden lang deelnemen aan het onderzoek door een trainingsdagboek bij te houden, een vragenlijst in te vullen en driemaal per week een beetje poep in te leveren. Voor de deelnemers wordt bovendien van alles georganiseerd als dank.
Nu maar hopen dat ze genoeg deelnemers gaan vinden...ik ben in ieder geval niet van plan om mijn poep op te sturen
F means you're fucked
  Forum Admin donderdag 13 december 2018 @ 09:16:26 #37
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183697642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:00 schreef YUR het volgende:
Ik kwam net deze tegen en hij sprak me om de een of andere reden bijzonder aan :+ :

https://www.omroepwest.nl(...)en-oplossing-gezocht

[..]

Nu maar hopen dat ze genoeg deelnemers gaan vinden...ik ben in ieder geval niet van plan om mijn poep op te sturen
Op het poep inleveren na leek het mij ook wel leuk :)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 09:19:41 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_183697689
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:00 schreef YUR het volgende:
Ik kwam net deze tegen en hij sprak me om de een of andere reden bijzonder aan :+ :

https://www.omroepwest.nl(...)en-oplossing-gezocht

[..]

Nu maar hopen dat ze genoeg deelnemers gaan vinden...ik ben in ieder geval niet van plan om mijn poep op te sturen
:D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183698923
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 09:00 schreef YUR het volgende:
Ik kwam net deze tegen en hij sprak me om de een of andere reden bijzonder aan :+ :

https://www.omroepwest.nl(...)en-oplossing-gezocht

[..]

Nu maar hopen dat ze genoeg deelnemers gaan vinden...ik ben in ieder geval niet van plan om mijn poep op te sturen
gewoon zo plannen dat je tijdens je rondje hardlopen langs de Hogeschool komt, hoef je ook niks op te sturen......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_183703923
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:45 schreef ser het volgende:

[..]

gewoon zo plannen dat je tijdens je rondje hardlopen langs de Hogeschool komt, hoef je ook niks op te sturen......
Worden wel erg grote rondjes dan.
pi_183704139
Oepsie, vanochtend zo lekker tegen de wind in lopen beuken op het strand dat ik me toch heb ingeschreven voor Egmond O-) Wel de kwart, eens kijken of die strandopgangen daar echt zo hels zijn als iedereen zegt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 13 december 2018 @ 14:49:54 #42
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183704232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Oepsie, vanochtend zo lekker tegen de wind in lopen beuken op het strand dat ik me toch heb ingeschreven voor Egmond O-) Wel de kwart, eens kijken of die strandopgangen daar echt zo hels zijn als iedereen zegt..
De kriebels zijn dus weer terug :+ :P

Zat zelf te kijken naar een strandrun in IJmuiden, maar dat is een GPS-run en er is geen verzorging onderweg :? Dat laatste kan ik zelf nog wel fixen, maar zo'n GPS-run lijkt me helemaal niks.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183704307
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

De kriebels zijn dus weer terug :+ :P

Zat zelf te kijken naar een strandrun in IJmuiden, maar dat is een GPS-run en er is geen verzorging onderweg :? Dat laatste kan ik zelf nog wel fixen, maar zo'n GPS-run lijkt me helemaal niks.
Ja, en vooral de wedstrijdangst is weg! Wedstrijden zijn eigenlijk gewoon heel leuk en zeker de voorjaarsklassiekers. Heeft die kneiterige Kopjesloop in de regen dat besef toch mooi teruggebracht.

Wat is dat, dat je zelf de weg moet zoeken? Lijkt me op het strand op zich niet zo moeilijk :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 13 december 2018 @ 14:55:37 #44
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183704360
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, en vooral de wedstrijdangst is weg! Wedstrijden zijn eigenlijk gewoon heel leuk en zeker de voorjaarsklassiekers. Heeft die kneiterige Kopjesloop in de regen dat besef toch mooi teruggebracht.

Wat is dat, dat je zelf de weg moet zoeken? Lijkt me op het strand op zich niet zo moeilijk :P
That's the spirit! *O*

En ja, dan krijg je een GPX-bestand en dan moet je het zelf maar uitzoeken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet nu al dat ik ga verdwalen _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183704471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

That's the spirit! *O*

En ja, dan krijg je een GPX-bestand en dan moet je het zelf maar uitzoeken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet nu al dat ik ga verdwalen _O-
Hmm, als je een Garmin Edge hebt of een ander fancy horloge wat kaarten aan kan is het waarschijnlijk heel makkelijk. Op zich ook wel een leuk avontuur, alleen moet je het dan niet voor de snelle tijd doen denk ik :P Staan er ook geen parcourswachters?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 13 december 2018 @ 15:06:18 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183704574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, als je een Garmin Edge hebt of een ander fancy horloge wat kaarten aan kan is het waarschijnlijk heel makkelijk. Op zich ook wel een leuk avontuur, alleen moet je het dan niet voor de snelle tijd doen denk ik :P Staan er ook geen parcourswachters?
Nee, maar als je langer dan een bepaalde periode weg bent en je je niet hebt afgemeld starten ze wel een zoekactie, dat is wel fijn :+

Ga eens kijken wat mijn horloge allemaal kan. Heb wel een knopje navigatie, maar snap er nog weinig van. Gezien de duizend waarschuwingen over hoe gevaarlijk het allemaal wel niet is, ben ik toch geneigd om hieraan deel te nemen :P En een vriend van me woont in de buurt waar ik mag overnachten (start is om 6 uur 's morgens)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183705479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:55 schreef Maraca het volgende:

[..]

That's the spirit! *O*

En ja, dan krijg je een GPX-bestand en dan moet je het zelf maar uitzoeken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet nu al dat ik ga verdwalen _O-
Oh zo te zien is het gewoon een route volgen in Nationaal Park Zuid Kennemerland. Je mag daar toch niet buiten de paden door het duin heen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_183705676
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 14:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

De kriebels zijn dus weer terug :+ :P

Zat zelf te kijken naar een strandrun in IJmuiden, maar dat is een GPS-run en er is geen verzorging onderweg :? Dat laatste kan ik zelf nog wel fixen, maar zo'n GPS-run lijkt me helemaal niks.
Klinkt leuk! Zou ook wel wat voor mij zijn.

Op GPS valt wel mee (in mijn ervaring), moet je misschien vantevoren wat mee oefenen.
Ik zie dat 'ie 25km is; dat is wel wat veel. Zeker als het 23 km onverhard is.

O, en de start is om 06:00... Laat maar.
  donderdag 13 december 2018 @ 16:18:44 #49
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183705838
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Oh zo te zien is het gewoon een route volgen in Nationaal Park Zuid Kennemerland. Je mag daar toch niet buiten de paden door het duin heen.
Dat zou al enorm schelen :D Misschien als ik weer eens in IJmuiden ben even het pad voorverkennen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:10 schreef pijll het volgende:

[..]

Klinkt leuk! Zou ook wel wat voor mij zijn.

Op GPS valt wel mee (in mijn ervaring), moet je misschien vantevoren wat mee oefenen.
Ik zie dat 'ie 25km is; dat is wel wat veel. Zeker als het 23 km onverhard is.

O, en de start is om 06:00... Laat maar.
Ze hebben ook een 10km versie die om 7:00 start :P Maar doe gezellig mee met de 25km versie! Doen we hem samen O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183705881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat zou al enorm schelen :D Misschien als ik weer eens in IJmuiden ben even het pad voorverkennen.

[..]

Ze hebben ook een 10km versie die om 7:00 start :P Maar doe gezellig mee met de 25km versie! Doen we hem samen O+
Hoe heet die loop?
Is wel een supermooie omgeving daar (zolang je maar niet richting IJmuiden kijkt)
Doe er zelf ook geregeld een (lange) duurloop
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 13 december 2018 @ 16:22:09 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183705898
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hoe heet die loop?
Is wel een supermooie omgeving daar (zolang je maar niet richting IJmuiden kijkt)
Doe er zelf ook geregeld een (lange) duurloop
Pierewaai trail :)

https://pierewaaitrail.nl/
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183705901
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ze hebben ook een 10km versie die om 7:00 start :P Maar doe gezellig mee met de 25km versie! Doen we hem samen O+
Een van mijn goede voornemens voor 2019 is om minder vaak voor dag en dauw op te staan om te gaan hardlopen dan in 2018, dus helaas...

Maar veel plezier!
  donderdag 13 december 2018 @ 16:23:06 #53
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183705918
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Een van mijn goede voornemens voor 2019 is om minder vaak voor dag en dauw op te staan om te gaan hardlopen dan in 2018, dus helaas...

Maar veel plezier!
Goede voornemens horen toch... goed te zijn? :o :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183705990
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Pierewaai trail :)

https://pierewaaitrail.nl/
Thanks! ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 13 december 2018 @ 16:31:02 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183706077
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Thanks! ^O^
Gaan we het doen? :+ :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 13 december 2018 @ 16:31:29 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183706088
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Gaan we het doen? :+ :P
Wat is dat nou voor oneerbaar voorstel dan
F means you're fucked
  donderdag 13 december 2018 @ 16:32:36 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183706110
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor oneerbaar voorstel dan
Sorry, dat had een DM moeten zijn :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183706347
* Kapt-Ruigbaard DM in de gaten houd...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_183706383
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Gaan we het doen? :+ :P
Denk het niet.
Wil al gas gaan geven 10 februari in Groet uit Schoorl op de 30 kilometer. En 3 februari een 5 of 10 km in het Twiske
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_183706436
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Denk het niet.
Wil al gas gaan geven 10 februari in Groet uit Schoorl op de 30 kilometer.
Het een sluit het ander niet uit :)
Zo'n trail doe je niet op volle snelheid.

De 30 in Schoorl wil ik ook nog eens doen. Daar liep ik in 2006 mijn eerste HM; ik gebruik de handdoek nog steeds.
pi_183706558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:50 schreef pijll het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit :)
Zo'n trail doe je niet op volle snelheid.
Dat is helemaal waar. :) maar ik ben ook slecht in inhouden als het erop aan komt :+

quote:
De 30 in Schoorl wil ik ook nog eens doen. Daar liep ik in 2006 mijn eerste HM; ik gebruik de handdoek nog steeds.
Ben daar begonnen met de 10, vorig jaar de 30 in training richting Rotterdam. Dit jaar weer de 30 doen al twijfel ik nog wel over welke voorjaarsmarathon in wil lopen. Die handdoeken zijn wel van een goede kwaliteit ja. ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 13 december 2018 @ 16:59:57 #62
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183706623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Denk het niet.
Wil al gas gaan geven 10 februari in Groet uit Schoorl op de 30 kilometer. En 3 februari een 5 of 10 km in het Twiske
;(

Gewoon binnen 10 minuten afgewezen door 2 mannen. Lijkt Tinder wel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 13 december 2018 @ 17:23:34 #63
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183707091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

;(

Gewoon binnen 10 minuten afgewezen door 2 mannen. Lijkt Tinder wel
Ik heb nog nooit afwijzingen gehad op Tinder
F means you're fucked
pi_183707167
Oh maar dat is gewoon op gpx lopen net als de UTrechtse heuvelrug trail, dat is niet zo ingewikkeld.
pi_183707183
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit afwijzingen gehad op Tinder
En op grinder ook niet. :P
pi_183707222
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Oh maar dat is gewoon op gpx lopen net als de UTrechtse heuvelrug trail, dat is niet zo ingewikkeld.
UHT, die moet ik ook nog eens doen. Weet je toevallig wanneer het UHT-seizoen is?
  donderdag 13 december 2018 @ 17:35:49 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183707276
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Oh maar dat is gewoon op gpx lopen net als de UTrechtse heuvelrug trail, dat is niet zo ingewikkeld.
Die is ook wel vet :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183707288
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:32 schreef pijll het volgende:

[..]

UHT, die moet ik ook nog eens doen. Weet je toevallig wanneer het UHT-seizoen is?
Die is er dit jaar niet. Dit jaar is het de eer aan de Dieren - Arnhem trail. Ook zeker een aanrader. Ga de UHT volgend jaar in de eerstedrie maanden van het jaar zeker weer lopen.
  donderdag 13 december 2018 @ 17:45:19 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183707461
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En op grinder ook niet. :P
Daar inderdaad ook niet :D
F means you're fucked
pi_183708130
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die is ook wel vet :o
En niet om 6 uur :)
  donderdag 13 december 2018 @ 18:23:28 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183708158
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:21 schreef pijll het volgende:

[..]

En niet om 6 uur :)
Maar wel pas op 6 oktober
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183708425
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar wel pas op 6 oktober
Dat is een andere, de Devil’s Trail Utrechtse Heuvelrug. Ook erg leuk.

Maar de UHT is een trail die je op ieder moment kan doen. Je maakt vooraf een selfie met de stationsklok van Driebergen, en achteraf een op station Rhenen, en dan kom je in het klassement.

Behalve dit jaar dus. Maar het gpx-bestand met de route hebben we natuurlijk nog.
pi_183708749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ga eens kijken wat mijn horloge allemaal kan. Heb wel een knopje navigatie, maar snap er nog weinig van. Gezien de duizend waarschuwingen over hoe gevaarlijk het allemaal wel niet is, ben ik toch geneigd om hieraan deel te nemen :P En een vriend van me woont in de buurt waar ik mag overnachten (start is om 6 uur 's morgens)
Als de navigatie net zo werkt als op de 935 is dat prima te doen. :Y
pi_183708775
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 16:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Sorry, dat had een DM moeten zijn :@
Hé, ga je nou al vreemd? :(
pi_183708838
Ik mag gewoon lopen van de fysio, alleen zolang ik last heb niet onverhard. Nooit gedacht dat ik dat ooit jammer zou vinden :+

Fysio vermoedt dat de botjes in m'n voet niet meer helemaal op de goede plek zitten, waardoor de boel pijnlijk, stijf en instabiel is en specifieke bewegingen nare steken opleveren. Ik had dit seizoen nog wel 2 of 3 crossjes op de planning staan, dus het zou mooi zijn als ie het een beetje snel weet te verhelpen. Wel mogen rennen is in ieder geval wel heel fijn *O*
pi_183708841
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Die is er dit jaar niet. Dit jaar is het de eer aan de Dieren - Arnhem trail. Ook zeker een aanrader. Ga de UHT volgend jaar in de eerstedrie maanden van het jaar zeker weer lopen.
Beide zijn inderdaad aanraders. Ik wil best weer mee als schildpad. Kost je wel een goede eindklassering.
pi_183709817
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:56 schreef McTwente het volgende:

[..]

Beide zijn inderdaad aanraders. Ik wil best weer mee als schildpad. Kost je wel een goede eindklassering.
Mee met welke? En de tijd boeit toch niet.
  donderdag 13 december 2018 @ 20:09:36 #78
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_183710696
afgelopen jaar's promo...maar morgen is het weer tijd voor de wereld's langste 24 uur.

'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_183711271
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
afgelopen jaar's promo...maar morgen is het weer tijd voor de wereld's langste 24 uur.

24 hr rondjes van 8 kilometer lopen? Gebied ziet er wel mooi uit. ^O^
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 20:34:51 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_183711470
Dat soort ultra's zijn ook wel echt een mentaal dingetje hoor. Is toch niet te doen, die rondjes.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 13 december 2018 @ 20:49:23 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_183712035
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

24 hr rondjes van 8 kilometer lopen? Gebied ziet er wel mooi uit. ^O^
was het maar een rondje, dan viel het nog mee :D 4km de berg op, 4km de berg af..over het zelfde pad, 600 m D+ per keer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 13 december 2018 @ 20:53:47 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183712176
Klinkt als iets waar ik aan mee zou willen doen :Y
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 december 2018 @ 20:54:01 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183712184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat soort ultra's zijn ook wel echt een mentaal dingetje hoor. Is toch niet te doen, die rondjes.
Voor zover 24 uur überhaupt te doen is lijkt zoiets me beter te doen dan in 24 uur van A naar B gaan, hier weet je tenminste wat je kunt verwachten wat parcours betreft :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183712307
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Voor zover 24 uur überhaupt te doen is lijkt zoiets me beter te doen dan in 24 uur van A naar B gaan, hier weet je tenminste wat je kunt verwachten wat parcours betreft :P
Je kan ook elk moment gewoon opgeven het is toch maar hooguit 4 km tot de finish.
pi_183712358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

was het maar een rondje, dan viel het nog mee :D 4km de berg op, 4km de berg af..over het zelfde pad, 600 m D+ per keer
:D
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 21:16:16 #86
155227 crew  Guppy
dus
pi_183712968
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 20:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Voor zover 24 uur überhaupt te doen is lijkt zoiets me beter te doen dan in 24 uur van A naar B gaan, hier weet je tenminste wat je kunt verwachten wat parcours betreft :P
Is ook zo! Maar toch. Ik vind het al moeilijk dat triathlons zo vaak rondjes bevatten :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183714752
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 19:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Mee met welke? En de tijd boeit toch niet.
Maakt me niet uit. Beide routes zijn leuk.
  donderdag 13 december 2018 @ 22:41:16 #88
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183715718
Fok!TrailRun O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183719231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:41 schreef Maraca het volgende:
Fok!TrailRun O+
Ga je ook mee?
  vrijdag 14 december 2018 @ 07:55:22 #90
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183719906
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 05:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ga je ook mee?
:Y *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183720055
Ik wil ook mee, maar ik loop dan wel een stukje achter jullie :)
  vrijdag 14 december 2018 @ 08:33:00 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183720168
Ik hoop ook redelijk snel weer zulke tochtjes te kunnen maken. Zit nu weer op 10 minuten aaneengesloten pijnloos hardlopen :s)
F means you're fucked
pi_183720903
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_183720921
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:18 schreef pijll het volgende:
Ik wil ook mee, maar ik loop dan wel een stukje achter jullie :)
Dat is al vier. Fok!meet in de maak. *O*
  Admin vrijdag 14 december 2018 @ 09:47:15 #95
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183720981
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Ja. Het helpt (mij) wel om minder spierklachten te krijgen tijdens het rennen. Al train ik ook wel armen en zo, maar core en benen zijn wel nuttig voor het hardlopen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 14 december 2018 @ 09:47:54 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183720988
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Tegenwoordig wel :Y Crossfit *O*
F means you're fucked
pi_183721116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Nee.
pi_183721222
Probeer wel 2 keer per week in de sportschool een full body workout te doen. En als het weer het toelaat combineer ik oefeningen in een calisthenics park met een rondje lopen.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_183721723
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Een beetje, maar mijn fysiotherapeut zei gisteren: jij bent een vd mensen die al sterker worden als ze naar een gewicht kijken, jij kan elke minuut die je in krachttraining stopt beter in yoga/rekken/ontspanningsoefeningen stoppen. :P Dus dat ga ik nu maar eens proberen.. de spierspanning in rust mag wat lager worden.
Ik denk overigens wel dat dynamische core oefeningen en andere oefeningen met lichaamsgewicht wel voor elke loper nuttig zijn!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183724316
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Ik ben er helemaal mee gestopt en ik ben sindsdien alleen maar sneller gaan lopen. Het zal vast wel helpen maar ik mis het niet.
  vrijdag 14 december 2018 @ 15:33:55 #101
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183726908
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:18 schreef pijll het volgende:
Ik wil ook mee, maar ik loop dan wel een stukje achter jullie :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:43 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat is al vier. Fok!meet in de maak. *O*
Nu nog een datum prikken :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:33 schreef YUR het volgende:
Ik hoop ook redelijk snel weer zulke tochtjes te kunnen maken. Zit nu weer op 10 minuten aaneengesloten pijnloos hardlopen :s)
We zorgen er gewoon voor dat dit een traditie wordt, zodat wanneer je weer op volle kracht kan lopen je mee kan :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Ik doe naast het hardlopen survival runs, waarbij ook een hoop krachttraining komt kijken. Hoewel ik het deed als alternatief voor gewoon krachttraining heb ik wel het idee dat ik krachttraining moet doen hiernaast :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 14 december 2018 @ 18:17:52 #102
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_183729899
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Ik doe 1x per week BBB en Bodypump. In beiden zit vrij veel coretraining. De bodypump wil ik niet te zwaar maken, anders word ik zelf ook te zwaar.

Ben trouwens nog wel een beetje in shock dat ik vandaag mijn PR op de 5km ineens met 35 seconden verbeter ten opzichte van 3 weken geleden.... waar komt dat nou ineens vandaan? :)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 14-12-2018 18:48:49 ]
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 21:17:07 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_183733431
Ik ben inmiddels geveld door een verkoudheid des doods :') niet erg genoeg om ziek thuis te zien, wel erg genoeg om niet te kunnen sporten.

Dus ach, dan maar eens terugblikken op 2018, want voor mij zit het er qua wedstrijden wel op. Dit jaar heb ik 14 medailles binnen kunnen hengelen.

• De Safari Run dit jaar was flink te kort door lolbroeken die de parcoursbordjes hadden verzet. Erg jammer van deze mooie wedstrijd.
• De Midwintermarathon ging erg lekker, en met 8km m'n langste van dit jaar.
• Samen met een stel Fok!kers deed ik de tamelijk epische Stevensloop en ik kreeg er zelfs de IJzig-badge voor van Garmin. Volgende mij waaide het ook nog.
• De Sprint Triathlon in Deventer was een erg natte bedoeling en niet alleen in het zwembad. Het regende heel erg hard en de modder zat tot achter m'n kiezen.
• Samen met McTwente deed ik de Ronde van Nijmegen en het was onze eerste fiets-dinges. Die begon heerlijk en eindigde drijfnat. Gelukkig mochten we douchen bij Wyccie O+
• In Rotterdam deed ik de Triathlon 010, de eerste uit de serie. Erg leuke wedstrijd, in en rond de roeibaan daar.
• Vervolgens de Triathlon in Nijmegen, wat een draak van een wedstrijd blijft dat. Wie doet er nou een 180 graden keerpunt in een fietsparcours?? En dat je die dan 4x moet doen :(
• Daarna de Triathlon in Zeewolde. Zwemmen in de haven, fietsen door de eindeloze polders en lopen over de dijk. Verrassend leuke wedstrijd toch!
• De Triathlon in Doetinchem viel midden in de eindeloze zomer van 2018. Bloody hot tijdens het looprondje :X
• Tijdens de Bridge to Bridge valt me altijd weer op dat 5km hardlopen véél makkelijker is wanneer je niet eerst gaat zwemmen en fietsen :D
• De laatste triathlon was in Nijmegen, de 024, ook onderdeel van de serie.
• De Posbankloop was weer ouderwets gezellig, samen met Bos81 ook nog even staan kijken bij de kidsruns en zelf heel lekker gelopen.
• Een van de mooiste wedstrijden die ik elk jaar doe, is de Zevenheuvelennacht. Mooie wedstrijd in het donker met een prachtige entourage.
• Met de traditionele Montferlandrun sloot ik de wedstrijden weer af. Hele leuke wedstrijd, dit keer een kletsnatte editie, ik had geen droge draad meer aan m'n lijf :D

Los van die wedstrijden deed ik nog een flink aantal andere loopjes, triathlons en een zwemtocht. Al met al was 2018 voor mij een geslaagd jaar :)

De bling van dit jaar:



[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 29-12-2018 11:23:52 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 14 december 2018 @ 21:39:24 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183733899
Aaah, mooie bling Gups!

Mijn jaaroverzicht is lekker beknopt. Wat een stom hardloopjaar was dit. Ik mis het nog steeds verschrikkelijk. Positief: ik heb op 7 jan een hardloopdate staan. Gaan met collega's een half-uurtje-hobbelen-na-het-werk initiëren. Wie weet kan het weer ergens toe gaan leiden.

Nog meeuwen makrelen lopers voor morgen?
pi_183735046
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben inmiddels geveld door een verkoudheid des doods :') niet erg genoeg om ziek thuis te zien, wel erg genoeg om niet te kunnen sporten.

Dus ach, dan maar eens terugblikken op 2018, want voor mij zit het er qua wedstrijden wel op. Dit jaar heb ik 14 medailles binnen kunnen hengelen.
...
Is wel erg vroeg, Gup. Ik moet dit jaar nog minstens twee wedstrijden :)
Over twee weken reageer ik wel inhoudelijk op deze mooie lijst!
pi_183735082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 08:33 schreef YUR het volgende:
Ik hoop ook redelijk snel weer zulke tochtjes te kunnen maken. Zit nu weer op 10 minuten aaneengesloten pijnloos hardlopen :s)
Als jij meegaat, ga ik ook mee, al was het alleen maar om je schoenen uit de modder te trekken :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:43:11 #107
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183735217
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Als jij meegaat, ga ik ook mee, al was het alleen maar om je schoenen uit de modder te trekken :D
Dat klinkt als een plan :D
F means you're fucked
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:11:57 #108
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_183735897
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
JAAAA
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 15 december 2018 @ 07:20:04 #109
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183740298
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben inmiddels geveld door een verkoudheid des doods :') niet erg genoeg om ziek thuis te zien, wel erg genoeg om niet te kunnen sporten.

Dus ach, dan maar eens terugblikken op 2018, want voor mij zit het er qua wedstrijden wel op. Dit jaar heb ik 14 medailles binnen kunnen hengelen.

• De Safari Run dit jaar was flink te kort door lolbroeken die de parcoursbordjes hadden verzet. Erg jammer van deze mooie wedstrijd.
• De Midwintermarathon ging erg lekker, en met 8km m'n langste van dit jaar.
• Samen met een stel Fok!kers deed ik de tamelijk epische Stevensloop en ik kreeg er zelfs de IJzig-badge voor van Garmin. Volgende mij waaide het ook nog.
• De Sprint Triathlon in Deventer was een erg natte bedoeling en niet alleen in het zwembad. Het regende heel erg hard en de modder zat tot achter m'n kiezen.
• Samen met McTwente deed ik de Ronde van Nijmegen en het was onze eerste fiets-dinges. Die begon heerlijk en eindigde drijfnat. Gelukkig mochten we douchen bij Wyccie O+
• In Rotterdam deed ik de Triathlon 010, de eerste uit de serie. Erg leuke wedstrijd, in en rond de roeibaan daar.
• Vervolgens de Triathlon in Nijmegen, wat een draak van een wedstrijd blijft dat. Wie doet er nou een 180 graden keerpunt in een fietsparcours?? En dat je die dan 4x moet doen :(
• Daarna de Triathlon in Zeewolde. Zwemmen in de haven, fietsen door de eindeloze polders en lopen over de dijk. Verrassend leuke wedstrijd toch!
• De Triathlon in Doetinchem viel midden in de eindeloze zomer van 2018. Bloody hot tijdens het looprondje :X
• Tijdens de Bridge to Bridge valt me altijd weer op dat 5km hardlopen véél makkelijker is wanneer je niet eerst gaat zwemmen en fietsen :D
• De laatste triathlon was in Nijmegen, de 024, ook onderdeel van de serie.
• De Posbankloop was weer ouderwets gezellig, samen met Bos81 ook nog even staan kijken bij de kidsruns en zelf heel lekker gelopen.
• Een van de mooiste wedstrijden die ik elk jaar doe, is de Zevenheuvelennacht. Mooie wedstrijd in het donker met een prachtige entourage.
• Met de traditionele Montferlandrun sloot ik de wedstrijden weer af. Hele leuke wedstrijd, dit keer een kletsnatte editie, ik had geen droge draad meer aan m'n lijf :D

Los van die wedstrijden deed ik nog een flink aantal andere loopjes, triathlons en een zwemtocht. Al met al was 2018 voor mij een geslaagd jaar :)

De bling van dit jaar:

[ afbeelding ]
_O_ mooie samenvatting van een geslaagd jaar.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 08:34:02 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_183740434
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:32 schreef pijll het volgende:

[..]

Is wel erg vroeg, Gup. Ik moet dit jaar nog minstens twee wedstrijden :)
Over twee weken reageer ik wel inhoudelijk op deze mooie lijst!
Maar ik ben zo verkouden als een hond, ik kom al zeker een week niet door de neck check ;(
Ik wacht je reactie met belangstelling af! :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:39 schreef Quoi het volgende:
Aaah, mooie bling Gups!

Mijn jaaroverzicht is lekker beknopt. Wat een stom hardloopjaar was dit. Ik mis het nog steeds verschrikkelijk. Positief: ik heb op 7 jan een hardloopdate staan. Gaan met collega's een half-uurtje-hobbelen-na-het-werk initiëren. Wie weet kan het weer ergens toe gaan leiden.

Nog meeuwen makrelen lopers voor morgen?
Ik hoop dat je na-het-werk-met-collega’s-hobbel leuk is! Inderdaad, misschien kan dat iets moois worden :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 15 december 2018 @ 11:14:40 #111
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_183741844
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben inmiddels geveld door een verkoudheid des doods :') niet erg genoeg om ziek thuis te zien, wel erg genoeg om niet te kunnen sporten.
Geen verkoudheid des doods hier, maar ben het ook. Gelukkig is het beter aan het gaan, denk dat ik aan het einde van het weekend weer naar een training kan gaan uitkijken.

Veel bling bling trouwens!!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_183743635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 09:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Doen jullie eigenlijk krachttraining naast het hardlopen?
Yep, twee keer in de week CrossFit.

Al doe ik deze week helemaal niks, wegens geen zin.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_183744359
Ik werd zo gelukkig van mijn training vanochtend O+ Blokjes op HM-tempo op een koud maar zonnig (oke en een beetje winderig) zandmotorpad, dat is beter dan kerst!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 15 december 2018 @ 14:47:28 #114
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_183744605
Heeft iemand (in Zuid Holland) nog interesse in een gratis lezing van Kamiel Maase aanstaande maandagavond? Je kunt me dan DM-en 😁
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zaterdag 15 december 2018 @ 22:19:44 #115
155227 crew  Guppy
dus
pi_183753285
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:14 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Geen verkoudheid des doods hier, maar ben het ook. Gelukkig is het beter aan het gaan, denk dat ik aan het einde van het weekend weer naar een training kan gaan uitkijken.

Veel bling bling trouwens!!
Fijn! Ik mis het trainen... vorige week zaterdag voor het laatst gezwommen, de Montferlandrun was m’n laatste hardlooprondje volgens mij en de fiets staat al een week zinloos op de Tacx ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183757134
Gaaf zo al die medailles guppy. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 16 december 2018 @ 05:51:57 #117
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183758753
Sneeuw :( en dat op wedstrijddag :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183758852
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 05:51 schreef Maraca het volgende:
Sneeuw :( en dat op wedstrijddag :'(
relax mc Twente neemt gewoon een sneeuwschuiver mee. :P
  zondag 16 december 2018 @ 08:03:31 #119
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183758936
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 07:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

relax mc Twente neemt gewoon een sneeuwschuiver mee. :P
Volgens zijn haascontract is hij daar wel voor verantwoordelijk :Y
Maar even wat anders. Er gaat een gerucht door Dronten en omstreken dat jij in eigen persoon ook zal deelnemen als 1 van de 10 toppers _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 16 december 2018 @ 09:15:07 #120
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_183759377
Ok, de dame mag dan 28 weken zwanger zijn, dit weekend's Crush the Cargill 24hr gaat bij mij toch de boeken in als de race waarin ik Anne Frost versloeg tijdens de eerste summit van de race 😆
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 16 december 2018 @ 09:15:33 #121
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183759380
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ok, de dame mag dan 28 weken zwanger zijn, dit weekend's Crush the Cargill 24hr gaat bij mij toch de boeken in als de race waarin ik Anne Frost versloeg tijdens de eerste summit van de race 😆
:D
F means you're fucked
pi_183759482
Vandaag een 20k training op de planning staan, gaat het sneeuwen :') zo ga ik die marathon volgend jaar nooit halen natuurlijk
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 16 december 2018 @ 09:27:24 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183759499
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 09:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag een 20k training op de planning staan, gaat het sneeuwen :') zo ga ik die marathon volgend jaar nooit halen natuurlijk
Dat is toch geen reden om niet te gaan? Hup, gaan jij. Tempo aanpassen en genieten ^O^

Ik liep in voorbereiding naar mijn eerste marathon ook bijna alleen maar in sneeuw. Geweldig juist!
F means you're fucked
pi_183759508
De Spijkenisse marathon is vandaag! Vorig jaar was het ook onder 0 en met ijs in de bochten, maar dit lijkt me toch nog wel een tikkie erger.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183759539
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 09:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is toch geen reden om niet te gaan? Hup, gaan jij. Tempo aanpassen en genieten ^O^

Ik liep in voorbereiding naar mijn eerste marathon ook bijna alleen maar in sneeuw. Geweldig juist!
Maar ik ben bang dat ik flink onderuit ga als het zo glad is :')
Het hardlopen an sich is is heerlijk in de sneeuw
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 16 december 2018 @ 09:39:20 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183759596
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 09:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Maar ik ben bang dat ik flink onderuit ga als het zo glad is :')
Het hardlopen an sich is is heerlijk in de sneeuw
https://www.decathlon.nl/(...)uwrackets/_/N-lnggfq Kijkt u eens *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 16 december 2018 @ 09:42:54 #127
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183759640


Kort/Kort in sneeuw O+

Ik bedank er zelf wel vriendelijk voor en ga lang/lang :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183759675
quote:
Ik wist niet dat dit bestond :D
Ik ga straks toch maar eens kijken hoe het gaat als m'n ontbijt een beetje gezakt is :)
Succes trouwens Maraca! *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_183759975
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 08:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Volgens zijn haascontract is hij daar wel voor verantwoordelijk :Y
Maar even wat anders. Er gaat een gerucht door Dronten en omstreken dat jij in eigen persoon ook zal deelnemen als 1 van de 10 toppers _O_
zeker niet als topper, eerder McTwente lastig vallen.
pi_183760173
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 09:42 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

Kort/Kort in sneeuw O+

Ik bedank er zelf wel vriendelijk voor en ga lang/lang :+
Als je maar goed genoeg je best doet, kan kort/kort prima.

Succes vanmiddag!

ik loop mijn wedstrijdje zometeen ook in lang/lang
  zondag 16 december 2018 @ 11:19:04 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183760746
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 09:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dit bestond :D
Ik ga straks toch maar eens kijken hoe het gaat als m'n ontbijt een beetje gezakt is :)
Succes trouwens Maraca! *O*
Bedankt!

quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 10:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

zeker niet als topper, eerder McTwente lastig vallen.
Mijn zegen heb je *O*

quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 10:30 schreef pijll het volgende:

[..]

Als je maar goed genoeg je best doet, kan kort/kort prima.

Succes vanmiddag!

ik loop mijn wedstrijdje zometeen ook in lang/lang
Thnx! Jij ook! :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183760815
Ik lees net dat Marti ten Kate vandaag 60 wordt. Ik vind dat een moment om allemaal even bij stil te staan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_183761686
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2018 11:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik lees net dat Marti ten Kate vandaag 60 wordt. Ik vind dat een moment om allemaal even bij stil te staan.
Als ik dit geweten had, was ik vanmiddag met een zonnebril gaan lopen.

Helaas.

(De zon schijnt hier ook daadwerkelijk!)
  zondag 16 december 2018 @ 18:52:16 #134
319786 JWH_
Mentale wereldreiziger
pi_183769945
Ik lurk af en toe mee hier. Omdat ik hier veel serieuze hardlopers zie die aan veel wedstrijden meedoen vroeg ik me af of jullie mijn vragenlijst zouden in willen vullen? Het betreft een onderzoek die ik in het kader van mijn studie aan de UvA uitvoer. Duurt ongeveer 20 minuutjes. Ik heb zelf mijn twijfels of dit zo mag of dat dit teveel off-topic is. Anders moet een mod mijn berichtje maar aanpassen? Excuus dan alvast.

De link is:
https://uusocsci.au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_3q3JtTlJsuDmpbD

Hartelijk bedankt alvast! Sportieve groet.
  zondag 16 december 2018 @ 20:28:27 #135
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183772021
Over wedstrijden gesproken. Vandaag was dus de Kerstloop Dronten. *O*

Voor mij een loopje dat groots in mijn agenda stond, want niet alleen zou het mijn eerste wedstrijd halve marathon worden, maar ik wilde hem ook perse onder de 2 uur uitlopen én het was tevens het laatste loopje van 2018. Dus al met al moest dit iets speciaals worden. Ik heb de afstand al eens eerder gelopen tijdens een training in april. De tijd die ik toen liep was 2:19 en was ik halfdood, dus er moest wel 'iets' vanaf om sub 2 te lopen.

De afgelopen maanden volop zitten trainen. Dan weer op duurloop, maar ook op snelheid.. dan weer iets langer en iets sneller. Wedstrijd PR's werden verbroken tijdens trainingen en ik kreeg steeds meer energie. Soms weer een beetje tegengehouden door een blessure, waardoor ik uiteindelijk wel mijn schema moest omgooien. Vond dat enorm spannend omdat het aantal trainingen en daarmee kilometers afnam, maar het was dat of weken niet lopen om te herstellen. Dan is de keuze snel gemaakt.

De week van de halve marathon besloten om te taperen. Minder kilometers gemaakt en ben de laatste dagen gaan stapelen. Vooral de dag voor de halve marathon was het lastig om netjes te eten, want het was koud en op de markt waar we liepen stonden heel veel poffertjeskramen. Maar, volgehouden en 's avonds weer kip zitten vreten.

Dan de dag van de halve marathon zelf. Het geschreeuw van lachende en spelende kinderen werd overstemd door mijn 'DAT MEEN JE NIET!?' :( Sneeuw! O jee, en nu? Gelukkig liet de organisatie weten dat het parkoers veilig was en dat alles gewoon doorgaat. Top! Startnummer opgehaald, loopmaatje kwam inmiddels aanrijden en op naar de start!

Bij de start ontmoette ik McTwente en TWC. De hazen helden hadden zich opgeofferd om het tempo aan te geven, waardoor sub 2 haalbaar moest worden. Maar zoals McTwente terecht opmerkte: "je moet het zelf lopen!" En daar ging het startschot...

De eerste kilometers liepen vrij soepel en was het vooral moeilijk om de hazen niet kwijt te raken in de inhalende mensenmassa. Maar dat ging goed. Na ongeveer 7 kilometer kregen een aantal mensen door dat er hazen waren die net onder de 2 uur gingen lopen. Dus die haakten aan :D Vond het in het begin een beetje vervelend, omdat ik het gevoel had dat ik zelf een beetje werd weggedrukt. Maar nadat het steeds meer een vast groepje begon te worden kon ik dat ook loslaten en mij richten op de eindtijd. Mijn horloge zat een beetje tussen de 1:58 en 1:59 te schommelen en het tempo voelde prima aan. Niet te snel, niet te langzaam.. prima vol te houden!

Na ongeveer 17 kilometer kreeg ik het mentaal zwaar.. Ondanks dat het nog maar een paar kilometer was, leek het maar niet af te nemen. Ik begon mezelf maar af te leiden door de songtekst van 'Lose Yourself' van Eminem in mijn hoofd te rappen en 1,2,3 achter elkaar te tellen. Eindelijk was daar het bordje van 20 kilometer.. nog even volhouden. Ondertussen begon ik na te denken wat ik op het einde zou doen.. sprinten? of toch niet.. Heb ik nog energie? Blijkbaar was ik zo in gedachten dat de meters voorbij gingen en TWC riep dat het nog maar 700 meter was tot de finish. Nee, dat is nog te vroeg, dat houd ik niet vol..

De finish kwam meer in zicht en zonder dat ik het zelf echt besefte begon ik te sprinten :o Terwijl de letters 'finish' steeds groter worden hoor ik de commentator mijn naam noemen, maar wat hij verder zegt gaat aan mij voorbij. Op het bord zie ik brutotijd: 1:59:25.. mijn brutotijd is al sub 2 :D Nadat ik zeker weet dat ik voorbij de finish ben gegaan komt de klap. EHBO houdt mij in de gaten, maar heeft al snel door dat ik alleen maar even op adem probeer te komen :') Krijg van verschillende mensen felicitaties, mijn medaille en natuurlijk een loopje om nooit meer te vergeten.

Nettotijd: 1:58:44

Heren, bedankt _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 december 2018 @ 20:33:12 #136
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183772121
Netjes _O_ _O_

Hoe zit dat met bruto/netto bij dat soort gelegenheden? Iedereen heeft een transponder of iets dergelijks die pas begint als je ook daadwerkelijk over de startlijn loopt?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183772261
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Netjes _O_ _O_

Hoe zit dat met bruto/netto bij dat soort gelegenheden? Iedereen heeft een transponder of iets dergelijks die pas begint als je ook daadwerkelijk over de startlijn loopt?
Zit in startnummer verwerkt inderdaad, soort van stripje / plakrand met daarin een (wegwerp) chip. :Y Daardoor kan je na afloop ook netjes je nettotijd terugkijken in de uitslagen.

Nette tijd Maraca, gaaf als je plan zo uitkomt! ^O^ _O_

Ik liep vandaag 6 x 1000m800p, een van mijn favoriete trainingen. Ging heerlijk, het is nu fantastisch weer om te lopen hier. Allemaal rond de 4:30 geklokt en na een goede 13 kilometer tevreden naar huis. Nu even weekje kerstvakantie en 'rust', daarna weer door. :Y)
Jack does it in real time...
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 20:57:09 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_183772675
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Netjes _O_ _O_

Hoe zit dat met bruto/netto bij dat soort gelegenheden? Iedereen heeft een transponder of iets dergelijks die pas begint als je ook daadwerkelijk over de startlijn loopt?
:Y

Zo voorkom je gedrang bij de start. Al heb je altijd mensen die dat niet helemaal snappen.

Goed gedaan Maraca!! _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183772861
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:Y

Zo voorkom je gedrang bij de start. Al heb je altijd mensen die dat niet helemaal snappen.

Goed gedaan Maraca!! _O_
Nouja, podium gaat op brutotijd en je wil ook niet in een smalle bocht achter iemand vastzitten dus dat gedrang op de eerste rij is ook wel weer logisch.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 16 december 2018 @ 21:04:41 #140
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183772875
Petje af Maraca _O_
F means you're fucked
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 21:05:18 #141
155227 crew  Guppy
dus
pi_183772891
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, podium gaat op brutotijd en je wil ook niet in een smalle bocht achter iemand vastzitten dus dat gedrang op de eerste rij is ook wel weer logisch.
Uiteraard. Maar de podium-kandidaten staan uiteraard in het wedstrijdvak vooraan :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 16 december 2018 @ 21:08:05 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183772959
Ik stond vanmiddag een boel clubgenoten aan te moedigen bij een cross in de buurt...over een MTB-parcoursje achter de ijsbaan in Den Haag. Toen begon het echt heel heel hard te kriebelen zeg :{
F means you're fucked
pi_183773331
Ik hing vandaag op de bank/bed wegens lamlendig en geen zin.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_183773398
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 12:21 schreef pijll het volgende:

[..]

Als ik dit geweten had, was ik vanmiddag met een zonnebril gaan lopen.

Helaas.

(De zon schijnt hier ook daadwerkelijk!)
_O_

Mijn doel om de bruggenloop sub 1:15 te lopen is niet gehaald. Halverwege kwam ik door in 36:27, maar in de tweede helft was ik 2,5 minuut langzamer. Ik kwam 7 s tekort. Ik had één keer minder moeten wandelen.

@Maraca: super! Dat zal lekker voelen!
pi_183773411
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2018 11:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik lees net dat Marti ten Kate vandaag 60 wordt. Ik vind dat een moment om allemaal even bij stil te staan.
_O_
pi_183774479
Ik heb ook een wedstrijdje gedaan vandaag: de Mescherbergloop in Eijsden. 300+ hoogtemeters in 16 km, waarvan ik toch zeker meer dan de helft hardlopend heb afgelegd.

De wedstrijd bleek eigenlijk een soort van trail te zijn. Onverharde weggetjes, bospaadjes, en dat alles continu op en neer. En veel spekgladde modder. En een trap tegen een heuvel op waar ik twee keer pauze heb moeten houden.

Maar achteraf was het genieten.
pi_183774511
Knappe tijd voor een 1e HM, Maraca! En complimenten voor de hazen.
pi_183775119
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 22:15 schreef pijll het volgende:
Ik heb ook een wedstrijdje gedaan vandaag: de Mescherbergloop in Eijsden. 300+ hoogtemeters in 16 km, waarvan ik toch zeker meer dan de helft hardlopend heb afgelegd.

De wedstrijd bleek eigenlijk een soort van trail te zijn. Onverharde weggetjes, bospaadjes, en dat alles continu op en neer. En veel spekgladde modder. En een trap tegen een heuvel op waar ik twee keer pauze heb moeten houden.

Maar achteraf was het genieten.
Een klassieker in het diepe zuiden, het is dat ik vanochtend iets anders op de agenda had staan nders was ik ook wel geweest. Overigens was FRSH daar wel aanwezig.
Vooral de afdaling door het plukbos is altijd een heerlijke gladde modderbende :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183775181
Goed gelopen Maraca en Gefeliciteerd met je pr! Ik heb begrepen dat deze sterke prestatie meteen een uitnodiging oplevert om deel uit te maken van het / een van de legendarische Fok! Ekiden team(s) ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport zondag 16 december 2018 @ 22:53:43 #150
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_183775575
Maraca _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_183775580
Zelf startte in klokslag middernacht voor een prachtige 50 miler in Oud-Heverlee, een plaatsje vlakbij Leuven. Waar jullie vanochtend allemaal wakker werden en zagen dat het gesneeuwd had, ben ik in de eerste sneeuwvlokken gestart. Geen idee meer hoelang ik door de sneeuwbuien heb gelopen, maar het was een bijzondere ervaring.
Vooral toen het ophield met sneeuwen en de gevallen sneeuw wat begon te smelten. Heerlijke modderbende werd het.
Ik had er weinig tot geen vertrouwen in, gezien de laatste paar trainingen. Die verliepen volkomen ruk en was ik na 12 tot 20 km al helemaal naar de kloten.
Maar je bent nooit te oud om te leren dus ben ik voor het eerst van mijn leven behoudend gestart. Tot aan de vp op 60 km ging ik heerlijk. Daarna werd het wel wat zwaar... :')
Maar het gevoel dat ik de post bij de 40 km had was onbeschrijfelijk. De vrijwilligers aldaar complimenteerden me daar dat ik er nog heel fris uitzag. Achteraf bleek dat er op die post een heleboel deelnemers gestopt zijn.
Ikzelf voelde me daar bijzonder sterk en wist daar al dat ik deze 'gewoon' ging uitlopen.
Zo geschiedde. Al waren de laatste 19 km een groot glij en wandelfestijn, want matig trainen in aanloop naar een wedstrijd, ongeacht de afstand, daar ga je uiteindelijk de tol voor betalen.
Het ambitieuze doel van 10 uur bleek dan ook niet haalbaar, maar met 10:37 als eindtijd was ik zeer tevreden.
Bij de aankomst bleek ik nog zelfs een plekje in de top 20 geclaimd te hebben. Icing on the cake.

Samenvattend: een nachtje doorhalen is tegenwoordig voor mij dikke pret hebben in sneeuw en ijsregen bij een gevoelstemperatuur van -10 (en niet meer zoals vroegah blijven hangen aan de bar). :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 16-12-2018 23:08:18 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183776722
Mooi gedaan hoor Guard, ik doe het u niet na; afzien maar dan heb je ook wat!
pi_183778483
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 22:35 schreef Guard het volgende:

[..]

Een klassieker in het diepe zuiden, het is dat ik vanochtend iets anders op de agenda had staan nders was ik ook wel geweest. Overigens was FRSH daar wel aanwezig.
Vooral de afdaling door het plukbos is altijd een heerlijke gladde modderbende :D
Het parcours was dit jaar wat gewojzogd, maar het plukbos zat er nog in. Ik ga daar nachtmerries van krijgen, van dat bos.
  maandag 17 december 2018 @ 09:04:56 #154
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183779703
Dank voor de felicitaties O+ Kan gelukkig nog nagenieten van de race, vooral als ik probeer op te staan :') :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 17 december 2018 @ 09:07:41 #155
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183779718
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 09:04 schreef Maraca het volgende:
Dank voor de felicitaties O+ Kan gelukkig nog nagenieten van de race, vooral als ik probeer op te staan :') :D
Spierpijn is een beloning
F means you're fucked
  maandag 17 december 2018 @ 09:37:48 #156
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183779977
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 22:54 schreef Guard het volgende:
Zelf startte in klokslag middernacht voor een prachtige 50 miler in Oud-Heverlee, een plaatsje vlakbij Leuven. Waar jullie vanochtend allemaal wakker werden en zagen dat het gesneeuwd had, ben ik in de eerste sneeuwvlokken gestart. Geen idee meer hoelang ik door de sneeuwbuien heb gelopen, maar het was een bijzondere ervaring.
Vooral toen het ophield met sneeuwen en de gevallen sneeuw wat begon te smelten. Heerlijke modderbende werd het.
Ik had er weinig tot geen vertrouwen in, gezien de laatste paar trainingen. Die verliepen volkomen ruk en was ik na 12 tot 20 km al helemaal naar de kloten.
Maar je bent nooit te oud om te leren dus ben ik voor het eerst van mijn leven behoudend gestart. Tot aan de vp op 60 km ging ik heerlijk. Daarna werd het wel wat zwaar... :')
Maar het gevoel dat ik de post bij de 40 km had was onbeschrijfelijk. De vrijwilligers aldaar complimenteerden me daar dat ik er nog heel fris uitzag. Achteraf bleek dat er op die post een heleboel deelnemers gestopt zijn.
Ikzelf voelde me daar bijzonder sterk en wist daar al dat ik deze 'gewoon' ging uitlopen.
Zo geschiedde. Al waren de laatste 19 km een groot glij en wandelfestijn, want matig trainen in aanloop naar een wedstrijd, ongeacht de afstand, daar ga je uiteindelijk de tol voor betalen.
Het ambitieuze doel van 10 uur bleek dan ook niet haalbaar, maar met 10:37 als eindtijd was ik zeer tevreden.
Bij de aankomst bleek ik nog zelfs een plekje in de top 20 geclaimd te hebben. Icing on the cake.

Samenvattend: een nachtje doorhalen is tegenwoordig voor mij dikke pret hebben in sneeuw en ijsregen bij een gevoelstemperatuur van -10 (en niet meer zoals vroegah blijven hangen aan de bar). :o
Hoe vet is dat :D
F means you're fucked
pi_183780188
In die omstandigheden is het wel bijna de dubbele afstand waard Guard! Hoe zorgde je dat je warm genoeg gekleed was?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183780942
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 22:54 schreef Guard het volgende:
Zelf startte in klokslag middernacht voor een prachtige 50 miler in Oud-Heverlee, een plaatsje vlakbij Leuven. Waar jullie vanochtend allemaal wakker werden en zagen dat het gesneeuwd had, ben ik in de eerste sneeuwvlokken gestart. Geen idee meer hoelang ik door de sneeuwbuien heb gelopen, maar het was een bijzondere ervaring.
Vooral toen het ophield met sneeuwen en de gevallen sneeuw wat begon te smelten. Heerlijke modderbende werd het.
Ik had er weinig tot geen vertrouwen in, gezien de laatste paar trainingen. Die verliepen volkomen ruk en was ik na 12 tot 20 km al helemaal naar de kloten.
Maar je bent nooit te oud om te leren dus ben ik voor het eerst van mijn leven behoudend gestart. Tot aan de vp op 60 km ging ik heerlijk. Daarna werd het wel wat zwaar... :')
Maar het gevoel dat ik de post bij de 40 km had was onbeschrijfelijk. De vrijwilligers aldaar complimenteerden me daar dat ik er nog heel fris uitzag. Achteraf bleek dat er op die post een heleboel deelnemers gestopt zijn.
Ikzelf voelde me daar bijzonder sterk en wist daar al dat ik deze 'gewoon' ging uitlopen.
Zo geschiedde. Al waren de laatste 19 km een groot glij en wandelfestijn, want matig trainen in aanloop naar een wedstrijd, ongeacht de afstand, daar ga je uiteindelijk de tol voor betalen.
Het ambitieuze doel van 10 uur bleek dan ook niet haalbaar, maar met 10:37 als eindtijd was ik zeer tevreden.
Bij de aankomst bleek ik nog zelfs een plekje in de top 20 geclaimd te hebben. Icing on the cake.

Samenvattend: een nachtje doorhalen is tegenwoordig voor mij dikke pret hebben in sneeuw en ijsregen bij een gevoelstemperatuur van -10 (en niet meer zoals vroegah blijven hangen aan de bar). :o
_O_ Heel knap gedaan! En nog een goede klassering ook. ^O^
  maandag 17 december 2018 @ 11:45:13 #159
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_183781704
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 22:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Fijn! Ik mis het trainen... vorige week zaterdag voor het laatst gezwommen, de Montferlandrun was m’n laatste hardlooprondje volgens mij en de fiets staat al een week zinloos op de Tacx ;(
Ben iets te vroeg gaan juichen, bijholte-ontsteking op zondag, boeeee :(
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_183782896
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:
In die omstandigheden is het wel bijna de dubbele afstand waard Guard! Hoe zorgde je dat je warm genoeg gekleed was?
Laagjes, veel laagjes :D
Singlet, T-shirt, long sleeve en daarover regenjack.
Lange tight uiteraard, al droeg de winnaar van 50 mile gewoon een korte broek (dus was dan ook een uur of 2,5 sneller dan ik :o )
Mutsje op, buff om de nek, handschoenen.
En in het racevest nog een regenbroek, long sleeve merino en extra wanten.
Plus in de dropbag voor op de 40km: nieuw shirt, tight en buffs.
Dropbag niet gebruikt, zo ook de kleding in mijn racevest niet.
Was nog het koudste als je de CP's verliet, die waren namelijk binnen (voetbalkantine dan wel café). Dan voelde je de kou wel op je benen slaan.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183783281
Gaaf hoor Guard, wat een prestatie!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  maandag 17 december 2018 @ 13:24:59 #162
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_183784040
Spannend verhaal Maraca! En goed gedaan ^O^ Topictitel waargemaakt! :s)

Lijkt me de ultieme Kerstrun van Guard trouwens ^O^
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 17 december 2018 @ 13:37:09 #163
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_183784340
O, en een vraagje aan diegenen die lid zijn van een atletiekvereniging: als je lid bent, moet je dan verplicht alle wedstrijden lopen in het tenue van de club?
!!! Go 49-ers !!!
pi_183784530
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2018 13:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
O, en een vraagje aan diegenen die lid zijn van een atletiekvereniging: als je lid bent, moet je dan verplicht alle wedstrijden lopen in het tenue van de club?
Nee.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_183785878
Net dan eindelijk hardgelopen, viel toch aardig tegen met mijn conditie ondanks het boksen. :')

Hoe snel merk je daarin verbetering of verschilt dat sterk per persoon?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 17 december 2018 @ 14:49:47 #166
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_183785890
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2018 13:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nee.
Duidelijke taal, thx :) Zit er aan te denken om bij een AV te gaan namelijk :)
!!! Go 49-ers !!!
pi_183786243
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2018 14:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Duidelijke taal, thx :) Zit er aan te denken om bij een AV te gaan namelijk :)
Zou anders kunnen zijn bij wedstrijden waarvoor je een wedstrijdlicentie nodig hebt, dat weet ik niet. Maar in principe hoeft het het niet op het niveau waarop ik loop (en ik geloof niet dat jij nou drie klassen hoger loopt dan ik).
Ik gebruik zelf mijn clubshirt/singlet alleen bij loopjes in de omgeving. Soort van reclame, vind ik dat. Maar ik loop verder eigenlijk altijd in andere shirts.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_183787220
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 22:54 schreef Guard het volgende:
Samenvattend: een nachtje doorhalen is tegenwoordig voor mij dikke pret hebben in sneeuw en ijsregen bij een gevoelstemperatuur van -10 (en niet meer zoals vroegah blijven hangen aan de bar). :o
Ik vraag me echt af (ja dat is zinloos) hoe goed jij wel niet geweest was als je op jonge leeftijd begonnen was met zoveel te sporten als je nu doet. Ik sluit niet uit dat jij als eerste mens ooit onder de 2 uur gelopen zou hebben op de marathonafstand (mits bergachtig parkoers met onderweg enkele lawines en overstromingen),
pi_183787982
Guard en Maraca _O_
pi_183790382
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2018 15:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zou anders kunnen zijn bij wedstrijden waarvoor je een wedstrijdlicentie nodig hebt, dat weet ik niet. Maar in principe hoeft het het niet op het niveau waarop ik loop (en ik geloof niet dat jij nou drie klassen hoger loopt dan ik).
Ik gebruik zelf mijn clubshirt/singlet alleen bij loopjes in de omgeving. Soort van reclame, vind ik dat. Maar ik loop verder eigenlijk altijd in andere shirts.
Nee ook niet, bij ons is het alleen een voorwaarde voor als je NK's loopt en het inschrijfeld terug wilt krijgen van de club. En bij de baancompetitie is het sowieso verplicht.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183790826
quote:
99s.gif Op maandag 17 december 2018 15:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zou anders kunnen zijn bij wedstrijden waarvoor je een wedstrijdlicentie nodig hebt, dat weet ik niet. Maar in principe hoeft het het niet op het niveau waarop ik loop (en ik geloof niet dat jij nou drie klassen hoger loopt dan ik).
Ik gebruik zelf mijn clubshirt/singlet alleen bij loopjes in de omgeving. Soort van reclame, vind ik dat. Maar ik loop verder eigenlijk altijd in andere shirts.
Bij onze AV staat wel in de reglementen dat het verplicht is in clubtenue te lopen. Maar daar wordt niet echt aan vastgehouden. En er staat ook niet duidelijk bij of dat alleen bij gebruik van een licentie geldt.

Maar net als jij loop ik zeker in de regio de meeste loopjes wel in clubsinglet. Reclame voor de club, maar ook een handige manier om clubgenoten te ontdekken of meer aanmoedigingen te scoren onderweg.
  maandag 17 december 2018 @ 19:27:37 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183790858
Als ik in een clubsinglet ga lopen is dat alles behalve reclame voor de club.

Dus loop ik in een club t-shirt
F means you're fucked
pi_183790911
En Guard, wat een prestatie zeg! Dat 's nachts lopen zou al niks voor mij zijn, laat staan onder die omstandigheden.
En als aanvulling op Zwabberhark: ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt als je wèl een heel gerichte voorbereiding had gehad.
pi_183790956
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 19:27 schreef YUR het volgende:
Als ik in een clubsinglet ga lopen is dat alles behalve reclame voor de club.

Dus loop ik in een club t-shirt
Jij moet met al die crosstraining toch een machtige torso hebben? ;)
  Moderator maandag 17 december 2018 @ 20:10:20 #175
155227 crew  Guppy
dus
pi_183791934
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:45 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ben iets te vroeg gaan juichen, bijholte-ontsteking op zondag, boeeee :(
Niet :(

Dat heb je niet echt lekker geregeld!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183792322
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 19:29 schreef indepoeier het volgende:
En Guard, wat een prestatie zeg! Dat 's nachts lopen zou al niks voor mij zijn, laat staan onder die omstandigheden.
En als aanvulling op Zwabberhark: ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt als je wèl een heel gerichte voorbereiding had gehad.
Tja, wat als....
Ik heb in ieder geval genoten, dat is het belangrijkste.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183793224
Maraca en guard _O_ _O_ _O_ Gefeliciteerd!!!

Hier helaas nog niet veel met hardlopen bezig... Alleen maar krachttraining en core ;). Gelukkig wel erg naar mijn zin op mijn nieuwe baan. Dus dat is wel fijn O+.
Ik wil erg graag een doel stellen, maar mag dat dus niet doen van de fysio , dus hou me braaf aan de regels :)

Ik vind het wel echt saai hoor om niet hard te lopen :{ , gelukkig helpt het wel dat ik jullie verhalen gewoon blijf lezen. :s)
  maandag 17 december 2018 @ 21:15:18 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183793952
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 22:54 schreef Guard het volgende:
Zelf startte in klokslag middernacht voor een prachtige 50 miler in Oud-Heverlee, een plaatsje vlakbij Leuven. [....]
_O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183797064
Bizar, wat een prestatie. Ik moet er zelf niet aan denken. Ik vond 55 kilometer ver genoeg.
pi_183797517
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 22:46 schreef Devv het volgende:
Bizar, wat een prestatie. Ik moet er zelf niet aan denken. Ik vond 55 kilometer ver genoeg.
deze 80 liep ik sneller dan die 55 :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183804294
:( :( :(
Heel verhaal getypt, word ik eruit gegooid.

Nou ja, lang verhaal kort: hardlopen is leuk.
pi_183805023
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 23:03 schreef Guard het volgende:

[..]

deze 80 liep ik sneller dan die 55 :D
Ik kan mij nu niet meer voorstellen dat ik ooit de hele UTMB wilde doen :D . Ik hou het voorlopig lekker bij verhalen lezen ;) .
  dinsdag 18 december 2018 @ 17:31:36 #183
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183811687
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 december 2018 11:27 schreef wyccie het volgende:
:( :( :(
Heel verhaal getypt, word ik eruit gegooid.

Nou ja, lang verhaal kort: hardlopen is leuk.
Helemaal mee eens :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183811868
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 12:14 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik kan mij nu niet meer voorstellen dat ik ooit de hele UTMB wilde doen :D . Ik hou het voorlopig lekker bij verhalen lezen ;) .
Zojuist ingeschreven voor de loting van de CCC in 2019 :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183819912
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Zojuist ingeschreven voor de loting van de CCC in 2019 :P
En hoegroot is de kans om ingeloot te worden?
pi_183820889
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En hoegroot is de kans om ingeloot te worden?
Groter dan in London iig.
Meestal over-inschrijving van 300 a 400%. Door dubbele wegingsfactor voor inschrijvers die vorig jaar zijn uitgeloot is de kans voor mij als 1e jaars inschrijver op deze afstand wat lager.
Beetje grofweg geschat: 20% kans.
Dus waarschijnlijk niet in 2019, gezien mijn trackrecord met loting.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183837796
Vandaag was de boekpresentatie van het boek 'Den Haag Rent', waar ik dankzij mijn trainingsmaatje ook in sta :)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183845543
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Vandaag was de boekpresentatie van het boek 'Den Haag Rent', waar ik dankzij mijn trainingsmaatje ook in sta :)
Leuk! Als in er wordt over je geschreven of sta je er met een foto in?
pi_183845875
Toch nog een poging mijn eerder getypte verhaal af te maken.

Op vakantie slechts 1 keer gelopen; superbenauwd, heuvelachtig en enkel verzwikt.
Op 2e bestemming niet gelopen, want ik wandelde overdag al rond met een hemd, merinoshirt, fleecetrui, sweater en winterjas, thermolegging, spijkerbroek, dikke merinosokken en 2-3 paar handschoenen en een buff. In de directe omgeving kon ik helaas niet lopen, en om nou bezweet en daarna onderkoeld met de metro terug te gaan naar het hotel was ook geen goed idee.

Maar daarvóór heb ik wel mijn jaar afgesloten met een heel mooi loopje in het zonovergoten Valencia. Echt een heel erg goed georganiseerde marathon. Inschrijving en informatievoorziening waren goed, we kregen een goedgevulde goodiebag zonder flyers en de dames kregen een singlet ipv T-shirt!
Op zaterdag een breakfastrun in het park gedaan met na afloop een Valenciaans ontbijt en daar met twee loopsters aan de praat geraakt. Met eentje in de middag naar de paella party geweest en zondag na de loop gezellig samen gegeten (triatlete die haar 16e marathon liep).
Start/finish/expo was in het prachtige Ciutat de les arts i ciènces.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon op een redelijk tempo, wat te hard misschien, maar het werd al snel warmer, en ik zou later toch wel inzakken, dus maar aan het begin wat snelheid erin gegooid om de uiteindelijke schade te beperken. Na Eindhoven hoefde ik immers niet nóg een marathonduurloop. Dat tempo tot 20-25k redelijk vol kunnen houden, daarna werd het erg zwaar. Heb door de hitte niet veel op de omgeving gelet, vooral geprobeerd in de schaduw te lopen en mezelf af te koelen door bekertjes en sponzen met water over me heen te plenzen. Genoeg verzorgingsposten, maar zonder mijn eigen water had ik het waarschijnlijk niet gered. Langs de kant waren er op een gegeven moment ook fastaid stations waar vrijwilligers klaar stonden met vaseline en spierspray. :D
Op een gegeven moment zodanig last van de hitte dat ik bang was knockout te gaan, dus niet meer voluit gegaan. Dat ging ook eigenlijk niet meer. Maar het bleek toch gewoon mentaal te zijn, want toen ik bij 40k in de verte dat bouwwerk zag, kreeg ik weer energie en kon ik iets versnellen. De laatste 100 meters zijn heel gaaf; over een blauwe loper over het water. Het grootste deel met een goed gevoel en een lach kunnen lopen. Ook wat kindjes high fives kunnen geven.
Maar na de finish merkte ik pas hoe zwaar ik het eigenlijk had. Toen kwam de ontlading en rolden onverwachts de tranen over mijn wangen.
Hoe vaak ik ook een marathon loop, ze blijven allemaal uniek en het is altijd een verrassing hoe het uitpakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 20-12-2018 08:38:00 ]
pi_183848707
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:39 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Leuk! Als in er wordt over je geschreven of sta je er met een foto in?
Het zijn uitgewerkte hardlooproutes, dus er wordt niet echt 'over iemand' geschreven. En degene die de route heeft uitgewerkt staat op de foto op die route. Mijn vriendin heeft een route in kijkduin en het zandmotorpad uitgewerkt en ze wilde graag met zijn drieën op de foto, staan 2 foto's van ons in! Wel grappig hoeveel plekken in mijn omgeving ik nog niet ken als ik door het boekje kijk.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183850403
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 07:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het zijn uitgewerkte hardlooproutes, dus er wordt niet echt 'over iemand' geschreven. En degene die de route heeft uitgewerkt staat op de foto op die route. Mijn vriendin heeft een route in kijkduin en het zandmotorpad uitgewerkt en ze wilde graag met zijn drieën op de foto, staan 2 foto's van ons in! Wel grappig hoeveel plekken in mijn omgeving ik nog niet ken als ik door het boekje kijk.
Den Haag is ook wel echt briljant qua mogelijke hardlooproutes. Zo divers, plus: duinen/strand O+
pi_183855251
Oeps, ga je net lekker blijk je een beginnende stressfractuur te hebben. Gelukkig is het bot nog niet 'door' en is belasting dus juist goed, maar wel terug naar 75% met rustdagen tussendoor en alleen stevige schoenen. ook geen hakken aan tijdens kerstborrels :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183855732
Huh wat? :o
Gelukkig op tijd erbij.

Spoedig herstel gewenst!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport donderdag 20 december 2018 @ 15:35:49 #194
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_183856226
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Oeps, ga je net lekker blijk je een beginnende stressfractuur te hebben. Gelukkig is het bot nog niet 'door' en is belasting dus juist goed, maar wel terug naar 75% met rustdagen tussendoor en alleen stevige schoenen. ook geen hakken aan tijdens kerstborrels :(
Meh :(

Mooi op tijd wel. Sterkte in ieder geval.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_183862655
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Oeps, ga je net lekker blijk je een beginnende stressfractuur te hebben. Gelukkig is het bot nog niet 'door' en is belasting dus juist goed, maar wel terug naar 75% met rustdagen tussendoor en alleen stevige schoenen. ook geen hakken aan tijdens kerstborrels :(
Whutt!! In je voet of waar?

Iniedergeval mooi rot zeg, je ging idd net weer lekker!

Spoedig herstel!
  vrijdag 21 december 2018 @ 08:30:35 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183869680
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:53 schreef wyccie het volgende:
Toch nog een poging mijn eerder getypte verhaal af te maken.
Mooi verhaal O+ Wat was uiteindelijk je eindtijd?

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Oeps, ga je net lekker blijk je een beginnende stressfractuur te hebben. Gelukkig is het bot nog niet 'door' en is belasting dus juist goed, maar wel terug naar 75% met rustdagen tussendoor en alleen stevige schoenen. ook geen hakken aan tijdens kerstborrels :(
Oef, balen -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183870891
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 21:12 schreef xMissi het volgende:

[..]

Whutt!! In je voet of waar?

Iniedergeval mooi rot zeg, je ging idd net weer lekker!

Spoedig herstel!
Ja, één van de middenvoetbeentjes, eigenlijk hetzelfde als wat ik 3 jaar geleden aan de andere voet had, blijkbaar ben ik er gevoelig voor. Gelukkig ben ik er nu een stuk eerder bij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183902813
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, één van de middenvoetbeentjes, eigenlijk hetzelfde als wat ik 3 jaar geleden aan de andere voet had, blijkbaar ben ik er gevoelig voor. Gelukkig ben ik er nu een stuk eerder bij.
Hoe ben je erachter gekomen?
pi_183903743
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 19:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Hoe ben je erachter gekomen?
Ik had al een maand of 2-3 steeds vastzittende voeten en enkels, dus dit was alweer de derde afspraak bij de fysio. Maar nu maakte ze een bepaalde beweging met mijn voet die voor een hele scherpe pijnscheut zorgde dus heeft ze het echo-apparaat er toch maar op gezet. Het bot is nog niet door maar je ziet wel dat het dunner geworden is op die plek.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183922779
Ik ken iemand die ooit de Bruggenloop zonder het te weten uitliep met een gebroken scheenbeen... (en sneller dan ik mijn eerste twee bruggenlopen liep :{ )
pi_183937677
Lopen jullie wel een beetje door, ik heb altijd het idee dat ik nog sneller ben zodra ik even temporiseer dan dat sommige mensen "snel" lopen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_183938497
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:47 schreef Aiciu het volgende:
Lopen jullie wel een beetje door, ik heb altijd het idee dat ik nog sneller ben zodra ik even temporiseer dan dat sommige mensen "snel" lopen :')
Wat wil je ermee zeggen? :N
pi_183938531
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 12:28 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Wat wil je ermee zeggen? :N
Lekker laten waaien joh. Kansloze opmerking.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 december 2018 @ 12:40:37 #204
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183938682
quote:
99s.gif Op maandag 24 december 2018 12:30 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Lekker laten waaien joh. Kansloze opmerking.
Nog dronken van het pre-Kerstkerstbuffet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 12:47:24 #205
155227 crew  Guppy
dus
pi_183938777
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:47 schreef Aiciu het volgende:
Lopen jullie wel een beetje door, ik heb altijd het idee dat ik nog sneller ben zodra ik even temporiseer dan dat sommige mensen "snel" lopen :')
Door mensen zoals ik ben jij “snel”. Wees blij :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 24 december 2018 @ 12:47:58 #206
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183938785
Als ik zo snel loop hou ik het geen 80 kilometer vol. Waardeloos ;(
F means you're fucked
pi_183939773
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:47 schreef Aiciu het volgende:
Lopen jullie wel een beetje door, ik heb altijd het idee dat ik nog sneller ben zodra ik even temporiseer dan dat sommige mensen "snel" lopen :')
Ja, dat heb ik ook wel eens. Maar alleen bij mensen die herstellende zijn van een herseninfarct of polio hebben.
pi_183944303
verschrikkelijk, die trage, herstellende van een herseninfarct polio-lijders. Altijd alles voor iedereen verpesten...... :X
Zo is er toch geen aardigheid meer aan...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183944345
Goed gezegd Guard! Ze zwalken ook steeds van links naar rechts en terug, niet te harden gewoon.
pi_183944525
Alsof de weg alleen voor hen is, het zijn gewoon de wielrenners onder de hardlopers :{w
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 24 december 2018 @ 18:30:13 #211
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_183944735
Langzaam is wat mij betreft relatief. Voor Kipchoge is iedereen die een marathon langzamer dan 2.10 afwerkt langzaam. Ik vermoed dat niemand in dit topic dat haalt... We zijn allemaal dus langzaam...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 18:35:09 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_183944817
Ik ging er vandaag zelfs bij liggen. Zo langzaam ben ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 24 december 2018 @ 19:59:48 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_183946280
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 18:18 schreef Guard het volgende:
Alsof de weg alleen voor hen is, het zijn gewoon de wielrenners onder de hardlopers :{w
Eyyyyy rustig maat, voordat ik afstap.
Huilen dan.
  Forum Admin maandag 24 december 2018 @ 20:06:57 #214
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183946398
quote:
8s.gif Op maandag 24 december 2018 19:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Eyyyyy rustig maat, voordat ik afstap.
Zie je wel, gelijk dreigen
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 24 december 2018 @ 20:20:04 #215
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183946674
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ging er vandaag zelfs bij liggen. Zo langzaam ben ik
Technisch parcours
F means you're fucked
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 20:42:49 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_183947259
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 20:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Technisch parcours
Asfalt. Moet je niet op gaan liggen. Is hard :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 24 december 2018 @ 23:03:29 #217
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_183950044
Zojuist terug van een rondje strand en trailwaardig-asfalt. Je moet toch wat op kerstavond.

Meteen ook maar ingeschreven voor de Pierewaai Trail nav eerdere post van La Tramposa. Mooie starttijd wel, 6.00u...

:W
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 24 december 2018 @ 23:07:06 #218
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_183950103
En aangezien ik nog een paar pagina`s achter liep met lezen had ik t stressfractuur bericht nog niet gezien. Sterkte ermee :(
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 25 december 2018 @ 17:06:00 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183963535
Voor het eerst in anderhalve maand ofzo weer 10km hardgelopen vandaag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin dinsdag 25 december 2018 @ 18:34:17 #220
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183964715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Voor het eerst in anderhalve maand ofzo weer 10km hardgelopen vandaag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liep ook een 10km na anderhalve maand lamballen, maar dat leverde me een aardige rugpijn op gisteren. Toch maar iets langzamer opbouwen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 26 december 2018 @ 16:16:54 #221
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_183982793
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Niet :(

Dat heb je niet echt lekker geregeld!
Nee he, bijzonder slecht geregeld. Heb afgelopen zondag voorzichtig weer wat gewichten getild. En ondanks dat ik 40% ben gezakt met alles heb ik toch spierpijn van het squaten. Volgende week maar weer eens rustig beginnen met hardlopen. Anders kan ik nooit Hats inhalen in Schoorl.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator woensdag 26 december 2018 @ 16:19:14 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_183982842
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 16:16 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee he, bijzonder slecht geregeld. Heb afgelopen zondag voorzichtig weer wat gewichten getild. En ondanks dat ik 40% ben gezakt met alles heb ik toch spierpijn van het squaten. Volgende week maar weer eens rustig beginnen met hardlopen. Anders kan ik nooit Hats inhalen in Schoorl.
Ik had een heul volle planning, met lopen en fietsen en nog meer lopen tijdens de Kerstdagen. En toen ging ik tijdens m'n rondje op Kerstavond op m'n plaat. Dus zit ik nu vol schaafwonden en dikke knieën op de bank kerstkilo's te verzamelen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 26 december 2018 @ 18:16:23 #223
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183984658
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 23:03 schreef Frsh het volgende:
Zojuist terug van een rondje strand en trailwaardig-asfalt. Je moet toch wat op kerstavond.

Meteen ook maar ingeschreven voor de Pierewaai Trail nav eerdere post van La Tramposa. Mooie starttijd wel, 6.00u...

:W
Eujh ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183984945
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 18:30 schreef SuperWeber het volgende:
Langzaam is wat mij betreft relatief. Voor Kipchoge is iedereen die een marathon langzamer dan 2.10 afwerkt langzaam. Ik vermoed dat niemand in dit topic dat haalt... We zijn allemaal dus langzaam...
Langer dan 2:10 over een marathon doen :')

Had gisteren en vandaag een rondje willen lopen, maar was m'n sportkleding vergeten in te pakken voordat ik naar m'n ouders ging :( morgen en overmorgen dan maar even een stapje verder gaan :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_183986253
Weet iemand of die gek in Egmond eigenlijk al gevonden is?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 26 december 2018 @ 20:02:15 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_183986347
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Weet iemand of die gek in Egmond eigenlijk al gevonden is?
Volgens Opsporing Verzocht nog niet... :|
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 26 december 2018 @ 20:33:56 #227
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_183986939
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Weet iemand of die gek in Egmond eigenlijk al gevonden is?
Niks meer van gehoord hier in de buurt... weet niet of dat een goed teken is...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_183988612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Weet iemand of die gek in Egmond eigenlijk al gevonden is?
Als hij 13 januari maar niet opduikt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_183992772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 16:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik had een heul volle planning, met lopen en fietsen en nog meer lopen tijdens de Kerstdagen. En toen ging ik tijdens m'n rondje op Kerstavond op m'n plaat. Dus zit ik nu vol schaafwonden en dikke knieën op de bank kerstkilo's te verzamelen :')
Nee!!! Dat meen je niet 😀
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator donderdag 27 december 2018 @ 08:19:11 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_183995881
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 00:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee!!! Dat meen je niet 😀
Jawel 😢
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 27 december 2018 @ 09:19:59 #231
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183996506
Toen ik mijn ouders vertelde dat ik de marathon van Rotterdam wilde lopen, reageerden ze erg sceptisch. "Weet je wel hoe ver dat is?" "Je hebt toch nooit zulke afstanden gelopen?" en nu zijn ze volledig gedraaid :o ze gaan nu kijken of ze aanwezig kunnen zijn om me aan te moedigen en ga straks een rondje lopen van 23km terwijl mijn stiefmoeder meefietst O+ Mooi kerstcadeau dit
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 27 december 2018 @ 09:39:04 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183996789
Zullen we met zijn allen afspreken dat we in 2019 gaan kappen met allerlei rare, vervelende en frustrerende blessures en valpartijen?
F means you're fucked
  donderdag 27 december 2018 @ 09:40:28 #233
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183996808
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:19 schreef Maraca het volgende:
Toen ik mijn ouders vertelde dat ik de marathon van Rotterdam wilde lopen, reageerden ze erg sceptisch. "Weet je wel hoe ver dat is?" "Je hebt toch nooit zulke afstanden gelopen?" en nu zijn ze volledig gedraaid :o ze gaan nu kijken of ze aanwezig kunnen zijn om me aan te moedigen en ga straks een rondje lopen van 23km terwijl mijn stiefmoeder meefietst O+ Mooi kerstcadeau dit
Dat vind ik mooi O+

Support van je naasten (of juist het gebrek daaraan) kan heel veel invloed op je motivatie en prestatie hebben :Y
F means you're fucked
pi_183996908
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef YUR het volgende:
Zullen we met zijn allen afspreken dat we in 2019 gaan kappen met allerlei rare, vervelende en frustrerende blessures en valpartijen?
Ff afkloppen hoor, maar ik heb dit jaar gewoon helemaal niks aan blessures gehad :o

Wel m'n eerste 15k 10m 20k en HM gelopen en een sub 50 10k en sub 22 5k *O*

Benieuwd wat 2019 me gaat brengen :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 december 2018 @ 09:48:20 #235
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183996949
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ff afkloppen hoor, maar ik heb dit jaar gewoon helemaal niks aan blessures gehad :o

Wel m'n eerste 15k 10m 20k en HM gelopen en een sub 50 10k en sub 22 5k *O*

Benieuwd wat 2019 me gaat brengen :)
Klinkt als een fijn jaar _O_

Ik heb in 2018 nauwelijks kunnen lopen... Begin van het jaar nog wel een mooie trailmarathon (waarin ik sneller liep dan ik ooit op een wegmarathon had gedaan :') ) en een mooie ultra op Gran Canaria...maar dat laatste ging eigenlijk al niet meer zoals het hoorde.

En daarna was het wel op geloof ik... Gisteren weer 30 minuten gelopen, verdeeld over wat blokjes van een aantal minuten
F means you're fucked
  donderdag 27 december 2018 @ 11:37:29 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183998949
Wat goed van de 30 min weer Yur!

En Gups, spierpijn nu?

Ik zag ook dat the Slacker man weer in the house is.

Ik liep gister voor het eerst in jaren NIET de kerstcross bij Haag. Vorig jaar begon de ellende na het plat op den muyl gaan daar. Op naar een mooi hardloopjaar! Things can only get better :P
  Moderator donderdag 27 december 2018 @ 11:44:51 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_183999130
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef YUR het volgende:
Zullen we met zijn allen afspreken dat we in 2019 gaan kappen met allerlei rare, vervelende en frustrerende blessures en valpartijen?
Goeien deal! :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 27 december 2018 @ 12:10:08 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183999703
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:37 schreef Quoi het volgende:
Wat goed van de 30 min weer Yur!

En Gups, spierpijn nu?

Ik zag ook dat the Slacker man weer in the house is.

Ik liep gister voor het eerst in jaren NIET de kerstcross bij Haag. Vorig jaar begon de ellende na het plat op den muyl gaan daar. Op naar een mooi hardloopjaar! Things can only get better :P
Ik heb heel hard aan je gedacht toen ik aan het aanmoedigen was bij de cross :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Goeien deal! :Y
*O*
F means you're fucked
  Redactie Sport donderdag 27 december 2018 @ 13:49:09 #239
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_184001985
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef YUR het volgende:
Zullen we met zijn allen afspreken dat we in 2019 gaan kappen met allerlei rare, vervelende en frustrerende blessures en valpartijen?
En hardloopdipjes.

Ben er nu wel klaar mee, dacht het na de verhuizing wel ff op te pakken maar dat viel tegen. En dan is Rotterdam alweer over 100 dagen. :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_184002147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef YUR het volgende:
Zullen we met zijn allen afspreken dat we in 2019 gaan kappen met allerlei rare, vervelende en frustrerende blessures en valpartijen?
Graag!

Al ben ik bang dat ik niet voor het begin van 2019 van mijn rare, vervelende en frustrerende blessure af ga zijn. Er zat verbetering in, tot ik een schuin stoepje oprende en weer een steek in m’n voet kreeg. Daarna leek het weer terug bij af. De fysio wil nog 1 week aankijken en bij te weinig progressie langs de huisarts voor een doorverwijzing naar de sportarts.

Waar ie vorige week nog hoopvol was over de Sylvestercross, mag ik die nu uit m’n hoofd gaan zetten :( Ik heb de kerstcross gisteren ook al moeten skippen.
pi_184006073
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:19 schreef Maraca het volgende:
Toen ik mijn ouders vertelde dat ik de marathon van Rotterdam wilde lopen, reageerden ze erg sceptisch. "Weet je wel hoe ver dat is?" "Je hebt toch nooit zulke afstanden gelopen?" en nu zijn ze volledig gedraaid :o ze gaan nu kijken of ze aanwezig kunnen zijn om me aan te moedigen en ga straks een rondje lopen van 23km terwijl mijn stiefmoeder meefietst O+ Mooi kerstcadeau dit
O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 27 december 2018 @ 19:02:46 #242
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184009505
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:19 schreef Maraca het volgende:
Toen ik mijn ouders vertelde dat ik de marathon van Rotterdam wilde lopen, reageerden ze erg sceptisch. "Weet je wel hoe ver dat is?" "Je hebt toch nooit zulke afstanden gelopen?" en nu zijn ze volledig gedraaid :o ze gaan nu kijken of ze aanwezig kunnen zijn om me aan te moedigen en ga straks een rondje lopen van 23km terwijl mijn stiefmoeder meefietst O+ Mooi kerstcadeau dit
Goed gedaan!! ^O^ Heb je zelf afgedwongen lijkt me :)
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 27 december 2018 @ 19:10:44 #243
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184009681
Vandaag trouwens 1 minuut 16 van mijn pr op de 5 km gehaald. Ben er nog beduusd van... :@ Moet haast wel iets te maken hebben met het feit dat ik dit jaar meer dan 30 kilo ben afgevallen... :P :D
Voor mij gaat het hardlopen in 2019 pas echt beginnen! *O*
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator donderdag 27 december 2018 @ 19:16:14 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_184009797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:37 schreef Quoi het volgende:
En Gups, spierpijn nu?

Is sowieso reuze meegevallen! De spierpijn dan. M'n knieën zijn nog steeds geschaafd, blauw en dik... Al is het vandaag al stukken beter!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184009960
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ff afkloppen hoor, maar ik heb dit jaar gewoon helemaal niks aan blessures gehad :o

Wel m'n eerste 15k 10m 20k en HM gelopen en een sub 50 10k en sub 22 5k *O*

Benieuwd wat 2019 me gaat brengen :)
Nou gezien je PR op de 5k in ieder geval een mooie verbetering van je 10k tijd ;)
pi_184010427
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vandaag trouwens 1 minuut 16 van mijn pr op de 5 km gehaald. Ben er nog beduusd van... :@ Moet haast wel iets te maken hebben met het feit dat ik dit jaar meer dan 30 kilo ben afgevallen... :P :D
Voor mij gaat het hardlopen in 2019 pas echt beginnen! *O*
Lekker hoor :)

Hier nogal een motivatiedip. Moet weer even eea gaan plannen.
  vrijdag 28 december 2018 @ 13:48:01 #247
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184028879
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:48 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Lekker hoor :)

Hier nogal een motivatiedip.
Want? Geen vooruitgang? Blessures?
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:12:41 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184029579
Eindelijk weer eens een baantraining mee kunnen doen *O*

Uit enthousiasme veel te hard gelopen natuurlijk... Nu maar eens kijken hoe meneer Pees daar op gaat reageren
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 14:37:51 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_184030355
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:12 schreef YUR het volgende:
Eindelijk weer eens een baantraining mee kunnen doen *O*

Uit enthousiasme veel te hard gelopen natuurlijk... Nu maar eens kijken hoe meneer Pees daar op gaat reageren
Is die nog steeds vervelend?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 28 december 2018 @ 15:07:52 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184031286
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Is die nog steeds vervelend?
De grote remmende en bepalende factor. Zondag eens kijken of ik een half uur onafgebroken kan duurlopen. Mits pees nu goed reageert natuurlijk
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 15:09:30 #251
155227 crew  Guppy
dus
pi_184031331
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:07 schreef YUR het volgende:

[..]

De grote remmende en bepalende factor. Zondag eens kijken of ik een half uur onafgebroken kan duurlopen. Mits pees nu goed reageert natuurlijk
Meh...

Ik ga dit weekend op de Tacx denk ik. Op de leenfiets van de garage ging ook goed, dus ik denk dat de knieën een rustige training wel weer aan kunnen.

En dan met oudejaarsdag (vroeg!) nog een rondje lopen, als het even kan O+

Ik MIS beweging :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184032004
Ik ging goed stuk tijdens mijn training vanochtend, 3x5km op 4.35-4.40 was de bedoeling, dat werd meer 4.45. Ik was ook veel te warm aangekleed. Maar goed, wel weer een halve marathon gelopen, al viel het me erg tegen hoeveel moeite dat kostte.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 28 december 2018 @ 16:00:40 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184032709
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:09 schreef Guppyfriend het volgende:

Ik MIS beweging :')
Pfff, ja vertel mij wat. Zit nu wederom 2 weken nagenoeg stil door die achterlijke pezen in m'n knieën.

Ellende.
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 16:04:29 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_184032819
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Pfff, ja vertel mij wat. Zit nu wederom 2 weken nagenoeg stil door die achterlijke pezen in m'n knieën.

Ellende.
Frustrerend hé! En dan moet ik niet eens zeuren, want ik heb nagenoeg nooit iets. Maar toch :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 28 december 2018 @ 16:08:52 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184032939
Ik ben er achter gekomen dat er een moment komt dat je je erbij neerlegt dat je niet kunt. Dat duurt een paar maanden....maar dan heb je eindelijk wat rust :D
F means you're fucked
  vrijdag 28 december 2018 @ 16:32:19 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184033554
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:08 schreef YUR het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat er een moment komt dat je je erbij neerlegt dat je niet kunt. Dat duurt een paar maanden....maar dan heb je eindelijk wat rust :D
En wanneer komt het moment dat je je erbij neerlegt dat je niets kunt?

In de zomer ben ik vrij hard op m'n snuit gegaan met een motorfiets en daarbij m'n linker schouder en rechter elleboog verpest. Mountainbiken en zwemmen zit er even niet meer in, dus ik dacht na een paar maanden helemaal stilzitten het hardlopen weer op te pakken (vroeger veel gedaan). Nu moet ik daar ook mee kappen, maar dan blijven er bijzonder weinig sporten over.

/Huil
Huilen dan.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 december 2018 @ 16:56:28 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184034204
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En wanneer komt het moment dat je je erbij neerlegt dat je niets kunt?

In de zomer ben ik vrij hard op m'n snuit gegaan met een motorfiets en daarbij m'n linker schouder en rechter elleboog verpest. Mountainbiken en zwemmen zit er even niet meer in, dus ik dacht na een paar maanden helemaal stilzitten het hardlopen weer op te pakken (vroeger veel gedaan). Nu moet ik daar ook mee kappen, maar dan blijven er bijzonder weinig sporten over.

/Huil
Dammen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_184034523
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ging goed stuk tijdens mijn training vanochtend, 3x5km op 4.35-4.40 was de bedoeling, dat werd meer 4.45. Ik was ook veel te warm aangekleed. Maar goed, wel weer een halve marathon gelopen, al viel het me erg tegen hoeveel moeite dat kostte.
Huh? Je had toch een stressfractuur in je voet :?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_184034654
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Huh? Je had toch een stressfractuur in je voet :?
Nog geen echte breuk, een beginnende stressfractuur/zwakker stukje bot. 2 weken rustiger aan doen, geen echt harde tempo's en steeds een rustdag tussen trainingen. Maar de belasting maakt het bot wel weer sterker. Heb vandaag met mijn stevigste schoenen getraind en mijn voet niet gevoeld (ook niet naderhand).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 28 december 2018 @ 17:22:52 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184034799
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En wanneer komt het moment dat je je erbij neerlegt dat je niets kunt?

In de zomer ben ik vrij hard op m'n snuit gegaan met een motorfiets en daarbij m'n linker schouder en rechter elleboog verpest. Mountainbiken en zwemmen zit er even niet meer in, dus ik dacht na een paar maanden helemaal stilzitten het hardlopen weer op te pakken (vroeger veel gedaan). Nu moet ik daar ook mee kappen, maar dan blijven er bijzonder weinig sporten over.

/Huil
Dat is kut ja :{
F means you're fucked
pi_184034806
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 17:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nog geen echte breuk, een beginnende stressfractuur/zwakker stukje bot. 2 weken rustiger aan doen, geen echt harde tempo's en steeds een rustdag tussen trainingen. Maar de belasting maakt het bot wel weer sterker. Heb vandaag met mijn stevigste schoenen getraind en mijn voet niet gevoeld (ook niet naderhand).
Ahh top ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_184038179
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Want? Geen vooruitgang? Blessures?
Durf het bijna niet toe te geven tussen alle geblesseerden die graag lopen, maar nee geen blessures oid. Beetje zwart gat na mn 10km PR. Heb eigenlijk gewoon een schop onder mn hol nodig.
In december nog maar 2x gelopen. Moet nodig de draad weer oppakken.
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 19:28:24 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_184038345
Bij mij is het vooral m'n eigen klunzigheid die me nu op de bank houden. Maar goed, m'n schaafwonden zijn nu wel weer echt dicht, dus zaterdag kan ik wel weer zwemmen :Y

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En wanneer komt het moment dat je je erbij neerlegt dat je niets kunt?

In de zomer ben ik vrij hard op m'n snuit gegaan met een motorfiets en daarbij m'n linker schouder en rechter elleboog verpest. Mountainbiken en zwemmen zit er even niet meer in, dus ik dacht na een paar maanden helemaal stilzitten het hardlopen weer op te pakken (vroeger veel gedaan). Nu moet ik daar ook mee kappen, maar dan blijven er bijzonder weinig sporten over.

/Huil
Meh... dat is echt kut inderdaad -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184038417
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Pfff, ja vertel mij wat. Zit nu wederom 2 weken nagenoeg stil door die achterlijke pezen in m'n knieën.

Ellende.
Zo fijn :(

Ik heb ongeveer hetzelfde, voor het eerst in 2-3 jaar bijna een heel jaar geen last van de knie pezen gehad. Komt het sinds 3 weken weer terug. In plaats van complete rust te nemen, ga ik weer beginnen met squatten en andere oefeningetjes. Zolang het niet slechter wordt kan ik nog doorgaan. *afkloppen*
pi_184040981
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:23 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Durf het bijna niet toe te geven tussen alle geblesseerden die graag lopen, maar nee geen blessures oid. Beetje zwart gat na mn 10km PR. Heb eigenlijk gewoon een schop onder mn hol nodig.
In december nog maar 2x gelopen. Moet nodig de draad weer oppakken.
Niet wachten met lopen tot de motivatie komt, de motivatie komt juist door het lopen ^O^
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 december 2018 @ 20:48:06 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184041068
214,9km hardgelopen dit jaar, volgend Polar *O* (inclusief de stukken - met name in het begin - waar het wandelen was ipv hardlopen omdat langer hardlopen nog niet lukte :+ )

Ik ben echt blij dat ik het dit jaar voor het eerst langer vol heb gehouden dan een paar weken, met onder meer als resultaat dat ik 5km hardlopen zonder grote problemen kan doen en 10km met een beetje doorzetten ook prima gaat :)

Voor volgend jaar ga ik voor 400km totaal. Ik ben nu eind juni begonnen en liep tot voor kort één keer per week, dus 400km vanaf januari met twee keer per week moet te doen zijn.

Overigens was ik zonder de tips van hier ongetwijfeld minder ver gekomen, waarvoor (veel) dank _O_

Eind 2019:
5km < 23:00 (nu 24:25)
10km < 50:00 (nu 53:15)
15km < 1:30.00
Halve marathon (geen specifiek doel, maar onder de twee uur zou leuk zijn :+ )

Geen idee hoe realistisch het is, maar we zien volgend jaar wel hoe het gaat :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_184041307
Sorry voor de reality check maar als je op een goede manier een halve marathon wilt lopen zul je meer dan 400km moeten lopen in een jaar. Een weekgemiddelde van 25-30km lijkt me een aardig streven voor zo'n doel..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 20:58:28 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_184041440
Als dat je doelen zijn, kom je MAKKELIJK aan 400km per jaar. 3x per week 5km is al 780km per jaar, dat loop ik zelfs!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 december 2018 @ 20:58:39 #269
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184041446
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Sorry voor de reality check maar als je op een goede manier een halve marathon wilt lopen zul je meer dan 400km moeten lopen in een jaar. Een weekgemiddelde van 25-30km lijkt me een aardig streven voor zo'n doel..
Dan ga ik rustig die kant op bouwen, als het 2020 wordt is het ook geen probleem. Zo lang ik gestaag vooruitgang blijf zien vind ik het prima, zoals de 10km die ik deze week best lekker liep (in tegenstelling tot twee maanden geleden, toen dat nog echt zwaar was).

Overigens was 400km ook maar puur een wat uit de lucht gegrepen getal, ik denk dat het ook prima veel meer kan worden. Nu dus 215 na een (klein) half jaar met grotendeels 1 keer per week, volgend jaar wordt in principe een vol jaar met zeker wel twee keer en soms drie keer per week.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:59:28 #270
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184041470
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:30 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Zo fijn :(

Ik heb ongeveer hetzelfde, voor het eerst in 2-3 jaar bijna een heel jaar geen last van de knie pezen gehad. Komt het sinds 3 weken weer terug. In plaats van complete rust te nemen, ga ik weer beginnen met squatten en andere oefeningetjes. Zolang het niet slechter wordt kan ik nog doorgaan. *afkloppen*
Oefeningetjes en noem het maar op deed ik altijd al heel netjes, maar helaas. Welke pezen zijn het bij jou?

Bij opkomende blessures heb ik nooit direct complete rust genomen, maar eerst de kilometers per week gehalveerd. Werd het dan niet beter, dan wel wel even helemaal stoppen met hardlopen.
Huilen dan.
pi_184042028
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Als dat je doelen zijn, kom je MAKKELIJK aan 400km per jaar. 3x per week 5km is al 780km per jaar, dat loop ik zelfs!
Oke dit is een iets positievere manier om hetzelfde te zeggen, note to self :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 december 2018 @ 21:16:00 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184042047
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke dit is een iets positievere manier om hetzelfde te zeggen, note to self :P
:D

Ik waardeer de anders geformuleerde input ook hoor :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 28 december 2018 @ 21:40:39 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_184043045
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke dit is een iets positievere manier om hetzelfde te zeggen, note to self :P
Volgens mij kwam jouw manier ook prima over :Y :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport vrijdag 28 december 2018 @ 22:06:36 #274
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_184044007
530km dit jaar, had natuurlijk nooit moeten stoppen vorig jaar :(

Nu is het even lastig om de draad weer te vinden na de verhuizing. Ik merk dat het uitspreken van de hardloopdip mij al de helft de goede kant op krijgt. Heb nu al zin om zondag te lopen :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_184044126
Ik eindig iets boven de 2400 km. Maar moeizame kilometers waren het wel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 28 december 2018 @ 23:57:48 #276
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184048215
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:23 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Durf het bijna niet toe te geven tussen alle geblesseerden die graag lopen, maar nee geen blessures oid. Beetje zwart gat na mn 10km PR. Heb eigenlijk gewoon een schop onder mn hol nodig.
In december nog maar 2x gelopen. Moet nodig de draad weer oppakken.
Nou kom op dan! Huppekee: doelen stellen en plannen! :( ;) Gewoon doen en niet nadenken }:| ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 29-12-2018 10:48:17 ]
!!! Go 49-ers !!!
pi_184048743
Zijn er al mensen die klaar zijn met 2018? Is het al tijd voor lijstjes en overzichtjes? Vind het altijd wel leuk hoe mensen het afgelopen hardloop jaar hebben beleefd :P

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oefeningetjes en noem het maar op deed ik altijd al heel netjes, maar helaas. Welke pezen zijn het bij jou?

Bij opkomende blessures heb ik nooit direct complete rust genomen, maar eerst de kilometers per week gehalveerd. Werd het dan niet beter, dan wel wel even helemaal stoppen met hardlopen.
Pees van het scheenbeen naar de knieschijf, beetje een lopersknie dus. Bij deze knie is een aantal jaar geleden ook de voorste kruisband al eens afgescheurd geweest. Sindsdien is het altijd een beetje sukkelen, behalve dit jaar dus...

Binnenkort zwemmen weer hervatten, is ook al weer minder belastend voor die knie.
pi_184054744
Morgen laatste loopje van het jaar, daarna een retrospective :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 29 december 2018 @ 10:57:36 #279
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_184054815
Voor mij morgen ook het laatste loopje van het jaar. Alleen nog bedenken waar. Loopmaatje opperde het strand, wat mij ook wel geinig lijkt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 11:24:53 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_184055210
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:15 schreef Barbewire het volgende:
Zijn er al mensen die klaar zijn met 2018? Is het al tijd voor lijstjes en overzichtjes? Vind het altijd wel leuk hoe mensen het afgelopen hardloop jaar hebben beleefd
Ik had er stiekem al eentje gemaakt :@ Kijk maar
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184055241
Morgen ga ik kijken hoe m'n trainingsmaatjes de klimduin op ploeteren en daarna nog een ellendige ronde deels over het paardenpad omhoog af mogen werken.

Ik maak mijn laatste hardloopkilometers maandag. Maar dat gaat niet teveel voorstellen. Net als afgelopen jaar gtrouwens. Ik dacht dat het een "iets" minder jaar was dan 2017, maar blijkbaar heb ik zo erg lopen sukkelen met een excuusjesparade dat ik 200km minder heb gelopen dan vorig jaar. Wel 2x zoveel gefietst :@

Tot zover mijn terugblik :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:53 schreef Guard het volgende:
Morgen laatste loopje van het jaar, daarna een retrospective :P
Misschien kun je hier wat ideeën opdoen ;)
http://www.funretrospectives.com/category/retrospective/page/2/
  zaterdag 29 december 2018 @ 14:09:20 #282
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_184059308
In retrospectief:

In april 2018 mn 1e ultra gelopen: "Castricum 60k", ook wel bekend als de Bos-, Strand en Duintocht. Topervaring, en ook superleuk om naartoe te trainen onder een beetje begeleiding van een (verre) vriendin.

Tijdens de voorbereiding daarop natuurlijk ook de Big M afstand aangetikt, dus dat was mijn 3e marathon ooit. (Op de bonnefooi, zelfbedachte route)

Daarna gaan trainen voor de Nijmeegse Vierdaagse. Veel lange stukken wandelen, en een topervaring in Nijmegen. Het waren 200 mooie kilometers.

Daarna was de motivatie voor 2018 wel een beetje op. Omdat mijn werk (tevens natuurbeheerder) mede-organisator was van een trial heb ik in november pas weer mn eerste 20+km loopjes gelopen.

Laatste wedstrijd was de Mescherbergloop, waar ik erachter kwam dat hardlopen toch wel erg leuk is (vooral met modder en heuvels en MTB-tracks) en dat ik maar weer voor wat wedstrijdjes moest gaan inschrijven in 2019.

In totaal zo,n 1800 km te voet gemaakt, vooral in de eerste helft van het jaar. Buiten 2 weken achillespees gezeur geen blessures, ook niet van het wandelen in Nijmegen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zaterdag 29 december 2018 @ 14:10:36 #283
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_184059338
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:53 schreef Guard het volgende:
Morgen laatste loopje van het jaar, daarna een retrospective :P
Ik ben benieuwd hoeveel paginas jij gaat vullen!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_184062312
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik had er stiekem al eentje gemaakt :@ Kijk maar
Je hebt nog 2 dagen om die uit te breiden :P

De mooiste medaille is helaas van het fietsen. Daar moet je even het lintje van af halen en dan heb je een prima flessenopener. En die van de Posbankloop wil ik ook wel hebben,komend jaar misschien...
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 19:59:54 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_184068281
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 15:58 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Je hebt nog 2 dagen om die uit te breiden :P

De mooiste medaille is helaas van het fietsen. Daar moet je even het lintje van af halen en dan heb je een prima flessenopener. En die van de Posbankloop wil ik ook wel hebben,komend jaar misschien...
In theorie, maar ik heb afgelopen maandag een flinke smak gemaakt, dus als ik op Oudjaarsdag nog een klein rondje kan, ben ik al blij :)

Ik weet niet welke ik de mooiste vind. Die van het fietsen is wel een flinke, Maar ik vind die van de Montferlandrun ook altijd erg mooi. Dit is m'n vijfde O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184072087
Mijn terugblik van 2018 als hardloop jaar kan kort zijn: nul wedstrijdjes en 502km totaal, waarvan het meeste in januari en februari gelopen. Na die eerste 2 maanden ben ik wegens verhuizing etc vrij abrupt gestopt met lopen en ik vond het lastig om weer te starten. Nu toch maar weer begonnen met een schema, en rustig aan maar weer opbouwen. Maar het gaat me veel tijd kosten om weer richting mijn oude niveau te gaan. Op zich niet erg, ik ben al lang blij dat ik sinds een paar weken weer regelmatig aan het lopen ben.

Mijn doel voor 2019: blessurevrij weer op niveau van 2015 komen, dat was mijn eerste echte hardloop jaar. Helaas na het loopje van vanmiddag beetje last van zijkant voet, denk door overbelasting. Rustig aan dus de komende week.
  zaterdag 29 december 2018 @ 22:35:36 #287
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_184073295
Zo Steffelonio, jij bent er ook even tussenuit geweest. Hoop dat de pijntjes uitblijven.

Ik heb net een oude bekende/trainer gemaild om weer te gaan hardlopen. Aangezien minuutjes (en ook 2 minuutjes) op de loopband in de sportschool lukt, wil ik toch zo langzamerhand weer voor het echie gaan lopen. Ik zou al zielsgelukkig zijn als ik elke zaterdagochtend een beetje hobbel - hoelang maakt me geen drol uit. Maar ik wil het wel echt rustig aanpakken, dus fysio er maar weer bij betrekken enzo, want klachtenvrij ben ik eigenlijk nog niet. Goede scenario is dat alles weer wat sterker wordt en daardoor de pijn minder - een zeurend pijntje op de achtergrond mag. Slechte scenario is dat ik na 1-2x weet dat dit nog te vroeg was. Ik weet het pas als ik het probeer, right?

Word ik eigenlijk wel blij van :)
pi_184074461
Succes Quoi! Maar gewoon proberen en kijken hoe het gaat. De minuutjes op de loopband zouden ook buiten moeten lukken waarschijnlijk.

Ik ben er inderdaad lang uit geweest en heb in de tussentijd niet meegelezen hier. Ben dus niet helemaal op de hoogte. Nu ik weer loop vind ik het ook weer leuk om het hier te volgen.
pi_184080199
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:35 schreef Quoi het volgende:
Zo Steffelonio, jij bent er ook even tussenuit geweest. Hoop dat de pijntjes uitblijven.

Ik heb net een oude bekende/trainer gemaild om weer te gaan hardlopen. Aangezien minuutjes (en ook 2 minuutjes) op de loopband in de sportschool lukt, wil ik toch zo langzamerhand weer voor het echie gaan lopen. Ik zou al zielsgelukkig zijn als ik elke zaterdagochtend een beetje hobbel - hoelang maakt me geen drol uit. Maar ik wil het wel echt rustig aanpakken, dus fysio er maar weer bij betrekken enzo, want klachtenvrij ben ik eigenlijk nog niet. Goede scenario is dat alles weer wat sterker wordt en daardoor de pijn minder - een zeurend pijntje op de achtergrond mag. Slechte scenario is dat ik na 1-2x weet dat dit nog te vroeg was. Ik weet het pas als ik het probeer, right?

Word ik eigenlijk wel blij van :)
Ik ga voor je duimen!
pi_184084772
Ziezo, inschrijving voor de 30 kilometer Groet uit Schoorl run ook weer de deur uit.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Forum Admin zondag 30 december 2018 @ 17:18:24 #291
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_184091202
Alvast een korte jaar afsluiting. Maandag 10 km en vandaag 15 km gelopen, maar dat was het wel voor november en december. Helaas daardoor niet boven de 1000km uitgekomen. Wat wel goed ging:
Mijn eerste marathon, die van Rotterdam. Mooi feestje, afzien en een hele bijzondere ambiance.
Mijn tweede en derde hm, geen pr's hier helaas, wel beide onder de 1:30. 19km mudrunvikingding. Pr op de 5km verbeterd, aanval op de 10km pr gedaan maar dat liep niet volgens plan. Her en der blessures gehad, vooral mijn rechterbeen van grote teen tot onderrug.

Doelen voor 2019, minder blessures, wellicht in Rotterdam nog eens lopen of Utrecht of een najaarsmarathon. Meer fietsen, (beter)leren schaatsen, 10 km pr aanscherpen. Een mooie trail uitzoeken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_184091332
Zo mijn hardloopjaar zit erop:

SPOILER: TLDR, in 2018 liep ik zo af en toe wel eens een aardig stukje ver
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 30 december 2018 @ 17:55:39 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_184092239
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:23 schreef Guard het volgende:
Zo mijn hardloopjaar zit erop:

SPOILER: TLDR, in 2018 liep ik zo af en toe wel eens een aardig stukje ver
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Mooi werk man _O_
F means you're fucked
  zondag 30 december 2018 @ 18:16:47 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_184092779
Leuk die verhalen O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_184094785
Ik liep de kustmarathon naar volle tevredenheid. Verder niet zo veel boeiends gedaan. O ja. Ik ben met krachttraining begonnen. Iets wat ik nooit had verwacht van mezelf, maar CrossFit is best leuk.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_184095244
Even een vraagje,

Ik wil het hardlopen weer gaan opbouwen, maar niet te hard van stapel lopen. Daar bedoel ik mee dat ik het rustig wil opbouwen over een langere periode.

Ik heb aardig wat ervaring, meerdere evenementen gelopen en een paar jaar geleden nog een 10K neergezet in 48 minuten. Mijn conditie is goed, echter heb ik al een jaar niet meer hardgelopen.

Waar ik vooral dus rustig aan mee wil doen zijn de belasting op de spieren en gewrichten, die zijn immers niets meer gewend.

Hoe kan ik dit 't beste opbouwen? Ik weet dat ik de neiging heb om weer veel te snel te gaan waardoor de kans op blessures toeneemt. Dit wil ik voorkomen. Mijn plan is om 3x per week te gaan rennen waarvan 1 keer een interval training en 2 duurlopen: kort en "lang". Maar hoe op te bouwen qua kilometers en snelheid? Hoeveel tijd moeten de spieren en gewrichten wennen tot ik weer op m'n dooie gemak een 5K mag lopen? Is hier een algemene indicatie voor?
pi_184099560
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:23 schreef Guard het volgende:
Zo mijn hardloopjaar zit erop:

SPOILER: TLDR, in 2018 liep ik zo af en toe wel eens een aardig stukje ver
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, dat lijken me niet alleen mooie loopjes, maar ook mooie avonturen ^O^ ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 december 2018 @ 21:05:04 #298
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184099591
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:23 schreef Guard het volgende:
Zo mijn hardloopjaar zit erop:

SPOILER: TLDR, in 2018 liep ik zo af en toe wel eens een aardig stukje ver
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_184099901
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Even een vraagje,

Ik wil het hardlopen weer gaan opbouwen, maar niet te hard van stapel lopen. Daar bedoel ik mee dat ik het rustig wil opbouwen over een langere periode.

Ik heb aardig wat ervaring, meerdere evenementen gelopen en een paar jaar geleden nog een 10K neergezet in 48 minuten. Mijn conditie is goed, echter heb ik al een jaar niet meer hardgelopen.

Waar ik vooral dus rustig aan mee wil doen zijn de belasting op de spieren en gewrichten, die zijn immers niets meer gewend.

Hoe kan ik dit 't beste opbouwen? Ik weet dat ik de neiging heb om weer veel te snel te gaan waardoor de kans op blessures toeneemt. Dit wil ik voorkomen. Mijn plan is om 3x per week te gaan rennen waarvan 1 keer een interval training en 2 duurlopen: kort en "lang". Maar hoe op te bouwen qua kilometers en snelheid? Hoeveel tijd moeten de spieren en gewrichten wennen tot ik weer op m'n dooie gemak een 5K mag lopen? Is hier een algemene indicatie voor?
Ik zou een standaard schema richting 5 km pakken en hier op gevoel wat sneller doorheen lopen, bijvoorbeeld alle even weken overslaan oid.
pi_184099990
Precies 1400 km dit jaar. Al twijfel ik nog of ik morgen nog een wedstrijdje over 4 mijl ga lopen.

Afgelopen zomer was het zolang heet dat ik een matige juli- en augustus had. Één keer per week lopen, dat werk. Een enkele keer na middernacht, maar zelfs toen was het nog te warm.

Wel heb ik voor het eerst een kalenderjaar lang iedere week meer dan 0 km gelopen. Zelfs meer dan 10 km. Dat was nog nooit eerder gelukt. Overigens besef ik ook wel dat dit niet heel boeiend is.

Ik brak 2 PR's, op de 1500 m en 15 km. Misschien komt daar morgen de 4 mijl bij, al heb ik een onwillige rug op dit moment.

Verder was dit een krankzinnig jaar, alweer. Volgend jaar hoop ik mijn PR op de 10 km, 15 km en HM te verbreken.
pi_184100078
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Niet wachten met lopen tot de motivatie komt, de motivatie komt juist door het lopen ^O^
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2018 23:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou kom op dan! Huppekee: doelen stellen en plannen! :( ;) Gewoon doen en niet nadenken }:| ;)
Helemaal waar natuurlijk. Dit weekend en morgen allerlei familieverplichtingen, dus 1 januari ga ik weer :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')