Meh...quote:Op vrijdag 28 december 2018 15:07 schreef YUR het volgende:
[..]
De grote remmende en bepalende factor. Zondag eens kijken of ik een half uur onafgebroken kan duurlopen. Mits pees nu goed reageert natuurlijk
Pfff, ja vertel mij wat. Zit nu wederom 2 weken nagenoeg stil door die achterlijke pezen in m'n knieën.quote:
Frustrerend hé! En dan moet ik niet eens zeuren, want ik heb nagenoeg nooit iets. Maar tochquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff, ja vertel mij wat. Zit nu wederom 2 weken nagenoeg stil door die achterlijke pezen in m'n knieën.
Ellende.
En wanneer komt het moment dat je je erbij neerlegt dat je niets kunt?quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:08 schreef YUR het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat er een moment komt dat je je erbij neerlegt dat je niet kunt. Dat duurt een paar maanden....maar dan heb je eindelijk wat rust
Dammen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wanneer komt het moment dat je je erbij neerlegt dat je niets kunt?
In de zomer ben ik vrij hard op m'n snuit gegaan met een motorfiets en daarbij m'n linker schouder en rechter elleboog verpest. Mountainbiken en zwemmen zit er even niet meer in, dus ik dacht na een paar maanden helemaal stilzitten het hardlopen weer op te pakken (vroeger veel gedaan). Nu moet ik daar ook mee kappen, maar dan blijven er bijzonder weinig sporten over.
/Huil
Huh? Je had toch een stressfractuur in je voetquote:Op vrijdag 28 december 2018 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ging goed stuk tijdens mijn training vanochtend, 3x5km op 4.35-4.40 was de bedoeling, dat werd meer 4.45. Ik was ook veel te warm aangekleed. Maar goed, wel weer een halve marathon gelopen, al viel het me erg tegen hoeveel moeite dat kostte.
Nog geen echte breuk, een beginnende stressfractuur/zwakker stukje bot. 2 weken rustiger aan doen, geen echt harde tempo's en steeds een rustdag tussen trainingen. Maar de belasting maakt het bot wel weer sterker. Heb vandaag met mijn stevigste schoenen getraind en mijn voet niet gevoeld (ook niet naderhand).quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Huh? Je had toch een stressfractuur in je voet
Dat is kut jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de zomer ben ik vrij hard op m'n snuit gegaan met een motorfiets en daarbij m'n linker schouder en rechter elleboog verpest. Mountainbiken en zwemmen zit er even niet meer in, dus ik dacht na een paar maanden helemaal stilzitten het hardlopen weer op te pakken (vroeger veel gedaan). Nu moet ik daar ook mee kappen, maar dan blijven er bijzonder weinig sporten over.
/Huil
Ahh topquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nog geen echte breuk, een beginnende stressfractuur/zwakker stukje bot. 2 weken rustiger aan doen, geen echt harde tempo's en steeds een rustdag tussen trainingen. Maar de belasting maakt het bot wel weer sterker. Heb vandaag met mijn stevigste schoenen getraind en mijn voet niet gevoeld (ook niet naderhand).
Durf het bijna niet toe te geven tussen alle geblesseerden die graag lopen, maar nee geen blessures oid. Beetje zwart gat na mn 10km PR. Heb eigenlijk gewoon een schop onder mn hol nodig.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Geen vooruitgang? Blessures?
Meh... dat is echt kut inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
/Huil
Zo fijnquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff, ja vertel mij wat. Zit nu wederom 2 weken nagenoeg stil door die achterlijke pezen in m'n knieën.
Ellende.
Niet wachten met lopen tot de motivatie komt, de motivatie komt juist door het lopenquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:23 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Durf het bijna niet toe te geven tussen alle geblesseerden die graag lopen, maar nee geen blessures oid. Beetje zwart gat na mn 10km PR. Heb eigenlijk gewoon een schop onder mn hol nodig.
In december nog maar 2x gelopen. Moet nodig de draad weer oppakken.
Dan ga ik rustig die kant op bouwen, als het 2020 wordt is het ook geen probleem. Zo lang ik gestaag vooruitgang blijf zien vind ik het prima, zoals de 10km die ik deze week best lekker liep (in tegenstelling tot twee maanden geleden, toen dat nog echt zwaar was).quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Sorry voor de reality check maar als je op een goede manier een halve marathon wilt lopen zul je meer dan 400km moeten lopen in een jaar. Een weekgemiddelde van 25-30km lijkt me een aardig streven voor zo'n doel..
Oefeningetjes en noem het maar op deed ik altijd al heel netjes, maar helaas. Welke pezen zijn het bij jou?quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:30 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zo fijn![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde, voor het eerst in 2-3 jaar bijna een heel jaar geen last van de knie pezen gehad. Komt het sinds 3 weken weer terug. In plaats van complete rust te nemen, ga ik weer beginnen met squatten en andere oefeningetjes. Zolang het niet slechter wordt kan ik nog doorgaan. *afkloppen*
Oke dit is een iets positievere manier om hetzelfde te zeggen, note to selfquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Als dat je doelen zijn, kom je MAKKELIJK aan 400km per jaar. 3x per week 5km is al 780km per jaar, dat loop ik zelfs!
quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke dit is een iets positievere manier om hetzelfde te zeggen, note to self
Volgens mij kwam jouw manier ook prima overquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke dit is een iets positievere manier om hetzelfde te zeggen, note to self
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |